Chapeau!!!Je hebt inderdaad nóg lelijker hakken gevonden!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb schoenen met zo'n hak en ik vind ze erg leuk. Ik vind zoiets veel lelijker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat vind ik ook een prima, brede hak!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef Probability het volgende:
Ik vind dit soort brede hakken mooi:
[ afbeelding ]
Eens!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind zo'n hak ook juist mooi! Vind van die hele ielige juist vaak lelijk, vooral als er dan van die olifantenpoten op staanof van die blokhakken, huu.
Dit is óók lelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb schoenen met zo'n hak en ik vind ze erg leuk. Ik vind zoiets veel lelijker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die vind ik dan weer nie zoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:08 schreef Probability het volgende:
Ik vind dit soort brede hakken mooi:
[ afbeelding ]
Ik zie die alleen nooit in de winkel...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook een prima, brede hak!
Je moet mijn benen er nog bijdenkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer nie zoVind dit lomper ogen dan die andere. Maar ja, smaken verschillen dus enzo
++ voor de benen, -- voor de schoenen danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Je moet mijn benen er nog bijdenken!
En die vind ik weer niet mooiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook een prima, brede hak!
Maar raar genoeg vind ik de meeste schoenen die jij hebt wel prima, dus of je hebt alleen degenen gepost die ik toevallig wel mooi vind, of je hebt zelf niet van die rare hakken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |