Nogal ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:07 schreef fazzal het volgende:
Ik vind t wel een goeie choreo (helaas weer niet al te synchroon)
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:08 schreef WillemijnB het volgende:
Serieus wat heeft Lieke toch aan! Had d'r stylist een vrije dag ofzo?!
als het met opzet was, vond ik het minder.... (ben denk ik wat ouderwets ;-))quote:Op zondag 22 mei 2011 21:08 schreef phileine het volgende:
ik dacht dat dat expres was, dat het niet synchroon was. Dat maakt het wat speelser, ik vind dat bij jazz wel beter dan superstrak voortdurend.
Het is haar familie (geen geintje).quote:Op zondag 22 mei 2011 21:08 schreef WillemijnB het volgende:
Serieus wat heeft Lieke toch aan! Had d'r stylist een vrije dag ofzo?!
Het team van laurent zou nog niet synchroon kunnen stilliggen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:08 schreef phileine het volgende:
ik dacht dat dat expres was, dat het niet synchroon was. Dat maakt het wat speelser, ik vind dat bij jazz wel beter dan superstrak voortdurend.
Geen idee, maar zag het vorige wee in de aftiteling. Zus of zo.quote:
Eerst stemmen wie in de battle en daarna nogmaals stemmen wie de battle heeft gewonnen. Dubbel ka-ching moment.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:11 schreef Pheno het volgende:
Maar is er straks dan ook geen battle meer? hebben we een mislukte battle en daarna een poging gehad?
Vertel het nog maar een keer.quote:
Ik denk nu aan een Isabelle met een anal probe, net als bij Southpark.quote:
Dat.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Niet strak, maar wel leuk om naar te kijken.
Shaker is dan ook zo stevig als een kaartenhuis!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:17 schreef Misstique het volgende:
Sowieso bewijst isabel dat ze hiphop beter snapt dan shaker.
Ja ditquote:Op zondag 22 mei 2011 21:18 schreef phileine het volgende:
Ik vind Isasbelle zo langzamerhand een heel vervelend mens met dat emotionele dozerige gedoe, maar ze weet verdomme wel waanzinnige dansen neer te zetten elke keer. Ze is zeker de meest veelzijdige van alle choreografen. Ook al gun ik het haar niet echt, ze hoort dit wel te winnen.
Amenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:17 schreef Misstique het volgende:
Sowieso bewijst isabel dat ze hiphop beter snapt dan shaker.
Yup. Hij zal eens een boek hebben gelezen!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:18 schreef Cee het volgende:
Shaker en ik op 1 lijn?
De wereld is toch vergaan!
Zwaar labiel mens volgens mijquote:Op zondag 22 mei 2011 21:18 schreef phileine het volgende:
Ik vind Isasbelle zo langzamerhand een heel vervelend mens met dat emotionele dozerige gedoe, maar ze weet verdomme wel waanzinnige dansen neer te zetten elke keer. Ze is zeker de meest veelzijdige van alle choreografen. Ook al gun ik het haar niet echt, ze hoort dit wel te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |