Je kijkt ook teveel bagger, je moet het gewoon beperken tot 10 seriesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die staat nog op mn te downloaden lijst, hoorde dat ie erg goed is. Maar ik heb nog zoveel oudere series te kijken en er staat natuurlijk nog veel meer op die lijst
Het probleem is alleen dat ik moet afstuderen en een baan moet vinden en veel, veel minder tv moet kijken! Maar SoA (lekkere afkorting!) komt zeker nog aan de beurt, dat heb ik moeten beloven aan een vriendin.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Probeer Sons of Anarchy (ook geschikt voor vrouwen ivm drama). [USA] Sons of Anarchy #2: Fall 2011
Dat is toch zo? Sons of Anarchy is een stoere bikerserie, en zal daarmee veel sneller mannen aanspreken dan vrouwen. Maar de drama is zo goed, dat de serie juist ook prima geschikt is voor vrouwen die vaak van drama houden.quote:
True, maar bagger kan lekker zijn en als ik maar 10 series zou kijken zou ik geen goede verslaafde zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Je kijkt ook teveel bagger, je moet het gewoon beperken tot 10 series.
Lekker om de fans te pesten uiteraard!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En nou wil ik eindelijk eens uitsluitsel over OTH en TGW! Waarom wachten die netwerken eigenlijk zo laat met de bekendmakingen?
Volgens mij ook jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Lekker om de fans te pesten uiteraard!Zit ook te wachten op nieuws van die 2 series namelijk. Tekenen zijn gunstig voor beide series, maar toch...ik ga niet de finale afleveringen kijken van beiden morgen voordat ik weet of ik de seizoen finale of series finale aan het kijken ben.
Nikitaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:06 schreef criminal_mind het volgende:
As expected, the CW has renewed freshman drama Nikita for a second season and will also bring veteran One Tree Hill.
deadline.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer
[ Bericht 1% gewijzigd door yavanna op 18-05-2011 12:05:23 ]~Cheer up, the worst is yet to come.~
Amen :p ik wacht mooi met het kijken van de aflevering als het officieel terug komtquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe benieuwd ik ook ben over een derde seizoen, bovenstaande lees ik maar even niet ivm spoilers
Goed nieuws, komende week maar eens mijn Nikita-voorraad opmaken (moet nog 5 afleveringen).quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:06 schreef criminal_mind het volgende:
As expected, the CW has renewed freshman drama Nikita for a second season and will also bring veteran One Tree Hill.
Evt spoiler even in spoilertag gedaan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe benieuwd ik ook ben over een derde seizoen, bovenstaande lees ik maar even niet ivm spoilers
Blijft afwachten idd. Ze doen er wel erg lang over om bekend te maken wat het gaat worden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Amen :p ik wacht mooi met het kijken van de aflevering als het officieel terug komtje weet t maar nooit....bij B&S hadden ze ook plannen voor seizoen 6..ook gecancelled.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
Jaaaa, TGW is renewed en verhuist naar de zondagavond om 9 uur. Ook CSI Miami en de originele CSI keren terug :
Bron : http://tvbythenumbers.zap(...)to-weds-at-10/93133/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |