soort van WTF & LOLquote:Op zondag 15 mei 2011 16:16 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat betekent trouwens haikeal wat Bert van Lent steeds op Twitter zegt?
Ja dat zeker,nu trouwens Lady Gaga live klinkt goed al is het bandje dat op de achtergrond meeloopt goed te horenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:44 schreef Paul-89 het volgende:
BBC 1 is sowieso toffe shit. Altijd snel met nieuwe muziek en erg gevarieerd.
Op BBC3 nu live (als in live-live) registratie van GaGa. Ze kwam op in een doodskist.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:39 schreef themauster het volgende:
BBC Radio 1 is goed bezig dit weekenddeed 3FM maar eens een weekend zoals dit:
http://www.bbc.co.uk/programmes/b007m0y2
Ja was ook een medley en maar een heel kort stukje van Telephonequote:Op zondag 15 mei 2011 22:53 schreef Cee het volgende:
Ze raust er wel met vaart doorheen, door al haar hits.
Spuit 11quote:Op zondag 15 mei 2011 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
Eric Dikeb wil met zijn moeder naar het Songfestival!
Je kunt wel live luisteren op BBC radio 1 site geleuf ikquote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Heb dit weekend amper 3FM geluisterd, en ik moet zeggen, dat bevalt me prima.
Die Gaga-show wilde ik net ook kijken, was ie not available for my area.
Wat zeggen ze?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja was ook een medley en maar een heel kort stukje van Telephone
Radiocommentaar tijdens haar kostuumwissel is trouwens hilarisch
Eric Dikeb mag met z'n moeder naar Kiribati. En daar blijven.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
Eric Dikeb wil met zijn moeder naar het Songfestival!
ik heb het verdorie via twitter geopperd!quote:
Oh, ik was met een TV-stream bezig volgens mijquote:Op zondag 15 mei 2011 22:58 schreef themauster het volgende:
[..]
Je kunt wel live luisteren op BBC radio 1 site geleuf ik
Succes jongen!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, ik was met een TV-stream bezig volgens mij, maar ik ben pitten, morgen Nederlands examen
.
.
quote:
Niet te hard brullen straks trilt heel Leeuwarden naquote:Op zondag 15 mei 2011 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
ah, de ex-megahit. ik vind het een fijne meebruller
ik dnek eerder dat er ruiten knappen...quote:Op zondag 15 mei 2011 23:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Niet te hard brullen straks trilt heel Leeuwarden na
Schakelt heel snel in! Dankquote:Op maandag 16 mei 2011 00:11 schreef Paul-89 het volgende:
Nu Katy B op BBC Radio 1.
http://www.bbc.co.uk/iplayer/console/bbc_radio_one
quote:
God ja, daar werd ik vanochtend door gewektquote:Op maandag 16 mei 2011 06:52 schreef hole1988 het volgende:
Adje VanDenBurg met het nummer voor FC Twente
Zo, dat vroeg ik me ook af, wat een ellendequote:
Ik ookquote:Op maandag 16 mei 2011 09:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke plaat gooide Giel er overheen als vergelijking? Ben de titel kwijt.
Je hoeft niet te luisteren natuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2011 10:30 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind het nog al wat hoor, Domien die ook 19-22 doet.
Ik heb examens, dus ik leer zonder radioquote:Op maandag 16 mei 2011 10:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Je hoeft niet te luisteren natuurlijkIk luister 3FM ook alleen tussen 10 en 16 uur en soms ook weken niet.Bevalt me wel zo
Ik luister alleen overdag dus boeie!quote:Op maandag 16 mei 2011 10:30 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind het nog al wat hoor, Domien die ook 19-22 doet.
Toen ik examens deed heb ik weinig geleerd van te voren en toch ben ik met 8en en 9ens door het examen gekomenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb examens, dus ik leer zonder radio
Atheneum?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Toen ik examens deed heb ik weinig geleerd van te voren en toch ben ik met 8en en 9ens door het examen gekomen
+1.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Toen ik examens deed heb ik weinig geleerd van te voren en toch ben ik met 8en en 9ens door het examen gekomen
Zou kunnen ja als de Mavo nog bestond,de Mavo had trouwens in die tijd wel een hoger niveau dan het huidige VMBOquote:Op maandag 16 mei 2011 10:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan kan ik dat ook wel ja[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:42 schreef themauster het volgende:
[..]
Zou kunnen ja als de Mavo nog bestond,de Mavo had trouwens in die tijd wel een hoger niveau dan het huidige VMBO
Dat doet Michiel ookquote:Op maandag 16 mei 2011 10:50 schreef Elusive het volgende:
ik kijk nu toevallig mee met de webcam.... en wat blijkt, die requests zijn gewoon van te voren opgenomen?![]()
domien speelt gewoon een bandje af
Nee hoor die nemen ze gewoon 5 minuten van te voren opquote:Op maandag 16 mei 2011 10:52 schreef Elusive het volgende:
lekker dan, iedereen hun request sms'en en vervolgens speelt hij gewoon een oud bandje af
Ik vind het wel een leuk nr. hoorquote:
Ja de radio staat hier al op een andere zender tot half 5 en dan gaat hij uitquote:
Ik stel voor dat we Britt preventief ruimen. Dat is een goede daad voor mens en samenleving...quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Britt preventief ruimen. Dat is een goede daad voor mens en samenleving...
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 16 mei 2011 18:20 schreef naatje_1 het volgende:
NO. FUCKING. WAY.
Komende zomer mag ik de muzikale snoepwinkel @3voor12 radio hosten op #3fm! Feeeeest! :-)
@antiroos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bronbronbron?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:26 schreef gerbenp het volgende:
Oh, toch vanaf 1 september wel Der Rudy voor de VPRO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammerquote:Op maandag 16 mei 2011 18:26 schreef gerbenp het volgende:
Oh, toch vanaf 1 september wel Der Rudy voor de VPRO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:20 schreef naatje_1 het volgende:
NO. FUCKING. WAY.
Komende zomer mag ik de muzikale snoepwinkel @3voor12 radio hosten op #3fm! Feeeeest! :-)
@antiroos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus het is nog niet bekend wie er per 1/9 komt?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:29 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, toch niet hoor... ze doen het om en om
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44740915
dat dusquote:Op maandag 16 mei 2011 18:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus het is nog niet bekend wie er per 1/9 komt?
RoosGa dan sowieso niet luisteren
!!
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:20 schreef naatje_1 het volgende:
NO. FUCKING. WAY.
@antiroos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
godverdommequote:Op maandag 16 mei 2011 18:20 schreef naatje_1 het volgende:
NO. FUCKING. WAY.
@antiroos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
QFT met haar irriTANte INtonatie en haar sponTAne praatjesquote:Op maandag 16 mei 2011 18:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
. Dat dat mens nog steeds bij een microfoon mag komen
![]()
![]()
Sarcasme druipt er van afquote:
Goeie dag in de gelatine gehad?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
. Dat dat mens nog steeds bij een microfoon mag komen
![]()
![]()
Normaal ben je ook niet zo positief over Verschuuren Verschuuren. Hoe ging je Nederlands examen trouwens?quote:
Check mn PI van die postquote:Op maandag 16 mei 2011 19:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Normaal ben je ook niet zo positief over Verschuuren Verschuuren. Hoe ging je Nederlands examen trouwens?
quote:De VPRO zal pas in het nieuwe seizoen, per 1 september een opvolger van Eric Corton aanstellen. De vacature voor presentator van 3VOOR12RADIO verschijnt in de loop van deze week op de website van 3VOOR12. In de zomermaanden zal 3VOOR12RADIO gepresenteerd worden door Rudy Mackay en Roosmarijn Reijmer.
Uh kijk eens boven jequote:Op maandag 16 mei 2011 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En nu ga ik zitten afwachten op de eerste anti-Roos post...
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat moet deze crap in de MT5?quote:
Mja, maar als ze het niet draaien gaat het hele concept van de MT5 weer de mist in...quote:Op maandag 16 mei 2011 19:23 schreef themauster het volgende:
Hoe raak je luisteraars kwijt? juist door dit te draaien
Dit heeft niets meer met de MT5 te makenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, maar als ze het niet draaien gaat het hele concept van de MT5 weer de mist in...
In het oosten denken ze daar anders over.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
3FM daarom hou ik van jullie het lied van de kampioen draaien hulde
Waan van de dag en zo. Het heeft alles met de MT5 te maken.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:24 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dit heeft niets meer met de MT5 te maken
Jij komt van onder de rivieren. Dus dat telt niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:31 schreef Sj0rSz het volgende:
Heel leuk dat Ajax kampioen is geworden (voor de fans dan), maar die clubliederen moeten ze gewoon van de nationale radio bannen!
Zou die plaat dan ook in de top 40 komen?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Waan van de dag en zo. Het heeft alles met de MT5 te maken.
Het is een download lijst en dit staat hoog dus moet je het draaien, het gebeurt hoogstens twee keer per jaar en meestal niet kijk maar naar de afgelopen 7 jaar. Niet aanstellen dus.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:31 schreef Sj0rSz het volgende:
Heel leuk dat Ajax kampioen is geworden (voor de fans dan), maar die clubliederen moeten ze gewoon van de nationale radio bannen!
Dat betwijfel ik. Dat is het 'mooie' (en vaak ook het lelijke) van een MT5. Het gaat om de populairste platen van die dag, de meeste downloads. Dat Ajax-nummer heeft nu een piek maar over een paar dagen ligt ie weer fijn te verstoffen in de diepste grochten van de iTunes winkel. Populariteit is niet constant genoeg om een mega top 50 positie te halen verwacht ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:32 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zou die plaat dan ook in de top 40 komen?
Heeft niets met aanstellen te maken. Dat is mijn mening en daar mag ik best voor uitkomenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een download lijst en dit staat hoog dus moet je het draaien, het gebeurt hoogstens twee keer per jaar en meestal niet kijk maar naar de afgelopen 7 jaar. Niet aanstellen dus.
Nee inderdaad, heeft "Eenmaal zullen wij de kampioenen zijn" van Twente vorig jaar de MT5 niet gehaald trouwens?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Dat is het 'mooie' (en vaak ook het lelijke) van een MT5. Het gaat om de populairste platen van die dag, de meeste downloads. Dat Ajax-nummer heeft nu een piek maar over een paar dagen ligt ie weer fijn te verstoffen in de diepste grochten van de iTunes winkel. Populariteit is niet constant genoeg om een mega top 50 positie te halen verwacht ik.
Ja jij mag een mening hebben maar ik mag daar ook op reageren.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:35 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Heeft niets met aanstellen te maken. Dat is mijn mening en daar mag ik best voor uitkomen
Zeker waarquote:Op maandag 16 mei 2011 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja jij mag een mening hebben maar ik mag daar ook op reageren.
Dat durf ik zo niet te zeggen, maar ook dan zou ik er op tegen zijn geweest. Ookal is het dan een eenmalige piek in de downloads.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee inderdaad, heeft "Eenmaal zullen wij de kampioenen zijn" van Twente vorig jaar de MT5 niet gehaald trouwens?
Inderdaad eenmalig moet het kunnen als het de hele week in die lijst zou staan vind ik het (als Ajacied) ook niet meer goed.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:37 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zeker waar
[..]
Dat durf ik zo niet te zeggen, maar ook dan zou ik er op tegen zijn geweest. Ookal is het dan een eenmalige piek in de downloads.
Net zoals dat 2 uur lang non-stop Toppertje draaien op de radio ook best moet kunnen, zo lang het maar eenmalig blijft.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad eenmalig moet het kunnen als het de hele week in die lijst zou staan vind ik het (als Ajacied) ook niet meer goed.
2 uur of 3 minuten is nog al een verschil hequote:Op maandag 16 mei 2011 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Net zoals dat 2 uur lang non-stop Toppertje draaien op de radio ook best moet kunnen, zo lang het maar eenmalig blijft.
Er zit ook nogal een verschil in neutraliteit tussen dat Ajax-nummer en Toppertje.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:40 schreef heloef het volgende:
[..]
2 uur of 3 minuten is nog al een verschil he
blijft geniaal http://download.omroep.nl(...)ltoppertjebeelen.mp3quote:Op maandag 16 mei 2011 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Net zoals dat 2 uur lang non-stop Toppertje draaien op de radio ook best moet kunnen, zo lang het maar eenmalig blijft.
@antiroosquote:Op maandag 16 mei 2011 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een grap maakte, maar dat heeft Giel echt gedaan dusquote:Op maandag 16 mei 2011 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jaar of 4/5 terug.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een grap maakte, maar dat heeft Giel echt gedaan dus![]()
.
Wanneer precies?.
Op 7 juli 2006 draaide Beelen twee uur achter elkaar het nummer Toppertje! van Guillermo & Tropical Danny toen hij inviel bij het radioprogramma Leuk is Anders.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een grap maakte, maar dat heeft Giel echt gedaan dus![]()
.
Wanneer precies?.
Met stip op 1!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:32 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zou die plaat dan ook in de top 40 komen?
Vervangen door Claudia de Breij in 2008quote:Op maandag 16 mei 2011 20:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Op 7 juli 2006 draaide Beelen twee uur achter elkaar het nummer Toppertje! van Guillermo & Tropical Danny toen hij inviel bij het radioprogramma Leuk is Anders.
Claudia zat in 2006 4 dagen per week op 3FM. Dat was nog eens ergquote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vervangen door Claudia de Breij in 2008, doodzonde.
Leuk is Anders was met Dolf Jansenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vervangen door Claudia de Breij in 2008, doodzonde.
Inderdaad, wat een baas.quote:
Gelukkig dat ik toen nog niet specifiek radio luisterde.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Claudia zat in 2006 4 dagen per week op 3FM. Dat was nog eens erg
Wist jij dat niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:22 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ] NerdAlert [ afbeelding ]
NPO gebruikte vroeger Real Audio
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)isanders/20060707.ra
WIl je Andere tijden uit 2003 terug kijken heb je ook alleen maar een Real playert link.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:22 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ] NerdAlert [ afbeelding ]
NPO gebruikte vroeger Real Audio
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)isanders/20060707.ra
Oh tegenwoordig wel een fatsoenlijke link zie ik nu.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
WIl je Andere tijden uit 2003 terug kijken heb je ook alleen maar een Real playert link.
Klopt, ze hebben de laatste tijd veel oud materiaal omgezet naar moderne formaten.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Oh tegenwoordig wel een fatsoenlijke link zie ik nu.
Is je vrouw?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:34 schreef themauster het volgende:
Even de stilte hier doorbreken:
[ afbeelding ]
quote:
Is dat dit jaar alweer 5 jaar geleden? Shit, ik word niet oud. Ik word fossiel.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Op 7 juli 2006 draaide Beelen twee uur achter elkaar het nummer Toppertje! van Guillermo & Tropical Danny toen hij inviel bij het radioprogramma Leuk is Anders.
Songs for the Deaf is een meesterlijk album ja. De singles die daarop staanquote:Op maandag 16 mei 2011 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
en Baas Corton begint met een QotSA-track. een band die ik hoger heb zitten dan Foo Fighters, zeker het Songs for the Deaf album
alleen Corton, 3voor12 niet..quote:Op maandag 16 mei 2011 22:14 schreef Cool_Runner het volgende:
3v12radio stopt? kuuut wat komt daar voor in de plaats?
na volgende week donderdag nemen Roosmarijn en Rudy het over tot 1 september en wie daarna 3voor12 gaat doen is nog niet bekend. Overigens gaan Roosmarijn en Rudy elkaar niet dagelijks afwisselen, maar nemen ze beide een wat langere periode voor hun rekening. DAt is iig wat ik uit de Twitter van Roos begreep.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:14 schreef Cool_Runner het volgende:
3v12radio stopt? kuuut wat komt daar voor in de plaats?
RUDDDDDYYYYYYYY roos trek ik ook wel 's avonds YYYYYYYYYYYYquote:Op maandag 16 mei 2011 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
na volgende week donderdag nemen Roosmarijn en Rudy het over tot 1 september en wie daarna 3voor12 gaat doen is nog niet bekend. Overigens gaan Roosmarijn en Rudy elkaar niet dagelijks afwisselen, maar nemen ze beide een wat langere periode voor hun rekening. DAt is iig wat ik uit de Twitter van Roos begreep.
oh, en ik vind Noah and the Whale een beetje een zeikerig stem met zeurmuziek
en dit nummer van The Ting Tings zal me voor eeuwig (nou ja...) doen denken aan 1 jaar 100 films in de bios zien. Dit hoorde bij een Fantareclame die ik heel vaak voor de films heb gezien, net als Moke's Switch bij een Grolschreclame
Rudy kun je trekken, maar bij Roos zal dat moeilijk worden..denk dat zij jou zal moeten trekken wil het een knallende avond worden. (quote:Op maandag 16 mei 2011 22:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
RUDDDDDYYYYYYYY roos trek ik ook wel 's avonds YYYYYYYYYYYY
Beck
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rudy kun je trekken, maar bij Roos zal dat moeilijk worden..denk dat zij jou zal moeten trekken wil het een knallende avond worden. ()
ik verwachte em al, Dit nummer er dan ook achteraanquote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rudy kun je trekken, maar bij Roos zal dat moeilijk worden..denk dat zij jou zal moeten trekken wil het een knallende avond worden. ()
ik maak graag je verwachtingen waar stoere man!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:27 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik verwachte em al, Dit nummer er dan ook achteraanThe Vaccines zijn awesome overigens, beste nieuwkomer van 2011
waar het hart vol van is loopt de mond van overquote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar daar is dan de anti-roos reactie die ik aan het begin van de avond al voorspelde.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik vrees dat je niet ver genoeg hebt doorgescrolld naar een paar uur eerder.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar daar is dan de anti-roos reactie die ik aan het begin van de avond al voorspelde.
Wat zijn jullie soms toch eentonig...
Hij zegt niks over de kwaliteiten van Roos als DJ, gewoon over het vrouw zijn van Roos. Dat kan je toch moeilijk een belediging of een anti-opmerking noemenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar daar is dan de anti-roos reactie die ik aan het begin van de avond al voorspelde.
precies wat Bol_Wan zegtquote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Rockie en Roosquote:@3rdrocknl hallo ik ben Roosmarijn, ik hou van hobbies en zo veel mogelijk nieuwe muziek. Zo, nu ken je mij. En wie ben jij? :-)
Ik was een antwoord op die tweet aan het typen, heb er toch maar van afgezien om hen te versturen.quote:
ik heb haar al geantwoordquote:
en wat had die stoute pino getypt dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik was een antwoord op die tweet aan het typen, heb er toch maar van afgezien om hen te versturen.
Dat ik het liefst dan Non-Stop muziek zou willen horenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
en wat had die stoute pino getypt dan?
he, idd. jammer, nu slaat mijn tweet als kut op dirkquote:Op maandag 16 mei 2011 23:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat ik het liefst dan Non-Stop muziek zou willen horen.
Huh, ze heeft haar tweet gedelete?
Windowsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:43 schreef borisz het volgende:
Mogge
Eindelijk verbinding op de VU. Voordat je verbinding hebt ben je een hoop downloads en instellingen veranderen verder
Vooral Gerard blijkt er nogal verslingerd aan te raken. Hij staat steeds naar rechtsboven te kijken op de cam (daar hangt een monitor waarop hetzelfde te zien is als het scherm achter 'm).quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:15 schreef Paul-89 het volgende:
De dj's zijn wel blij met de clips in de studio.
Dus die gaat nu voortaan gewoon platen draaien waarvan hij weet dat het een goede clip is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vooral Gerard blijkt er nogal verslingerd aan te raken. Hij staat steeds naar rechtsboven te kijken op de cam (daar hangt een monitor waarop hetzelfde te zien is als het scherm achter 'm).
Waarom denk je anders dat Eric Prydz met Call On Me in de lunchbox zat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus die gaat nu voortaan gewoon platen draaien waarvan hij weet dat het een goede clip is.
Dan is het nu wachten op : Bastian - You've got my lovequote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat Eric Prydz met Call On Me in de lunchbox zat?
... en Chilly Gonzales - You Can Dancequote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan is het nu wachten op : Bastian - You've got my love
Satisfaction.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan is het nu wachten op : Bastian - You've got my love
Hahahahahha ik moet dit pareltje nog even quoten hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Nou mijn humor is het echt niet, sorry![]()
Ik kan nog eerder lachen om Domien
dat mag hoor, vind ik geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:47 schreef alors het volgende:
[..]
Hahahahahha ik moet dit pareltje nog even quoten hoor!!!
Net bij DWDD flikt hij toch even op de leeftijd van 89 jaar nog zo kunnen spelenquote:
Was mooiquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Net bij DWDD flikt hij toch even op de leeftijd van 89 jaar nog zo kunnen spelen
Senk Joequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:59 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een aflevering van
[smeets]
planes eurs[/smeets]
wat een Heldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Net bij DWDD flikt hij toch even op de leeftijd van 89 jaar nog zo kunnen spelen
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:58 schreef densmee het volgende:
wat is domien toch een misselijk mannetje, heel de week nu al verpest door hem
Luister dan gewoon niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:58 schreef densmee het volgende:
wat is domien toch een misselijk mannetje, heel de week nu al verpest door hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
... of juist andersom.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:59 schreef Pino112 het volgende:
Lastige MH-overleg, oftewel een aantal DJ;s moeten de andere overhalen om een kutplaat als MH te doen.
De platenmaatschappij moet gewoon meer neerleggen voor een kut MH.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:59 schreef Pino112 het volgende:
Lastige MH-overleg, oftewel een aantal DJ;s moeten de andere overhalen om een kutplaat als MH te doen.
quote:Rene van Brakel
VARA en BNN gaan fuseren, net als KRO en NCRV. Dat maakt de publieke omroep bekend. De rest blijft zelfstandig.
less than 1 minute ago from web
Dat betekent dat Giel,Domien,Coen,Sander,Ajoud,Tiesto,Timur ,Ramon en Claudia straks bij 1 omroep zitten wordt wel een hele grote omroep zo op 3FMquote:
Ooh, is in 2016 pasquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat betekent dat Giel,Domien,Coen,Sander,Ajoud,Tiesto,Timur ,Ramon en Claudia straks bij 1 omroep zitten wordt wel een hele grote omroep zo op 3FM
Dan ben ik al bijna Radio 2 luisteraarquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ooh, is in 2016 pas, dan kan dat dus al allemaal anders zijn.
Brief van de NPO aan de minister is hier te vinden: http://corporate.publieke(...)nload/343_2e57af.pdfquote:
Ik hoop dat het "backstage" fusies zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ooh, is in 2016 pas, dan kan dat dus al allemaal anders zijn.
Volgens mij zijn zulke linkjes op Fok! verbodenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:53 schreef hole1988 het volgende:
heel iets anders de cd van Gaga is gelekt
Quote hem dan ook nog ff inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Volgens mij zijn zulke linkjes op Fok! verboden
Helemaal niet gelekt, is wss gewoon een opname vanuit Spotify. Daar is 'ie sinds vandaag voor Premium-gebruikers beschikbaar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:53 schreef hole1988 het volgende:
heel iets anders de cd van Gaga is gelekt [xxx]
Hij gisteravond wel degelijk gelekt hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helemaal niet gelekt, is wss gewoon een opname vanuit Spotify. Daar is 'ie sinds vandaag voor Premium-gebruikers beschikbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |