abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98146730
Vanavond seizoen 2 van Pretty Little Liars.. Ben èrg benieuwd of ze het leuk weten te houden... :)
Ja doei.
pi_98147548
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 14:43 schreef kenwel het volgende:
Slecht nieuws voor fans van de serie Endgame. Deze is inmiddels gecancelled, gelukkig worden de 2 resterende afleveringen wel gewoon uitgezonden.
Was een leuke serie. Ik hou wel van series uit Canada ze stralen in mijn ogen meer rust uit dan de series uit het grote USA.
Hopelijk krijgt The Listener wel een derde seizoen.
Ah nee, dit was echt een leuke serie.
pi_98153691
Goed nieuws van The Killing! Ben benieuwd wat voor draai ze aan het tweede seizoen gaan geven, neem aan dat de Rosie Larsen verhaallijn dit seizoen nog wordt afgerond.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:13:40 #129
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_98171011
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:18 schreef Nickske1912 het volgende:
Goed nieuws van The Killing!
Beter!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 1 juli 2011 @ 12:48:31 #130
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_98904442
quote:
Starz cancels 'Camelot'

Starz has cancelled its Arthurian fantasy Camelot after one season.

Camelot received middling reviews from critics and had somewhat ho-hum ratings, averaging less than a million viewers per episode. The lavish series also had trouble generating much buzz after it launched alongside HBO’s breakout fantasy Game of Thrones and Showtime’s better-reviewed historical drama The Borgias. Starz’ genre fans can at least look forward to the upcoming Torchwood and the return of Spartacus next year

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_98909551
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:48 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Niet meer dan terecht imo. Slecht acteerwerk, en valt vergeleken met Game of Thrones inderdaad in het niets.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:14:55 #132
19142 tslh
Never at ease.....
pi_98913804
quote:
5s.gif Op zondag 29 mei 2011 12:19 schreef Houniet het volgende:
Is er hier iemand die The Glades volgt?
Het is vernieuwd voor een 2de seizoen :).
Ik ben er net mee begonnen en heb 2 afleveringen van S1 gezien. Wel aardig tot nu toe, nog niet heel erg bijzonder maar leuk genoeg om te blijven kijken. Ik ga ervan uit dat het nog beter zal worden (aangezien inderdaad Seizoen 2 op US TV te zien is nu).
Life is funny. Well, yours is. To me.
pi_98914157
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 08:31 schreef motorbloempje het volgende:
Vanavond seizoen 2 van Pretty Little Liars.. Ben èrg benieuwd of ze het leuk weten te houden... :)
Tot nu toe wel.
Alleen nog meer wendingen/personages :').....
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_98924991
Wilfred is tot nu toe erg geslaagd. Elijah is sowieso een plus, maar een foute hondachtige maakt het tot nu toe wel erg leuk!
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:10:17 #136
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_99133805
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:49 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Niet meer dan terecht imo. Slecht acteerwerk, en valt vergeleken met Game of Thrones inderdaad in het niets.
Eens. De serie opzich zou potentie kunnen hebben, maar het acteerwerk is wel redelijk dramatisch :{
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 6 juli 2011 @ 23:14:40 #137
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_99134068
quote:
Mooi zo, is een leuke serie :)
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:39:49 #139
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_99426696
Neil Degrasse Tyson
pi_99526286
necessary roughness en Suits zijn goed geopend. Iemand ze gezien?
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_99526360
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:24 schreef Beach het volgende:

[..]

Tot nu toe wel.
Alleen nog meer wendingen/personages :').....
ik moet weer even 3 weken bij kijken inmiddels, maar ben benieuwd! O+
Ja doei.
pi_99681547
NBC cancels Love Bites

Geen verrassing, maar nu wel officieel.
pi_99681923
Kutzooi.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_99919920
Falling skies doet het prima als ik zo de berichten lees :) :

Both of TNT’s Sunday night series scored their biggest Live + Same Day audiences since their original launches. Falling Skies captured 4.3 million viewers, its best Live + Same Day performance since its June 19 premiere and up 9% over last week’s episode. Key adult demos marked their third consecutive week of growth, with 1.8 million adults 18-49 and 2.1 million adults 25-54 each up 1% over last week.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 19:15:12 #148
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_99970609
Hallo,

effe een klein vraagje, ik ben op dit moment in m'n vakantie wat series aan het inhalen, die ik nog had liggen en totaal mee achterliep.
Nu zitten er een paar series tussen, die dus inmiddels al zijn gecanceld.
Nu vroeg ik me af zijn deze series nog wel de moeite waard om af te kijken? maw zit er nog iets van een bevredigend slot aan?

Het gaat dan om de volgende series:

Criminal Minds: Suspect Behavior
Dollhouse
FlashForward
The Cape
The Event

Als het kan graag zonder spoilers!

Alvast bedankt!
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  dinsdag 26 juli 2011 @ 19:23:11 #149
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_99970945
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:15 schreef Ash het volgende:
Hallo,

effe een klein vraagje, ik ben op dit moment in m'n vakantie wat series aan het inhalen, die ik nog had liggen en totaal mee achterliep.
Nu vroeg ik me af zijn deze series nog wel de moeite waard om af te kijken? maw zit er nog iets van een bevredigend slot aan?

Dollhouse
FlashForward
The Cape
The Event

Alvast bedankt!
CM:SB heeft tot het eind los staande afleveringen die qua niveau gelijk blijven. Ze worden niet veel beter of slechter. Alleen de laatste aflevering stopt wel met een cliffhanger die dus nooit beantwoord zal worden.
De andere series heb ik nooit gevolgd.
Neil Degrasse Tyson
  dinsdag 26 juli 2011 @ 19:35:59 #150
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99971522
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:15 schreef Ash het volgende:
Hallo,

Dollhouse
FlashForward
The Cape
The Event

Alvast bedankt!
Dollhouse zijn twee seizoenen en best aardig. Flash Forward, The Cape en The Event zijn echt niet de moeite waard. Criminal Minds ken ik niet, maar ben dan ook niet zo van dat soort series.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')