Nogal ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:07 schreef fazzal het volgende:
Ik vind t wel een goeie choreo (helaas weer niet al te synchroon)
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:08 schreef WillemijnB het volgende:
Serieus wat heeft Lieke toch aan! Had d'r stylist een vrije dag ofzo?!
als het met opzet was, vond ik het minder.... (ben denk ik wat ouderwets ;-))quote:Op zondag 22 mei 2011 21:08 schreef phileine het volgende:
ik dacht dat dat expres was, dat het niet synchroon was. Dat maakt het wat speelser, ik vind dat bij jazz wel beter dan superstrak voortdurend.
Het is haar familie (geen geintje).quote:Op zondag 22 mei 2011 21:08 schreef WillemijnB het volgende:
Serieus wat heeft Lieke toch aan! Had d'r stylist een vrije dag ofzo?!
Het team van laurent zou nog niet synchroon kunnen stilliggen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:08 schreef phileine het volgende:
ik dacht dat dat expres was, dat het niet synchroon was. Dat maakt het wat speelser, ik vind dat bij jazz wel beter dan superstrak voortdurend.
Geen idee, maar zag het vorige wee in de aftiteling. Zus of zo.quote:
Eerst stemmen wie in de battle en daarna nogmaals stemmen wie de battle heeft gewonnen. Dubbel ka-ching moment.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:11 schreef Pheno het volgende:
Maar is er straks dan ook geen battle meer? hebben we een mislukte battle en daarna een poging gehad?
Vertel het nog maar een keer.quote:
Ik denk nu aan een Isabelle met een anal probe, net als bij Southpark.quote:
Dat.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Niet strak, maar wel leuk om naar te kijken.
Shaker is dan ook zo stevig als een kaartenhuis!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:17 schreef Misstique het volgende:
Sowieso bewijst isabel dat ze hiphop beter snapt dan shaker.
Ja ditquote:Op zondag 22 mei 2011 21:18 schreef phileine het volgende:
Ik vind Isasbelle zo langzamerhand een heel vervelend mens met dat emotionele dozerige gedoe, maar ze weet verdomme wel waanzinnige dansen neer te zetten elke keer. Ze is zeker de meest veelzijdige van alle choreografen. Ook al gun ik het haar niet echt, ze hoort dit wel te winnen.
Amenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:17 schreef Misstique het volgende:
Sowieso bewijst isabel dat ze hiphop beter snapt dan shaker.
Yup. Hij zal eens een boek hebben gelezen!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:18 schreef Cee het volgende:
Shaker en ik op 1 lijn?
De wereld is toch vergaan!
Zwaar labiel mens volgens mijquote:Op zondag 22 mei 2011 21:18 schreef phileine het volgende:
Ik vind Isasbelle zo langzamerhand een heel vervelend mens met dat emotionele dozerige gedoe, maar ze weet verdomme wel waanzinnige dansen neer te zetten elke keer. Ze is zeker de meest veelzijdige van alle choreografen. Ook al gun ik het haar niet echt, ze hoort dit wel te winnen.
Gelukkig gaat dit programma niet om wie de meest stabiele persoonlijkheid is, maar wie de meest veelzijdige choreograafquote:
check!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dit programma niet om wie de meest stabiele persoonlijkheid is, maar wie de meest veelzijdige choreograaf
Wellicht als ze niet aan Lieke vast zitten...quote:Op zondag 22 mei 2011 21:24 schreef Sequencial het volgende:
Stiekem vind ik Lieke's laarzen wel g**l![]()
Net even via #TUDB gezocht op twitter en kwam het volgende tegen:quote:Op zondag 22 mei 2011 21:24 schreef Sequencial het volgende:
Weet iemand op welk nummer team Isabelle net danste?
quote:Team @Isa_Beernaert danste zojuist op Make You Pop van Diplo ft. Don Diablo #tudb |
Iets van Don Diablo, geen idee wat.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:24 schreef Sequencial het volgende:
Weet iemand op welk nummer team Isabelle net danste?
zou zo zonde zijn. Dit is weer van de categorie *smelt*quote:Op zondag 22 mei 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
Doodsteek van Rinus zelf: in Nl zeggen dat je recht hebt op een finale of gaat winnen is : Deaudt.
NL kan niet tegen mensen die zeker van zichzelf zijn....
Ik vind al zijn balletchoreos erg tof, maar zo werkt het bij alle sms-shows.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef fazzal het volgende:
[..]
zou zo zonde zijn. Dit is weer van de categorie *smelt*
er bestaat zo iets als huidkleurig ondergoedquote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef Ewelina het volgende:
WTF zijn die danseressen nu naakt onder dat zwarte doorschijnende gewaad?
Rinus is gewoon een lesbienne.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef Ewelina het volgende:
Welnee, vleeskleurig dingetje.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef Ewelina het volgende:
Ja, maar ik ben er niet enthousiast over. Het leidt enorm af. Ik ben alleen maar aan het kijken of ik wat zie zittenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef fazzal het volgende:
[..]
er bestaat zo iets als huidkleurig ondergoed
Anders krijgt Dan een trap tegen zijn kloten.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:36 schreef roos85 het volgende:
Waarom mag Isabelle iedere keer commentaar leveren?
Ik denk het niet al zou het voor ballet niet echt speciaal zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef Ewelina het volgende:
Rinus staat daar bovenquote:
gij perverseling ;-)quote:Op zondag 22 mei 2011 21:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben er niet enthousiast over. Het leidt enorm af. Ik ben alleen maar aan het kijken of ik wat zie zitten![]()
![]()
Ja, dat.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:38 schreef Tinkepink het volgende:
Was weer erg fijn om naar te kijken.
Laurent moet afvallen natuurlijk
Heerlijk, op shaker katten. Maar je hebt gelijk hoor!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:38 schreef HalloLobbes het volgende:
Wat is die Shaker en zure Loser zeg. Wat bedoelt hij nou met: "Dit is geen HipHop". Wat is HipHop volgens zijn definitie dan wel? En als hij vindt dat hij wel echte rauwe Hiphop brengt, waarom lag hij er al dan in de 1e ronde uit? Dit HipHop stuk van Isabelle zou niet misstaan in een aflevering van America's Best Dance Crew. Als hij dan heel echte HipHop zou willen dan zou hij eens bij Vincent Vianen moeten aankloppen. Maar die zit in LA en die heeft een HipHop Niveau waarvan Shaker alleen kan dromen. Oh jee, nu weer een discussie over een dansstijl.....
Niks mis met een goed stel tieten.quote:
Ik denk dat dat ook gaat gebeuren.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:38 schreef Tinkepink het volgende:
Dat moest vorige week al.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:38 schreef Tinkepink het volgende:
Even 'stemmen' met die rode knopquote:
Omdat hij zei dat hij de beste was. En een enorme eikel hoe hij met zijn crew omging.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:38 schreef HalloLobbes het volgende:
waarom lag hij er al dan in de 1e ronde uit?
En dat zo overduidelijk NIET was.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat hij zei dat hij de beste was. En een enorme eikel hoe hij met zijn crew omging.
denk eerder dat ze dan gaat huilenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders krijgt Dan een trap tegen zijn kloten.
Ninja edit?quote:
Voor meiden van 15 jaar wel. van mij mag hij een granaat vangen!quote:
Ik zeg toch "hij zei"quote:
dit deed ik op de basisschool bij iets wat ze toen jazzdance noemden.... (oke, ik was toen niet zo goed aan t dansen natuurlijk, maar ik bedoel de stijl)quote:
Ninja edit jaquote:Op zondag 22 mei 2011 21:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ninja edit?
Ik zag iets met Stefano staan?
Doe eens lief.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor meiden van 15 jaar wel. van mij mag hij een granaat vangen!
quote:
Zo blijkens het is. Maar ik vind het vandaag een rommeltje.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:43 schreef Misstique het volgende:
In de wereld van laurent dragen vrouwen alleen bh's en iePop is gewoon een soort jazz.
Ik vind het bij laurent standaard gerommel.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo blijkens het is. Maar ik vind het vandaag een rommeltje.
Dat sowieso. Ik heb nog geen dans bij hem gehad met een wow-effect.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vind het bij laurent standaard gerommel.
Euh, heb je het commentaar op rinus gemist?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:45 schreef Anne het volgende:
Bah, da's kut dat je als enige ff commentaar krijgt.
Ik ben blij dat Dan even iets positiefs aan Shaker vraagt.. die kan echt alleen maar negatief wezen.
quote:@mauricewijnen
Maurice Wijnen
Erger me suf aan commentaar op werk van Rinus in #tudb. Hij is er met name verantw voor dat er eindelijk 'andere' dans dan hiphop op TV is.
dat schijnt tegenwoordig zelfs te mogen.... baaaaaaaaaahquote:Op zondag 22 mei 2011 21:47 schreef henkde_j het volgende:
Wel verloedering van de Nederlansche taal dit programma. Hun dit, hun dat etc.
Het enige wow effect zat bij die geilbak in z'n broek.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik heb nog geen dans bij hem gehad met een wow-effect.
Whehehehe, jouw ava icm ondertitelquote:
Daar is ie alquote:Op zondag 22 mei 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
Nou, eens kijken welk trauma dit keer aan bod komt
Blijkbaar welquote:Op zondag 22 mei 2011 21:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euh, heb je het commentaar op rinus gemist?
Kunnen we niet een bingokaart maken als er een nieuw seizoen komt?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
Nou, eens kijken welk trauma dit keer aan bod komt
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |