Het is een download lijst en dit staat hoog dus moet je het draaien, het gebeurt hoogstens twee keer per jaar en meestal niet kijk maar naar de afgelopen 7 jaar. Niet aanstellen dus.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:31 schreef Sj0rSz het volgende:
Heel leuk dat Ajax kampioen is geworden (voor de fans dan), maar die clubliederen moeten ze gewoon van de nationale radio bannen!
Dat betwijfel ik. Dat is het 'mooie' (en vaak ook het lelijke) van een MT5. Het gaat om de populairste platen van die dag, de meeste downloads. Dat Ajax-nummer heeft nu een piek maar over een paar dagen ligt ie weer fijn te verstoffen in de diepste grochten van de iTunes winkel. Populariteit is niet constant genoeg om een mega top 50 positie te halen verwacht ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:32 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zou die plaat dan ook in de top 40 komen?
Heeft niets met aanstellen te maken. Dat is mijn mening en daar mag ik best voor uitkomenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een download lijst en dit staat hoog dus moet je het draaien, het gebeurt hoogstens twee keer per jaar en meestal niet kijk maar naar de afgelopen 7 jaar. Niet aanstellen dus.
Nee inderdaad, heeft "Eenmaal zullen wij de kampioenen zijn" van Twente vorig jaar de MT5 niet gehaald trouwens?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Dat is het 'mooie' (en vaak ook het lelijke) van een MT5. Het gaat om de populairste platen van die dag, de meeste downloads. Dat Ajax-nummer heeft nu een piek maar over een paar dagen ligt ie weer fijn te verstoffen in de diepste grochten van de iTunes winkel. Populariteit is niet constant genoeg om een mega top 50 positie te halen verwacht ik.
Ja jij mag een mening hebben maar ik mag daar ook op reageren.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:35 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Heeft niets met aanstellen te maken. Dat is mijn mening en daar mag ik best voor uitkomen
Zeker waarquote:Op maandag 16 mei 2011 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja jij mag een mening hebben maar ik mag daar ook op reageren.
Dat durf ik zo niet te zeggen, maar ook dan zou ik er op tegen zijn geweest. Ookal is het dan een eenmalige piek in de downloads.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee inderdaad, heeft "Eenmaal zullen wij de kampioenen zijn" van Twente vorig jaar de MT5 niet gehaald trouwens?
Inderdaad eenmalig moet het kunnen als het de hele week in die lijst zou staan vind ik het (als Ajacied) ook niet meer goed.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:37 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zeker waar
[..]
Dat durf ik zo niet te zeggen, maar ook dan zou ik er op tegen zijn geweest. Ookal is het dan een eenmalige piek in de downloads.
Net zoals dat 2 uur lang non-stop Toppertje draaien op de radio ook best moet kunnen, zo lang het maar eenmalig blijft.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad eenmalig moet het kunnen als het de hele week in die lijst zou staan vind ik het (als Ajacied) ook niet meer goed.
2 uur of 3 minuten is nog al een verschil hequote:Op maandag 16 mei 2011 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Net zoals dat 2 uur lang non-stop Toppertje draaien op de radio ook best moet kunnen, zo lang het maar eenmalig blijft.
Er zit ook nogal een verschil in neutraliteit tussen dat Ajax-nummer en Toppertje.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:40 schreef heloef het volgende:
[..]
2 uur of 3 minuten is nog al een verschil he
blijft geniaal http://download.omroep.nl(...)ltoppertjebeelen.mp3quote:Op maandag 16 mei 2011 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Net zoals dat 2 uur lang non-stop Toppertje draaien op de radio ook best moet kunnen, zo lang het maar eenmalig blijft.
@antiroosquote:Op maandag 16 mei 2011 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En nu ga ik zitten afwachten op de eerste anti-Roos post...
Ik dacht dat jij een grap maakte, maar dat heeft Giel echt gedaan dusquote:Op maandag 16 mei 2011 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jaar of 4/5 terug.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een grap maakte, maar dat heeft Giel echt gedaan dus![]()
.
Wanneer precies?.
Op 7 juli 2006 draaide Beelen twee uur achter elkaar het nummer Toppertje! van Guillermo & Tropical Danny toen hij inviel bij het radioprogramma Leuk is Anders.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een grap maakte, maar dat heeft Giel echt gedaan dus![]()
.
Wanneer precies?.
Met stip op 1!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:32 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zou die plaat dan ook in de top 40 komen?
Vervangen door Claudia de Breij in 2008quote:Op maandag 16 mei 2011 20:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Op 7 juli 2006 draaide Beelen twee uur achter elkaar het nummer Toppertje! van Guillermo & Tropical Danny toen hij inviel bij het radioprogramma Leuk is Anders.
Claudia zat in 2006 4 dagen per week op 3FM. Dat was nog eens ergquote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vervangen door Claudia de Breij in 2008, doodzonde.
Leuk is Anders was met Dolf Jansenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vervangen door Claudia de Breij in 2008, doodzonde.
Inderdaad, wat een baas.quote:
Gelukkig dat ik toen nog niet specifiek radio luisterde.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Claudia zat in 2006 4 dagen per week op 3FM. Dat was nog eens erg
Wist jij dat niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:22 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ] NerdAlert [ afbeelding ]
NPO gebruikte vroeger Real Audio
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)isanders/20060707.ra
WIl je Andere tijden uit 2003 terug kijken heb je ook alleen maar een Real playert link.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:22 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ] NerdAlert [ afbeelding ]
NPO gebruikte vroeger Real Audio
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)isanders/20060707.ra
Oh tegenwoordig wel een fatsoenlijke link zie ik nu.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
WIl je Andere tijden uit 2003 terug kijken heb je ook alleen maar een Real playert link.
Klopt, ze hebben de laatste tijd veel oud materiaal omgezet naar moderne formaten.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Oh tegenwoordig wel een fatsoenlijke link zie ik nu.
Is je vrouw?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:34 schreef themauster het volgende:
Even de stilte hier doorbreken:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |