Juist omschreven. Ben halverwege vorig seizoen afgehaakt omdat 't me niet meer kon boeien, misschien nu het einde nadert het volgend jaar maar in een keer achter elkaar afkijken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Begrijp me niet verkeerd ; ik ben een groot fan van Desperate Housewives maar ik ben blij dat de serie stopt. Waarom? Dan stoppen ze nog op een mooi punt, en daarbij weten ze nu al dat dit het laatste seizoen is wat de schrijvers genoeg gelegenheid geeft er een mooi einde aan te breien. Die kans hebben niet veel series. Nog een seizoen genieten!
Van wat ik lees gaan ze in seizoen 8 weer een beetje terug naar seizoen 1 dus ben benieuwd!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Juist omschreven. Ben halverwege vorig seizoen afgehaakt omdat 't me niet meer kon boeien, misschien nu het einde nadert het volgend jaar maar in een keer achter elkaar afkijken.
True Blood (seizoen 5) en Suits (seizoen 2) zijn vandaag 'renewed'. Geen verrassing gezien de kijkcijfers.
Niet erg, het leuke was er toch wel vanaf.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:54 schreef Mr.Silencer het volgende:
'The Hard Times of RJ Berger' Canceled by MTV
Ik begrijp dat ze in Amerika beginnen met het 2e seizoen, terwijl het 1ste nooit is uitgezonden in Amerika.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:35 schreef BrainOverfloW het volgende:
Strike back is vandaag begonnen aan zijn 2e seizoen.
Seizoen 2 staat inderdaad redelijk op zichzelf en je kan daar wel beginnen. Het verhaal draait nog wel voor een deel op een van de karakters uit seizoen 1. Bovendien is het eerste seizoen erg goed dus zeker een aanrader om te kijken. Het zijn maar 6 afleveringen dus je bent ook niet heel lang bezig om alles bij te kijken. Mijn aanraden is dus om wel gewoon bij S1 te beginnen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:46 schreef Ash het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ze in Amerika beginnen met het 2e seizoen, terwijl het 1ste nooit is uitgezonden in Amerika.
Begrijp ik hieruit dat seizoen 2 dus gewoon te volgen is, zonder de 1ste ooit gezien te hebben? En eigenlijk ook niet zoveel met mekaar te maken hebben? gezien er ook een andere cast is.
Ik vraag dit gezien, ik zelf seizoen 1 nooit heb gezien en wil weten of ik gelijk met seizoen 2 kan beginnen.
http://uk.eonline.com/new(...)_final_season/258010quote:Breaking Bad Renewed for Fifth and Final Season
Breaking Bad fans, prepare for one final fix. A 16 episode-long fix.
AMC renewed the critically acclaimed drama for a fifth and final season, the network announced Sunday. The final season will begin in early 2012 and AMC has yet to schedule the premiere date.
"It's a funny irony, I'd hate to know the date of my own last day on earth, but I'm delighted to know what Walter White's will be — episodically speaking," showrunner Vince Gilligan says in a statement. "This is a great gift to me and to my wonderful writers. It's knowledge which will allow us to properly build our story to a satisfying conclusion. Now, if we don't manage to pull that off,
Ik snap de point van Breaking Bad nog steeds niet. Wat is er nu zo boeiend aan een of andere leraar die een gangstertje speelt?quote:Op maandag 15 augustus 2011 04:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
BREAKING BAD NEWS!!
[..]
http://uk.eonline.com/new(...)_final_season/258010
Oa. dat het een sukkel is die zich in de nesten werkt op een redelijk grappige manier en dan plots weer tough is. Maar dat gegeven is wel te weinig voor veel seasons, dus 5 seizoenen vind ik wel bestquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap de point van Breaking Bad nog steeds niet. Wat is er nu zo boeiend aan een of andere leraar die een gangstertje speelt?
Ik heb het altijd al een goede serie gevonden. Smaken verschillenquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:15 schreef Broer123 het volgende:
Ik heb het eerste seizoen gezien van de big c.Vond er niet veel aan.Is het verbetertd ofzo?
Jup.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:57 schreef Stephan1237 het volgende:
Is Falling Skies al renewed voor een 2de seizoen?
Same, ik heb het eerste seizoen helemaal gekeken in de hoop dat het beter werd, dat ik de hype ging snappen maar het lukte mij niet. Heb een paar afleveringen van seizoen twee gekeken, maar ik zette de aflevering tussendoor gewoon op pauze om even te internetten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap de point van Breaking Bad nog steeds niet. Wat is er nu zo boeiend aan een of andere leraar die een gangstertje speelt?
Wat vond je van mijn uitleg?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Same, ik heb het eerste seizoen helemaal gekeken in de hoop dat het beter werd, dat ik de hype ging snappen maar het lukte mij niet. Heb een paar afleveringen van seizoen twee gekeken, maar ik zette de aflevering tussendoor gewoon op pauze om even te internetten.
Zegt genoeg denk ik.
Gelukkig, eindelijk iemand anders die toegeeft dat Breaking Bad eigenlijk heel saai is. Je kunt op internet bijna geen negatieve commentaren over de serie vinden, alsof het verboden is om er kritiek op te hebben ofzo. Ik snap de hype totaal niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Same, ik heb het eerste seizoen helemaal gekeken in de hoop dat het beter werd, dat ik de hype ging snappen maar het lukte mij niet. Heb een paar afleveringen van seizoen twee gekeken, maar ik zette de aflevering tussendoor gewoon op pauze om even te internetten.
Zegt genoeg denk ik.
Maar ik vind het helemaal niet grappig, dat is het probleem. Het plot kan op zich wel goed werken voor een serie. Het tempo van de serie is voor mij echter te langzaam en de dialogen maken dat ook niet goed. Soms zat ik echt meerdere afleveringen te wachten tot er iets ging gebeuren. En als er dan eindelijk een "tough guy" scene kwam was het binnen een paar minuten weer gebeurd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 06:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn uitleg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |