haz nynke's seal of approvalquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Gebeld, ze zouden z.s.m. iemand langs sturen...
God bless you.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Gebeld, ze zouden z.s.m. iemand langs sturen...
Oh, puff was me voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja dat is wel prima. Of vinyl met houtprint!quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bij praxis/gamma komt regelmatig een aanbieding voorbij van laminaat (lichtgrijs) voor 2.50 per vierkante meter. Maarja dan moet je nog wel een ondervloer enzo.
Thanks! Ik weet nog niet of ik er wat bij neem, raak meestal nogal vol van de kidneybonen, maar misschien doe ik er wat rijst bij, kook ik toch al voor mijn vriend.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:19 schreef Jagärtrut het volgende:
mooi lijstje novum. Eet je niets bij die chili?
http://www.lamelparket.co(...)rowse&category_id=14quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Oja dat is wel prima. Of vinyl met houtprint!
Je vergeet wat wie.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:03 schreef Perruche het volgende:
ik weet niet hans lieberg is. Maar dat maakt niet uit.
Dat kan ik dan wel weer een beetje beamen, maar ik ben dan ook maar 1 keer geweestquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:19 schreef Mini. het volgende:
*kuch* one trick pony *kuch*
Dat ene trucje is hij dan wel weer heel goed in...
ocherm!quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:30 schreef Perruche het volgende:
Jongens ik heb echt mn dag niet. Alles gaat mis!
Soms heb je van die dagen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:30 schreef Perruche het volgende:
Jongens ik heb echt mn dag niet. Alles gaat mis!
Geeft op zich ook niet, want het is wel heel knap wat hij doet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat kan ik dan wel weer een beetje beamen, maar ik ben dan ook maar 1 keer geweest![]()
Vond het een tof lief kado van mijn schoonmams.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen!![]()
![]()
V1z0Rmans da saviour of kittiez!
Waarom?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Voel me wel klein beetje kut erover...
Mini, die foto's op t-shirts laten drukken en alle andere mensen die lui staan op te wachten die t-shirts aantrekken!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Voel me wel klein beetje kut erover...
Mini, die foto's op t-shirts laten drukken en alle andere mensen die lui staan op te wachten die t-shirts aantrekken!
Heb 'm wel alleen gelaten... Oke, hij lag waarschijnlijk al de hele nacht daar alleen maar toch.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waarom?Je hebt gedaan wat je kon, toch?
Misschien kun je vanmiddag nog even met de dierenambulance bellen om te vragen hoe het met hem is!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heb 'm wel alleen gelaten... Oke, hij lag waarschijnlijk al de hele nacht daar alleen maar toch.
Ha, ja. Kaart verkeerd getekend, bleodsjagrijnig, en dan heb ik altijd het gevoel dat andere mensen boos op me worden terwijl dat waarschijnlijk wel meevalt? Nou ja.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:30 schreef _Calimero_ het volgende:
Je kunt er in ieder geval nog om lachen, das een goed teken toch?
Of 'em adopteren om het goed te makenquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Misschien kun je vanmiddag nog even met de dierenambulance bellen om te vragen hoe het met hem is!
Mag geen huisdierenquote:
Van wie niet?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Sexks in pashokjes mag ook niet. Wat was je punt?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:38 schreef Blurred86 het volgende:
fijn, wil ik een email sturen naar het studentenservicecentrum (naar een emailadres waarvan op hun eigen website aangegeven staat dat je daar naartoe moet mailen met vragen) krijg ik een standaard email terug dat dat adres al sinds november 2010 gesloten islekker handig!
Daar is m'n huisbaas niet allergisch voorquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Sex in pashokjes mag ook niet. Wat was je punt?
In een pashokje is het per definitie niet met ks.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:38 schreef Perruche het volgende:
li!
Seks moet met een x anders is het niet sexy.gooed job vaizor!
Hier staat niks!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:38 schreef Blurred86 het volgende:
fijn, wil ik een email sturen naar het studentenservicecentrum (naar een emailadres waarvan op hun eigen website aangegeven staat dat je daar naartoe moet mailen met vragen) krijg ik een standaard email terug dat dat adres al sinds november 2010 gesloten islekker handig!
uhm, ik heb geen flauw idee waar jij het over hebtquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
loveli![]()
Yay voor het kitti!
[..]
UU? Dan is het dat nummer wat eindigt met 7000 geloof ik! Dat maakt dan 030-253 7000Kan ik nog wel checken voor je als je wilt!
Oh oeps! Was even in de war met jou en Mini denk ikquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:50 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
uhm, ik heb geen flauw idee waar jij het over hebtmaar ik zit op de WUR, niet UU
Die is oud! Maar wel leuk.quote:
Oh was je daarheen, leuk! Ik vind wel dat deze show wel heer erg voortborduurt op eerdere shows, hij doet niets wat we nog niet gezien hebben. En hij moet niet te serieus willen doen, gewoon grappen over muziek maken want daar is hij goed inquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:35 schreef MarMar het volgende:
Hans Liberg was geniaal, ik heb echt nu nog zere wangen van het lachen.
Dat soort dagen heeft iedereen wel eens inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:08 schreef Jagärtrut het volgende:
blugh, ik ben een beetje ongemotiveerd vandaag. Elk idee wat ik heb over m'n project denk ik een seconde later dat het erg stom is, en dat is niet erg motiverend.
Ach ja. Die dagen moet een mens ook hebben, i guess. Gelukkig maar een kort dagje, kwart voor vijf al richting volleybal.
^^!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:40 schreef loveli het volgende:
[..]
In een pashokje is het per definitie niet met ks.
mja, ik vind een aangereden dier, of een vergiftigd dier iets anders dan een (zwerf)kitten die achtergelaten is. voor mn gevoel zit t verschil m in of iets een "natuurlijke" gang van zaken is, of door mensen veroorzaakt (ongeluk, etc.)quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Daar is de dierenambulance toch voor? Zie niet in hoe dat overdreven hoeft te wezen, persoonlijk.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:47 schreef progje het volgende:
Zonen echt een heerlijk balkon + zeezicht! En zelfs een ventilator op het balkon
dit wordt echt mega genieten hier! (en dat de koffers nog in parijs staan negeren we gewoon)
dat is waar, maar ik denk dat de natuur niet altijd vriendelijk is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:49 schreef loveli het volgende:
En een spuitje is vriendelijker dan laten verkleumen/verhongeren.
Heb de schurft aan muizen en ben pro-lijmplank, maar toen ik een nestje met kleine wriemelende wezentjes zag, kon ik het ook niet over m'n hart verkrijgen om ze te laten omkomen van de kou.
Die zijn uiteindelijk ook niet geheel diervriendelijk door de plee gespoeld![]()
Ja. Dat vind ik enorm harteloos. Damn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:41 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind hans liberg wél leuk. je moet gewoon net zo lang wachten met naar de volgende show kijken tot je de vorige weer bent vergeten... ik vind t leuk, humor met klassieke muziek, en als je klassiek een beetje kent zitten er ook nog wel redelijk subtiele grapjes in
en ben ik een harteloos monster als ik een dierenambulance voor een kitten een beetje overdreven vinder zijn zát katten op de wereld, ook in de asiels, en als deze verstoten is door zn moeder dan zou ik t niet heel vreemd vinden om de natuur zn werk te laten doen.
aan de andere kant zou ik m als ik m eenmaal ontdekt had ook heel zielig en cute vinden denk ik en hem willen redden...
True en dat gebeurt best vaak alsnog. Maar goed, net zoals je human intervention hebt met het aanrijden / vergiftigen etc van dieren heb je ook human intervention in het zo mogelijk 'redden' van dieren. Balans und soquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat is waar, maar ik denk dat de natuur niet altijd vriendelijk is.
beestjes gaan dood, beestjes worden opgegeten, etc....
Doodvriezen is vrij mild...quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:49 schreef loveli het volgende:
En een spuitje is vriendelijker dan laten verkleumen/verhongeren.
Heb de schurft aan muizen en ben pro-lijmplank, maar toen ik een nestje met kleine wriemelende wezentjes zag, kon ik het ook niet over m'n hart verkrijgen om ze te laten omkomen van de kou.
Die zijn uiteindelijk ook niet geheel diervriendelijk door de plee gespoeld![]()
eens.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja. Dat vind ik enorm harteloos. Damn.
Dat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja. Dat vind ik enorm harteloos. Damn.
Dat hoorde ik ook na de pleespoel-actie.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Doodvriezen is vrij mild...
*verdedigt eigen tactiek*
Kittens eten geen muizen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik zou m direct in huis nemenpuur uit eigenbelang!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |