*streber-boks met Mo*quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nu wil ik weten of het mijn gemiddelde niet naar beneden haalt![]()
Melk is inderdaad voor kalfjesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:12 schreef V1z0R het volgende:
(semi)low-carb gaat goed, zondag wel een paar biertjes gehad maar -3cm op het moment! En dat in twee weken.Nog 4 weken te gaan.
![]()
Jij nog altijd lekker aan het bodypumpen?
Yup, taille.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Melk is inderdaad voor kalfjes![]()
Goed hoor, -3 vanaf dat je gestart bent met cemi lowcarb? En waar, taille?
Ik heb sinds 1.5 maand 3 kilo eraf en 3 cm bij de buik. Niet minder gegeten, wel veel gesport. Ook gladdere bovenbenen en wat slanker, mooiere armen. Gaat niet zo snel als bij jou![]()
Had 6 weken geleden in de ochtend gemeten, zonder ontbijt, en 3 kilo eraf was in de avond, na de hele dag kanen enzomaar ik vind het wel prima!
The Karate Kid!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:28 schreef V1z0R het volgende:
Rocky IV!
Oeh, die ga ik op m'n MP3spelert zetten! Helemaal pumped-up word ik er van
Ik had het dus EN in mijn agenda EN in mijn telefoon met alarme (maar die is stuk) EN heb een planning gemaakt van mijn week. Maar zo als Mo al zei, als je het verkeerd leest en opschrijft werkt dat niet..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar, als je weet dat je niet zo goed bent in roosters aflezen, dan schrijf je het toch even op in je agenda o.i.d.? Toch?
Dan moet je een baantje zoeken met vaste tijdenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik had het dus EN in mijn agenda EN in mijn telefoon met alarme (maar die is stuk) EN heb een planning gemaakt van mijn week. Maar zo als Mo al zei, als je het verkeerd leest en opschrijft werkt dat niet..
Ach, die paar keer per jaar dat er vergadering is, neem ik lekker karnemelk hoor!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:30 schreef loveli het volgende:
Leesvoer voor kafjes:
http://www.osteoporose-in(...)d.php?rubriek_id=110
Thanks voor de tip! Is het een goed boek, met recepten ook enzo?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:39 schreef Probability het volgende:
@peruche veggie in pumps is nu maar 2,50 op bol.com!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |