Heb er nooit ingekeken, maar hoor er veel goede verhalen over!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Thanks voor de tip! Is het een goed boek, met recepten ook enzo?
Gefeli trouwens met je kamer, wanneer verhuis je? Heb je nog hulp nodig?
Ik ben zooo onwetend..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:39 schreef Probability het volgende:
@peruche veggie in pumps is nu maar 2,50 op bol.com!
Waar kan ik die kopenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ben zooo onwetend..
http://www.lulus.com/categories/179_257/vegan-shoes.html
Zoeken op "veggie heels" ipv "veggie pumps", een per ongelukje.quote:
Blij zijn met beide, en een ander baantje zoeken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:37 schreef Probability het volgende:
Ik weet nog niet of ik blij moet zijn (toplocatie!!!) of niet (gedoe en geen werk/inkomsten meer)
Moet het nog even laten bezinken..
Ik woonde 7,1 km van hem vandaan. Nu ga ik in het centrum wonen, 4,5 kilometer meer het centrum in maar alsnog 4,5 kilometer uit elkaar haha.. Ik woon nu wel in het centrum en hij niet..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Blij zijn met beide, en een ander baantje zoeken.
Is je nieuwe kamer in de buurt van vriendje?
Dat is een van haar recepten die me echt vies lijkt!! Avocado en pasta lijkt me gewoon echt geen lekkere combinatie..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
http://ohsheglows.com/2011/01/31/15-minute-creamy-avocado-pasta/
dit lijkt me lekker
Als je ooit van plan bent om iets te bestellen, geef maar een gil. Misschien kunnen we de verzendkosten delenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Zoeken op "veggie heels" ipv "veggie pumps", een per ongelukje.
Gezien de verzendkosten van 45 dollar kun je beter veel schoenen tegelijk kopen
Ik denk het wel. Maar dat kan ook een vooroordeel zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:49 schreef V1z0R het volgende:
Zijn er trouwens meer vrouwelijke vegetariërs dan mannelijke?
En hoe zit het met geaardheid?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:49 schreef V1z0R het volgende:
Dan moet je bij Billy zijn, ik koop alleen merken waarvan ik weet dat ze passen (lastige voeten). En liefst compleet van leer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als je ooit van plan bent om iets te bestellen, geef maar een gil. Misschien kunnen we de verzendkosten delen.
m'n duutser eet vegetarisch. En z'n vader ook...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:49 schreef V1z0R het volgende:
Het is erfelijk!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
m'n duutser eet vegetarisch. En z'n vader ook...
Niet alles is veganistisch volgens mij, maar sowieso is online shoppen niet handig met lastige voeten. Geldt ook voor mij, eigenlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan moet je bij Billy zijn, ik koop alleen merken waarvan ik weet dat ze passen (lastige voeten). En liefst compleet van leer.
SPOILER: Ieuhw, bah, jakkiebahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |