http://www.lamelparket.co(...)rowse&category_id=14quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Oja dat is wel prima. Of vinyl met houtprint!
Je vergeet wat wie.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:03 schreef Perruche het volgende:
ik weet niet hans lieberg is. Maar dat maakt niet uit.
Dat kan ik dan wel weer een beetje beamen, maar ik ben dan ook maar 1 keer geweestquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:19 schreef Mini. het volgende:
*kuch* one trick pony *kuch*
Dat ene trucje is hij dan wel weer heel goed in...
ocherm!quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:30 schreef Perruche het volgende:
Jongens ik heb echt mn dag niet. Alles gaat mis!
Soms heb je van die dagen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:30 schreef Perruche het volgende:
Jongens ik heb echt mn dag niet. Alles gaat mis!
Geeft op zich ook niet, want het is wel heel knap wat hij doet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat kan ik dan wel weer een beetje beamen, maar ik ben dan ook maar 1 keer geweest![]()
Vond het een tof lief kado van mijn schoonmams.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen!![]()
![]()
V1z0Rmans da saviour of kittiez!
Waarom?quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Voel me wel klein beetje kut erover...
Mini, die foto's op t-shirts laten drukken en alle andere mensen die lui staan op te wachten die t-shirts aantrekken!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Voel me wel klein beetje kut erover...
Mini, die foto's op t-shirts laten drukken en alle andere mensen die lui staan op te wachten die t-shirts aantrekken!
Heb 'm wel alleen gelaten... Oke, hij lag waarschijnlijk al de hele nacht daar alleen maar toch.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waarom?Je hebt gedaan wat je kon, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |