Omdat hij zei dat hij de beste was. En een enorme eikel hoe hij met zijn crew omging.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:38 schreef HalloLobbes het volgende:
waarom lag hij er al dan in de 1e ronde uit?
En dat zo overduidelijk NIET was.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat hij zei dat hij de beste was. En een enorme eikel hoe hij met zijn crew omging.
denk eerder dat ze dan gaat huilenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders krijgt Dan een trap tegen zijn kloten.
Ninja edit?quote:
Voor meiden van 15 jaar wel. van mij mag hij een granaat vangen!quote:
Ik zeg toch "hij zei"quote:
dit deed ik op de basisschool bij iets wat ze toen jazzdance noemden.... (oke, ik was toen niet zo goed aan t dansen natuurlijk, maar ik bedoel de stijl)quote:
Ninja edit jaquote:Op zondag 22 mei 2011 21:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ninja edit?
Ik zag iets met Stefano staan?
Doe eens lief.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor meiden van 15 jaar wel. van mij mag hij een granaat vangen!
quote:
Zo blijkens het is. Maar ik vind het vandaag een rommeltje.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:43 schreef Misstique het volgende:
In de wereld van laurent dragen vrouwen alleen bh's en iePop is gewoon een soort jazz.
Ik vind het bij laurent standaard gerommel.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo blijkens het is. Maar ik vind het vandaag een rommeltje.
Dat sowieso. Ik heb nog geen dans bij hem gehad met een wow-effect.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vind het bij laurent standaard gerommel.
Euh, heb je het commentaar op rinus gemist?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:45 schreef Anne het volgende:
Bah, da's kut dat je als enige ff commentaar krijgt.
Ik ben blij dat Dan even iets positiefs aan Shaker vraagt.. die kan echt alleen maar negatief wezen.
quote:@mauricewijnen
Maurice Wijnen
Erger me suf aan commentaar op werk van Rinus in #tudb. Hij is er met name verantw voor dat er eindelijk 'andere' dans dan hiphop op TV is.
dat schijnt tegenwoordig zelfs te mogen.... baaaaaaaaaahquote:Op zondag 22 mei 2011 21:47 schreef henkde_j het volgende:
Wel verloedering van de Nederlansche taal dit programma. Hun dit, hun dat etc.
Het enige wow effect zat bij die geilbak in z'n broek.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik heb nog geen dans bij hem gehad met een wow-effect.
Whehehehe, jouw ava icm ondertitelquote:
Daar is ie alquote:Op zondag 22 mei 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
Nou, eens kijken welk trauma dit keer aan bod komt
Blijkbaar welquote:Op zondag 22 mei 2011 21:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euh, heb je het commentaar op rinus gemist?
Kunnen we niet een bingokaart maken als er een nieuw seizoen komt?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
Nou, eens kijken welk trauma dit keer aan bod komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |