Gelukkig gaat dit programma niet om wie de meest stabiele persoonlijkheid is, maar wie de meest veelzijdige choreograafquote:
check!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dit programma niet om wie de meest stabiele persoonlijkheid is, maar wie de meest veelzijdige choreograaf
Wellicht als ze niet aan Lieke vast zitten...quote:Op zondag 22 mei 2011 21:24 schreef Sequencial het volgende:
Stiekem vind ik Lieke's laarzen wel g**l![]()
Net even via #TUDB gezocht op twitter en kwam het volgende tegen:quote:Op zondag 22 mei 2011 21:24 schreef Sequencial het volgende:
Weet iemand op welk nummer team Isabelle net danste?
quote:Team @Isa_Beernaert danste zojuist op Make You Pop van Diplo ft. Don Diablo #tudb |
Iets van Don Diablo, geen idee wat.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:24 schreef Sequencial het volgende:
Weet iemand op welk nummer team Isabelle net danste?
zou zo zonde zijn. Dit is weer van de categorie *smelt*quote:Op zondag 22 mei 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
Doodsteek van Rinus zelf: in Nl zeggen dat je recht hebt op een finale of gaat winnen is : Deaudt.
NL kan niet tegen mensen die zeker van zichzelf zijn....
Ik vind al zijn balletchoreos erg tof, maar zo werkt het bij alle sms-shows.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef fazzal het volgende:
[..]
zou zo zonde zijn. Dit is weer van de categorie *smelt*
er bestaat zo iets als huidkleurig ondergoedquote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef Ewelina het volgende:
WTF zijn die danseressen nu naakt onder dat zwarte doorschijnende gewaad?
Rinus is gewoon een lesbienne.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef Ewelina het volgende:
Welnee, vleeskleurig dingetje.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef Ewelina het volgende:
Ja, maar ik ben er niet enthousiast over. Het leidt enorm af. Ik ben alleen maar aan het kijken of ik wat zie zittenquote:Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef fazzal het volgende:
[..]
er bestaat zo iets als huidkleurig ondergoed
Anders krijgt Dan een trap tegen zijn kloten.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:36 schreef roos85 het volgende:
Waarom mag Isabelle iedere keer commentaar leveren?
Ik denk het niet al zou het voor ballet niet echt speciaal zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef Ewelina het volgende:
Rinus staat daar bovenquote:
gij perverseling ;-)quote:Op zondag 22 mei 2011 21:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben er niet enthousiast over. Het leidt enorm af. Ik ben alleen maar aan het kijken of ik wat zie zitten![]()
![]()
Ja, dat.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:38 schreef Tinkepink het volgende:
Was weer erg fijn om naar te kijken.
Laurent moet afvallen natuurlijk
Heerlijk, op shaker katten. Maar je hebt gelijk hoor!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:38 schreef HalloLobbes het volgende:
Wat is die Shaker en zure Loser zeg. Wat bedoelt hij nou met: "Dit is geen HipHop". Wat is HipHop volgens zijn definitie dan wel? En als hij vindt dat hij wel echte rauwe Hiphop brengt, waarom lag hij er al dan in de 1e ronde uit? Dit HipHop stuk van Isabelle zou niet misstaan in een aflevering van America's Best Dance Crew. Als hij dan heel echte HipHop zou willen dan zou hij eens bij Vincent Vianen moeten aankloppen. Maar die zit in LA en die heeft een HipHop Niveau waarvan Shaker alleen kan dromen. Oh jee, nu weer een discussie over een dansstijl.....
Niks mis met een goed stel tieten.quote:
Ik denk dat dat ook gaat gebeuren.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:38 schreef Tinkepink het volgende:
Dat moest vorige week al.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:38 schreef Tinkepink het volgende:
Even 'stemmen' met die rode knopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |