Dan moet je een baantje zoeken met vaste tijdenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik had het dus EN in mijn agenda EN in mijn telefoon met alarme (maar die is stuk) EN heb een planning gemaakt van mijn week. Maar zo als Mo al zei, als je het verkeerd leest en opschrijft werkt dat niet..
Ach, die paar keer per jaar dat er vergadering is, neem ik lekker karnemelk hoor!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:30 schreef loveli het volgende:
Leesvoer voor kafjes:
http://www.osteoporose-in(...)d.php?rubriek_id=110
Thanks voor de tip! Is het een goed boek, met recepten ook enzo?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:39 schreef Probability het volgende:
@peruche veggie in pumps is nu maar 2,50 op bol.com!
Heb er nooit ingekeken, maar hoor er veel goede verhalen over!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Thanks voor de tip! Is het een goed boek, met recepten ook enzo?
Gefeli trouwens met je kamer, wanneer verhuis je? Heb je nog hulp nodig?
Ik ben zooo onwetend..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:39 schreef Probability het volgende:
@peruche veggie in pumps is nu maar 2,50 op bol.com!
Waar kan ik die kopenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ben zooo onwetend..
http://www.lulus.com/categories/179_257/vegan-shoes.html
Zoeken op "veggie heels" ipv "veggie pumps", een per ongelukje.quote:
Blij zijn met beide, en een ander baantje zoeken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:37 schreef Probability het volgende:
Ik weet nog niet of ik blij moet zijn (toplocatie!!!) of niet (gedoe en geen werk/inkomsten meer)
Moet het nog even laten bezinken..
Ik woonde 7,1 km van hem vandaan. Nu ga ik in het centrum wonen, 4,5 kilometer meer het centrum in maar alsnog 4,5 kilometer uit elkaar haha.. Ik woon nu wel in het centrum en hij niet..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Blij zijn met beide, en een ander baantje zoeken.
Is je nieuwe kamer in de buurt van vriendje?
Dat is een van haar recepten die me echt vies lijkt!! Avocado en pasta lijkt me gewoon echt geen lekkere combinatie..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
http://ohsheglows.com/2011/01/31/15-minute-creamy-avocado-pasta/
dit lijkt me lekker
Als je ooit van plan bent om iets te bestellen, geef maar een gil. Misschien kunnen we de verzendkosten delenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Zoeken op "veggie heels" ipv "veggie pumps", een per ongelukje.
Gezien de verzendkosten van 45 dollar kun je beter veel schoenen tegelijk kopen
Ik denk het wel. Maar dat kan ook een vooroordeel zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:49 schreef V1z0R het volgende:
Zijn er trouwens meer vrouwelijke vegetariërs dan mannelijke?
En hoe zit het met geaardheid?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:49 schreef V1z0R het volgende:
Dan moet je bij Billy zijn, ik koop alleen merken waarvan ik weet dat ze passen (lastige voeten). En liefst compleet van leer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als je ooit van plan bent om iets te bestellen, geef maar een gil. Misschien kunnen we de verzendkosten delen.
m'n duutser eet vegetarisch. En z'n vader ook...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:49 schreef V1z0R het volgende:
Het is erfelijk!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
m'n duutser eet vegetarisch. En z'n vader ook...
Niet alles is veganistisch volgens mij, maar sowieso is online shoppen niet handig met lastige voeten. Geldt ook voor mij, eigenlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan moet je bij Billy zijn, ik koop alleen merken waarvan ik weet dat ze passen (lastige voeten). En liefst compleet van leer.
SPOILER: Ieuhw, bah, jakkiebahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Zit klaarblijkelijk geen verschil in met omnivoren. Alhoewel ze wel erg pissig lijken te worden wanneer je vraagt of de meerderheid homo is gezien de antwoorden op yahoo answersquote:
Omnomnivoren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zit klaarblijkelijk geen verschil in met omnivoren. Alhoewel ze wel erg pissig lijken te worden wanneer je vraagt of de meerderheid homo is gezien de antwoorden op yahoo answers
daar moest ik ook aan denkenquote:
Doe je eigenlijk alleen krachttraining of ook conditietraining?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:27 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
daar moest ik ook aan denken![]()
Hier gaat het eten nog steeds goed, ben er al aan gewend. Trainen gaat ook lekker, wel spierpijn gehad de afgelopen week. Kwam amper de bank uitMaar het positieve is dat het deze week vast beter moet gaan
![]()
Ik ga volgende week even langs om te meten en te wegen, denk wel dat er wat af is
Nee.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:33 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb net snoepjes gekocht. stom. maar ik ben ongesteld, mag het dan??
Zalmfilet, kipfilet met avocado en een beetje peper en zout, ...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:37 schreef Perruche het volgende:
En nog een vraag. Wat is lekker en niet ongezond hartig beleg? ik eet nu alleen kaas (48+, boeren van de Marqt, zoo lekker!) of vegetarische pate... Wat zijn lekkere doch gezonde opties?
(20+ kaas is geen optie)
hagelslag, vlokken, nutella,quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Zalmfilet, kipfilet met avocado en een beetje peper en zout, ...
Brood verplicht of mag dat ook anders? Dan zou je ook een klein bakje met een salade erin kunnen meenemen. Met noten, mozzarella, cherrytomaatjes (neem aan dat tomaten die niet gesneden zijn dan wel een optie zijn?) ofzo. Vega denken is lastig voor een omnivoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:44 schreef Perruche het volgende:
Oh sorry, geen vlees/vis!! Avocado is ook lekker maar blijft neit echt lekker vind ik als je dat meeneemt. Idem voor tomaat. thuis vind ik het heerlijk, tomaat of avocado op mn brood, maar om mee te nemen naar werk... nah
oh ik ben geen vega hoor, maar eet liever geen vleesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Brood verplicht of mag dat ook anders? Dan zou je ook een klein bakje met een salade erin kunnen meenemen. Met noten, mozzarella, cherrytomaatjes (neem aan dat tomaten die niet gesneden zijn dan wel een optie zijn?) ofzo. Vega denken is lastig voor een omnivoor.
Misschien moet je blussende brandweermannetjes opdrinkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:22 schreef Syrena het volgende:
Ik heb een naar gevoel in mijn slokdarm/maag, het lijkt brandend maagzuur maar gaat niet weg door eten/drinken (of is dat normaal). Ik dacht eerst de hele tijd dat ik honger had, maar dat was het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |