Je kijkt ook teveel bagger, je moet het gewoon beperken tot 10 seriesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die staat nog op mn te downloaden lijst, hoorde dat ie erg goed is. Maar ik heb nog zoveel oudere series te kijken en er staat natuurlijk nog veel meer op die lijst
Het probleem is alleen dat ik moet afstuderen en een baan moet vinden en veel, veel minder tv moet kijken! Maar SoA (lekkere afkorting!) komt zeker nog aan de beurt, dat heb ik moeten beloven aan een vriendin.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Probeer Sons of Anarchy (ook geschikt voor vrouwen ivm drama). [USA] Sons of Anarchy #2: Fall 2011
Dat is toch zo? Sons of Anarchy is een stoere bikerserie, en zal daarmee veel sneller mannen aanspreken dan vrouwen. Maar de drama is zo goed, dat de serie juist ook prima geschikt is voor vrouwen die vaak van drama houden.quote:
True, maar bagger kan lekker zijn en als ik maar 10 series zou kijken zou ik geen goede verslaafde zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Je kijkt ook teveel bagger, je moet het gewoon beperken tot 10 series.
Lekker om de fans te pesten uiteraard!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En nou wil ik eindelijk eens uitsluitsel over OTH en TGW! Waarom wachten die netwerken eigenlijk zo laat met de bekendmakingen?
Volgens mij ook jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Lekker om de fans te pesten uiteraard!Zit ook te wachten op nieuws van die 2 series namelijk. Tekenen zijn gunstig voor beide series, maar toch...ik ga niet de finale afleveringen kijken van beiden morgen voordat ik weet of ik de seizoen finale of series finale aan het kijken ben.
Nikitaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:06 schreef criminal_mind het volgende:
As expected, the CW has renewed freshman drama Nikita for a second season and will also bring veteran One Tree Hill.
deadline.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer
[ Bericht 1% gewijzigd door yavanna op 18-05-2011 12:05:23 ]~Cheer up, the worst is yet to come.~
Amen :p ik wacht mooi met het kijken van de aflevering als het officieel terug komtquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe benieuwd ik ook ben over een derde seizoen, bovenstaande lees ik maar even niet ivm spoilers
Goed nieuws, komende week maar eens mijn Nikita-voorraad opmaken (moet nog 5 afleveringen).quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:06 schreef criminal_mind het volgende:
As expected, the CW has renewed freshman drama Nikita for a second season and will also bring veteran One Tree Hill.
Evt spoiler even in spoilertag gedaan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe benieuwd ik ook ben over een derde seizoen, bovenstaande lees ik maar even niet ivm spoilers
Blijft afwachten idd. Ze doen er wel erg lang over om bekend te maken wat het gaat worden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Amen :p ik wacht mooi met het kijken van de aflevering als het officieel terug komtje weet t maar nooit....bij B&S hadden ze ook plannen voor seizoen 6..ook gecancelled.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
Jaaaa, TGW is renewed en verhuist naar de zondagavond om 9 uur. Ook CSI Miami en de originele CSI keren terug :
Bron : http://tvbythenumbers.zap(...)to-weds-at-10/93133/
Nice.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
Jaaaa, TGW is renewed en verhuist naar de zondagavond om 9 uur. Ook CSI Miami en de originele CSI keren terug :
Bron : http://tvbythenumbers.zap(...)to-weds-at-10/93133/
quote:One Tree Hill, though renewed for 13 episodes, will ride the pine until midseason, as will the new reality series The Frame and Re-Modeled.
All told, The CW’s fall plan looks like this; new series are in CAPS:
MONDAY
8 pm Gossip Girl
9 pm HART OF DIXIE
TUESDAY
8 pm 90210 [new time slot]
9 pm RINGER
WEDNESDAY
8 pm H8R
9 pm America’s Next Top Model
THURSDAY
8 pm The Vampire Diaries
9 pm THE SECRET CIRCLE
FRIDAY
8 pm Nikita [new time slot]
9 pm Supernatural [new time slot]
NOT RETURNING FOR THE 2011-12 TV SEASON: Hellcats and Shedding for the Wedding
jaquote:
Mijn verwachting voor het komende seizoen van series die mogelijk worden gecanceld (kans van hoog naar laag):quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:29 schreef Mr.Silencer het volgende:
Mijn verwachting voor het komende seizoen van tv series die mogelijk worden gecanceld (kans van hoog naar laag):
01. The Good Guys
02. Chuck
03. Community
04. Parks & Recreation
05. Human Target
06. One Tree Hill
07. The Good Wife
08. CSI:NY
09. Brothers & Sisters
10. Fringe
quote:Showtime
Cancelled
United States of Tara
Ended
Penn & Teller: Bullshit
Renewed
Californication (early 2012)
Dexter (returns September 25th)
Episodes (early 2012)
Nurse Jackie (2012)
Shameless (early 2012)
The Big C (returns June 27th)
The Borgias (2012)
Weeds (returns June 27th)
http://www.nu.nl/binnenla(...)-drugshandelaar.htmlquote:FIOD ontdekt miljoenen van drugshandelaar
Uitgegeven: 24 mei 2011 18:46
Laatst gewijzigd: 24 mei 2011 19:04
VENLO - De Fiscale Inlichtingen- en Opsporingsdienst (FIOD) heeft miljoenen euro's aan bankbiljetten ontdekt tijdens onderzoek in drie woningen, een garagebox en een perceel bosgrond in Venlo.
Het geld was door een drugshandelaar in bewaring gegeven bij familieleden.
De man zelf zit in België in de gevangenis. Dat heeft een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) dinsdag laten weten.
De FIOD had aanwijzingen dat het geld in Venlo was verborgen en zocht er maandag en dinsdag naar. In een verborgen ruimte in de keuken van een van de woningen lag 4.349.075 euro.
Amfetaminelaboratorium
De dealer werd vorig jaar mei in het Belgische Tessenderlo aangehouden na de vondst van een amfetaminelaboratorium en in januari veroordeeld tot zes jaar gevangenisstraf. De man heeft volgens het landelijk parket van het Openbaar Ministerie vermoedelijk tientallen miljoenen euro's verdiend in de drugshandel.
In de woning van zijn ouders vond de FIOD maandag zestigduizend euro en een vuurwapen. In een andere woning namen de rechercheurs veertigduizend euro in beslag.
In de huurwoning van zijn ex-vrouw bleek achter de koelkast een muurtje te zijn opgetrokken, waarachter drie sporttassen, twee vuilniszakken en een rugzak met duizenden bankbiljetten werden aangetroffen. Een waardetransportbedrijf heeft het geld naar een bank vervoerd, waar het dinsdag is geteld.
Wtf, nogal overwachts toch. Dan zie ik SVU ook wel ter ziele gaan, net als de andere L&O series.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:13 schreef criminal_mind het volgende:
In news that’s reasonably surprising to me, long time male lead Christopher Meloni (Elliot Stabler) will not be returning for next season’s Law & Order:SVU [reported by TVLine.com]. He’s been on the show since it premiered in 1999. Co-star Mariska Hargitay is signed for next season, but reports have it that she may only be a part of the episodes in the first half of the season.
Law & Order: SVU was NBC’s highest rated drama during the 2010-11 season, and trailed only The Office for the net’s highest rated scripted show overall.
Heel erg jammer en ben benieuwd hoe het er uit komt te zien volgend jaar en wie het zal overnemen.
heel, heel, heel erg jammer inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:13 schreef criminal_mind het volgende:
In news that’s reasonably surprising to me, long time male lead Christopher Meloni (Elliot Stabler) will not be returning for next season’s Law & Order:SVU [reported by TVLine.com]. He’s been on the show since it premiered in 1999. Co-star Mariska Hargitay is signed for next season, but reports have it that she may only be a part of the episodes in the first half of the season.
Law & Order: SVU was NBC’s highest rated drama during the 2010-11 season, and trailed only The Office for the net’s highest rated scripted show overall.
Heel erg jammer en ben benieuwd hoe het er uit komt te zien volgend jaar en wie het zal overnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |