Hieronder staat het gehele overzicht van de grotere netwerkzenders.quote:Broadcast Schedule Announcements
May 16, 2011 - NBC
May 16, 2011 - FOX
May 17, 2011 - ABC
May 18, 2011 - CBS
May 19, 2011 - The CW
May 19, 2011 - Univision
quote:ABC
Cancelled
Better With You
Brothers & Sisters
Detroit 1-8-7
Mr. Sunshine
My Generation
No Ordinary Family
Off The Map
Scoundrels
The Gates
The Whole Truth
V
Renewed
Body of Proof
Castle
Cougar Town
Desperate Housewives
Grey's Anatomy
Happy Endings
Modern Family
Private Practice
Rookie Blue (returns June 21st)
The Middle
quote:CBS
Cancelled
Chaos
Criminal Minds: Suspect Behavior
Mad Love
Medium
$#*! My Dad Says
The Defenders
Renewed
Blue Bloods
Criminal Minds
CSI
CSI: NY
CSI: Miami
How I Met Your Mother (2 seasons ordered)
Mike & Molly
NCIS
NCIS: LA
Rules of Engagement
The Big Bang Theory
The Good Wife
Two And A Half Men
Hawaii Five-O
The Mentalist
quote:FOX
Cancelled
Breaking In
Human Target
Lie to Me
Lone Star
Running Wilde
The Chicago Code
The Good Guys
Traffic Light
Renewed
American Dad
Bob's Burgers
Bones
Cleveland Show (2 seasons ordered)
Family Guy (2 seasons ordered)
Fringe
Glee
House
Raising Hope
The Simpsons
quote:NBC
Cancelled
100 Questions
Chase
Law & Order: LA
Outlaw
Outsourced
Perfect Couples
Persons Unknown
The Cape
The Event
The Paul Reiser Show
Undercovers
Ended
Friday Night Lights
Renewed
30 Rock
Chuck (final season)
Community
Harry's Law
Law & Order: SVU
Parenthood
Parks & Recreation
The Office
Veel kabelzenders gaan binnenkort weer verder met hun zomerprogrammering. Van de meeste series zijn dan ook de première datums al bekend gemaakt.quote:CW
Cancelled
Hellcats
Life Unexpected
Ended
Smallville
Renewed
90210
Nikita
One Three Hill (final season)
Supernatural
The Vampire Diaries
quote:AMC
Cancelled
Rubicon
Renewed
The Walking Dead (returns October 31st - 13 episodes)
Breaking Bad (returns July 11th)
Mad Men (delayed - 2012)
Unknown
The Killing (likely to be renewed)
quote:ABC Family
Renewed
Melissa & Joey (2011)
Pretty Little Liars (returns June 14th)
The Secret Life of the American Teenager (2011)
quote:A&E
Renewed
The Glades (returns June 5th)
Unknown
Breakout Kings (likely to be renewed)
quote:HBO
Cancelled
In Treatment
Ended
Big Love
Renewed
Boardwalk Empire (2011)
Bored to Death (returns September 1st)
Curb Your Enthusiasm (returns July 10th - 10 episodes)
Eastbound & Down (2011)
Entourage (final season starts July 24th - 10 episodes)
Game of Thrones (2012)
Hung (summer 2011 - 10 episodes)
The Ricky Gervais Show (early 2012)
Treme (2012)
True Blood (returns June 11th)
quote:Showtime
Ended
Penn & Teller: Bullshit
Renewed
Californication (early 2012)
Dexter (returns September 25th)
Episodes (early 2012)
Shameless (early 2012)
The Big C (returns June 27th)
The Borgias (2012)
Weeds (returns June 27th)
Unknown
Nurse Jackie (likely to be cancelled)
United States of Tara (likely to be cancelled)
quote:USA Network
Ending
Law & Order: Criminal Intent (ends June 26th)
Renewed
Burn Notice (returns June 23rd - 2 seasons ordered)
Covert Affairs (returns June 7th)
Fairly Legal (early 2012)
Psych (returns September 2011)
Royal Pains (returns June 29th)
White Collar (returns June 7th)
In Plain Sight (2012)
quote:FX
Cancelled
Lights Out
Terriers
Renewed
Archer (2012)
It's Always Sunny in Philadelphia (returns September 2011)
Justified (early 2012)
Louie (returns June 23rd)
Rescue Me (final season starts July 12th)
Sons of Anarchy (returns September 2011)
The League (2011)
quote:Syfy
Cancelled
Caprica
Stargate Universe
Renewed
Being Human (early 2012)
Eureka (summer 2012)
Haven (returns June 15th - 13 episodes)
Sanctuary (fall 2011)
Warehouse 13 (returns June 11th)
quote:TNT
Cancelled
Dark Blue
Renewed
HawthoRNe (returns June 14th)
Leverage (returns June 26th)
Memphis Beat (returns June 1st)
Men of Certain Age (returns June 1st)
Rizzoli & Isles (returns July 11th)
Southland (early 2012 - 10 episodes)
The Closer (final season starts June 11th)
quote:Comedy Central
Renewed
Futurama (2 seasons ordered - 26 episodes)
Workaholics
Unknown
South Park (airing season 15)
Tosh.0 (airing season 3)
Ugly Americans
quote:DirecTV
Renewed/Picked Up
Damages (returns July 2011 - 2 seasons ordered - 10 episodes per season)
quote:Starz
Cancelled
Graviity
Party Down
Ended
Spartacus: Gods of the Arena
Renewed
Spartacus: Blood and Sand (early stage of production)
Unknown
Camelot (stable ratings so far)
quote:Lifetime
Renewed
Army Wives (2012)
Drop Dead Diva (returns June 19th)
quote:MTV
Unknown
The Hard Times Of RJ Berger (likely to be renewed)
Vorig topic: [USA] Cancelled / Ended / Renewed TV Series 2011/2012 #1quote:CTV
Cancelled
The Bridge
Renewed
Flashpoint (summer 2011)
South Park doet het nog heel goed op Comedy Central, maar dit seizoen is inmiddels het laatste contractjaar van Matt Stone en Trey Parker. Ik heb zo mijn twijfels of ze een nieuw contract aangaan, want met alle andere dingen die ze doen zaten ze er aardig doorheen. Dit vond ik vorig jaar al heel goed te merken aan de kwaliteit van de verhalen.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:23 schreef Stephan1237 het volgende:
Komen er wel eens programma schema's van Comedy Central tevoorschijn over hoe South Park het doet?
South Park vind ik nog steeds enorm leuk, alhoewel er soms enorm zwakke afleveringen tussen zitten.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:37 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
South Park doet het nog heel goed op Comedy Central, maar dit seizoen is inmiddels het laatste contractjaar van Matt Stone en Trey Parker. Ik heb zo mijn twijfels of ze een nieuw contract aangaan, want met alle andere dingen die ze doen zaten ze er aardig doorheen. Dit vond ik vorig jaar al heel goed te merken aan de kwaliteit van de verhalen.
Mariska Hargitay zal, op eigen verzoek, maar 13 afleveringen te zien zijn. Ik hoop dat de onderhandelingen met Meloni ok zullen verlopen en dat Hewitt ok uitpakt.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:52 schreef Witteveldroos het volgende:
NBC heeft het schema al bekend gemaakt: http://uk.eonline.com/ube(...)paign=rss_topstories
Law & Order SVU komt idd terug voor een dertiende seizoen, maar in plaats van producer Neal Baer zal voormalig "Lights Out" producer Warren Leight het stokje overnemen.
Mariska Hargitay (Olivia Benson) doet een stapje terug en zal minder te zien zijn, en Jennifer Love Hewitt wordt op dit moment gepolst voor een nieuwe hoofdrol in de serie. Chris Meloni (Elliot Stabler) heeft zijn contract nog niet vernieuwd.
Helemaal mee eens, al was Hawaii Five-0 geen verrassing.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:31 schreef Nickske1912 het volgende:
Mooi hoor, goed nieuws van Blue Bloods en Hawaii Five-0!
Ik weet niet of ik nou wel zo blij word met Jennifer Love Hewitt als eventuele vervangster van Mariska Hargitay...quote:Op maandag 16 mei 2011 11:45 schreef yavanna het volgende:
[..]
Mariska Hargitay zal, op eigen verzoek, maar 13 afleveringen te zien zijn. Ik hoop dat de onderhandelingen met Meloni ok zullen verlopen en dat Hewitt ok uitpakt.
Ja, de buren komen op visite.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Was bij The Event nou eigenlijk nog onthuld wat het 'event' was? Was maanden geleden al gestopt met kijken.
quote:
http://www.myepisodes.com/quote:Op maandag 16 mei 2011 22:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zal binnenkort ook eens een lijst maken van alles wat ik volg. Misschien is het eens goed om dat zwart op wit te zien
Die gebruik ik uiteraard maar daar kan ik niet de nu lopende series in een lijst zien toch?quote:
Mariska is in de eerste 13 aflevering gewoon evenveel als normaal te zien.quote:Mariska Hargitay zal, op eigen verzoek, maar 13 afleveringen te zien zijn. Ik hoop dat de onderhandelingen met Meloni ok zullen verlopen en dat Hewitt ok uitpakt.
Dan is TVcountdown misschien iets voor je. Kun je zelf aanvinken wat je kijkt en dan krijg je een overzicht van alle afleveringen die er aan komen.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die gebruik ik uiteraard maar daar kan ik niet de nu lopende series in een lijst zien toch?
Ik weet niet precies wat je wilt, maar kijk eens in myepisode.com bij Quickcheck of anders bij Serieswatch. Volgens mij zit het er gewoon ergens wel in.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die gebruik ik uiteraard maar daar kan ik niet de nu lopende series in een lijst zien toch?
Het ligt eraan, de ingewikkelde/spannende series kijk ik het liefst achter elkaar door. Maar series als Desperate Housewives ofzo zijn vrij simpel dus die kijk ik iedere week. Ik ben nogal into de kookshows en die kan ik ook niet door elkaar kijken, dan raak ik in de war met de kandidaten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:20 schreef Witteveldroos het volgende:
Wat knap dat jullie zoveel series kunnen volgen. Doen jullie dat ook allemaal tegelijkertijd?
Ik volg er maar een aantal, anders wordt het teveel en verlies ik m'n interesse of raak de draad kwijt
Ik volg er in de praktijk een stuk of 10-15, maar de laatste tijd houd ik dat echt niet meer vol, en ben ik blij dat de zomermaanden er aan komen waarin in een hele hoop kan inhalenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:20 schreef Witteveldroos het volgende:
Wat knap dat jullie zoveel series kunnen volgen. Doen jullie dat ook allemaal tegelijkertijd?
Ik volg er maar een aantal, anders wordt het teveel en verlies ik m'n interesse of raak de draad kwijt
Er zijn dit seizoen misschien 6-7 series geweest die ik echt vast wekelijks keek. 90210, Gossip Girl, Grey's Anatomy, Bones, The Good Wife, One Tree Hill en Brothers & Sisters. De rest van de series die in mijn vorige post staan zet ik meestal 1x in de 2 maanden op een schijfje zodat ik een heel schijfje kan kijken op een avond van die betreffende serie ; en dan ook nog eens lekker op de bank.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:20 schreef Witteveldroos het volgende:
Die syndication deals leveren gewoon nog teveel geld op. Het geld wat CBS in CSI: NY moet proppen zal inmiddels al aardig wat zijn, maar voor een serie op de vrijdag die nog steeds >1.5 ratings scoort kunnen ze er waarschijnlijk nog steeds goed aan verdienen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
CBS cancels Suspect Behavior and renews CSI New York for an 8th season ; no news for other bubble shows
Blij dat die lauwe spin-off weg is maar CSI NY? Had een goede season finale die diende als series finale. Als CSI NY vernieuwd is ten koste van TGW.....dan eet ik mijn schoenen op.
Probeer Sons of Anarchy (ook geschikt voor vrouwen ivm drama)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, hier is mijn lijst. Mijn eigen series kijk ik iedere week (met een paar uitzonderingen). De series die ik samen met mijn vriend kijk sparen we op tot het seizoen is afgelopen. Naast de lopende series, kijken we ook vaak dingen die al afgelopen zijn. Ik kijk op dit moment She Spies (zo slecht dat ik ineens veel minder tv kijk dus die opzet werkt) en samen kijken we The Office en we zijn een paar weken geleden met Fringe begonnen.
Mijn lijst:
Borgias, Camelot, Amazing Race (US, Australia, China, Asia versies), F Word, United States of Tara, Nurse Jackie, Marcel's Quantum Kitchen, Top Chef (alleen US uiteraard plus Masters en Just Desserts), 90210, Gossip Girl, Make it or Break It, Desperate Housewives, Kitchen Nightmares, Private Practice, Grey's Anatomy, Survivor, The Good Wife, Army Wives, Cougar Town, Nikita, One Tree Hill, Damages, Hells Kitchen US, Hustle, Spooks, Masterchef (US), Parenthood, White Collar en Wie is de Mol.
Reeds afgevallen dit jaar: Friday Night Lights, Greek, Big Love, Brothers & Sisters, Life Unexpected, Secret Diary of a Call Girl.
Lijst samen:
Two Pints, 30 Rock, Community, How I met Your Mother, Modern Family, Rules of Engagement, Big Bang Theory, Bored to Death, Burn Notice, Californication, Dexter, Entourage, Episodes, IT Crowd, Always Sunny, Two and a Half Men, Leverage, My Family, Neonletters, Koefnoen, Penguins of Madagascar, Weeds, Spartacus, Toren C, Fringe, Peep Show.
We hebben door het gemis van onder andere Prison Break, 24 en Lost een gat in onze 45 minuten series, we hebben nu alleen Dexter, Burn Notice, Leverage, Spartacus en Fringe. Ik heb dus al een berg gedownload waar we aan kunnen beginnen zodra we bij zijn met Fringe. Dus ook nog een lijst van series waarbij we willen aanhaken:
Breaking In, Outsourced, Shit My Dad Says, Hung, The League, Melissa & Joey, Mike & Molly, The Middle, Parks & Recreation, Raising Hope, Come Fly With Me, Boardwalk Empire, Breaking Bad, Curb Your Enthusiasm, Doctor Who, Mad Men, Penn & Teller Bullshit, Rescue Me, Shameless (UK), Sherlock, Underbelly.
Die staat nog op mn te downloaden lijst, hoorde dat ie erg goed is. Maar ik heb nog zoveel oudere series te kijken en er staat natuurlijk nog veel meer op die lijstquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Probeer Sons of Anarchy (ook geschikt voor vrouwen ivm drama). [USA] Sons of Anarchy #2: Fall 2011
Je kijkt ook teveel bagger, je moet het gewoon beperken tot 10 seriesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die staat nog op mn te downloaden lijst, hoorde dat ie erg goed is. Maar ik heb nog zoveel oudere series te kijken en er staat natuurlijk nog veel meer op die lijst
Het probleem is alleen dat ik moet afstuderen en een baan moet vinden en veel, veel minder tv moet kijken! Maar SoA (lekkere afkorting!) komt zeker nog aan de beurt, dat heb ik moeten beloven aan een vriendin.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Probeer Sons of Anarchy (ook geschikt voor vrouwen ivm drama). [USA] Sons of Anarchy #2: Fall 2011
Dat is toch zo? Sons of Anarchy is een stoere bikerserie, en zal daarmee veel sneller mannen aanspreken dan vrouwen. Maar de drama is zo goed, dat de serie juist ook prima geschikt is voor vrouwen die vaak van drama houden.quote:
True, maar bagger kan lekker zijn en als ik maar 10 series zou kijken zou ik geen goede verslaafde zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Je kijkt ook teveel bagger, je moet het gewoon beperken tot 10 series.
Lekker om de fans te pesten uiteraard!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En nou wil ik eindelijk eens uitsluitsel over OTH en TGW! Waarom wachten die netwerken eigenlijk zo laat met de bekendmakingen?
Volgens mij ook jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Lekker om de fans te pesten uiteraard!Zit ook te wachten op nieuws van die 2 series namelijk. Tekenen zijn gunstig voor beide series, maar toch...ik ga niet de finale afleveringen kijken van beiden morgen voordat ik weet of ik de seizoen finale of series finale aan het kijken ben.
Nikitaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:06 schreef criminal_mind het volgende:
As expected, the CW has renewed freshman drama Nikita for a second season and will also bring veteran One Tree Hill.
deadline.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer
[ Bericht 1% gewijzigd door yavanna op 18-05-2011 12:05:23 ]~Cheer up, the worst is yet to come.~
Amen :p ik wacht mooi met het kijken van de aflevering als het officieel terug komtquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe benieuwd ik ook ben over een derde seizoen, bovenstaande lees ik maar even niet ivm spoilers
Goed nieuws, komende week maar eens mijn Nikita-voorraad opmaken (moet nog 5 afleveringen).quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:06 schreef criminal_mind het volgende:
As expected, the CW has renewed freshman drama Nikita for a second season and will also bring veteran One Tree Hill.
Evt spoiler even in spoilertag gedaan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe benieuwd ik ook ben over een derde seizoen, bovenstaande lees ik maar even niet ivm spoilers
Blijft afwachten idd. Ze doen er wel erg lang over om bekend te maken wat het gaat worden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Amen :p ik wacht mooi met het kijken van de aflevering als het officieel terug komtje weet t maar nooit....bij B&S hadden ze ook plannen voor seizoen 6..ook gecancelled.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
Jaaaa, TGW is renewed en verhuist naar de zondagavond om 9 uur. Ook CSI Miami en de originele CSI keren terug :
Bron : http://tvbythenumbers.zap(...)to-weds-at-10/93133/
Nice.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
Jaaaa, TGW is renewed en verhuist naar de zondagavond om 9 uur. Ook CSI Miami en de originele CSI keren terug :
Bron : http://tvbythenumbers.zap(...)to-weds-at-10/93133/
quote:One Tree Hill, though renewed for 13 episodes, will ride the pine until midseason, as will the new reality series The Frame and Re-Modeled.
All told, The CW’s fall plan looks like this; new series are in CAPS:
MONDAY
8 pm Gossip Girl
9 pm HART OF DIXIE
TUESDAY
8 pm 90210 [new time slot]
9 pm RINGER
WEDNESDAY
8 pm H8R
9 pm America’s Next Top Model
THURSDAY
8 pm The Vampire Diaries
9 pm THE SECRET CIRCLE
FRIDAY
8 pm Nikita [new time slot]
9 pm Supernatural [new time slot]
NOT RETURNING FOR THE 2011-12 TV SEASON: Hellcats and Shedding for the Wedding
jaquote:
Mijn verwachting voor het komende seizoen van series die mogelijk worden gecanceld (kans van hoog naar laag):quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:29 schreef Mr.Silencer het volgende:
Mijn verwachting voor het komende seizoen van tv series die mogelijk worden gecanceld (kans van hoog naar laag):
01. The Good Guys
02. Chuck
03. Community
04. Parks & Recreation
05. Human Target
06. One Tree Hill
07. The Good Wife
08. CSI:NY
09. Brothers & Sisters
10. Fringe
quote:Showtime
Cancelled
United States of Tara
Ended
Penn & Teller: Bullshit
Renewed
Californication (early 2012)
Dexter (returns September 25th)
Episodes (early 2012)
Nurse Jackie (2012)
Shameless (early 2012)
The Big C (returns June 27th)
The Borgias (2012)
Weeds (returns June 27th)
http://www.nu.nl/binnenla(...)-drugshandelaar.htmlquote:FIOD ontdekt miljoenen van drugshandelaar
Uitgegeven: 24 mei 2011 18:46
Laatst gewijzigd: 24 mei 2011 19:04
VENLO - De Fiscale Inlichtingen- en Opsporingsdienst (FIOD) heeft miljoenen euro's aan bankbiljetten ontdekt tijdens onderzoek in drie woningen, een garagebox en een perceel bosgrond in Venlo.
Het geld was door een drugshandelaar in bewaring gegeven bij familieleden.
De man zelf zit in België in de gevangenis. Dat heeft een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) dinsdag laten weten.
De FIOD had aanwijzingen dat het geld in Venlo was verborgen en zocht er maandag en dinsdag naar. In een verborgen ruimte in de keuken van een van de woningen lag 4.349.075 euro.
Amfetaminelaboratorium
De dealer werd vorig jaar mei in het Belgische Tessenderlo aangehouden na de vondst van een amfetaminelaboratorium en in januari veroordeeld tot zes jaar gevangenisstraf. De man heeft volgens het landelijk parket van het Openbaar Ministerie vermoedelijk tientallen miljoenen euro's verdiend in de drugshandel.
In de woning van zijn ouders vond de FIOD maandag zestigduizend euro en een vuurwapen. In een andere woning namen de rechercheurs veertigduizend euro in beslag.
In de huurwoning van zijn ex-vrouw bleek achter de koelkast een muurtje te zijn opgetrokken, waarachter drie sporttassen, twee vuilniszakken en een rugzak met duizenden bankbiljetten werden aangetroffen. Een waardetransportbedrijf heeft het geld naar een bank vervoerd, waar het dinsdag is geteld.
Wtf, nogal overwachts toch. Dan zie ik SVU ook wel ter ziele gaan, net als de andere L&O series.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:13 schreef criminal_mind het volgende:
In news that’s reasonably surprising to me, long time male lead Christopher Meloni (Elliot Stabler) will not be returning for next season’s Law & Order:SVU [reported by TVLine.com]. He’s been on the show since it premiered in 1999. Co-star Mariska Hargitay is signed for next season, but reports have it that she may only be a part of the episodes in the first half of the season.
Law & Order: SVU was NBC’s highest rated drama during the 2010-11 season, and trailed only The Office for the net’s highest rated scripted show overall.
Heel erg jammer en ben benieuwd hoe het er uit komt te zien volgend jaar en wie het zal overnemen.
heel, heel, heel erg jammer inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:13 schreef criminal_mind het volgende:
In news that’s reasonably surprising to me, long time male lead Christopher Meloni (Elliot Stabler) will not be returning for next season’s Law & Order:SVU [reported by TVLine.com]. He’s been on the show since it premiered in 1999. Co-star Mariska Hargitay is signed for next season, but reports have it that she may only be a part of the episodes in the first half of the season.
Law & Order: SVU was NBC’s highest rated drama during the 2010-11 season, and trailed only The Office for the net’s highest rated scripted show overall.
Heel erg jammer en ben benieuwd hoe het er uit komt te zien volgend jaar en wie het zal overnemen.
Dick Wolf zal, denk ik, ook wel weten dat het erg moeilijk zal worden zonder Chris en Mariska. De gewone L&O ( die toch vaak wisselingen had ) en L&O CI gingen ook rap achteruit bij de laatste wisselingen, terwijl CI toch op zich een prima mannelijke acteur had ( Jeff Goldblum ).quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:05 schreef Witteveldroos het volgende:
Inderdaad ontzettend jammer. Chris en Mariska zijn al sinds het begin het gezicht van SVU.
Ik snap niet wat Dick Wolf bezield om te denken dat de serie nog jaren door kan gaan met nieuwe lead characters.
Mariska zal er na dit seizoen ook wel vandoor gaan. Hopelijk krijgen ze Chris nog wel zover dat hij voor 1 of 2 afleveringen terug komt om er een fatsoenlijk einde aan te breien, want na de season finale zou dit wel heel vreemd zijn.
RIP SVU, it's been a wonderful ride.
Heel handig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:58 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ja erg jammer inderdaad, SVU zal niet meer hetzelfde zijn. Zal de eerste aflevering nog wel kijken (puur om te zien hoe ze verder gaan, misschien een jaar verder ofzo?), maar als dat niks is haak ik snel af.
Hier een overzicht van alle series die deze zomer worden uitgezonden.
So You Think You Can Dance 5/26 Fox
Platinum Hit 5/30 Bravo
Basketball Wives 5/30 VH1
Single Ladies 5/30 VH1
Million Dollar Decorators 5/31 Bravo
America’s Got Talent 5/31 NBC
Destroy Build Destroy 6/1 Cartoon
Dude, What Would Happen 6/1 Cartoon
Haunted Collector 6/1 Syfy
Hollywood Treasure 6/1 Syfy
The Glades 6/5 A&E
Ice Road Truckers 6/5 History
MasterChef 6/6 Fox
Covert Affairs 6/7 USA
White Collar 6/7 USA
101 Ways To Leave A Game Show 6/12 ABC
Gene Simmons Family Jewels 6/14 A&E
Pretty Little Liars 6/14 ABC Family
Rocco’s Dinner Party 6/15 Bravo
Hot In Cleveland 6/15 TV Land
Falling Skies 6/19 TNT
Expedition Impossible 6/23 ABC
Rookie Blue 6/23 ABC
Wipeout 6/23 ABC
Futurama 6/23 Comedy Central
Louie 6/23 FX
Wilfred 6/23 FX
Burn Notice 6/23 USA
Suits 6/23 USA
True Blood 6/26 HBO
Leverage 6/26 TNT
The Marriage Ref 6/26 NBC
Weeds 6/27 Showtime
State Of Georgia 6/29 ABC Family
Royal Pains 6/29 USA
Celebrity Rehab 6/29 VH1
Necessary Roughness 6/29 USA
Ugly Americans 6/30 Comedy Central
Big Brother 7/7 CBS
Torchwood: Miracle Day 7/8 Starz
Alphas 7/11 Syfy
Eureka 7/11 Syfy
Warehouse 13 7/11 Syfy
Rizzoli & Isles 7/11 TNT
The Closer 7/11 TNT
Rescue Me 7/12 FX
Damages 7/13 DirecTV
The Franchise: A Season With The San Francisco Giants 7/13 Showtime
Ghost Hunters Int’l 7/13 Syfy
The Green Room With Paul Provenza 7/14 Showtime
Haven 7/15 Syfy
Hell’s Kitchen 7/19 Fox
Same Name 7/24 CBS
Entourage 7/24 HBO
Shark Week 7/31 Discovery
Take The Money And Run 8/2 ABC
The T.O. Show 8/22 VH1
Dat is zwaar kut inderdaad, gun ik bijna geen enkele show. Helaas was de finale ook maar een 2.0 en voor een grote spin-off is dat gewoon te weinig. Ik ben zo enorm blij dat The Good Wife wel vernieuwd is...anders ging ik CBS echt boycotten..in mn eentjequote:Op donderdag 26 mei 2011 19:15 schreef criminal_mind het volgende:
Wel heel kut dat criminal minds suspect behavior op een grote cliffhanger is gestopt en ook nog heel droog op het scherm to be continued :S zwaar frusterend
Ik kon er eigenlijk wel om lachen. Met deze finale merkte ik wel hoe weinig de karakters me konden boeien. Vond hem sowieso niet echt spannend. Nu gewoon weer verder met CM met JJquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:15 schreef criminal_mind het volgende:
Wel heel kut dat criminal minds suspect behavior op een grote cliffhanger is gestopt en ook nog heel droog op het scherm to be continued :S zwaar frusterend
Probleem is dat veel series al opgenomen zijn wanneer de beslissing komt om hem te beëindigen. Dat was ook zo met My Name is Earl. Zwaar klote als je de serie volgt..quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:15 schreef criminal_mind het volgende:
Het heeft mij ook niet meer dan 2 afleveringen kunnen boeien. Wel een beetje jammer dat er bij CM twee mensen zijn weggegaan waarvan er nu eentje terugkomt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:40 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik kon er eigenlijk wel om lachen. Met deze finale merkte ik wel hoe weinig de karakters me konden boeien. Vond hem sowieso niet echt spannend. Nu gewoon weer verder met CM met JJ
Zojuist heb ik de laatste ep van Season 3 van Breaking Bad bekeken en ben ik weer helemaal bijquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Thanx mensenGa ik proberen bij te komen met Breaking Bad en Dexter
Misschien dat ze gevraagd zijn om genoegen te nemen met een beduidend lager salaris.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:05 schreef Witteveldroos het volgende:
Inderdaad ontzettend jammer. Chris en Mariska zijn al sinds het begin het gezicht van SVU.
Ik snap niet wat Dick Wolf bezield om te denken dat de serie nog jaren door kan gaan met nieuwe lead characters.
Mariska zal er na dit seizoen ook wel vandoor gaan. Hopelijk krijgen ze Chris nog wel zover dat hij voor 1 of 2 afleveringen terug komt om er een fatsoenlijk einde aan te breien, want na de season finale zou dit wel heel vreemd zijn.
RIP SVU, it's been a wonderful ride.
House had 2 seizoenen geleden al moeten stoppenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:41 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Misschien dat ze gevraagd zijn om genoegen te nemen met een beduidend lager salaris.
Om die reden keert Lisa Edelstein ook niet meer terug voor het 8e seizoen van House.
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:44 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
House had 2 seizoenen geleden al moeten stoppen
Wie komt er terug danquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:14 schreef Kremers het volgende:
Het heeft mij ook niet meer dan 2 afleveringen kunnen boeien. Wel een beetje jammer dat er bij CM twee mensen zijn weggegaan waarvan er nu eentje terugkomt.
Als zelfs Fringe nog wordt verlengd kunnen ze nog wel even doorgaan..quote:Op maandag 30 mei 2011 21:44 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
House had 2 seizoenen geleden al moeten stoppen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
House mag ook niet stoppen!quote:
quote:MTV cancels controversial 'Skins'
It was one of the most talked about new dramas of the past year, and MTV’s most-discussed scripted show ever.
Yet the controversial Skins will not be back for a second season.
“Skins is a global television phenomenon that, unfortunately, didn’t connect with a US audience as much as we had hoped,” said MTV in a statement. “We admire the work that the series’ creator Bryan Elsley did in adapting the show for MTV, and appreciate the core audience that embraced it.”
When MTV first announced the acclaimed UK dramedy would get a U.S. revamp, fans were skeptical an ad-supported cable network could maintain the show’s rebellious and graphic nature.
Ratings rose for the show’s March finale to 1.2 million viewers and the series outperformed last summer’s first season of The Hard Times of R.J. Berger — which was renewed. But Skins was inaccurately bashed as “child pornography” by the Parents Television Council and bled advertisers scared off by the headlines and boycott threats.
The show’s creator had defended the series as a “rather old fashioned television series,” and says its content is “a very serious attempt to get to the roots of young people’s lives. It tries to tell the truth. Sometimes that truth can be a little painful to adults and parents.”
Bron
Ah nee, dit was echt een leuke serie.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:43 schreef kenwel het volgende:
Slecht nieuws voor fans van de serie Endgame. Deze is inmiddels gecancelled, gelukkig worden de 2 resterende afleveringen wel gewoon uitgezonden.
Was een leuke serie. Ik hou wel van series uit Canada ze stralen in mijn ogen meer rust uit dan de series uit het grote USA.
Hopelijk krijgt The Listener wel een derde seizoen.
Beter!quote:
quote:Starz cancels 'Camelot'
Starz has cancelled its Arthurian fantasy Camelot after one season.
Camelot received middling reviews from critics and had somewhat ho-hum ratings, averaging less than a million viewers per episode. The lavish series also had trouble generating much buzz after it launched alongside HBO’s breakout fantasy Game of Thrones and Showtime’s better-reviewed historical drama The Borgias. Starz’ genre fans can at least look forward to the upcoming Torchwood and the return of Spartacus next year
Bron
Niet meer dan terecht imo. Slecht acteerwerk, en valt vergeleken met Game of Thrones inderdaad in het niets.quote:
Ik ben er net mee begonnen en heb 2 afleveringen van S1 gezien. Wel aardig tot nu toe, nog niet heel erg bijzonder maar leuk genoeg om te blijven kijken. Ik ga ervan uit dat het nog beter zal worden (aangezien inderdaad Seizoen 2 op US TV te zien is nu).quote:Op zondag 29 mei 2011 12:19 schreef Houniet het volgende:
Is er hier iemand die The Glades volgt?
Het is vernieuwd voor een 2de seizoen.
Tot nu toe wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:31 schreef motorbloempje het volgende:
Vanavond seizoen 2 van Pretty Little Liars.. Ben èrg benieuwd of ze het leuk weten te houden...
Eens. De serie opzich zou potentie kunnen hebben, maar het acteerwerk is wel redelijk dramatischquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:49 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht imo. Slecht acteerwerk, en valt vergeleken met Game of Thrones inderdaad in het niets.
Mooi zo, is een leuke seriequote:Op woensdag 6 juli 2011 22:30 schreef Mr.Silencer het volgende:
Breakout Kings renewed for a second season
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:10 schreef Mr.Silencer het volgende:
Rookie Blue renewed for a third season
ik moet weer even 3 weken bij kijken inmiddels, maar ben benieuwd!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Tot nu toe wel.
Alleen nog meer wendingen/personages.....
CM:SB heeft tot het eind los staande afleveringen die qua niveau gelijk blijven. Ze worden niet veel beter of slechter. Alleen de laatste aflevering stopt wel met een cliffhanger die dus nooit beantwoord zal worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:15 schreef Ash het volgende:
Hallo,
effe een klein vraagje, ik ben op dit moment in m'n vakantie wat series aan het inhalen, die ik nog had liggen en totaal mee achterliep.
Nu zitten er een paar series tussen, die dus inmiddels al zijn gecanceld.
Nu vroeg ik me af zijn deze series nog wel de moeite waard om af te kijken? maw zit er nog iets van een bevredigend slot aan?
Het gaat dan om de volgende series:
Dollhouse
FlashForward
The Cape
The Event
Als het kan graag zonder spoilers!
Alvast bedankt!
Dollhouse zijn twee seizoenen en best aardig. Flash Forward, The Cape en The Event zijn echt niet de moeite waard. Criminal Minds ken ik niet, maar ben dan ook niet zo van dat soort series.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:15 schreef Ash het volgende:
Hallo,
effe een klein vraagje, ik ben op dit moment in m'n vakantie wat series aan het inhalen, die ik nog had liggen en totaal mee achterliep.
Nu vroeg ik me af zijn deze series nog wel de moeite waard om af te kijken? maw zit er nog iets van een bevredigend slot aan?
Dollhouse
FlashForward
The Cape
The Event
Alvast bedankt!
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:58 schreef criminal_mind het volgende:
'Franklin & Bash' Renewed by TNT for a Second Season
leuk! Verfrissende serie vind ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:58 schreef criminal_mind het volgende:
Is dat vergelijkbaar met Suits?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:58 schreef criminal_mind het volgende:
Dollhouse wordt afhankelijk van waar je gebleven bent nog 2 tot 10 keer zo goed. FlashForward, The Cape en The Event zijn grafseries die op een cliffhanger eindigen, maar als je de eerste afleveringen leuk vond is het meer van hetzelfde denk ik zo.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:15 schreef Ash het volgende:
Hallo,
Dollhouse
FlashForward
The Cape
The Event
Alvast bedankt!
Je gaat me niet zeggen dat je dat allemaal tegelijk kan volgen of heb je echt niks te doen in je leven?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:24 schreef Mr.Silencer het volgende:
Veel annuleringen schoont mijn overzicht wel weer een beetje op.![]()
Nieuwe series die ik volg (18):
Favorieten
Game of Thrones, Shameless, The Walking Dead, Boardwalk Empire, Louie, The Big C, Rookie Blue
Resterend
Being Human, Pretty Little Liars, The Glades, Blue Bloods, Episodes, Breakout Kings, Covert Affairs, The Killing, Hawaii Five-O, Happy Endings, Raising Hope
Overige series die ik al volg (32):
Favorieten
Breaking Bad, Dexter, Fringe, Curb Your Enthusiasm, Southland, Sons of Anarchy, Damages, Community, Justified, Burn Notice, Modern Family, True Blood, Entourage, White Collar, The Ricky Gervais Show, It's Always Sunny in Philadelphia
Resterend
Criminal Minds, HIMYM, Flashpoint, House, CSI, The Big Bang Theory, Weeds, Psych, Castle, Hung, Nurse Jackie, Mad Men, Californication, Chuck, Treme, South Park
Series waar ik mijn interesse (momenteel) in ben verloren(10):
In Treatment, Eastbound & Down, Grey’s Anatomy, Glee, Life Unexpected, Glee, Cougar Town, Royal Pains, One Tree Hill, Harry's Law
Series die ik volg(de), maar verdwijnen (18):
Medium, Lone Star, Lie To Me, Human Target, Stargate Universe, Caprica, V, Detroit 1-8-7, No Ordinary Family, The Event, The Defenders, Lights Out, Terriers, Persons Unknown, Chase, Breaking In, The Bridge, The Chicago Code, Rubicon
Series die ik niet leuk vond (12):
Mad Love, Traffic Light, Outsourced, Haven, Shit My Dad Says, Criminal Minds: Suspect Behavior, Perfect Couples, The Cape, Undercovers, Running Wilde, Chaos, Mike & Molly
Series die ik binnenkort nog weleens wil proberen:
The Good Wife, Parenthood, Rizzoli & Isles, Falling Skies, Leverage
Totaal: van 68 naar 50 series die ik actief volg![]()
Veel series die ik volg zijn dit seizoen wel in waardering gedaald of hebben inmiddels wel een mooie tijd gehad, uiteindelijk kan het me dan ook niet schelen of ze volgend seizoen worden gecanceld. Dit zijn de series die onder 'resterend' vermeld staan. Uiteindelijk kom ik dan uit op 23 series die in mijn favorietenlijst staan.
Human Target was één van de weinige series waar mijn kijkplezier was toegenomen in het tweede seizoen. Samen met Stargate Universe en Caprica zal ik ze dan ook het meeste gaan missen. The Chicago Code is ook jammer, maar is zeker geen serie die in de buurt komt van The Shield.
Één seizoen van Lights Out, Terriers en Rubicon kan ik wel mee leven.
Mja, maar dan moet je voor 50 series ook echt zo'n 3 uur op een dag kijken en dan reken ik feestdagen en vakantie nog niet eens mee. En het lijkt me dat je ook weleens een film wil kijkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat is prima te doen hoor. Mijn vriend werkt 80 uur per week en wij kijken ook ongeveer zo veel. Als je bijna elke avond om 21.30 begint kan je dagelijks 2 eps van 40 minuten en 2 van 22 minuten kijken en om 12 uur in bed liggen.
Dan kijk je een seizoen van bijvoorbeeld Damages in minder dan 2 weken af. Gewoon een kwestie van alleen computer kijken naast het NOS Journaal en P&W en verder geen Nederlandse meuk kijken.
Verbazingwekkend dat je geen Luther kijkt.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:24 schreef Mr.Silencer het volgende:
Veel annuleringen schoont mijn overzicht wel weer een beetje op.![]()
Nieuwe series die ik volg (18):
Favorieten
Game of Thrones, Shameless, The Walking Dead, Boardwalk Empire, Louie, The Big C, Rookie Blue
Resterend
Being Human, Pretty Little Liars, The Glades, Blue Bloods, Episodes, Breakout Kings, Covert Affairs, The Killing, Hawaii Five-O, Happy Endings, Raising Hope
Overige series die ik al volg (32):
Favorieten
Breaking Bad, Dexter, Fringe, Curb Your Enthusiasm, Southland, Sons of Anarchy, Damages, Community, Justified, Burn Notice, Modern Family, True Blood, Entourage, White Collar, The Ricky Gervais Show, It's Always Sunny in Philadelphia
Resterend
Criminal Minds, HIMYM, Flashpoint, House, CSI, The Big Bang Theory, Weeds, Psych, Castle, Hung, Nurse Jackie, Mad Men, Californication, Chuck, Treme, South Park
Series waar ik mijn interesse (momenteel) in ben verloren(10):
In Treatment, Eastbound & Down, Grey’s Anatomy, Glee, Life Unexpected, Glee, Cougar Town, Royal Pains, One Tree Hill, Harry's Law
Series die ik volg(de), maar verdwijnen (18):
Medium, Lone Star, Lie To Me, Human Target, Stargate Universe, Caprica, V, Detroit 1-8-7, No Ordinary Family, The Event, The Defenders, Lights Out, Terriers, Persons Unknown, Chase, Breaking In, The Bridge, The Chicago Code, Rubicon
Series die ik niet leuk vond (12):
Mad Love, Traffic Light, Outsourced, Haven, Shit My Dad Says, Criminal Minds: Suspect Behavior, Perfect Couples, The Cape, Undercovers, Running Wilde, Chaos, Mike & Molly
Series die ik binnenkort nog weleens wil proberen:
The Good Wife, Parenthood, Rizzoli & Isles, Falling Skies, Leverage
Totaal: van 68 naar 50 series die ik actief volg![]()
Veel series die ik volg zijn dit seizoen wel in waardering gedaald of hebben inmiddels wel een mooie tijd gehad, uiteindelijk kan het me dan ook niet schelen of ze volgend seizoen worden gecanceld. Dit zijn de series die onder 'resterend' vermeld staan. Uiteindelijk kom ik dan uit op 23 series die in mijn favorietenlijst staan.
Human Target was één van de weinige series waar mijn kijkplezier was toegenomen in het tweede seizoen. Samen met Stargate Universe en Caprica zal ik ze dan ook het meeste gaan missen. The Chicago Code is ook jammer, maar is zeker geen serie die in de buurt komt van The Shield.
Één seizoen van Lights Out, Terriers en Rubicon kan ik wel mee leven.
Heb je aandelen in die serie ofzoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat je geen Luther kijkt.
[UK] Luther #1: BBC's bazenserie
Duh.quote:
Ach, als Rookie Blue je favoriet is dan kijkt ie nooit naar echte volwassen seriesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:29 schreef pberends het volgende:
[..]
jij vind Game of Thrones en Boardwalk Empire geen volwassen series?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ach, als Rookie Blue je favoriet is dan kijkt ie nooit naar echte volwassen series
Ik zeg niet dat er nog veel meer series bij moeten komenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:51 schreef flyingribbon het volgende:
[..]
Mja, maar dan moet je voor 50 series ook echt zo'n 3 uur op een dag kijken en dan reken ik feestdagen en vakantie nog niet eens mee. En het lijkt me dat je ook weleens een film wil kijkenLijkt mij zelf allemaal toch redelijk veel
![]()
Ik heb altijd gedacht dat ik toch redelijk vaak series kijk maar ik kom nooit van zijn leven op de 50 uit
Vergeet niet dat er heel wat series tussen zitten die maar 12 of 13 afleveringen per seizoen hebben en dat een aanzienlijk deel van deze series pas worden uitgezonden in lente of in de zomer. Natuurlijk blijven het veel series, maar het is niet zo dat ik alle series met volledige aandacht kijk. Met een beetje multitasken achter de pc kan je al ver komen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:29 schreef flyingribbon het volgende:
[..]
Je gaat me niet zeggen dat je dat allemaal tegelijk kan volgen of heb je echt niks te doen in je leven?
Ik overwoog Luther al om op mijn overzicht te zetten, maar het was er nog niet van gekomen, vooral vanwege de zomer(series). Engelse series pik ik om één of andere series niet zo snel op, maar zodra ik genoeg goede dingen heb gehoord komt het er uiteindelijk wel van. Dit was destijds ook het geval bij The Office en Coupling.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:29 schreef pberends het volgende:
[..]
De reden dat Rookie Blue uiteindelijk op mijn favorietenlijst is komen te staan, is dat ik het tegen verwachting in een lekkere fris en fruitige serie vind. Het is niet de meest hoogstaande serie, maar dat is dan ook de reden dat deze achterin bij de favorieten staat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ach, als Rookie Blue je favoriet is dan kijkt ie nooit naar echte volwassen series
In de zomer is er bijna geen flikker op tv; of je moet fan zijn van hele slechte series.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:14 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Ik overwoog Luther al om op mijn overzicht te zetten, maar het was er nog niet van gekomen, vooral vanwege de zomer(series). Engelse series pik ik om één of andere series niet zo snel op, maar zodra ik genoeg goede dingen heb gehoord komt het er uiteindelijk wel van. Dit was destijds ook het geval bij The Office en Coupling.
Breaking Badquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:18 schreef pberends het volgende:
[..]
In de zomer is er bijna geen flikker op tv; of je moet fan zijn van hele slechte series.
Zo is het zomer-lijstje goed.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:24 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Breaking Bad
Damages
Curb Your Enthusiasm
White Collar
Burn Notice
Louie
The Big C
Rookie Blue
Flashpoint
Rizzoli & Isle
The Glades
Wilfred
True Blood
Alphas
Weeds
Switched at Birth
Entourage
Ze niet allemaal geweldig, maar vervelen hoef ik me in ieder geval niet.
Zullen we vechten?quote:
bron: http://www.tvline.com/201(...)inner-rizzoli-isles/quote:* TNT has renewed its hit drama Rizzoli & Isles for a 15-episode third season, slated to launch next summer.
bron: http://www.tvline.com/201(...)-to-end-this-season/quote:Its a sad day on Wisteria Lane: Sources confirm that ABC will announce on Sunday at the Television Critics Association summer press tour that the upcoming 2011-2012 season will be the last for long-running Desperate Housewives.
http://www.tvline.com/201(...)s-sunny/#more-238164quote:The freshman comedy Wilfred has been picked up for a second season of 13 episodes, while Louie — on the heels of posting 56 percent ratings gains in its sophomore run — will be back for a third cycle.
FX has also ordered two more seasons of It’s Always Sunny in Philadelphia, which at nine seasons will make it the longest-running live-action comedy in basic cable history.
Juist omschreven. Ben halverwege vorig seizoen afgehaakt omdat 't me niet meer kon boeien, misschien nu het einde nadert het volgend jaar maar in een keer achter elkaar afkijken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Begrijp me niet verkeerd ; ik ben een groot fan van Desperate Housewives maar ik ben blij dat de serie stopt. Waarom? Dan stoppen ze nog op een mooi punt, en daarbij weten ze nu al dat dit het laatste seizoen is wat de schrijvers genoeg gelegenheid geeft er een mooi einde aan te breien. Die kans hebben niet veel series. Nog een seizoen genieten!
Van wat ik lees gaan ze in seizoen 8 weer een beetje terug naar seizoen 1 dus ben benieuwd!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Juist omschreven. Ben halverwege vorig seizoen afgehaakt omdat 't me niet meer kon boeien, misschien nu het einde nadert het volgend jaar maar in een keer achter elkaar afkijken.
True Blood (seizoen 5) en Suits (seizoen 2) zijn vandaag 'renewed'. Geen verrassing gezien de kijkcijfers.
Niet erg, het leuke was er toch wel vanaf.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:54 schreef Mr.Silencer het volgende:
'The Hard Times of RJ Berger' Canceled by MTV
Ik begrijp dat ze in Amerika beginnen met het 2e seizoen, terwijl het 1ste nooit is uitgezonden in Amerika.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:35 schreef BrainOverfloW het volgende:
Strike back is vandaag begonnen aan zijn 2e seizoen.
Seizoen 2 staat inderdaad redelijk op zichzelf en je kan daar wel beginnen. Het verhaal draait nog wel voor een deel op een van de karakters uit seizoen 1. Bovendien is het eerste seizoen erg goed dus zeker een aanrader om te kijken. Het zijn maar 6 afleveringen dus je bent ook niet heel lang bezig om alles bij te kijken. Mijn aanraden is dus om wel gewoon bij S1 te beginnen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:46 schreef Ash het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze in Amerika beginnen met het 2e seizoen, terwijl het 1ste nooit is uitgezonden in Amerika.
Begrijp ik hieruit dat seizoen 2 dus gewoon te volgen is, zonder de 1ste ooit gezien te hebben? En eigenlijk ook niet zoveel met mekaar te maken hebben? gezien er ook een andere cast is.
Ik vraag dit gezien, ik zelf seizoen 1 nooit heb gezien en wil weten of ik gelijk met seizoen 2 kan beginnen.
http://uk.eonline.com/new(...)_final_season/258010quote:Breaking Bad Renewed for Fifth and Final Season
Breaking Bad fans, prepare for one final fix. A 16 episode-long fix.
AMC renewed the critically acclaimed drama for a fifth and final season, the network announced Sunday. The final season will begin in early 2012 and AMC has yet to schedule the premiere date.
"It's a funny irony, I'd hate to know the date of my own last day on earth, but I'm delighted to know what Walter White's will be — episodically speaking," showrunner Vince Gilligan says in a statement. "This is a great gift to me and to my wonderful writers. It's knowledge which will allow us to properly build our story to a satisfying conclusion. Now, if we don't manage to pull that off,
Ik snap de point van Breaking Bad nog steeds niet. Wat is er nu zo boeiend aan een of andere leraar die een gangstertje speelt?quote:Op maandag 15 augustus 2011 04:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
BREAKING BAD NEWS!!
[..]
http://uk.eonline.com/new(...)_final_season/258010
Oa. dat het een sukkel is die zich in de nesten werkt op een redelijk grappige manier en dan plots weer tough is. Maar dat gegeven is wel te weinig voor veel seasons, dus 5 seizoenen vind ik wel bestquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap de point van Breaking Bad nog steeds niet. Wat is er nu zo boeiend aan een of andere leraar die een gangstertje speelt?
Ik heb het altijd al een goede serie gevonden. Smaken verschillenquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:15 schreef Broer123 het volgende:
Ik heb het eerste seizoen gezien van de big c.Vond er niet veel aan.Is het verbetertd ofzo?
Jup.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:57 schreef Stephan1237 het volgende:
Is Falling Skies al renewed voor een 2de seizoen?
Same, ik heb het eerste seizoen helemaal gekeken in de hoop dat het beter werd, dat ik de hype ging snappen maar het lukte mij niet. Heb een paar afleveringen van seizoen twee gekeken, maar ik zette de aflevering tussendoor gewoon op pauze om even te internetten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap de point van Breaking Bad nog steeds niet. Wat is er nu zo boeiend aan een of andere leraar die een gangstertje speelt?
Wat vond je van mijn uitleg?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Same, ik heb het eerste seizoen helemaal gekeken in de hoop dat het beter werd, dat ik de hype ging snappen maar het lukte mij niet. Heb een paar afleveringen van seizoen twee gekeken, maar ik zette de aflevering tussendoor gewoon op pauze om even te internetten.
Zegt genoeg denk ik.
Gelukkig, eindelijk iemand anders die toegeeft dat Breaking Bad eigenlijk heel saai is. Je kunt op internet bijna geen negatieve commentaren over de serie vinden, alsof het verboden is om er kritiek op te hebben ofzo. Ik snap de hype totaal niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Same, ik heb het eerste seizoen helemaal gekeken in de hoop dat het beter werd, dat ik de hype ging snappen maar het lukte mij niet. Heb een paar afleveringen van seizoen twee gekeken, maar ik zette de aflevering tussendoor gewoon op pauze om even te internetten.
Zegt genoeg denk ik.
Maar ik vind het helemaal niet grappig, dat is het probleem. Het plot kan op zich wel goed werken voor een serie. Het tempo van de serie is voor mij echter te langzaam en de dialogen maken dat ook niet goed. Soms zat ik echt meerdere afleveringen te wachten tot er iets ging gebeuren. En als er dan eindelijk een "tough guy" scene kwam was het binnen een paar minuten weer gebeurd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 06:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn uitleg?
Breaking Bad heeft inderdaad een humorniveau van beneden nul.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar ik vind het helemaal niet grappig, dat is het probleem. Het plot kan op zich wel goed werken voor een serie. Het tempo van de serie is voor mij echter te langzaam en de dialogen maken dat ook niet goed. Soms zat ik echt meerdere afleveringen te wachten tot er iets ging gebeuren. En als er dan eindelijk een "tough guy" scene kwam was het binnen een paar minuten weer gebeurd.
Correctie: het seizoen van switched at birth is nog niet afgelopen, gaat in januari verder. Seizoen 2 is ook nog helemaal niet bevestigd, alleen de back-half van seizoen 1 heeft groen licht gekregen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:43 schreef merry77 het volgende:
Welke ik nog niet genoemd zie staan is:
Nine lives of Chloe King (ABC)
(laatste aflevering van seizoen aankomende dinsdag)
Renewed ABC:
Switched at birth
(eerste seizoen afgelopen)
Maar gezien dat rare aantal van 32 afleveringen oftewel 1,5 normaal seizoen denk ik wel dat dat ook het einde is dan.quote:The series' first season has just been extended to an almost unheard of 32 episodes. While the summer finale airs tonight on ABC Family, you'll be able to catch 22 more episodes beginning in early 2012.
Het is dan ook een drama.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Breaking Bad heeft inderdaad een humorniveau van beneden nul.
Goede drama's, zoals Dexter en Sons of Anarchy hebben juist veel humor. Breaking Bad is gewoon dull.quote:
Juist.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
The Soprano's was ook een drama, vond ik ook grappig.
Dus je vindt het niet leuk?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Goede drama's, zoals Dexter en Sons of Anarchy hebben juist veel humor. Breaking Bad is gewoon dull.
Dus dan ligt het gewoon aan jouquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik snap best dat het een kwalitatieve serie is, maar niks voor mij
Dat zeg ik toch..:Pquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dus dan ligt het gewoon aan jou
http://ooommm.org/sudelwi(...)_the_face_of_the_webquote:Why Breaking Bad sucks - the baddest review and most bashing critic on the face of the web
I really did it. I tortured my brain by watching the first 3 series of Breaking Bad - though there were enjoyable parts and nice graphics the overall experience totally sucked bass.
This is a personal rant - live with it!
I hate stupidness and character-inconsistencies.
Why would otherwise totally reasonable people act totally stupid the next second? Why they do it on TV is clear - it's entertaining - but - still - i want INTELLIGENT characters that are consistently intelligent.
I just don't understand what's soooooooo interesting on making a whole series on people who just mess EVERYTHING up...
...it's really making me aggressive how stupid these characters are.
And why does the series get awards for "deep characters"? WTF? I know the answer: because the TV-World is flatland. Flatland 3D! Stoopid dumbfuckz...
So here's just a short list:
the stoopid mofos meet at stupid places
why meet in a restaurant and then whisper-scream at each other about SECRETS?!
why not just sit in a car instead???
stoopid disputes, nonstop, i mean, that isn't relaxing, i could as well stop by at my alcoholics-neighbours and watch them scream at each other, sooooo annoying...
straight forward insanity paired with total stupidness... ...and five minutes later they talk wise words?
Breaking phones? What's so hard about it. Throughout the whole series phones get broken, then they throw them away, sometimes IN THEIR OWN trashcan - and they never break the sim-cards.
Leaving fingerprints ALL OVER THE PLACE - sometimes cleaning a few, playing clean super-criminal, then suddenly taking off the gloves and touching everything again...
Consistently returning to same places instead of switching movement-patterns (like, why always move back to the same house where info is already out that there was a meth-lab in the basement?)
Why not move with the family to other places?
Why always messing everything up?
Why again and again doing business with stupid people?
Why always risk all accomplishments in mindless dangerous actions?
Why make so incredible many wrong decisions if you are a superbrain scientist?!?!?!?!?!?!
Why in the first place lie to your partner and start all the bullshit?
Why not choose a partner you can trust in the first place?
The answer is: it's supposed to be entertaining.
The problem is: it's not entertaining, it's annoying.
You got 3 Million Dollars per Episode - make something out of it - i want INTELLIGENT entertainment - i expect more. Is that all?
I want it to be a fantastic story in a REALISTIC setting - yes - more realistic - there are kazillions of stupid people in reality, so, from that point of view the series is realistic - but - as it is trying to depict some intelligent and well organized criminals too, there should be at least a little more intelligent behaviour in these characters too. In reality such dumb people wouldn't survive long in the evil fangs of organized crime - it's all - too nice.
The world is at least ten times more evil than this cheapo-drug-adventure-entertainment...
http://breakingbadsucks.b(...)and-salutations.htmlquote:Breaking Bad sucks. No, really. It sucks ass.
It seemed to me that where ever I would go, whichever forum, there would persist a constant chatter, a million tiny voices calling out as one to say one thing and one thing only: "BREAKING BAD IS TEH GRATEST SHOW EVAR!" Of course, I was curious.
With the awesome power of the internet, I soon found myself with the entirety of the first two seasons. I couldn't wait to begin, to finally join "The Church of Breaking Bad". With great anticipation, I loaded up VLC and kicked the party off.
As the minutes dragged on and on, I started to grow incredulous. Surely, thought I, something is coming. Something to break the monotonous drone of cliched storylines, stock characters, and wooden acting. The first episode finally crawled to the finish line, and I just sat there in stunned silence. I started rationalizing: many shows are saddled with a substandard pilot, perhaps it will get better. Let's try episode 2. And so I did. When that was a disappointment, I even tried episode 3. As you can probably guess, it too failed to pique even the dimmest spark of interest.
Het is inderdaad wel een komisch figuur die pberends.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een stuk over intelligente tv quoten en dan trots in je sig zetten dat je naar Chuck kijkt.
Ik heb drie afleveringen gekeken, eerste seizoen, ik vond er niets aan. En ik kijk echt alles wat los en vast zit.:')quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Gelukkig, eindelijk iemand anders die toegeeft dat Breaking Bad eigenlijk heel saai is. Je kunt op internet bijna geen negatieve commentaren over de serie vinden, alsof het verboden is om er kritiek op te hebben ofzo. Ik snap de hype totaal niet.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een komisch figuur die pberends.
Breaking Bad zuigtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Verder over Breaking Bad. Ik kijk het niet, ben wel van plan het te gaan kijken en tegen die tijd zal ik mijn eigen oordeel vellen. Kunnen jullie bashers misschien een eigen topic openen? Ik vind bovenstaande eigenlijk niet zo passen in dit topic.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Breaking Bad zuigt
Hier verder.
Bedankt voor de info. Vond het al vreemd dat het na aflevering 10 al stopte. Een zomerstop blijkbaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:37 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Correctie: het seizoen van switched at birth is nog niet afgelopen, gaat in januari verder. Seizoen 2 is ook nog helemaal niet bevestigd, alleen de back-half van seizoen 1 heeft groen licht gekregen.
[..]
Maar gezien dat rare aantal van 32 afleveringen oftewel 1,5 normaal seizoen denk ik wel dat dat ook het einde is dan.
Zou mooi zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:45 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik lees net dat Breaking In misschien toch weer terug komt.
Bron
Nicequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:12 schreef Mr.Silencer het volgende:
'White Collar' Renewed by USA for a Fourth Season
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:12 schreef Mr.Silencer het volgende:
'White Collar' Renewed by USA for a Fourth Season
quote:There must be something about Matt Bomer. Although he's cute and all... the last TV show that he played a big role on was Traveller. It didn't work. White Collar is on the verge of the same demise. Its scripts are all cliche, trying to be "The Mentalist" sort of episode. It's like he's God able to save every freakin problem, like he's so perfect. It's tiring to watch it.
Wat een kut-serie is dat zeg!quote:Here's an idea. Let's get an ex-criminal to help the FBI solve cases because FBI agents who have dedicated their entire lives to solving cases are witless nimrods. Without the help of Neal Caffrey the entire bureau would be worthless. Oh, let's not forget that Neal dresses like a really cool cat from 50 years ago. We get it...Neal's a lost soul and the FBI is his lifeline. Thanks for the blatant imagery.
Trollololol.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:17 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een kut-serie is dat zeg!
Word jij nooit moe van jezelf?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:17 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een kut-serie is dat zeg!
Nee, ik werd moe van White Collar toen ik het zag.quote:
*poef*quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, ik werd moe van White Collar toen ik het zag.
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
*poef*
Hoorde je dat?
Daar ging mijn posietieve beeld van je, pberends.
Dat was ook echt supersaai. En die Marcel is totaal niet likeable.quote:Op maandag 26 september 2011 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens Wikipedia is Marcel's Quantum Kitchen door Syfy gecanceled. Er staat geen bron bij maar het verbaast me niets.
quote:Op maandag 26 september 2011 11:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Drop Dead Diva renewed for fourth season.
TVbythenumers
ja!quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Maar goed ook na de cliffhanger van zondag!
Klopt, The Beautiful Life scoorde lager.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het is niet de laagste ooit van the CW. Alleen van dit jaarVorig jaar of twee jaar terug scoorde er eentje ( met Mischa Barton ) nog lager volgens mij.
Daarnaast is Dixie in kijkers alleen maar gegroeid binnen het uur en in de finals zal de rating ook omhaag gaan, dus als je groeit uit Gossip Girl in een zeer moeilijke time-slot ( Two and a half men anyone ) doe je het niet slecht. Het is ook niet wereldschokkend goed natuurlijk maar slecht? Nee.
Op the CW gok ik dat Gossip Girl na dit seizoen verdwijnt. Ze hebben 24 afleveringen die allemaal uitgezonden zullen worden maar als de ratings zo laag blijven als vandaag is het een goner. One Tree Hill start hun laatste seizoen in januari/februari dus die serie stopt ook in Mei. Dat is al 2. CW cancelled niet vaak meer dan 3 series dus dan word er nog eentje gecancelled. Dat zou dan waarschijnlijk Nikita of 90210 worden.
Het prijskaartje wat aan Nikita hangt zal denk toch een stuk hoger zijn dan 90210.quote:The series premiere did poorly with 1.38 million viewers, and a 0.6/2 in Adults 18-49, 0.8/2 in Adults 18-34, and 1.1/3 in Women 18-34. The second episode also drew in low numbers, with a 0.6/2 rating with adults 18-49, with only 1.1 million viewers. The show was officially cancelled on September 25, 2009 due to the poor reception.
Wanneer Nikita een 3e seizoen krijgt, zal ook automatisch een 4e moeten volgen vanwege syndication lijkt me. Weet niet of de ratings op dit moment voldoende zijn om dat risico te kunnen nemen. Misschien hadden ze beter Nikita op dinsdag kunnen pairen met Ringer. Simpelweg een domme zet geweest om het te verplaatsen naar vrijdag als je het aan mij vraagt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:30 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Het prijskaartje wat aan Nikita hangt zal denk toch een stuk hoger zijn dan 90210.
We zitten nog vroeg in het seizoen, maar als ik het zo zie gaat CW het heel moeilijk krijgen dit jaar.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:30 schreef Glenn0 het volgende:
Playboy club haalt misschien niet eens het eind van het seizoen zo.
quote:The Peacock net announced Monday that it was pulling the low-rated, period drama off the air after three low-rated episodes.
Rock Center with Brian Williams will take over the Monday at 10 pm perch beginning Oct. 31. Its unclear what will air there in the interim.
Yes please. Dan zijn Minka Kelly en die blonde chick weer vrij voor hun oude seriesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:56 schreef kenwel het volgende:
Het einde voor The Playboy Club. Wordt Charlie's Angels de tweede?
Ik vond de nieuwe SVU aflevering juist verbazingwekkend leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:31 schreef yavanna het volgende:
[..]Dat zou wel jammer zijn, zeker als de kijker ( ik zei de gek ) geen einde krijgt voorgeschotelt.
L&O SVU gaat nu verder zonder Christopher Meloni en met straks een stuk minder Mariska Hargitay. De nieuwe acteurs vond ik zelf weinig aansprekend, hopenlijk betekent dit niet het einde van alle amerikaanse L&O.
Ik snap nog steeds niet waarom jij toch steeds denkt dat GG weg gaatquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Probleem bij de CW is gewoon dat de hele zender het gewoon slecht doet. Het is niet een avond dat slecht presteert maar zowat elke avond. Zelfs ''The Vampire Diaries'' brokkelt al in viewers. De ratings liggen gewoon heel vlakbij elkaar dus het is echt een kwestie van een paar vraagstukken :
1) Welke nieuwe pilots worden goed gekeurd voor volgende herfst?
2) Wat zijn de productiekosten van de lopende series? Gossip Girl lijkt me niet goedkoop in hun 5e jaar en de cast is ook al verschillende malen aan het flirten geweest met magazines waarin ze toegaven dat ze uit de serie willen. Die serie is dus echt een goner.
3) Hoeveel series wilt the CW dit jaar cancellen? Ik gok niet meer dan 3. Dus het word afwachten welke nieuwe series the CW volgend jaar de kans wilt geven en hoeveel series daarvoor het veld moeten ruimen. Ben benieuwd in ieder geval...
Hint. Kijkcijfers. Hint.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom jij toch steeds denkt dat GG weg gaat.
quote:'Free Agents' canceled by NBC
Yup, it happened: NBC has canceled freshman comedy Free Agents.
The Hank Azaria comedy dropped sharply after its premiere four weeks ago and settled at a 3.3 million viewers and a 1.0 adults 18-49 rating. Repeats of new comedy Whitney will replace the show.
Bron
Mooi, ik heb het niet gekeken maar het hele concept irriteert me al mateloos.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:09 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
The CW is pulling the low-rated reality series H8R off its fall schedule immediately, replacing it with encore broadcasts of the freshman thriller Ringer, sources tell TVLine.
Ik heb ook echt niks meer met SVUquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:31 schreef yavanna het volgende:
[..]Dat zou wel jammer zijn, zeker als de kijker ( ik zei de gek ) geen einde krijgt voorgeschotelt.
L&O SVU gaat nu verder zonder Christopher Meloni en met straks een stuk minder Mariska Hargitay. De nieuwe acteurs vond ik zelf weinig aansprekend, hopenlijk betekent dit niet het einde van alle amerikaanse L&O.
De Yankiesquote:
Jammer, voor mij is Nikita nog leuk genoeg.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:41 schreef Mr.Silencer het volgende:
Productie van How to Be a Gentleman is inmiddels stopgezet en dus zeker gecanceld.
Het vooruitzicht van Nikita wordt steeds donkerder. Ratings blijven dalen (0.5 rating)| en de vraag is niet meer of ze gecanceld worden, maar meer wanneer.
De ratings van Fringe zijn niet geweldig. Ze mogen dan wel stabiel gebleven zijn, toch ga ik er vanuit dat dit het laatste seizoen wordt.
A Gifted Man is denk ik toch wel de CBS drama serie die de minste kans heeft op een tweede seizoen. Zolang ze redelijk stabiel kunnen blijven met een 1.2 rating kunnen ze het seizoen nog wel afmaken.
Jammer van Fringe, maar hopen dat ze hoe dan ook snel genoeg duidelijkheid krijgen. Zover ik het heb begrepen is er zowel een vierjarenplan als een vijfjarenplan. Dus als dit seizoen het laatste is moeten ze daar wel goed naartoe kunnen werken. Ik hoop het niet natuurlijk, misschien komt Fox met net zon verrassende verlenging als vorig seizoenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:41 schreef Mr.Silencer het volgende:
Productie van How to Be a Gentleman is inmiddels stopgezet en dus zeker gecanceld.
Het vooruitzicht van Nikita wordt steeds donkerder. Ratings blijven dalen (0.5 rating)| en de vraag is niet meer of ze gecanceld worden, maar meer wanneer.
De ratings van Fringe zijn niet geweldig. Ze mogen dan wel stabiel gebleven zijn, toch ga ik er vanuit dat dit het laatste seizoen wordt.
A Gifted Man is denk ik toch wel de CBS drama serie die de minste kans heeft op een tweede seizoen. Zolang ze redelijk stabiel kunnen blijven met een 1.2 rating kunnen ze het seizoen nog wel afmaken.
Eens.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Jammer, voor mij is Nikita nog leuk genoeg.
Ik zal het jammer vinden als Fringe eindigt maar als het een goed afgerond einde krijgt zou ik er wel mee kunnen leven. Ik denk ook wel dat dit het laatste seizoen is. Ze hebben dan genoeg episodes voor syndication wat extra geld oplevert voor FOX en de ratings zullen niet veel meer stijgen, maar alleen nog dalen. Dus ik hoop dat ze het op tijd laten weten aan de creators van Fringe zodat ze de tijd/ruimte hebben om het einde te plannen..quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Jammer van Fringe, maar hopen dat ze hoe dan ook snel genoeg duidelijkheid krijgen. Zover ik het heb begrepen is er zowel een vierjarenplan als een vijfjarenplan. Dus als dit seizoen het laatste is moeten ze daar wel goed naartoe kunnen werken. Ik hoop het niet natuurlijk, misschien komt Fox met net zon verrassende verlenging als vorig seizoen
Cheers @ Secret Circle & Hart of Dixiequote:The CW is on a full-season pickup tear today.
On the heels of Ringer‘s back-nine order, the network has greenlit full seasons of fellow rookie dramas Hart of Dixie and The Secret Circle.
In a statement, CW president Mark Pedowitz focused on quality over ratings (none of the shows have emerged as breakout hits for the network).
“We believe in the creative strength of these dramas, and by giving them back nine orders we can give our audience the chance to enjoy complete seasons of all three of them,” said Pedowitz. “With compelling storylines, engaging characters and tremendous buzz, we firmly believe that Hart of Dixie, Ringer and The Secret Circle can become signature series for The CW, the kind of top-notch shows that are synonymous with our brand.” (As opposed to, say, reality dud H8R, which was whacked after only a handful of airings.)
For those keeping track at home, Dixie, Secret Circle and Ringer join Fox’s New Girl, NBC’s Up All Night and Whitney, and CBS’ 2 Broke Girls in this fall’s full-season club.
quote:Syfy has given the green light to a third season of its supernatural drama Haven.
A Syfy rep confirms to TVLine that the net has ordered 13 new episodes of the series, which is based on the Stephen King novella The Colorado Kid.
Haven averaged a decent 2.5 million viewers during its sophomore season.
The news was first reported by Variety.
How to be a Gentleman is inmiddels de productie van stopgezet ja, resterende afleveringen worden op zaterdag uitgezonden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:41 schreef Mr.Silencer het volgende:
Dit seizoen begint wat rustig volgens David Fury, omdat ze nieuwe kijkers de kans willen geven via Lee het verhaal wat te ontdekken. Bij het begin van de serie is gerekend op een 5-jaren plan, dus het lijkt me sterk dat ze niet weten wat ze met dit seizoen aan moeten, zeker omdat in interviews is aangegeven dat ze sinds seizoen 1 al weten wat ze in elk seizoen willen behandelen.Daarnaast hebben de makers de finale al geschreven, dus als ze het op tijd te horen krijgen is het slechts een kwestie van ernaar toe werken.quote:Ik zou het niet erg vinden als ze stoppen, ze hebben de mysteries tot nu toe erg mooi afgerond en ik had eigenlijk liever dat ze vorig seizoen gestopt waren (met een iets andere finale dus). Alles kwam vorig seizoen heel mooi bij elkaar en dit seizoen voelt tot nu toe echt als een 'oh shit we moeten nog een seizoen maken' aanhangsel.
Eigenlijk wel gek: er kijken meer mensen naar The Voice Of Holland dan Boardwalk Empire in de VS.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:05 schreef criminal_mind het volgende:
Boardwalk empire vernieuwd voor seizoen 3
Sophomore Boardwalk Empire has been renewed for a third season by HBO.
Sunday's most recent episode drew 2.856 million viewers and a 1.2 adults 18-49 rating.
Inclusief downloaders, opnames, legale downloads etc kom je op een iets ander cijfer uitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:33 schreef Mryc het volgende:
[..]
Eigenlijk wel gek: er kijken meer mensen naar The Voice Of Holland dan Boardwalk Empire in de VS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |