Ja meid, dat is nou het beste dat mij is overkomenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:39 schreef Pheno het volgende:
En Lieke kan niet presenteren: hoe vind je het dat je er uit ligt?
HARTSTIKKE LEUK MEID, TOF!!!!
eenschquote:Op zondag 15 mei 2011 22:40 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik word strontziek van Isabelle met haar emo-sekte-gedoe.. en Laurent had er deze week gewoon uit gemoeten!!!
Jaaaa hij zit ook in de clip van Judasquote:
Wat is ie veranderd zeg. Ons knulleke.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is ie veranderd zeg. Ons knulleke.
Godver, waarom stemmen mensen nou niet op Rinus. Stom volk. Niet dat ik met m'n klauwen ook maar in de buurt van m'n gsm ben geweest maar toch. Shame on you.
Nou, Rinus vind ik ook wel meevallen hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind eigenlijk iedereen als jury wel tegenvallen, behalve Koen en Roem. De rest heeft altijd van dat loze, bijna labiele gedoe.
Ik denk dat je daar precies de vinger op de zere plek legtquote:Op zondag 15 mei 2011 22:58 schreef Cee het volgende:
Ze zijn zo snel op de tenen getrapt bij kritiek. Alsof hun achterliggende emotionele verhaal gebagatelliseerd wordt. Alsof het een persoonlijke aanval is.
Zoals Stefano ook reageerde toen Rinus een puntje van kritiek had, wat eigenlijk niet eens echte kritiek was.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:58 schreef Cee het volgende:
Ze zijn zo snel op de tenen getrapt bij kritiek. Alsof hun achterliggende emotionele verhaal gebagatelliseerd wordt. Alsof het een persoonlijke aanval is.
Rinus kreeg niet eens de kans zn zin af te maken.. en ik vind in de rede vallen wel ZO onbeschoft.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:59 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Zoals Stefano ook reageerde toen Rinus een puntje van kritiek had, wat eigenlijk niet eens echte kritiek was.
Dat van de schoenen zag ik ook meteen ja. Dat doe je toch niet bij een live uitzending twee weken achter elkaar? En haar haren waren ook lelijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:47 schreef totebel het volgende:
[..]
En dan nog met zo'n rottig kapsel aankomen (en dezelfde lelijke schoenen als vorige week)
Ware het niet dat die laatste 2 toch erg dicht bij elkaar staan, zeker bij moderne dans. En zeker bij optredens ook nog eens. Dansers zijn een apart slag volkquote:Op maandag 16 mei 2011 00:01 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik vind ook hoe Isabelle er de hele avond bij zit zo vreselijk... zo van 'oh, ik ben zó emotioneel... het is gewoon....nee ik kan niet praten.. ik zei nog tegen Laurent.. vraag me niets vanavond!'
Brrrrrrrrrrrrr verschrikkelijk!
Ik snap dat het allemaal met gevoel is blablabla maar het is nog altijd DANSEN niet een psychisch emotioneel praatgroepje.
Normaal krijgen de dansers kritiek en niet de choreografen. Tenminste, niet op beeld/tv. Daar moeten ze misschien maar ff aan gaan wennenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:58 schreef Cee het volgende:
Ah joh, dat doet ze alleen maar om stemmen te trekken, in haar dagelijkse leven loopt ze daar echt niet zo te koop mee, dat zou een betalend publiek ook nooit pikken.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vond het vrij ongemakkelijk om te zien dat Isabel gister steeds op het punt stond om in tranen uit te barsten. Roep je alleen maar vragen mee op, en het lijkt me dat ze daar zelf niet op zit te wachten.
dat had ik dus na gisteren ook het idee: het leek net alsof ze berekenend bezig was. Zo van 'emotioneel trekt stemmen'. En ook dat ze STEEDS kritiek op Rinus had. Zij weet ook wel dat Rinus haar grootste concurrent is, daarom valt ze hem aan.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah joh, dat doet ze alleen maar om stemmen te trekken, in haar dagelijkse leven loopt ze daar echt niet zo te koop mee, dat zou een betalend publiek ook nooit pikken.
Ik moet zeggen dat ik in deze show ook ERG weinig verschil zie tussen die 2 stijlen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan iemand me het verschil tussen jazz en modern trouwens uitleggen? Ik vind het soms lastig te onderscheiden, behalve dat modern meer janken is en jazz meer popmuziek gebruikt?
Eens. Daar is latin helemaal niet voor gemaaktquote:Op maandag 16 mei 2011 09:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is voor Latin, wat eigenlijk een parencategorie is, ook wel een extra uitdaging om een goede groepsdans neer te zetten. Denk ik.
Het is idd allemaal wat veel voor op tv... maar ik denk dat het vooral de choreo van Laurent was, die t voor haar "deed". En als je jezelf dan al half onderuit geschoffeld hebt, dan is twee keer op n avond wat veel van t goeie.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Blijkbaar heel veel, aan haar talloze emoties te zien.
Nee, natuurlijk snap ik dat emotie en dans heel dicht bij elkaar liggen, maar als je het er zo moeilijk mee hebt (en zelfs tijdens de show - waar er toch wat professionaliteit van je wordt gevraagd), waarom stop je dan zulke beladen ervaringen in je choreografie? Vond het vrij ongemakkelijk om te zien dat Isabel gister steeds op het punt stond om in tranen uit te barsten. Roep je alleen maar vragen mee op, en het lijkt me dat ze daar zelf niet op zit te wachten.
dat was dan ook echt een hele slechtequote:Op maandag 16 mei 2011 20:03 schreef Cee het volgende:
Shaker's kaartenhuis-uitspraak bij DWDD's TV Draait Door.
Oooh, zo veel amenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Koen en roem hebben op de paso hum steken laten vallen. Als er een Latin dans uitermate geschikt is voor groep is het de paso!!
Daarbij waren ze teveel bezig op uiterlijk vertoon.. Maar dat is beetje trademark van roemjana.
Ik had de battle tussen Laurent en koen en roem verwacht ook. Hoewel ik groot bewonderaar ben van flament![]()
En dan koen en roem weg.
T probleem met een show ALS dit us dat de mainstream ballet niet waardeert En dat is de nekslag voor rinus.
Volgende week zal tussen flament en rinus gaan.. En denk dat Karaty voor rinus zal kiezen
paradepaardje is inderdaad een veel betere omschrijving!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:30 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb sowieso niet veel met roemjana en haar paradeplaatje gedrag (jeugdtrauma)
goede omschrijvingquote:Op maandag 16 mei 2011 20:30 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb sowieso niet veel met roemjana en haar paradeplaatje gedrag (jeugdtrauma)
Dat kan natuurlijk ook...quote:Op maandag 16 mei 2011 22:12 schreef _evenstar_ het volgende:
Ivan heeft er tijd uit gelegen ivm gedoe aan zijn hart.
En Ik denk dat timor niet gewonnen heeft juist omdat Dan hem in USA wou en niet vast aan contract
en dan met deze foto erbijquote:The Ultimate Dance Battle - Team Rinus
Nederlanders, gebruik uw stemrecht om mijn recht op de Choreografische Kroon der BelNederlanden te waarborgen.
Holy shit. Rinus. Held.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:32 schreef totebel het volgende:
Het blijkt trouwens dat belgen 2,5 keer zo vaak gestemd hebben als nederlanders.. was een klasse posting van Rinus op FB
[..]
en dan met deze foto erbij
[ afbeelding ]
Vond ik dus ook.. EN hij neemt ook echt de moeite om op bijna elk facebookbericht persoonlijk te reageren... die man verdient de stemmen vind ikquote:
dat viel wel mee hoor, het is geen Shakerquote:Op maandag 16 mei 2011 23:18 schreef EilandjeOnline het volgende:
hij kan alleen erg slecht tegen kritiek / afwijzing
ik denk dat dat het bij beide Belgische teams voor mij is. Ik had zowel van Laurent als van Isabelle een ander beeld. Ze waren voor mij sympathiek en brachten gewoon goede dansen voort in SYTYCD. Nu zie je ze véél meer in beeld en is het continu huilen, tot tranen geroerd zijn, zeggen 'oh ik kan het niet ik ben slecht' blablabla.. daarom vallen ze mij enorm tegen!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:16 schreef Ang3l het volgende:
Mijn afkeer richt zich vooral tegen Laurent.
Tijdens SYTYCD vond ik hem een goed choreograaf.... omdat we toen Laurent zelf bijna niet zagen, zijn werkstijl, zijn houding etc. Maar bij dit programma... man man man wat een klein kind. En die uitbarstingen toen met z'n team.... vreselijk. Maar VOORAL zijn eigen houding mbt "we gaan niet winnen. O neee iek wiel keen iephop... neee. O nee toch geen modeeeeern. Oh nee iek wil dit niiiieeeeet. We zijn slecht, we zijn SLECHT! Dat gaan we nooit winneeeeeen"
Laat jezelf toch gvd niet zo kennen man. Wat moet dat team wel niet voelen als je zulke dingen zegt?
En daardoor kan ik niet meer onbevooroordeeld naar zijn (ook niet echt HEEL bijzondere)choreo's kijken.
ik moet soms juist keihard lachen op Laurent, vooral in het begin en zn ergenis naar Diego toe en dan die grimas van Laurant in de cameraquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:16 schreef Ang3l het volgende:
Mijn afkeer richt zich vooral tegen Laurent.
Tijdens SYTYCD vond ik hem een goed choreograaf.... omdat we toen Laurent zelf bijna niet zagen, zijn werkstijl, zijn houding etc. Maar bij dit programma... man man man wat een klein kind. En die uitbarstingen toen met z'n team.... vreselijk. Maar VOORAL zijn eigen houding mbt "we gaan niet winnen. O neee iek wiel keen iephop... neee. O nee toch geen modeeeeern. Oh nee iek wil dit niiiieeeeet. We zijn slecht, we zijn SLECHT! Dat gaan we nooit winneeeeeen"
Laat jezelf toch gvd niet zo kennen man. Wat moet dat team wel niet voelen als je zulke dingen zegt?
En daardoor kan ik niet meer onbevooroordeeld naar zijn (ook niet echt HEEL bijzondere)choreo's kijken.
is die reclame ook niet ergens op de site te zien ofzo?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:05 schreef Maria2.0 het volgende:
Graag! Ik vermoed inmiddels "Because of you" maar dan enkel de zachte stukken.
Ik zit nu een slechte film te kijken alleen om dat voorstukje nog eens te zien
Hedonism?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:05 schreef Maria2.0 het volgende:
Graag! Ik vermoed inmiddels "Because of you" maar dan enkel de zachte stukken.
Ik zit nu een slechte film te kijken alleen om dat voorstukje nog eens te zien
Rachel Berry zingt het mooier.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:34 schreef Cee het volgende:
Ik was rustig in de keuken wat te eten aan het pakken en koffie aan het zetten toen ik een afgrijselijke krijs uit m'n huiskamer hoorde.
Dan toch? Anders ga ik huilen met die chauvinistische kutbelgen.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:34 schreef Cee het volgende:
Ik was rustig in de keuken wat te eten aan het pakken en koffie aan het zetten toen ik een afgrijselijke krijs uit m'n huiskamer hoorde.
Nee, het is de halve finale, dus Dan beslist niet meerquote:Op zondag 22 mei 2011 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan toch? Anders ga ik huilen met die chauvinistische kutbelgen.
ow das k*quote:Op zondag 22 mei 2011 20:39 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nee, het is de halve finale, dus Dan beslist niet meer
NOOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 22 mei 2011 20:39 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nee, het is de halve finale, dus Dan beslist niet meer
Nee, alleen nog maar de kijkers. Het moet gewoon ophouden met die programma's met belgen. Bij hen telt nationaliteit in alles meer dan kwaliteit.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan toch? Anders ga ik huilen met die chauvinistische kutbelgen.
Valt me mee dat Isabelle en Laurent hun eigen groep konden formeren.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:40 schreef fazzal het volgende:
[..]
altijd een succes... daarom hebben ze ook zo'n goeie regering ;-)
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:40 schreef fazzal het volgende:
[..]
altijd een succes... daarom hebben ze ook zo'n goeie regering ;-)
Daarom wordt dit dus balen. Ik word een beetje SMS-stem moe. Het gaat niet meer om talent maar om stemmen. Annoying.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, alleen nog maar de kijkers. Het moet gewoon ophouden met die programma's met belgen. Bij hen telt nationaliteit in alles meer dan kwaliteit.
whaha, dat was ook heul gemakkelijk (niet)quote:Op zondag 22 mei 2011 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Valt me mee dat Isabelle en Laurent hun eigen groep konden formeren.
Jong Il is Korea Graaf.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:43 schreef Pheno het volgende:
Shaker is koreagraaf. Gast, praat eens normaal.
ik werk met veel Belgen, moet zeggen, ik herken hier wel iets vanquote:Op zondag 22 mei 2011 20:42 schreef roos85 het volgende:
Dan die niet mag beslissen vanavond![]()
Belgen zijn echt rotvolk qua stemmen (E.R. flashback) eigen volk eerst en samen spannen om concurrentie eruit te stemmen
Shaker drillt ook!quote:
nee, te gierigquote:Op zondag 22 mei 2011 20:45 schreef Cee het volgende:
Maar wij luie 'Ollanders zijn ook te lui en nuchter om te gaan sms'en voor zoiets.
Duh. Waarom zou ik betalen voor iets waar ik niets mee kan winnen?quote:
Ik vind het ook geen hiphop, eerder de dans die ze bij de kauwgomopdracht moesten doen...quote:Op zondag 22 mei 2011 20:52 schreef Misstique het volgende:
Ah, shaker heeft gelukkig nog steeds een grudge jegens Rinus.
quote:Op zondag 22 mei 2011 20:54 schreef livelink het volgende:
Dat is geen goede start voor Rinus. Jammer.
Ook confronterend en goed:quote:
die is super!quote:
zekerquote:
Conspiracy!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:06 schreef roos85 het volgende:
waarom begint Laurent wel met zijn eigen style?
Nogal ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:07 schreef fazzal het volgende:
Ik vind t wel een goeie choreo (helaas weer niet al te synchroon)
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:08 schreef WillemijnB het volgende:
Serieus wat heeft Lieke toch aan! Had d'r stylist een vrije dag ofzo?!
als het met opzet was, vond ik het minder.... (ben denk ik wat ouderwets ;-))quote:Op zondag 22 mei 2011 21:08 schreef phileine het volgende:
ik dacht dat dat expres was, dat het niet synchroon was. Dat maakt het wat speelser, ik vind dat bij jazz wel beter dan superstrak voortdurend.
Het is haar familie (geen geintje).quote:Op zondag 22 mei 2011 21:08 schreef WillemijnB het volgende:
Serieus wat heeft Lieke toch aan! Had d'r stylist een vrije dag ofzo?!
Het team van laurent zou nog niet synchroon kunnen stilliggen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:08 schreef phileine het volgende:
ik dacht dat dat expres was, dat het niet synchroon was. Dat maakt het wat speelser, ik vind dat bij jazz wel beter dan superstrak voortdurend.
Geen idee, maar zag het vorige wee in de aftiteling. Zus of zo.quote:
Eerst stemmen wie in de battle en daarna nogmaals stemmen wie de battle heeft gewonnen. Dubbel ka-ching moment.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:11 schreef Pheno het volgende:
Maar is er straks dan ook geen battle meer? hebben we een mislukte battle en daarna een poging gehad?
Vertel het nog maar een keer.quote:
Ik denk nu aan een Isabelle met een anal probe, net als bij Southpark.quote:
Dat.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Niet strak, maar wel leuk om naar te kijken.
Shaker is dan ook zo stevig als een kaartenhuis!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:17 schreef Misstique het volgende:
Sowieso bewijst isabel dat ze hiphop beter snapt dan shaker.
Ja ditquote:Op zondag 22 mei 2011 21:18 schreef phileine het volgende:
Ik vind Isasbelle zo langzamerhand een heel vervelend mens met dat emotionele dozerige gedoe, maar ze weet verdomme wel waanzinnige dansen neer te zetten elke keer. Ze is zeker de meest veelzijdige van alle choreografen. Ook al gun ik het haar niet echt, ze hoort dit wel te winnen.
Amenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:17 schreef Misstique het volgende:
Sowieso bewijst isabel dat ze hiphop beter snapt dan shaker.
Yup. Hij zal eens een boek hebben gelezen!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:18 schreef Cee het volgende:
Shaker en ik op 1 lijn?
De wereld is toch vergaan!
Zwaar labiel mens volgens mijquote:Op zondag 22 mei 2011 21:18 schreef phileine het volgende:
Ik vind Isasbelle zo langzamerhand een heel vervelend mens met dat emotionele dozerige gedoe, maar ze weet verdomme wel waanzinnige dansen neer te zetten elke keer. Ze is zeker de meest veelzijdige van alle choreografen. Ook al gun ik het haar niet echt, ze hoort dit wel te winnen.
Gelukkig gaat dit programma niet om wie de meest stabiele persoonlijkheid is, maar wie de meest veelzijdige choreograafquote:
check!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dit programma niet om wie de meest stabiele persoonlijkheid is, maar wie de meest veelzijdige choreograaf
Wellicht als ze niet aan Lieke vast zitten...quote:Op zondag 22 mei 2011 21:24 schreef Sequencial het volgende:
Stiekem vind ik Lieke's laarzen wel g**l![]()
Net even via #TUDB gezocht op twitter en kwam het volgende tegen:quote:Op zondag 22 mei 2011 21:24 schreef Sequencial het volgende:
Weet iemand op welk nummer team Isabelle net danste?
quote:Team @Isa_Beernaert danste zojuist op Make You Pop van Diplo ft. Don Diablo #tudb |
Iets van Don Diablo, geen idee wat.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:24 schreef Sequencial het volgende:
Weet iemand op welk nummer team Isabelle net danste?
zou zo zonde zijn. Dit is weer van de categorie *smelt*quote:Op zondag 22 mei 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
Doodsteek van Rinus zelf: in Nl zeggen dat je recht hebt op een finale of gaat winnen is : Deaudt.
NL kan niet tegen mensen die zeker van zichzelf zijn....
Ik vind al zijn balletchoreos erg tof, maar zo werkt het bij alle sms-shows.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef fazzal het volgende:
[..]
zou zo zonde zijn. Dit is weer van de categorie *smelt*
er bestaat zo iets als huidkleurig ondergoedquote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef Ewelina het volgende:
WTF zijn die danseressen nu naakt onder dat zwarte doorschijnende gewaad?
Rinus is gewoon een lesbienne.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef Ewelina het volgende:
Welnee, vleeskleurig dingetje.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef Ewelina het volgende:
Ja, maar ik ben er niet enthousiast over. Het leidt enorm af. Ik ben alleen maar aan het kijken of ik wat zie zittenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef fazzal het volgende:
[..]
er bestaat zo iets als huidkleurig ondergoed
Anders krijgt Dan een trap tegen zijn kloten.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:36 schreef roos85 het volgende:
Waarom mag Isabelle iedere keer commentaar leveren?
Ik denk het niet al zou het voor ballet niet echt speciaal zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef Ewelina het volgende:
Rinus staat daar bovenquote:
gij perverseling ;-)quote:Op zondag 22 mei 2011 21:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben er niet enthousiast over. Het leidt enorm af. Ik ben alleen maar aan het kijken of ik wat zie zitten![]()
![]()
Ja, dat.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:38 schreef Tinkepink het volgende:
Was weer erg fijn om naar te kijken.
Laurent moet afvallen natuurlijk
Heerlijk, op shaker katten. Maar je hebt gelijk hoor!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:38 schreef HalloLobbes het volgende:
Wat is die Shaker en zure Loser zeg. Wat bedoelt hij nou met: "Dit is geen HipHop". Wat is HipHop volgens zijn definitie dan wel? En als hij vindt dat hij wel echte rauwe Hiphop brengt, waarom lag hij er al dan in de 1e ronde uit? Dit HipHop stuk van Isabelle zou niet misstaan in een aflevering van America's Best Dance Crew. Als hij dan heel echte HipHop zou willen dan zou hij eens bij Vincent Vianen moeten aankloppen. Maar die zit in LA en die heeft een HipHop Niveau waarvan Shaker alleen kan dromen. Oh jee, nu weer een discussie over een dansstijl.....
Niks mis met een goed stel tieten.quote:
Ik denk dat dat ook gaat gebeuren.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:38 schreef Tinkepink het volgende:
Dat moest vorige week al.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:38 schreef Tinkepink het volgende:
Even 'stemmen' met die rode knopquote:
Omdat hij zei dat hij de beste was. En een enorme eikel hoe hij met zijn crew omging.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:38 schreef HalloLobbes het volgende:
waarom lag hij er al dan in de 1e ronde uit?
En dat zo overduidelijk NIET was.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat hij zei dat hij de beste was. En een enorme eikel hoe hij met zijn crew omging.
denk eerder dat ze dan gaat huilenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders krijgt Dan een trap tegen zijn kloten.
Ninja edit?quote:
Voor meiden van 15 jaar wel. van mij mag hij een granaat vangen!quote:
Ik zeg toch "hij zei"quote:
dit deed ik op de basisschool bij iets wat ze toen jazzdance noemden.... (oke, ik was toen niet zo goed aan t dansen natuurlijk, maar ik bedoel de stijl)quote:
Ninja edit jaquote:Op zondag 22 mei 2011 21:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ninja edit?
Ik zag iets met Stefano staan?
Doe eens lief.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor meiden van 15 jaar wel. van mij mag hij een granaat vangen!
quote:
Zo blijkens het is. Maar ik vind het vandaag een rommeltje.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:43 schreef Misstique het volgende:
In de wereld van laurent dragen vrouwen alleen bh's en iePop is gewoon een soort jazz.
Ik vind het bij laurent standaard gerommel.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo blijkens het is. Maar ik vind het vandaag een rommeltje.
Dat sowieso. Ik heb nog geen dans bij hem gehad met een wow-effect.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vind het bij laurent standaard gerommel.
Euh, heb je het commentaar op rinus gemist?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:45 schreef Anne het volgende:
Bah, da's kut dat je als enige ff commentaar krijgt.
Ik ben blij dat Dan even iets positiefs aan Shaker vraagt.. die kan echt alleen maar negatief wezen.
quote:@mauricewijnen
Maurice Wijnen
Erger me suf aan commentaar op werk van Rinus in #tudb. Hij is er met name verantw voor dat er eindelijk 'andere' dans dan hiphop op TV is.
dat schijnt tegenwoordig zelfs te mogen.... baaaaaaaaaahquote:Op zondag 22 mei 2011 21:47 schreef henkde_j het volgende:
Wel verloedering van de Nederlansche taal dit programma. Hun dit, hun dat etc.
Het enige wow effect zat bij die geilbak in z'n broek.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik heb nog geen dans bij hem gehad met een wow-effect.
Whehehehe, jouw ava icm ondertitelquote:
Daar is ie alquote:Op zondag 22 mei 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
Nou, eens kijken welk trauma dit keer aan bod komt
Blijkbaar welquote:Op zondag 22 mei 2011 21:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euh, heb je het commentaar op rinus gemist?
Kunnen we niet een bingokaart maken als er een nieuw seizoen komt?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
Nou, eens kijken welk trauma dit keer aan bod komt
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |