Neah, ik vind dat wel meevallenquote:
*stil*quote:De marathon van NY is ook gewonnen door iemand die moest leren lopen.
Jij hebt toch meestal wel gewone hakken onder je pumps? Ik bedoelde ook meer de vorm, dat het zo heel breed begint en dan smaller wordt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Neah, ik vind dat wel meevallen. Als je zoals ik wat lomper gebouwd bent, staat zo'n ielig hakje voor geen meter.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Als je ze opeet zonder de voet er nog in?
Dat laatste dusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen leer en geen productiematerialen waarin dierlijke elementen zijn verwerkt? Zoals vaak in lijm enzo?
Ik vind iets toelopende hakken juist mooier dan van die hele rechte! Plus het is fijn stabielquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij hebt toch meestal wel gewone hakken onder je pumps? Ik bedoelde ook meer de vorm, dat het zo heel breed begint en dan smaller wordt.
Leuk ja! Snelle Jellequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:48 schreef conleche het volgende:
Thanx allemaal. Ik ga er vrijdag maar eens naar kijken. Vind het best een mooie naam!
Jeeeemig hoe zijn die ooit op de uni terecht gekomenquote:
Chapeau!!!Je hebt inderdaad nóg lelijker hakken gevonden!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb schoenen met zo'n hak en ik vind ze erg leuk. Ik vind zoiets veel lelijker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat vind ik ook een prima, brede hak!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef Probability het volgende:
Ik vind dit soort brede hakken mooi:
[ afbeelding ]
Eens!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind zo'n hak ook juist mooi! Vind van die hele ielige juist vaak lelijk, vooral als er dan van die olifantenpoten op staanof van die blokhakken, huu.
Dit is óók lelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb schoenen met zo'n hak en ik vind ze erg leuk. Ik vind zoiets veel lelijker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die vind ik dan weer nie zoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef Probability het volgende:
Ik vind dit soort brede hakken mooi:
[ afbeelding ]
Ik zie die alleen nooit in de winkel...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook een prima, brede hak!
Je moet mijn benen er nog bijdenkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer nie zoVind dit lomper ogen dan die andere. Maar ja, smaken verschillen dus enzo
++ voor de benen, -- voor de schoenen danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Je moet mijn benen er nog bijdenken!
En die vind ik weer niet mooiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook een prima, brede hak!
Maar raar genoeg vind ik de meeste schoenen die jij hebt wel prima, dus of je hebt alleen degenen gepost die ik toevallig wel mooi vind, of je hebt zelf niet van die rare hakken.quote:
Ja, die vind ik wel leuk. Soms kan raar best mooi zijn.quote:
Hé, zijn dit niet laarzen als de jouwe?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, die vind ik wel leuk. Soms kan raar best mooi zijn.Hoewel ik het mooier had gevonden als ze dat blauw hadden weggelaten en alleen het licht zeegroene gedeelte hadden gebruikt. Maar qua hak vind ik ze best mooi.
Je hebt genoeg geoefend?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:35 schreef Chicolate het volgende:
Tot mn eigen verbazing vind ik mn hakken nog steeds tof en kan ik er in huis prima op lopen. Nu nog over de drempel heen en ze echt buiten gaan dragen.
Ja!!! En hoewel ik ze ook mooi vind hoor, is dit qua hak voor mij een twijfelgeval. Ze zien er hier iets lager uit dan irl, omdat het van boven naar beneden is gefotografeerd, maar ik vond ze ook eigenlijk iets te laag. Maar ze lopen echt heel, heel comfortabel! Komt deze foto van Marktplaats?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Hé, zijn dit niet laarzen als de jouwe?
[ afbeelding ]
Ik vind ze mooi. Heb alleen even geen geld..
Die winkel kan je leegkopen van het geld van één 'gewoon' paar laarzenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:37 schreef sigme het volgende:
Of eigenlijk, ik bewaar m'n geld even voor een uitstapje met m'n nichtje naar de Primark in Duitsland.
Nouja ik moet kilometers gaan maken, ik kan hier max 8 meter in een richting lopen en dan kom je niet echt in een ritme hequote:
oeh, in de stad waar de duutser woont, zeker.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:37 schreef sigme het volgende:
Of eigenlijk, ik bewaar m'n geld even voor een uitstapje met m'n nichtje naar de Primark in Duitsland.
quote:dinsdag 17 mei 2011 20:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nouja ik moet kilometers gaan maken, ik kan hier max 8 meter in een richting lopen en dan kom je niet echt in een ritme he.
Bremen. Waarom moet de primark geboycot worden?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oeh, in de stad waar de duutser woont, zeker.
Ik vind eigenlijk dat iedereen de primark moet boycotten...
Marktplaats-afsplitsing Hippas. Als ik na het uitstapje nog geld over heb koop ik ze misschien welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja!!! En hoewel ik ze ook mooi vind hoor, is dit qua hak voor mij een twijfelgeval. Ze zien er hier iets lager uit dan irl, omdat het van boven naar beneden is gefotografeerd, maar ik vond ze ook eigenlijk iets te laag. Maar ze lopen echt heel, heel comfortabel! Komt deze foto van Marktplaats?
Net zoals de h&m geboycot moet wordne, ik geloof dat we er in dit topic laatst nog een discussie over gehad hebben. Hoewel de primark op haar website zegt dat alles eerlijk en fair gemaakt word, kan ik me dat voor het geld dat je er voor betaald niet voorstellen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Bremen. Waarom moet de primark geboycot worden?
Ja, was met keizersnee. Haar vorige bevalling was echt heel slecht verlopen en ook geeindigd met keizersnee en nu hebben ze niet zo lang gewacht. Heb haar zelf nog niet gesproken, ze lag nog bij te komen. Maar alles gaat goed nu!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:47 schreef Mini. het volgende:
Ik negeer het schoenengebeuren even, maar Co gefeliciteerd!Alles toch nog goed gegaan uiteindelijk?
Beidequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:23 schreef Amsel het volgende:
Zeg hou eens op over schoenen, straks jagen we Vik weer weg! Of was die allergisch voor jurkjes?
Och, als ik zie wat ik betaal voor maatkleding kan ik het me best voorstellen. Hoewel ik een groot voorstander ben van extra betalen voor extra eerlijkheid, weet ik best dat de kostprijs voor het maken van rommel in lage-lonenlanden zo bizar laag ligt dat wij het niet eens geloven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Net zoals de h&m geboycot moet wordne, ik geloof dat we er in dit topic laatst nog een discussie over gehad hebben. Hoewel de primark op haar website zegt dat alles eerlijk en fair gemaakt word, kan ik me dat voor het geld dat je er voor betaald niet voorstellen.
En in Bremen woont de duutser, inderdaad!
qft!quote:
dat ben ik ook met je eens. En het is ook lastig een grens te trekken, maar bij de primark heb ik een erg vervelend onderbuik gevoel. Dus koop ik er niet. Simpel zat!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef Blurred86 het volgende:
volgens mij heeft elk kledingmerk wel info over kinderarbeid en eerlijke lonen voor arbeiders op hun website
verder ben ik het wel met je eens sigme, zolang er geen aanleiding is om anders te geloven ga ik geen winkels boycotten. Bovendien geeft het feit dat een kledingstuk duurder is geen enkele garantie dat het wel 'eerlijk' geproduceerd is.
nicequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:09 schreef Blurred86 het volgende:
erasmusbeurs ontvangeneens kijken of ik dit weekend tijd kan maken om naar pull and bear te gaan
en river island!
uhuhquote:
Tof! En wel alle mooie plekjes rond Dublin onthouden he, want ik ga je over een maandje PM'en voor leuke ideetjesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:09 schreef Blurred86 het volgende:
erasmusbeurs ontvangeneens kijken of ik dit weekend tijd kan maken om naar pull and bear te gaan
en river island!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Engelse ketens zijn hip ofzo? River island is in rotterdam naast de new look en v&d hangt er ook mee vol.
Ik loop een- of tweemaal per jaar een H&M binnen en daar raak ik al een beetje van in de war (en ik koop er nooit wat, niks past mijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:07 schreef mille-feuille het volgende:
Ik werd een beetje depressief van de Primark, al dat gegraai en die Eftelingrijen. Ik was er wel op zaterdagmiddag, dus misschien dat ik nog een keer op een doordeweekse avond ga. Maar ik heb er ook een naar gevoel bij.
ze hebben er van die efteling dingen staan om de rijen bij de kassa te vormen, en ik denk wel 20 kassa's open tegelijkertijd. En je kunt er als mandje een tas zo groot als de ikea-tassen pakken, bij het begin, en mensen gooien die heeeeelemaal vol...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik loop een- of tweemaal per jaar een H&M binnen en daar raak ik al een beetje van in de war (en ik koop er nooit wat, niks past mij). Ik hoop dat dat primarkding wat ruimer van opzet is en dat er niet zoveel mensen zijn. Maar anders ga ik wel ergens bij de Starbucks in een hoekje zitten ofzo. Of gewoon alleen naar het nichtje kijken en de rest van het blikveld negeren. Het word vast wel leuk & gezellig, het is een leuke meid
.
IKEA-tasformaat mandjes! Wowquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ze hebben er van die efteling dingen staan om de rijen bij de kassa te vormen, en ik denk wel 20 kassa's open tegelijkertijd. En je kunt er als mandje een tas zo groot als de ikea-tassen pakken, bij het begin, en mensen gooien die heeeeelemaal vol...
Daar ben ik ook mee bezig!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:17 schreef Blurred86 het volgende:
nu lekker de season finale van desperate housewives kijken, dubbele aflevering
Oeh, die moet ik ook nog zien. Nu maar even dan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar ben ik ook mee bezig!![]()
Onder begeiding van een stukje Milka caramel. Tot voor vandaag wist ik niet dat dat bestond en na vandaag moet ik dat weer vergeten.
Dat is morgen wel weer terug, denk ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hoeft alleen je goede humeur mee te nemen [ afbeelding ].
Mij in één adem noemen met Bush?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Starbucks en Primark. Dat in combinatie met sigme doet dit in mijn hoofd:
[ afbeelding ]
En je zwempak!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hoeft alleen je goede humeur mee te nemen [ afbeelding ].
Guustquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Mij in één adem noemen met Bush?
[ afbeelding ]
Guust Flaterquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Mij in één adem noemen met Bush?
[ afbeelding ]
Je wordt thuisgebracht met een snoepzakquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je wordt thuisgebracht met een snoepzak [ afbeelding ].
én donderdagquote:
Kloptquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De fun starts morgen in de namiddag pas idd.
Met een triootje kunnen we de beenspieren ook wel activeren heurquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou er bijna morgenavond een triootje van makenmaar ik moet fietstrainen
hm...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Met een triootje kunnen we de beenspieren ook wel activeren heur.
Ja, het is niet anders helaas!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hm...
maar nee, jammer dat jullie vrijdag niet in Maastricht zijn: dan kom ik er namelijk doorheen rijden
quote:
?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niemand, volgens mij. Trek je conclusies.
wat Mo zegt + dat BB's k*t zijnquote:
En je bent ook geen zakenman die hem van zn werk heeft gekregenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:20 schreef anna82 het volgende:
Joehoe ik heb een BlackBerry, een witte zelfs! En ik ben geen allochtoon en ook geen puber. Hoe out of character van mijzelf.
Wat wil je weten Prob?
Nee! Ik heb echt geen enkel excuus!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En je bent ook geen zakenman die hem van zn werk heeft gekregen.
Ik heb ook een crackberry! Het internet/wifi werkt alleen nog niet , maar dat is denk ik ivm nummerbehoud..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:20 schreef anna82 het volgende:
Joehoe ik heb een BlackBerry, een witte zelfs! En ik ben geen allochtoon en ook geen puber. Hoe out of character van mijzelf.
Wat wil je weten Prob?
Dat had ik ook in het begin! Ik moest volgens mij ipv standaard i-net een BB e-mail abonnement hebben. Maar sindsdien werkt het zo fijn en probleemloos dat ik het me niet meer precies herinnerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb ook een crackberry! Het internet/wifi werkt alleen nog niet , maar dat is denk ik ivm nummerbehoud..
Dat is dan even afwachten.. Nou ja, geduld.. geduld..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat had ik ook in het begin! Ik moest volgens mij ipv standaard i-net een BB e-mail abonnement hebben. Maar sindsdien werkt het zo fijn en probleemloos dat ik het me niet meer precies herinner
Zo'n onzin, extra kosten omdat je wil mailen op een BB! Alleen daarom zou ik zo'n ding al niet kopen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:38 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat had ik ook in het begin! Ik moest volgens mij ipv standaard i-net een BB e-mail abonnement hebben. Maar sindsdien werkt het zo fijn en probleemloos dat ik het me niet meer precies herinner
Ik, voor werk, en kan niet meer zonder. Maar ook niet zonder m'n iPhone. Hoezo? (Was nog niet verder gekomen dan deze post dus misschien komt het zo vanzelf nog voorbij als ik verder lees.)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |