Ik vind het wel een leuk nr. hoorquote:
Ja de radio staat hier al op een andere zender tot half 5 en dan gaat hij uitquote:
Ik stel voor dat we Britt preventief ruimen. Dat is een goede daad voor mens en samenleving...quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Britt preventief ruimen. Dat is een goede daad voor mens en samenleving...
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 16 mei 2011 18:20 schreef naatje_1 het volgende:
NO. FUCKING. WAY.
Komende zomer mag ik de muzikale snoepwinkel @3voor12 radio hosten op #3fm! Feeeeest! :-)
@antiroos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bronbronbron?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:26 schreef gerbenp het volgende:
Oh, toch vanaf 1 september wel Der Rudy voor de VPRO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammerquote:Op maandag 16 mei 2011 18:26 schreef gerbenp het volgende:
Oh, toch vanaf 1 september wel Der Rudy voor de VPRO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:20 schreef naatje_1 het volgende:
NO. FUCKING. WAY.
Komende zomer mag ik de muzikale snoepwinkel @3voor12 radio hosten op #3fm! Feeeeest! :-)
@antiroos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus het is nog niet bekend wie er per 1/9 komt?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:29 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, toch niet hoor... ze doen het om en om
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44740915
dat dusquote:Op maandag 16 mei 2011 18:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus het is nog niet bekend wie er per 1/9 komt?
RoosGa dan sowieso niet luisteren
!!
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:20 schreef naatje_1 het volgende:
NO. FUCKING. WAY.
@antiroos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
godverdommequote:Op maandag 16 mei 2011 18:20 schreef naatje_1 het volgende:
NO. FUCKING. WAY.
@antiroos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
QFT met haar irriTANte INtonatie en haar sponTAne praatjesquote:Op maandag 16 mei 2011 18:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
. Dat dat mens nog steeds bij een microfoon mag komen
![]()
![]()
Sarcasme druipt er van afquote:
Goeie dag in de gelatine gehad?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
. Dat dat mens nog steeds bij een microfoon mag komen
![]()
![]()
Normaal ben je ook niet zo positief over Verschuuren Verschuuren. Hoe ging je Nederlands examen trouwens?quote:
Check mn PI van die postquote:Op maandag 16 mei 2011 19:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Normaal ben je ook niet zo positief over Verschuuren Verschuuren. Hoe ging je Nederlands examen trouwens?
quote:De VPRO zal pas in het nieuwe seizoen, per 1 september een opvolger van Eric Corton aanstellen. De vacature voor presentator van 3VOOR12RADIO verschijnt in de loop van deze week op de website van 3VOOR12. In de zomermaanden zal 3VOOR12RADIO gepresenteerd worden door Rudy Mackay en Roosmarijn Reijmer.
Uh kijk eens boven jequote:Op maandag 16 mei 2011 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En nu ga ik zitten afwachten op de eerste anti-Roos post...
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En nu ga ik zitten afwachten op de eerste anti-Roos post...
Wat moet deze crap in de MT5?quote:
Mja, maar als ze het niet draaien gaat het hele concept van de MT5 weer de mist in...quote:Op maandag 16 mei 2011 19:23 schreef themauster het volgende:
Hoe raak je luisteraars kwijt? juist door dit te draaien
Dit heeft niets meer met de MT5 te makenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, maar als ze het niet draaien gaat het hele concept van de MT5 weer de mist in...
In het oosten denken ze daar anders over.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
3FM daarom hou ik van jullie het lied van de kampioen draaien hulde
Waan van de dag en zo. Het heeft alles met de MT5 te maken.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:24 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dit heeft niets meer met de MT5 te maken
Jij komt van onder de rivieren. Dus dat telt niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:31 schreef Sj0rSz het volgende:
Heel leuk dat Ajax kampioen is geworden (voor de fans dan), maar die clubliederen moeten ze gewoon van de nationale radio bannen!
Zou die plaat dan ook in de top 40 komen?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Waan van de dag en zo. Het heeft alles met de MT5 te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |