Ja meid, dat is nou het beste dat mij is overkomenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:39 schreef Pheno het volgende:
En Lieke kan niet presenteren: hoe vind je het dat je er uit ligt?
HARTSTIKKE LEUK MEID, TOF!!!!
eenschquote:Op zondag 15 mei 2011 22:40 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik word strontziek van Isabelle met haar emo-sekte-gedoe.. en Laurent had er deze week gewoon uit gemoeten!!!
Jaaaa hij zit ook in de clip van Judasquote:
Wat is ie veranderd zeg. Ons knulleke.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is ie veranderd zeg. Ons knulleke.
Godver, waarom stemmen mensen nou niet op Rinus. Stom volk. Niet dat ik met m'n klauwen ook maar in de buurt van m'n gsm ben geweest maar toch. Shame on you.
Nou, Rinus vind ik ook wel meevallen hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind eigenlijk iedereen als jury wel tegenvallen, behalve Koen en Roem. De rest heeft altijd van dat loze, bijna labiele gedoe.
Ik denk dat je daar precies de vinger op de zere plek legtquote:Op zondag 15 mei 2011 22:58 schreef Cee het volgende:
Ze zijn zo snel op de tenen getrapt bij kritiek. Alsof hun achterliggende emotionele verhaal gebagatelliseerd wordt. Alsof het een persoonlijke aanval is.
Zoals Stefano ook reageerde toen Rinus een puntje van kritiek had, wat eigenlijk niet eens echte kritiek was.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:58 schreef Cee het volgende:
Ze zijn zo snel op de tenen getrapt bij kritiek. Alsof hun achterliggende emotionele verhaal gebagatelliseerd wordt. Alsof het een persoonlijke aanval is.
Rinus kreeg niet eens de kans zn zin af te maken.. en ik vind in de rede vallen wel ZO onbeschoft.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:59 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Zoals Stefano ook reageerde toen Rinus een puntje van kritiek had, wat eigenlijk niet eens echte kritiek was.
Dat van de schoenen zag ik ook meteen ja. Dat doe je toch niet bij een live uitzending twee weken achter elkaar? En haar haren waren ook lelijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:47 schreef totebel het volgende:
[..]
En dan nog met zo'n rottig kapsel aankomen (en dezelfde lelijke schoenen als vorige week)
Ware het niet dat die laatste 2 toch erg dicht bij elkaar staan, zeker bij moderne dans. En zeker bij optredens ook nog eens. Dansers zijn een apart slag volkquote:Op maandag 16 mei 2011 00:01 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik vind ook hoe Isabelle er de hele avond bij zit zo vreselijk... zo van 'oh, ik ben zó emotioneel... het is gewoon....nee ik kan niet praten.. ik zei nog tegen Laurent.. vraag me niets vanavond!'
Brrrrrrrrrrrrr verschrikkelijk!
Ik snap dat het allemaal met gevoel is blablabla maar het is nog altijd DANSEN niet een psychisch emotioneel praatgroepje.
Normaal krijgen de dansers kritiek en niet de choreografen. Tenminste, niet op beeld/tv. Daar moeten ze misschien maar ff aan gaan wennenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:58 schreef Cee het volgende:
Ah joh, dat doet ze alleen maar om stemmen te trekken, in haar dagelijkse leven loopt ze daar echt niet zo te koop mee, dat zou een betalend publiek ook nooit pikken.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vond het vrij ongemakkelijk om te zien dat Isabel gister steeds op het punt stond om in tranen uit te barsten. Roep je alleen maar vragen mee op, en het lijkt me dat ze daar zelf niet op zit te wachten.
dat had ik dus na gisteren ook het idee: het leek net alsof ze berekenend bezig was. Zo van 'emotioneel trekt stemmen'. En ook dat ze STEEDS kritiek op Rinus had. Zij weet ook wel dat Rinus haar grootste concurrent is, daarom valt ze hem aan.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah joh, dat doet ze alleen maar om stemmen te trekken, in haar dagelijkse leven loopt ze daar echt niet zo te koop mee, dat zou een betalend publiek ook nooit pikken.
Ik moet zeggen dat ik in deze show ook ERG weinig verschil zie tussen die 2 stijlen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan iemand me het verschil tussen jazz en modern trouwens uitleggen? Ik vind het soms lastig te onderscheiden, behalve dat modern meer janken is en jazz meer popmuziek gebruikt?
Eens. Daar is latin helemaal niet voor gemaaktquote:Op maandag 16 mei 2011 09:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is voor Latin, wat eigenlijk een parencategorie is, ook wel een extra uitdaging om een goede groepsdans neer te zetten. Denk ik.
Het is idd allemaal wat veel voor op tv... maar ik denk dat het vooral de choreo van Laurent was, die t voor haar "deed". En als je jezelf dan al half onderuit geschoffeld hebt, dan is twee keer op n avond wat veel van t goeie.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Blijkbaar heel veel, aan haar talloze emoties te zien.
Nee, natuurlijk snap ik dat emotie en dans heel dicht bij elkaar liggen, maar als je het er zo moeilijk mee hebt (en zelfs tijdens de show - waar er toch wat professionaliteit van je wordt gevraagd), waarom stop je dan zulke beladen ervaringen in je choreografie? Vond het vrij ongemakkelijk om te zien dat Isabel gister steeds op het punt stond om in tranen uit te barsten. Roep je alleen maar vragen mee op, en het lijkt me dat ze daar zelf niet op zit te wachten.
dat was dan ook echt een hele slechtequote:Op maandag 16 mei 2011 20:03 schreef Cee het volgende:
Shaker's kaartenhuis-uitspraak bij DWDD's TV Draait Door.
Oooh, zo veel amenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Koen en roem hebben op de paso hum steken laten vallen. Als er een Latin dans uitermate geschikt is voor groep is het de paso!!
Daarbij waren ze teveel bezig op uiterlijk vertoon.. Maar dat is beetje trademark van roemjana.
Ik had de battle tussen Laurent en koen en roem verwacht ook. Hoewel ik groot bewonderaar ben van flament![]()
En dan koen en roem weg.
T probleem met een show ALS dit us dat de mainstream ballet niet waardeert En dat is de nekslag voor rinus.
Volgende week zal tussen flament en rinus gaan.. En denk dat Karaty voor rinus zal kiezen
paradepaardje is inderdaad een veel betere omschrijving!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:30 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb sowieso niet veel met roemjana en haar paradeplaatje gedrag (jeugdtrauma)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |