abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96968836
Fijn te weten dat ze OTH nu echt bekend hebben gemaakt als final season volgend jaar...en maar 13 afleveringen gelukkig.
pi_96972074
an article on AMC passing on picking up any pilots (largely because it has a full slate of shows to air already), Variety’s Stuart Levin writes that the The Killing is looking likely for a second-season pickup.

The Killing premiered to 2.7 million viewers before pulling back to just below 2 million viewers (1.977) million on Sunday. Sure, it’s not exactly The Walking Dead, but neither is anything else on AMC ratings-wise. Its ratings so far are better than the first three seasons of Mad Men, and pretty close to how Mad Men performed in its fourth season.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:21:12 #63
19242 yavanna
Results may vary.
pi_96981848
Weet niet of het al officieel bekend is gemaakt. Oogt als een derde season voor the good wife.

'The Good Wife': Creators Robert and Michelle King spill about last night's season finale (and next season, too!) -- EXCLUSIVE

Every episode of CBS’ riveting political/legal/relationship/family drama The Good Wife ends with more questions than answers — and that’s a good thing. Last night’s season two finale, titled “Closing Arguments,” was no different
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer

[ Bericht 1% gewijzigd door yavanna op 18-05-2011 12:05:23 ]
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  woensdag 18 mei 2011 @ 11:23:11 #64
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96981936
Hoe benieuwd ik ook ben over een derde seizoen, bovenstaande lees ik maar even niet ivm spoilers :{
Spoilers!
pi_96983280
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe benieuwd ik ook ben over een derde seizoen, bovenstaande lees ik maar even niet ivm spoilers :{
Amen :p ik wacht mooi met het kijken van de aflevering als het officieel terug komt :) je weet t maar nooit....bij B&S hadden ze ook plannen voor seizoen 6..ook gecancelled.
pi_96983506
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 22:06 schreef criminal_mind het volgende:
As expected, the CW has renewed freshman drama Nikita for a second season and will also bring veteran One Tree Hill.
Goed nieuws, komende week maar eens mijn Nikita-voorraad opmaken (moet nog 5 afleveringen).
Get it and Bet it
  woensdag 18 mei 2011 @ 12:02:00 #67
19242 yavanna
Results may vary.
pi_96983641
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Evt spoiler even in spoilertag gedaan. ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 11:52 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Amen :p ik wacht mooi met het kijken van de aflevering als het officieel terug komt :) je weet t maar nooit....bij B&S hadden ze ook plannen voor seizoen 6..ook gecancelled.
Blijft afwachten idd. Ze doen er wel erg lang over om bekend te maken wat het gaat worden.
pi_96990920
Jaaaa, TGW is renewed en verhuist naar de zondagavond om 9 uur. Ook CSI Miami en de originele CSI keren terug :

Bron : http://tvbythenumbers.zap(...)to-weds-at-10/93133/
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:14:32 #69
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_96991126
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
Jaaaa, TGW is renewed en verhuist naar de zondagavond om 9 uur. Ook CSI Miami en de originele CSI keren terug :

*O* Al hoop ik wel dat het nieuwe tijdstip niet te veel kijkers zal kosten.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_96991461
Ze hoeven in ieder geval geen time-slot meer te delen met Parenthood en hun deelden dezelfde kijkers in dezelfde leeftijdscategorie. Nu hebben ze wel concurrentie van Desperate Housewives maar ik gok dat ze daar minder last van zullen hebben. Maar wie weet...en een 3e seizoen ( als ze 22 episodes krijgen ) betekent ook vrijwel zeker een seizoen 4 ( ook al verhuist het dan naar vrijdag ) ; omdat ze dan 88 episodes hebben wat een prima syndication deal kan opleveren.

Net ook de finale gekeken en tof einde, wat een serie ^O^
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:55:08 #71
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96992978
Hoera voor TGW! *O* *O* *O*
Nou heb ik helemaal geen zin meer om te werken, ik wil naar huis!
Spoilers!
pi_96994253
Nu heb ik voor komend seizoen wel een probleempje. Komen zeker 5 nieuwe series die ik wil gaan volgen maar er zijn er maar een paar afgevallen dit jaar. Alleen Brothers & Sisters en Medium.
Daarbij is het laatste seizoen van ''The Closer'' aangekondigd dus die loopt volgend jaar ten einde, maar verder is gewoon alles vernieuwd :p Volgens mij worden er volgend jaar en dat jaar erop heeel veel lopende series die ik volg beeindigd.
  woensdag 18 mei 2011 @ 16:35:50 #73
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96994781
Bij mij zijn er ook te weinig afgevallen, maar ik verwacht ook veel beeindigingen volgend jaar. Ik heb het topic over nieuwe series uit MyAT gekickt zonder de nieuwe bekendmakingen te lezen ;)
Spoilers!
pi_96994983
Alles is nu eigenlijk wel bekend gemaakt.

Niet veel grote fouten gemaakt dit seizoen, alleen met Chuck zat ik er gedeeltelijk naast. Ik had wel eerder vermeld dat door de vele annuleringen NBC misschien genoodzaakt was om Chuck of Law & Order: LA een extra seizoen te geven.

Bij Brothers & Sisters ging ik er nog wel vanuit dat ze een korter seizoen kregen, maar uiteindelijk denk ik toch dat de kosten te hoog werden voor ABC.
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:25:11 #75
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96995448
Ik wacht nu nog op Make it or Break it, Nurse Jackie en United States of Tara maar die zijn nog niet afgelopen.
Spoilers!
  donderdag 19 mei 2011 @ 08:27:42 #76
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_97020222
Hurray for the Good Wife *O* *O*
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
  donderdag 19 mei 2011 @ 08:35:10 #77
19242 yavanna
Results may vary.
pi_97020308
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:08 schreef AlwaysHappy het volgende:

Nice. ^O^
pi_97027395
quote:
2s.gif Op donderdag 19 mei 2011 08:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hurray for the Good Wife *O* *O*
Is dit hurray voor the renewal? Of omdat ze eindelijk gaan neuken?
pi_97037093
Uitzendschema Fall 2011/2012 The CW

quote:
One Tree Hill, though renewed for 13 episodes, will ride the pine until midseason, as will the new reality series The Frame and Re-Modeled.
All told, The CW’s fall plan looks like this; new series are in CAPS:

MONDAY
8 pm Gossip Girl
9 pm HART OF DIXIE

TUESDAY
8 pm 90210 [new time slot]
9 pm RINGER

WEDNESDAY
8 pm H8R
9 pm America’s Next Top Model

THURSDAY
8 pm The Vampire Diaries
9 pm THE SECRET CIRCLE

FRIDAY
8 pm Nikita [new time slot]
9 pm Supernatural [new time slot]

NOT RETURNING FOR THE 2011-12 TV SEASON: Hellcats and Shedding for the Wedding
pi_97043591
Next Season of 'One Tree Hill' Announced as Its Final Season.

Niet echt een verrassing.
pi_97047212
Dat was al wel bekend ja.
pi_97054352
Hellcats :'(
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_97057143
quote:
7s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:39 schreef Beach het volgende:
Hellcats :'(
ja :'(

heb net nog de laatste ep zitten kijken -O- vond het echt leuk vermaak O+

Maar ik ben al lang blij dat Harry's Law wel nog een kans krijgt :@ Maar Hellcats had ik ook érg érg érg graag nog een tijdje kunnen volgen -O-
Ja doei.
pi_97060702
Gelijk maar weer even vooruit kijken naar volgend jaar.

Vorig jaar had ik 3 van de 10 series goed geraden die het uiteindelijk niet zouden overleven. Ik had dan ook niet verwacht dat er zoveel nieuwe series zo slecht zouden presteren.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2010 19:29 schreef Mr.Silencer het volgende:
Mijn verwachting voor het komende seizoen van tv series die mogelijk worden gecanceld (kans van hoog naar laag):

01. The Good Guys
02. Chuck
03. Community
04. Parks & Recreation
05. Human Target
06. One Tree Hill
07. The Good Wife
08. CSI:NY
09. Brothers & Sisters
10. Fringe
Mijn verwachting voor het komende seizoen van series die mogelijk worden gecanceld (kans van hoog naar laag):
01. Cougar Town
02. Happy Endings
03. American Dad
04. Raising Hope
05. Fringe
06. Nikita
07. Community
08. 90210 of Gossip Girl
09. Body of Proof
10. The Good Wife

Cougar Town was al snel vernieuwd voor een derde seizoen door ABC, maar de de kijkcijfers zijn inmiddels heel teleurstellend, vooral als je het vergelijk met lead-in Modern Family waar de cijfers het dubbele zijn. Door de vele comedy series die ABC heeft binnengehaald zijn ze inmiddels al verplaatst naar mid-season. Ik krijg dan ook het gevoel dat ABC er niet meer echt het vertrouwen in heeft.

Happy Endings had al snel slechte kijkcijfers en ondanks dat ze Modern Family als lead-in in de herfst krijgen ben ik bang dat ze maar amper van deze hit kunnen profiteren.

American Dad is de slechtst presterende animatieserie op de zondag bij FOX en daardoor zijn ze volgend seizoen al verplaatst van een vroeg tijdstip naar een laat moment in de avond.

Ondanks Glee als lead-in is Raising Hope na de eerste helft van het seizoen afgezakt naar serie met slechte kijkcijfers. Als ze volgend seizoen zo doorgaan zal er zeker geen derde seizoen komen.

Een groot deel van de kijkers kijkt Fringe niet live, maar via DVR (+/- 70%), ondertussen worden de ratings, die er het meeste toedoen, er niet beter op en hebben ze tegen het einde van het derde seizoen al veel verloren.

Voor een actieserie op CW deed Nikita het geruime tijd heel goed, maar uiteindelijk verdween toch een aanzienlijk deel van de kijkers. Ze zijn nu verplaatst van misschien wel één van de moeilijkste tijdstippen naar een iets rustiger moment op de vrijdag voor Supernatural. Ik ga er wel vanuit dat ze toch zeker een 0.9 moeten scoren om deze duurdere serie overeind te houden.

Community deed het al geruime tijd, vooral tegen het einde van het seizoen, niet erg goed. Het is een voordeel dat het geen dure comedy serie is en de makers regelmatig hele goedkope afleveringen kunnen maken. Toch zal er een grens zijn en wanneer NBC weer een reeks goed bekeken series heeft dan zal Community, met ratings rond de 1.4, het niet lang overleven.

CW had het dit tweede deel van dit seizoen nogal moeilijk en over de gehele linie zagen ze de kijkcijfers van al hun series dalen. Life Unexpected verdween al met een 0.7 en bij Hellcats was het al zo erg dat er pas bij een 0.5 rating er een einde aan maakte. Ondertussen zaten 90210, Gossip Girl, One Tree Hill en Nikita al geruiime tijd op het niveau van Life Unexpected. Als ze volgend seizoen weer zo'n seizoen als nu hebben, dan zal het breekpunt denk ik op een 0.6 rating liggen.

Body of Proof begon goed, maar zakte uiteindelijk wat teveel.

The Good Wife moet het nu opnemen tegen Desperate Housewives op de zondag en het is nog maar aanzien hoe dat gaat uitpakken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Silencer op 22-05-2011 00:05:16 ]
pi_97063503
Ik zie ze The Good Wife nu eigenlijk niet meer cancellen. Ze hebben een vol seizoen ; en daarbij als seizoen 3 is afgelopen nog maar 1 seizoen nodig voor 88 aflevering = syndication deal. Grote kans dus dat de serie dan naar vrijdag verhuist voor het 4e jaar. Nu nog niet omdat ze bang zijn dat de ratings al te ver zullen dalen op vrijdag. Plus ik gok dat DH minder kijkers deelt met TGW dan Parenthood en Body of Proof deden. En het levert critical acclaim. Voor TGW is het dan ook belangrijk dat de serie goed geschreven blijft.

OTH en Chuck gaan nu het laatste seizoen in, fijn dat OTH het nu echt 100% vooruit weet.

Ik gok ook dat of 90210 of GG gecancelled gaat worden. Ik zet in op 90210.

Cougar Town en Happy Endings zijn ook give-aways :)

En ik denk zo dat Grey's en Desperate wel eens ( vooral DH ) het laatste seizoen in gaan. Grey's krijgt te maken met contract issues van hoofdrolspeelsters en DH glijd door de rare programmering van ABC ook langzaam in kijkcijfers. Bones zie ik nog 1-2 seizoenen krijgen ; maar ligt er aan of de hoofdrolspeelsters dit jaar bij willen tekenen voor een seizoen 8.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 09:02:57 #86
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_97063530
NCIS zit er helaas weer op voor nu. Maar weer wachten op het volgende seizoen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 09:56:30 #87
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_97109959
Als Nurse Jackie maar terugkomt, een topserie. Het zou zonde zijn als deze nu al zou stoppen.

Brothers & Sisters gestopt? Dat werd tijd, dat was ook maar een luxe soap geworden.

Jammer dat Outsourced stopt, het was geen hoogvlieger maar wel leuk voor een avondje bankhangen.

De grootste verrassing dit seizoen is inderdaad Happy Endings, dus fijn dat die weer terugkomt.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_97134722
Mad Love en Chicago Code cancelled? Had ik niet verwacht.
pi_97137278
Ik denk dat Happy Endings volgend seizoen wel overleeft. HIMYM had het eerst ook moeilijk, maar nu hebben ze zelfs meteen 2 seizoenen besteld. Dit soort series zijn makkelijk in te komen op een later moment, maar hebben mond-op-mond-reclame nodig om echt populair te worden.
pi_97217015
'Nurse Jackie' Renewed, 'United States of Tara' Cancelled By Showtime

De ratings en kijkcijfers van beide series waren heel laag, maar die van The United States of Tara lagen nog 50% lager dan bij Nurse Jackie. Ik denk dat Nurse Jackie nog van geluk mag spreken dat ze, vanwege de stabiele cijfers, een vierde seizoen krijgen.

quote:
Showtime
Cancelled
United States of Tara

Ended
Penn & Teller: Bullshit

Renewed
Californication (early 2012)
Dexter (returns September 25th)
Episodes (early 2012)
Nurse Jackie (2012)
Shameless (early 2012)