Dat was ook echt supersaai. En die Marcel is totaal niet likeable.quote:Op maandag 26 september 2011 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens Wikipedia is Marcel's Quantum Kitchen door Syfy gecanceled. Er staat geen bron bij maar het verbaast me niets.
quote:Op maandag 26 september 2011 11:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Drop Dead Diva renewed for fourth season.
TVbythenumers
ja!quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Maar goed ook na de cliffhanger van zondag!
Klopt, The Beautiful Life scoorde lager.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het is niet de laagste ooit van the CW. Alleen van dit jaarVorig jaar of twee jaar terug scoorde er eentje ( met Mischa Barton ) nog lager volgens mij.
Daarnaast is Dixie in kijkers alleen maar gegroeid binnen het uur en in de finals zal de rating ook omhaag gaan, dus als je groeit uit Gossip Girl in een zeer moeilijke time-slot ( Two and a half men anyone ) doe je het niet slecht. Het is ook niet wereldschokkend goed natuurlijk maar slecht? Nee.
Op the CW gok ik dat Gossip Girl na dit seizoen verdwijnt. Ze hebben 24 afleveringen die allemaal uitgezonden zullen worden maar als de ratings zo laag blijven als vandaag is het een goner. One Tree Hill start hun laatste seizoen in januari/februari dus die serie stopt ook in Mei. Dat is al 2. CW cancelled niet vaak meer dan 3 series dus dan word er nog eentje gecancelled. Dat zou dan waarschijnlijk Nikita of 90210 worden.
Het prijskaartje wat aan Nikita hangt zal denk toch een stuk hoger zijn dan 90210.quote:The series premiere did poorly with 1.38 million viewers, and a 0.6/2 in Adults 18-49, 0.8/2 in Adults 18-34, and 1.1/3 in Women 18-34. The second episode also drew in low numbers, with a 0.6/2 rating with adults 18-49, with only 1.1 million viewers. The show was officially cancelled on September 25, 2009 due to the poor reception.
Wanneer Nikita een 3e seizoen krijgt, zal ook automatisch een 4e moeten volgen vanwege syndication lijkt me. Weet niet of de ratings op dit moment voldoende zijn om dat risico te kunnen nemen. Misschien hadden ze beter Nikita op dinsdag kunnen pairen met Ringer. Simpelweg een domme zet geweest om het te verplaatsen naar vrijdag als je het aan mij vraagt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:30 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Het prijskaartje wat aan Nikita hangt zal denk toch een stuk hoger zijn dan 90210.
We zitten nog vroeg in het seizoen, maar als ik het zo zie gaat CW het heel moeilijk krijgen dit jaar.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:30 schreef Glenn0 het volgende:
Playboy club haalt misschien niet eens het eind van het seizoen zo.
quote:The Peacock net announced Monday that it was pulling the low-rated, period drama off the air after three low-rated episodes.
Rock Center with Brian Williams will take over the Monday at 10 pm perch beginning Oct. 31. Its unclear what will air there in the interim.
Yes please. Dan zijn Minka Kelly en die blonde chick weer vrij voor hun oude seriesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:56 schreef kenwel het volgende:
Het einde voor The Playboy Club. Wordt Charlie's Angels de tweede?
Ik vond de nieuwe SVU aflevering juist verbazingwekkend leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:31 schreef yavanna het volgende:
[..]Dat zou wel jammer zijn, zeker als de kijker ( ik zei de gek ) geen einde krijgt voorgeschotelt.
L&O SVU gaat nu verder zonder Christopher Meloni en met straks een stuk minder Mariska Hargitay. De nieuwe acteurs vond ik zelf weinig aansprekend, hopenlijk betekent dit niet het einde van alle amerikaanse L&O.
Ik snap nog steeds niet waarom jij toch steeds denkt dat GG weg gaatquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Probleem bij de CW is gewoon dat de hele zender het gewoon slecht doet. Het is niet een avond dat slecht presteert maar zowat elke avond. Zelfs ''The Vampire Diaries'' brokkelt al in viewers. De ratings liggen gewoon heel vlakbij elkaar dus het is echt een kwestie van een paar vraagstukken :
1) Welke nieuwe pilots worden goed gekeurd voor volgende herfst?
2) Wat zijn de productiekosten van de lopende series? Gossip Girl lijkt me niet goedkoop in hun 5e jaar en de cast is ook al verschillende malen aan het flirten geweest met magazines waarin ze toegaven dat ze uit de serie willen. Die serie is dus echt een goner.
3) Hoeveel series wilt the CW dit jaar cancellen? Ik gok niet meer dan 3. Dus het word afwachten welke nieuwe series the CW volgend jaar de kans wilt geven en hoeveel series daarvoor het veld moeten ruimen. Ben benieuwd in ieder geval...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |