Gelukkig gaat dit programma niet om wie de meest stabiele persoonlijkheid is, maar wie de meest veelzijdige choreograafquote:
check!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dit programma niet om wie de meest stabiele persoonlijkheid is, maar wie de meest veelzijdige choreograaf
Wellicht als ze niet aan Lieke vast zitten...quote:Op zondag 22 mei 2011 21:24 schreef Sequencial het volgende:
Stiekem vind ik Lieke's laarzen wel g**l![]()
Net even via #TUDB gezocht op twitter en kwam het volgende tegen:quote:Op zondag 22 mei 2011 21:24 schreef Sequencial het volgende:
Weet iemand op welk nummer team Isabelle net danste?
quote:Team @Isa_Beernaert danste zojuist op Make You Pop van Diplo ft. Don Diablo #tudb |
Iets van Don Diablo, geen idee wat.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:24 schreef Sequencial het volgende:
Weet iemand op welk nummer team Isabelle net danste?
zou zo zonde zijn. Dit is weer van de categorie *smelt*quote:Op zondag 22 mei 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
Doodsteek van Rinus zelf: in Nl zeggen dat je recht hebt op een finale of gaat winnen is : Deaudt.
NL kan niet tegen mensen die zeker van zichzelf zijn....
Ik vind al zijn balletchoreos erg tof, maar zo werkt het bij alle sms-shows.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef fazzal het volgende:
[..]
zou zo zonde zijn. Dit is weer van de categorie *smelt*
er bestaat zo iets als huidkleurig ondergoedquote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef Ewelina het volgende:
WTF zijn die danseressen nu naakt onder dat zwarte doorschijnende gewaad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |