Ik wil er ook echt iets aan doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:36 schreef MarMar het volgende:
Siral, ik denk en hoop dat het posten hier en het praten met je fitnessinstructeur en zo eerste stapjes zijn om verder goed te gaan zorgen voor jezelf en daar hulp bij te vragen. Niet omdat je het `fout` doet, maar omdat iedereen het waard is om goed voor zichzelf te zorgen
Heel veel sterkte!
Een stuk vlees etenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:06 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja als ik daar tijd voor had vandaag nog.. hihi
Goed, die tijd heb ik dus NIET vandaagquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
het is 11.00uur, als je 2 uur kunt sporten kun je ook langs een supermarkt rijden
Eiwitten om spieren temaken => 2 uur voor sport tot half uur erna.quote:
ik verder ook maarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:10 schreef Perruche het volgende:
Ik ga mee met wat mo zegt.
verder houd ik me hier wijselijk buiten.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:04 schreef Perruche het volgende:
bah, melk! Vies vies vies
how gaat het me je low-carb vaizor?
Why?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Weten dat je een tentamen gehaald hebt maar het resultaat nog niet weten is wellicht nog stressvoller dan wachten op überhaupt een resultaat![]()
Zo, leeswerk klaar, zo maar 's aan de slag met m'n Syntax
nu wil ik weten of het mijn gemiddelde niet naar beneden haaltquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Why?Ik zou het wel prima vinden als ik al wist dat ik 'm gehaald had. Cijfer zienwedanwelweer enzo
.
Yup. Zuipen mo!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Why?Ik zou het wel prima vinden als ik al wist dat ik 'm gehaald had. Cijfer zienwedanwelweer enzo
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |