Ik begon pas echt na te denken toen mijn fitness instructeur er naar begon te vragen, over hoe ik at op een dag. Hij gaf hints door dat t veel te weinig was, tips over hoe ik het wel kon doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar lieffie, Je bent er toch zelf bij? Je kan toch gewoon net zolang wat toevoegen aan je eetpatroon en wat afdoen van het sporten totdat je ziet dat je ineens weer 2 kilo bent aangekomen, dan weet je dat daar ongeveer de grens ligt. Want als je zo doorgaat als nu dan gaat het niet de goede kant op. Dan ben je deze zomer ipv iets te chubby, veel te dun en dat is ook niet mooi. En ik weet wel dat als je echt anorexia zou hebben je niet naar ons zou luisteren en als je denkt dat wat wij zeggen geen enkele invloed zal hebben, dan hoop ik dat je inziet dat je dan met je huisarts moet gaan praten!
Probeer dan meerdere kleine maaltijden op een dag te eten? Zodat je nooit echt vol bent maar wel genoeg binnenkrijgt. Dus iedere 2 uur wat. Dan voorkom je én het hongergevoel én het 'volle' gevoel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:35 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik begon pas echt na te denken toen mijn fitness instructeur er naar begon te vragen, over hoe ik at op een dag. Hij gaf hints door dat t veel te weinig was, tips over hoe ik het wel kon doen.
Ik heb die tips ook aangenomen, hier en daar geprobeerd, maar dan voel ik me ronduit slecht? Ik voel me beter als ik honger heb, dan dat als ik een "vol" gevoel heb. Ondanks dat ik honger haat natuurlijk.
ja, ik heb heul hoofdpijn, maar er begon toch een belletje te rinkelen.quote:
Dat deed ik eerst ook, maar tussendoortjes pak ik nog zelden. Soms zou ik willen dat ik niet hoefde te eten? Ondanks dat ik eten echt lekker vind, maar het verdraaide gevoel in mijn hoofd neemt het gewoon over.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Probeer dan meerdere kleine maaltijden op een dag te eten? Zodat je nooit echt vol bent maar wel genoeg binnenkrijgt. Dus iedere 2 uur wat. Dan voorkom je én het hongergevoel én het 'volle' gevoel.
Wel goed dat je het probeert!! En hoewel het anders voelt is het wel hetzelfde. Dat weet je ergens ook wel rationeel, dus probeer daar dan aan te denken, dat je gewoon 47 weegt, dat dat prima is, maar dat dunner niet goed is en dat je dus moet doorgaan met de pindakaas en de nootjes en alles!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:42 schreef Siral het volgende:
Een verkromd zelfbeeld heb ik sowieso opgelopen..Ik heb de laatste tijd zo af en toe een dag pindakaas gegeten, nootjes, extra fruit, om maar pogingen te doen. Smorgens weer brood of brinta ipv yoghurt met fruit. Gister mezelf gewogen, ik weeg nog steeds 47 kilo, maar toch voelt het anders.
Trusten!! En blijf maar gewoon posten hier, misschien dat het helpt!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:44 schreef Siral het volgende:
Ik ga ook slapen, ben dood op haha, welterusten!
Het gaat mij ook niet om suuuuper dun zijn, ik ben gewoon bang om aan te komen, thats all.. Ik heb geen doel gewicht, of een streven of iets dergelijks. Ik vind het wel prima zoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Wel goed dat je het probeert!! En hoewel het anders voelt is het wel hetzelfde. Dat weet je ergens ook wel rationeel, dus probeer daar dan aan te denken, dat je gewoon 47 weegt, dat dat prima is, maar dat dunner niet goed is en dat je dus moet doorgaan met de pindakaas en de nootjes en alles!!
[..]
Trusten!! En blijf maar gewoon posten hier, misschien dat het helpt!!
Zou het kunnen helpen om wat meer eetmomenten in te lassen met veel groenten? Dan went je maag en hopelijk je geest weer aan wat meer volume eten, terwijl je je hoofd kan vertellen dat er echt verwaarloosbaar weinig calorieën in zitten. En probeer er dan af en toe een avocado in te smokkelen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:46 schreef Siral het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet om suuuuper dun zijn, ik ben gewoon bang om aan te komen, thats all.. Ik heb geen doel gewicht, of een streven of iets dergelijks. Ik vind het wel prima zo
Truste!
betrapt!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:50 schreef V1z0R het volgende:
XM, jij gaat gewoon stiekem voor de taart heen
ik denk dat het heel verstandig is als jij eens met een professional gaat praten. Iemand die vertand heeft van eetstoornissen, want ik denk niet dat wij je hierbij kunnne helpen...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:42 schreef Siral het volgende:
Een verkromd zelfbeeld heb ik sowieso opgelopen..Ik heb de laatste tijd zo af en toe een dag pindakaas gegeten, nootjes, extra fruit, om maar pogingen te doen. Smorgens weer brood of brinta ipv yoghurt met fruit. Gister mezelf gewogen, ik weeg nog steeds 47 kilo, maar toch voelt het anders.
En dat andere museum ook alweer?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn reisgenote gaat definitief niet mee over 10 dagen, dus ik ga maar eens serieus bedenken wat ik in een ruime week ga doen tussen Chicago en Minneapolis. Ik las iets over een Spam Museum.![]()
Veel plezier met je collega plagen XM!
http://www.nu.nl/buitenla(...)et-staatsbezoek.htmlquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
waar haal je die bommeldingen vandaan?
Het Mosterdmuseum.quote:
hangt er een beetje vanaf hoe m'n planning is. Als ik savonds nog ga hardlopen dan ga ik op de fiets, als ik niets meer hoef 's avonds dan wandel ik. en ja, ik krijg vaak veel eerder honger en moet dan een vullender tussendoortje eten...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:02 schreef Blurred86 het volgende:
eerste bommelding vanochtend ivm bezoek queen elizabethik ben stiekem best blij dat ik het centrum niet inhoef de komende dagen!
Lekker lijstje Jagarjij loopt ook naar je werk toch? Ik merk echt dat ik dankzij dat wandelen iedere dag (al is het in totaal maar iets meer dan een uurtje per dag) echt een hoop meer kan (/moet) eten! Jij niet?
thanksquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)et-staatsbezoek.html
http://www.acku.nl/?e=751&w=nl-agendaquote:
Heb je een linkje naar de info over de tweede melding?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:08 schreef Blurred86 het volgende:
hm, tweede bommelding as we speak. Misschien kan ik beter thuisblijven vandaagik ga het nieuws maar eens afzetten denk ik
Klinkt leuk! In welk 'team' doe jij mee?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://www.acku.nl/?e=751&w=nl-agenda.
Even eten en dan hardlopen. Ben eigs een beetje te laat uit bed, maar wil per se lopen
. Ging gisteren relatief lekker, de snelheid klopt weer, lekkere muziek... ik kan echt niet tot do wachten
.
is alweer voorbij dan denk ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:15 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
thanks![]()
het is ook op bbc breakfast nu mo!
Dat weet ik niet, heb me niet met een team opgegeven ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klinkt leuk! In welk 'team' doe jij mee?
nope sorry, zit op mobiel en moet nu gaan! Het zou op bbc wel te vinden moeten zijn want zij meldden het net ook.. Al is er volgens mij nog niets (locatie ed) over vrijgegeven want ze zeiden alleen dat er een tweede melding was en verder eigenlijk niets.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar de info over de tweede melding?
Nee, dat valt wel mee, denk ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:21 schreef Perruche het volgende:
Oh leuk Vik, succes! Ik zou keihard falen
op groupon was laatste een cursus Nederlandse Grammatica te koop, heb het niet gedaan maar eigenlijk zou dat wel moeten, vooral D/T's ben ik slecht in!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee, denk ik. Maar ik kan me wel voorstellen dat ik door de druk stomme fouten ga maken
.
Which reminds me, had jij niet een stuk taart in je vriezer bewaard?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het Mosterdmuseum.![]()
En ik heb ook al goede adresjes voor taart.*)
Het is maar goed dat ik daar ook een teringeind ga fietsen.
Wow, eng.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:30 schreef Syrena het volgende:
Ze hebben dus echt twee bommen gevondenHet staat nu ook op NOS-TT.
Ja en dat ook..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ben je ontslagen? Of wil je gewoon wat anders?
Wil je hier nog serieus commentaar op of niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:34 schreef Sjaapje het volgende:
Hoi, ik val even binnen met een lijstje, echt geen tijd om te sporten deze week, jammer genoeg want super veel zin maar na het werk moet ik echt mijn bed in en als ik opsta moet ik vlak na het eten gaan werken...
O: Sangria met fruit, Fajitas met kip (veel!)
T: aarbeitjes, appel
T: klein toetje met platte kaas room en rabarber
L-D: 2 boterhammen kalkoen, 4 stronken witloof met mosterd-honing dressing, aarbeien
T: yogurtjeĩ
Het is bewezen als je fajitas eet heb je minder honger de rest van de dag...
Hahaha, dat wordt na mijn vakantie, want ik ben nog maar 1 weekend in NL en dat is al volgepland met kraamvisites die ik al een paar maanden terug zou doen en kinderverjaardagen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Which reminds me, had jij niet een stuk taart in je vriezer bewaard?
Gewoon nadenken over stam + t!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
op groupon was laatste een cursus Nederlandse Grammatica te koop, heb het niet gedaan maar eigenlijk zou dat wel moeten, vooral D/T's ben ik slecht in!
Valt toch wel mee? Als je lijstje anders neerzet is het i.m.o. oke.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wil je hier nog serieus commentaar op of niet?
quote:Aangepast lijstje:
O. 2 boterhammen kalkoen
T: aarbeitjes, appel
L. 4 stronken witloof met mosterd-honing dressing, aarbeien
T: klein toetje met platte kaas room en rabarber
O: Sangria met fruit, Fajitas met kip (veel!)
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
ik mag idd hopen dat ze niet met Sangria de dag is begonnen
Ja sorry maar ik heb aan een stuk gewerkt van 22 uur tot 7 uur, zodus geen L... En omgekeerd ritme is part of the job. Wel iets te weinig van kcal, al denk ik echt dat de fajitas veel goed maken...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Als je lijstje anders neerzet is het i.m.o. oke.
[..]
Eigenlijk wel!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah wat vervelend voor jeomdat je je rooster verkeerd had afgelezen?
Dat jij gravad lachs zo vroeg wegkrijgtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:43 schreef V1z0R het volgende:
Oeh, oeh, oeh, nog 45min en dan lekker smullen met graved lachs, schillerlocken en forelfilet
Ik ben gewoon gek op vis, misschien nog wel meer dan vleesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat jij gravad lachs zo vroeg wegkrijgtik vind dat echt heerlijk (vooral met dille) maar alleen in de middag/avond.
Ik vind het héél erg leuk en héél erg gezellig maar het combineert niet zo lekker met mijn sport en nevenactiviteiten. Anders was ik zelf al veel eerder gestopt.quote:
Is goed, ik verwacht dan wel een berg foto's en leuke verhalenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hahaha, dat wordt na mijn vakantie, want ik ben nog maar 1 weekend in NL en dat is al volgepland met kraamvisites die ik al een paar maanden terug zou doen en kinderverjaardagen.
het staat er zelfs nog bovenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:59 schreef conleche het volgende:
Oh ja Mo, of Siral of Ml, ik wist niet dat topics tegenwoordig automatisch doornummeren, dus ik had er zelf eentje bij opgeteld, zou 1 van jullie dat kunnen veranderen?
Ja niets aan te doen.. Ben nu eenmaal erg slecht in roosters aflezen. Heb het zelfs nog een paar keer gecontroleerd..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:59 schreef Perruche het volgende:
Jammer billy! Maar ja dat is inderdaad niet prettig voor je manager, als je zo chaotisch bentTijd om wat anders te zoeken misschien?
Sjaapje, misschien tijden bij je lijstje zetten, zodat wij weten wanneer je wat eet?
precies dat dus inderdaad, ik wil echt mijn best doen!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:06 schreef Mixende_match het volgende:
@ siral, klinkt idd heavy. Probeer die afspraak juist niet te cancelen. Je kan het altijd proberen toch? En zien zij ook in, dat je je studie echt wil afmaken, en dat je ook niet wil dat je eetgedrag onder school lijdt. Sterkte!!
Ja dat had ik, maar die heb ik dus verkeerd overgeschreven..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:12 schreef conleche het volgende:
Wat kut, PeeBee!! (ik zoek nog steeds een fijne afkorting van je naam.) Misschien bij je volgende baan je rooster in je telefoon zetten, zodat je gewoon een toeter hoort als je moet gaan werken.
Dat is wel een goed idee, een alarmquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:12 schreef conleche het volgende:
Wat kut, PeeBee!! (ik zoek nog steeds een fijne afkorting van je naam.) Misschien bij je volgende baan je rooster in je telefoon zetten, zodat je gewoon een toeter hoort als je moet gaan werken.
ik snap het niet zo goed, Als jij dacht dat je om 8u moest werken en het was om 10u, dan was je dus 2u te vroeg? Daar kunnen ze je toch niet om ontslaan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja dat had ik, maar die heb ik dus verkeerd overgeschreven..
Heb je echt zo vaak nachtdiensten in de coschappen? Heftig hoor!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:39 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik heb aan een stuk gewerkt van 22 uur tot 7 uur, zodus geen L... En omgekeerd ritme is part of the job. Wel iets te weinig van kcal, al denk ik echt dat de fajitas veel goed maken...
Sorry, ik dacht dat ik om 10 uur moest werken maar het was om 8 uur. Ik was er om half10, dus anderhalf uur te laat..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik snap het niet zo goed, Als jij dacht dat je om 8u moest werken en het was om 10u, dan was je dus 2u te vroeg? Daar kunnen ze je toch niet om ontslaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat had ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee, een alarm.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat ik om 10 uur moest werken maar het was om 8 uur. Ik was er om half10, dus anderhalf uur te laat..
O enah ok, dan snap ik hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke kamer?? Heb ik gemist! Je woont nog niet zo lang in deze toch?I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
dat correct overschrijven in de agenda is dus al 'n probleem..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar, als je weet dat je niet zo goed bent in roosters aflezen, dan schrijf je het toch even op in je agenda o.i.d.? Toch?
Waarom zeg je sorry tegen me als ik het voor je opneem? De volgorde waarin je je eten binnenkrijgt maakt mij niet uit hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:39 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik heb aan een stuk gewerkt van 22 uur tot 7 uur, zodus geen L... En omgekeerd ritme is part of the job. Wel iets te weinig van kcal, al denk ik echt dat de fajitas veel goed maken...
Als je het niet weet, werkwoord vervangen door "lopen", dan hoor je de 't'. Ik loop blind - ik word blind, loopt je vader blind - wordt je vader blind.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
op groupon was laatste een cursus Nederlandse Grammatica te koop, heb het niet gedaan maar eigenlijk zou dat wel moeten, vooral D/T's ben ik slecht in!
Nachtdienst toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wil je hier nog serieus commentaar op of niet?
Ik wil er ook echt iets aan doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:36 schreef MarMar het volgende:
Siral, ik denk en hoop dat het posten hier en het praten met je fitnessinstructeur en zo eerste stapjes zijn om verder goed te gaan zorgen voor jezelf en daar hulp bij te vragen. Niet omdat je het `fout` doet, maar omdat iedereen het waard is om goed voor zichzelf te zorgen
Heel veel sterkte!
Een stuk vlees etenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:06 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja als ik daar tijd voor had vandaag nog.. hihi
Goed, die tijd heb ik dus NIET vandaagquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
het is 11.00uur, als je 2 uur kunt sporten kun je ook langs een supermarkt rijden
Eiwitten om spieren temaken => 2 uur voor sport tot half uur erna.quote:
ik verder ook maarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:10 schreef Perruche het volgende:
Ik ga mee met wat mo zegt.
verder houd ik me hier wijselijk buiten.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:04 schreef Perruche het volgende:
bah, melk! Vies vies vies
how gaat het me je low-carb vaizor?
Why?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Weten dat je een tentamen gehaald hebt maar het resultaat nog niet weten is wellicht nog stressvoller dan wachten op überhaupt een resultaat![]()
Zo, leeswerk klaar, zo maar 's aan de slag met m'n Syntax
nu wil ik weten of het mijn gemiddelde niet naar beneden haaltquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Why?Ik zou het wel prima vinden als ik al wist dat ik 'm gehaald had. Cijfer zienwedanwelweer enzo
.
Yup. Zuipen mo!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Why?Ik zou het wel prima vinden als ik al wist dat ik 'm gehaald had. Cijfer zienwedanwelweer enzo
.
*streber-boks met Mo*quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nu wil ik weten of het mijn gemiddelde niet naar beneden haalt![]()
Melk is inderdaad voor kalfjesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:12 schreef V1z0R het volgende:
(semi)low-carb gaat goed, zondag wel een paar biertjes gehad maar -3cm op het moment! En dat in twee weken.Nog 4 weken te gaan.
![]()
Jij nog altijd lekker aan het bodypumpen?
Yup, taille.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Melk is inderdaad voor kalfjes![]()
Goed hoor, -3 vanaf dat je gestart bent met cemi lowcarb? En waar, taille?
Ik heb sinds 1.5 maand 3 kilo eraf en 3 cm bij de buik. Niet minder gegeten, wel veel gesport. Ook gladdere bovenbenen en wat slanker, mooiere armen. Gaat niet zo snel als bij jou![]()
Had 6 weken geleden in de ochtend gemeten, zonder ontbijt, en 3 kilo eraf was in de avond, na de hele dag kanen enzomaar ik vind het wel prima!
The Karate Kid!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:28 schreef V1z0R het volgende:
Rocky IV!
Oeh, die ga ik op m'n MP3spelert zetten! Helemaal pumped-up word ik er van
Ik had het dus EN in mijn agenda EN in mijn telefoon met alarme (maar die is stuk) EN heb een planning gemaakt van mijn week. Maar zo als Mo al zei, als je het verkeerd leest en opschrijft werkt dat niet..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar, als je weet dat je niet zo goed bent in roosters aflezen, dan schrijf je het toch even op in je agenda o.i.d.? Toch?
Dan moet je een baantje zoeken met vaste tijdenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik had het dus EN in mijn agenda EN in mijn telefoon met alarme (maar die is stuk) EN heb een planning gemaakt van mijn week. Maar zo als Mo al zei, als je het verkeerd leest en opschrijft werkt dat niet..
Ach, die paar keer per jaar dat er vergadering is, neem ik lekker karnemelk hoor!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:30 schreef loveli het volgende:
Leesvoer voor kafjes:
http://www.osteoporose-in(...)d.php?rubriek_id=110
Thanks voor de tip! Is het een goed boek, met recepten ook enzo?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:39 schreef Probability het volgende:
@peruche veggie in pumps is nu maar 2,50 op bol.com!
Heb er nooit ingekeken, maar hoor er veel goede verhalen over!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Thanks voor de tip! Is het een goed boek, met recepten ook enzo?
Gefeli trouwens met je kamer, wanneer verhuis je? Heb je nog hulp nodig?
Ik ben zooo onwetend..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:39 schreef Probability het volgende:
@peruche veggie in pumps is nu maar 2,50 op bol.com!
Waar kan ik die kopenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ben zooo onwetend..
http://www.lulus.com/categories/179_257/vegan-shoes.html
Zoeken op "veggie heels" ipv "veggie pumps", een per ongelukje.quote:
Blij zijn met beide, en een ander baantje zoeken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:37 schreef Probability het volgende:
Ik weet nog niet of ik blij moet zijn (toplocatie!!!) of niet (gedoe en geen werk/inkomsten meer)
Moet het nog even laten bezinken..
Ik woonde 7,1 km van hem vandaan. Nu ga ik in het centrum wonen, 4,5 kilometer meer het centrum in maar alsnog 4,5 kilometer uit elkaar haha.. Ik woon nu wel in het centrum en hij niet..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Blij zijn met beide, en een ander baantje zoeken.
Is je nieuwe kamer in de buurt van vriendje?
Dat is een van haar recepten die me echt vies lijkt!! Avocado en pasta lijkt me gewoon echt geen lekkere combinatie..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
http://ohsheglows.com/2011/01/31/15-minute-creamy-avocado-pasta/
dit lijkt me lekker
Als je ooit van plan bent om iets te bestellen, geef maar een gil. Misschien kunnen we de verzendkosten delenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Zoeken op "veggie heels" ipv "veggie pumps", een per ongelukje.
Gezien de verzendkosten van 45 dollar kun je beter veel schoenen tegelijk kopen
Ik denk het wel. Maar dat kan ook een vooroordeel zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:49 schreef V1z0R het volgende:
Zijn er trouwens meer vrouwelijke vegetariërs dan mannelijke?
En hoe zit het met geaardheid?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:49 schreef V1z0R het volgende:
Dan moet je bij Billy zijn, ik koop alleen merken waarvan ik weet dat ze passen (lastige voeten). En liefst compleet van leer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als je ooit van plan bent om iets te bestellen, geef maar een gil. Misschien kunnen we de verzendkosten delen.
m'n duutser eet vegetarisch. En z'n vader ook...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:49 schreef V1z0R het volgende:
Het is erfelijk!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
m'n duutser eet vegetarisch. En z'n vader ook...
Niet alles is veganistisch volgens mij, maar sowieso is online shoppen niet handig met lastige voeten. Geldt ook voor mij, eigenlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan moet je bij Billy zijn, ik koop alleen merken waarvan ik weet dat ze passen (lastige voeten). En liefst compleet van leer.
SPOILER: Ieuhw, bah, jakkiebahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Zit klaarblijkelijk geen verschil in met omnivoren. Alhoewel ze wel erg pissig lijken te worden wanneer je vraagt of de meerderheid homo is gezien de antwoorden op yahoo answersquote:
Omnomnivoren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zit klaarblijkelijk geen verschil in met omnivoren. Alhoewel ze wel erg pissig lijken te worden wanneer je vraagt of de meerderheid homo is gezien de antwoorden op yahoo answers
daar moest ik ook aan denkenquote:
Doe je eigenlijk alleen krachttraining of ook conditietraining?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:27 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
daar moest ik ook aan denken![]()
Hier gaat het eten nog steeds goed, ben er al aan gewend. Trainen gaat ook lekker, wel spierpijn gehad de afgelopen week. Kwam amper de bank uitMaar het positieve is dat het deze week vast beter moet gaan
![]()
Ik ga volgende week even langs om te meten en te wegen, denk wel dat er wat af is
Nee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:33 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb net snoepjes gekocht. stom. maar ik ben ongesteld, mag het dan??
Zalmfilet, kipfilet met avocado en een beetje peper en zout, ...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:37 schreef Perruche het volgende:
En nog een vraag. Wat is lekker en niet ongezond hartig beleg? ik eet nu alleen kaas (48+, boeren van de Marqt, zoo lekker!) of vegetarische pate... Wat zijn lekkere doch gezonde opties?
(20+ kaas is geen optie)
hagelslag, vlokken, nutella,quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Zalmfilet, kipfilet met avocado en een beetje peper en zout, ...
Brood verplicht of mag dat ook anders? Dan zou je ook een klein bakje met een salade erin kunnen meenemen. Met noten, mozzarella, cherrytomaatjes (neem aan dat tomaten die niet gesneden zijn dan wel een optie zijn?) ofzo. Vega denken is lastig voor een omnivoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:44 schreef Perruche het volgende:
Oh sorry, geen vlees/vis!! Avocado is ook lekker maar blijft neit echt lekker vind ik als je dat meeneemt. Idem voor tomaat. thuis vind ik het heerlijk, tomaat of avocado op mn brood, maar om mee te nemen naar werk... nah
oh ik ben geen vega hoor, maar eet liever geen vleesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Brood verplicht of mag dat ook anders? Dan zou je ook een klein bakje met een salade erin kunnen meenemen. Met noten, mozzarella, cherrytomaatjes (neem aan dat tomaten die niet gesneden zijn dan wel een optie zijn?) ofzo. Vega denken is lastig voor een omnivoor.
Misschien moet je blussende brandweermannetjes opdrinkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:22 schreef Syrena het volgende:
Ik heb een naar gevoel in mijn slokdarm/maag, het lijkt brandend maagzuur maar gaat niet weg door eten/drinken (of is dat normaal). Ik dacht eerst de hele tijd dat ik honger had, maar dat was het niet.
Spellen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:34 schreef Probability het volgende:
Wat is vik aan het doen? Kan het linkje niet vinden..
Het is nu weg, dus ik snap er niks van. Morgen maar eens maagtabletten in mijn tas doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
Misschien moet je blussende brandweermannetjes opdrinkenIk heb geen idee hoe brandend maagzuur voelt, maar als ik de reclames zo zie gaat dat niet weg met een slokje water...
lol wel meer dan dat hoor.quote:
Ik heb vast wat gemist, maar waarvoor is deze test?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:55 schreef Viking84 het volgende:
Pff dat viel niet mee. Enige voorbereiding was ook wel slim geweest. Er kwamen ook 3 dicteezinnen en ik dacht: oei. Maar ik heb 2,5 zin helemaal meegekregen. Nu pauze, dan antw bespreken en uitslag.
voor de lolquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik heb vast wat gemist, maar waarvoor is deze test?
Nope, geen last van.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Als ik een dag gezond eet krijg ik later heel erg hoofdpijn, ik gok dat het komt omdat ik dan dus de hele dag geen suiker gehad hebmeestal ga ik dan toch weer koekjes eten en gaat de hoofdpijn weg ... hebben jullie dit ook gehad toen jullie net begonnen met gezondere dingen eten?
hebben ook niet-suikerpatienten wel last van hoor, vooral als je wel gevoelig bent voor suikers. ik heb geen suiker (word regelmatig getest) maar word mn leven lang al bloedchagerijnig en aggressief van te laat eten/te lage bloedsuiker, en herken het hoofdpijnverhaal wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nope, geen last van.
Ook nog nooit iemand over gehoord, wel met koffie maar nooit met suiker.
Zie nu wel dat het voorkomt bij suikerpatiënten
Ik ben idd geen suikerpatientquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hebben ook niet-suikerpatienten wel last van hoor, vooral als je wel gevoelig bent voor suikers. ik heb geen suiker (word regelmatig getest) maar word mn leven lang al bloedchagerijnig en aggressief van te laat eten/te lage bloedsuiker, en herken het hoofdpijnverhaal wel.
volkoren producten eten helpt!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben idd geen suikerpatientIk probeer nu goed op te letten wat ik eet en drink. Als ik een dag bijvoorbeeld broodjes met kaas ofzo eet, melk en thee (zonder suiker) drink, dan heb ik aan het einde van de dag steeds hoofdpijn. Ik word ook vaak moe en idd soms ook wat chaggie. Als ik dan koekjes bijvoorbeeld eet gaat het weer, het gaat niet echt om " slecht eten" want als ik bijvoorbeeld een patat eet hou ik mijn hoofdpijn gewoon, ik heb echt het idee dat het aan suiker ligt. Maar is dit gewoon afkicken en eraan wennen net als bij koffie dat na een tijdje de hoofdpijn minder gaat worden?
Ik eet altijd van dat hele donkere brood, volkoren of waldkorn etcquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
volkoren producten eten helpt!
en idd. je moet t even ontwennen, dus niet je hoofdpijn gaan wegeten met koekjes!
Thanksquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:16 schreef Viking84 het volgende:
Je zult wel moeten afkicken van een suikerverslaving maar dat doe je natuurlijk niet door eraan toe te gevenparacetamol erin en doorzetten.
Ik heb er ook last van. Heb een paar jaar geleden low carb geprobeerd, maar het werkt echt niet bij mij. Word er slap en depressief en trillerig van. 't Is niet anders.quote:
Dit heb ik ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van. Heb een paar jaar geleden low carb geprobeerd, maar het werkt echt niet bij mij. Word er slap en depressief en trillerig van. 't Is niet anders.
Was dat niet een fase, Tink? Dag 3 en 4 moet je omschakelen van glocose- naar vetverbranding en kan je je even naar voelen, maar als het goed is gaat dat weer over. En je moet erg veel water drinken, vooral de eerste dagen vanwege de vochtafdrijvende werking van low carb. Maar goed, jij hebt het nu ook niet nodig toch? Je zit toch precies goed?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van. Heb een paar jaar geleden low carb geprobeerd, maar het werkt echt niet bij mij. Word er slap en depressief en trillerig van. 't Is niet anders.
Ik heb het een week of twee geprobeerd, maar het was echt geen succes. Helaas. Zit nu trouwens 1.5 kilo boven mijn gewenste gewicht (inclusief spekrolletjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Was dat niet een fase, Tink? Dag 3 en 4 moet je omschakelen van glocose- naar vetverbranding en kan je je even naar voelen, maar als het goed is gaat dat weer over. En je moet erg veel water drinken, vooral de eerste dagen vanwege de vochtafdrijvende werking van low carb. Maar goed, jij hebt het nu ook niet nodig toch? Je zit toch precies goed?
Ik eet geen grapefruit, niet lekker!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:48 schreef V1z0R het volgende:
Novem, ik weet niet of je wel eens grapefruit eet? In grapefruit zit stofjes die je suiker op peil houdt namelijk.
En voor het slapen nog zoveel suiker zou ik persoonlijk niet doen, zet aan tot het eten van bijvoorbeeld chips. Neem dan kaas daar raak je wat verzadigder van.
Succes!
Ja dat vind ik inderdaad ook lekker! Ze hebben hem alleen niet bij mijn AH. Maar goed thanks voor de tip!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:00 schreef Rituals het volgende:
@ Perruche, normaal ben ik niet zo van de 'vleesvervangers', maar ik vind de AH vegetarische gerookte ham erg lekker(maar die is niet verkrijgbaar bij alle AH's, bij mij alleen bij de AH XL). Verder kan ik geen genoeg krijgen van hütenkäse met wat alfalfa, komkommer en eventueel een tomaatje
.
Succes... gaat de business deal nog wel door?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:05 schreef Tinkepink het volgende:
Bah. Ik moet het vandaag "uit gaan maken" met mijn compagnon. Zo geen zin in
*schop*quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:08 schreef Probability het volgende:
Zo, ik moet even motivatie vinden om mijn opdracht af te maken.
De vegetarische gebraden gehakt met bieslook hebben ze bij meer AH's en die is ook wel lekker (maar lang niet zo lekker als de gerookte hamquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dat vind ik inderdaad ook lekker! Ze hebben hem alleen niet bij mijn AH. Maar goed thanks voor de tip!!
Alfalfa is idd ook lekker, of waterkersook zo lekker met kaas
_!
Oei. Succes!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:05 schreef Tinkepink het volgende:
Bah. Ik moet het vandaag "uit gaan maken" met mijn compagnon. Zo geen zin in
Nee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Succes... gaat de business deal nog wel door?
Oh wat vervelend... nou heel veel succes...! Heb je een plan B? Of blijf je doen wat je nu doet?quote:
IKEA? Of anders even kijken bij Stox op de Haarlemmerweg.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef Probability het volgende:
Iemand nog tips voor een goedkope vloer?
Oh wat jammerquote:
Vinyl bij Carpet right of kwantum ofzo?? Of coupon?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef Probability het volgende:
Iemand nog tips voor een goedkope vloer?
Ok, even een greepquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geef eens wat voorbeelden van vragen die werden gesteld, Vik? Ik ben natuurlijk nieuwsgierig hoe ik het er vanaf zou hebben gebracht.. Het is 's ochtends al steeds met m'n vakcollega: "En, hoeveel had je fout bij beterspellen.nl?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nou ben ik wel benieuwd naar de antwoorden natuurlijk
Kwak
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, even een greep. Neem uit elke categorie even één of twee vragen (behalve dictee, duh
).
Glappig. Ik zou zeggen, zonder opzoeken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik het met kwak eens, geloof ik! Beetje stom om direct op je spoiler te klikken voor ik zelf naar de vragen had gekeken..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Dit is dus precies de reden waarom ik dat soort maaltijden mijd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sjezus, de stoommaaltijd zalm/broccoli/courgette van de AH ruikt bij bereiding naar een opengemaakte vuilniszak die 3 weken in de volle zon heeft gestaan.
Nou, die met kip en mozzarella is primaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dit is dus precies de reden waarom ik dat soort maaltijden mijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Van het Witte Boekje mag het met een tussen-n, het Groene Boekje verbiedt een tussen-n voor het achtervoegsel -loos. En ik neem aan dat de wedstrijd van Vik van het Groene Boekje uitging!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:37 schreef Viking84 het volgende:
The answers! Niet spieken voor je hem zelf gemaakt hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:37 schreef Viking84 het volgende:
The answers! Niet spieken voor je hem zelf gemaakt hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vik:Oh ja, dat zal het zijn. Er zaten wel meer van die 'flauwigheidjes' in, bijv:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het vertrek van de directeur is voortijdig uitgelekt.Niet meer actief op Fok!
Mooi lijstje trouwens!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:44 schreef Jagärtrut het volgende:
blugh, sinds ik geen anticonceptie meer neem, ben ik zo heftig ongesteld. 2 uur met een super tampon en ik lek nog door!
Snel dat spiraaltje er maar in....
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, dat zal het zijn. Er zaten wel meer van die 'flauwigheidjes' in, bijv:
Het vertrek van de directeur is voortijdig uitgelekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
d'r mogen nog wat snoepjes bij m'n lijstje. Ik ben zo'n 2 maanden gestopt met de nuvaring. Maar goed, geen voorbehoedsmiddel is ook niets, dus binnenkort toch echt maar eens een afspraak maken voor een spiraaltje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mooi lijstje trouwens!
Hoe lang ben je van de pil af? Bij mij heeft het bijna een jaar geduurd van heeeeeeeeeeel heftig ongesteld naar nu bijna niks..
Wennen? Weet niet hoor
Hoe is het?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
In de trein!
Heel subtiel uniek, het is nog geen half 12!
Als je ze opeet zonder de voet er nog in?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:40 schreef Jagärtrut het volgende:
hoe kunnen schoenen nu vegetarisch zijn?
Geen leer en geen productiematerialen waarin dierlijke elementen zijn verwerkt? Zoals vaak in lijm enzo?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:40 schreef Jagärtrut het volgende:
hoe kunnen schoenen nu vegetarisch zijn?
Gefeliciteerd!quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind zo'n soort hak echt zoooooo lelijk.
Ik ben tante! Jelle heet ie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |