Ah nee, dit was echt een leuke serie.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:43 schreef kenwel het volgende:
Slecht nieuws voor fans van de serie Endgame. Deze is inmiddels gecancelled, gelukkig worden de 2 resterende afleveringen wel gewoon uitgezonden.
Was een leuke serie. Ik hou wel van series uit Canada ze stralen in mijn ogen meer rust uit dan de series uit het grote USA.
Hopelijk krijgt The Listener wel een derde seizoen.
Beter!quote:
quote:Starz cancels 'Camelot'
Starz has cancelled its Arthurian fantasy Camelot after one season.
Camelot received middling reviews from critics and had somewhat ho-hum ratings, averaging less than a million viewers per episode. The lavish series also had trouble generating much buzz after it launched alongside HBO’s breakout fantasy Game of Thrones and Showtime’s better-reviewed historical drama The Borgias. Starz’ genre fans can at least look forward to the upcoming Torchwood and the return of Spartacus next year
Bron
Niet meer dan terecht imo. Slecht acteerwerk, en valt vergeleken met Game of Thrones inderdaad in het niets.quote:
Ik ben er net mee begonnen en heb 2 afleveringen van S1 gezien. Wel aardig tot nu toe, nog niet heel erg bijzonder maar leuk genoeg om te blijven kijken. Ik ga ervan uit dat het nog beter zal worden (aangezien inderdaad Seizoen 2 op US TV te zien is nu).quote:Op zondag 29 mei 2011 12:19 schreef Houniet het volgende:
Is er hier iemand die The Glades volgt?
Het is vernieuwd voor een 2de seizoen.
Tot nu toe wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:31 schreef motorbloempje het volgende:
Vanavond seizoen 2 van Pretty Little Liars.. Ben èrg benieuwd of ze het leuk weten te houden...
Eens. De serie opzich zou potentie kunnen hebben, maar het acteerwerk is wel redelijk dramatischquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:49 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht imo. Slecht acteerwerk, en valt vergeleken met Game of Thrones inderdaad in het niets.
Mooi zo, is een leuke seriequote:Op woensdag 6 juli 2011 22:30 schreef Mr.Silencer het volgende:
Breakout Kings renewed for a second season
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:10 schreef Mr.Silencer het volgende:
Rookie Blue renewed for a third season
ik moet weer even 3 weken bij kijken inmiddels, maar ben benieuwd!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Tot nu toe wel.
Alleen nog meer wendingen/personages.....
CM:SB heeft tot het eind los staande afleveringen die qua niveau gelijk blijven. Ze worden niet veel beter of slechter. Alleen de laatste aflevering stopt wel met een cliffhanger die dus nooit beantwoord zal worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:15 schreef Ash het volgende:
Hallo,
effe een klein vraagje, ik ben op dit moment in m'n vakantie wat series aan het inhalen, die ik nog had liggen en totaal mee achterliep.
Nu zitten er een paar series tussen, die dus inmiddels al zijn gecanceld.
Nu vroeg ik me af zijn deze series nog wel de moeite waard om af te kijken? maw zit er nog iets van een bevredigend slot aan?
Het gaat dan om de volgende series:
Criminal Minds: Suspect Behavior
Dollhouse
FlashForward
The Cape
The Event
Als het kan graag zonder spoilers!
Alvast bedankt!
Dollhouse zijn twee seizoenen en best aardig. Flash Forward, The Cape en The Event zijn echt niet de moeite waard. Criminal Minds ken ik niet, maar ben dan ook niet zo van dat soort series.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:15 schreef Ash het volgende:
Hallo,
effe een klein vraagje, ik ben op dit moment in m'n vakantie wat series aan het inhalen, die ik nog had liggen en totaal mee achterliep.
Nu zitten er een paar series tussen, die dus inmiddels al zijn gecanceld.
Nu vroeg ik me af zijn deze series nog wel de moeite waard om af te kijken? maw zit er nog iets van een bevredigend slot aan?
Het gaat dan om de volgende series:
Criminal Minds: Suspect Behavior
Dollhouse
FlashForward
The Cape
The Event
Als het kan graag zonder spoilers!
Alvast bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |