Breaking Bad zuigtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Verder over Breaking Bad. Ik kijk het niet, ben wel van plan het te gaan kijken en tegen die tijd zal ik mijn eigen oordeel vellen. Kunnen jullie bashers misschien een eigen topic openen? Ik vind bovenstaande eigenlijk niet zo passen in dit topic.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Breaking Bad zuigt
Hier verder.
Bedankt voor de info. Vond het al vreemd dat het na aflevering 10 al stopte. Een zomerstop blijkbaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:37 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Correctie: het seizoen van switched at birth is nog niet afgelopen, gaat in januari verder. Seizoen 2 is ook nog helemaal niet bevestigd, alleen de back-half van seizoen 1 heeft groen licht gekregen.
[..]
Maar gezien dat rare aantal van 32 afleveringen oftewel 1,5 normaal seizoen denk ik wel dat dat ook het einde is dan.
Zou mooi zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:45 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik lees net dat Breaking In misschien toch weer terug komt.
Bron
Nicequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:12 schreef Mr.Silencer het volgende:
'White Collar' Renewed by USA for a Fourth Season
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:12 schreef Mr.Silencer het volgende:
'White Collar' Renewed by USA for a Fourth Season
quote:There must be something about Matt Bomer. Although he's cute and all... the last TV show that he played a big role on was Traveller. It didn't work. White Collar is on the verge of the same demise. Its scripts are all cliche, trying to be "The Mentalist" sort of episode. It's like he's God able to save every freakin problem, like he's so perfect. It's tiring to watch it.
Wat een kut-serie is dat zeg!quote:Here's an idea. Let's get an ex-criminal to help the FBI solve cases because FBI agents who have dedicated their entire lives to solving cases are witless nimrods. Without the help of Neal Caffrey the entire bureau would be worthless. Oh, let's not forget that Neal dresses like a really cool cat from 50 years ago. We get it...Neal's a lost soul and the FBI is his lifeline. Thanks for the blatant imagery.
Trollololol.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:17 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een kut-serie is dat zeg!
Word jij nooit moe van jezelf?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:17 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een kut-serie is dat zeg!
Nee, ik werd moe van White Collar toen ik het zag.quote:
*poef*quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, ik werd moe van White Collar toen ik het zag.
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
*poef*
Hoorde je dat?
Daar ging mijn posietieve beeld van je, pberends.
Dat was ook echt supersaai. En die Marcel is totaal niet likeable.quote:Op maandag 26 september 2011 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens Wikipedia is Marcel's Quantum Kitchen door Syfy gecanceled. Er staat geen bron bij maar het verbaast me niets.
quote:Op maandag 26 september 2011 11:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Drop Dead Diva renewed for fourth season.
TVbythenumers
ja!quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Maar goed ook na de cliffhanger van zondag!
Klopt, The Beautiful Life scoorde lager.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het is niet de laagste ooit van the CW. Alleen van dit jaarVorig jaar of twee jaar terug scoorde er eentje ( met Mischa Barton ) nog lager volgens mij.
Daarnaast is Dixie in kijkers alleen maar gegroeid binnen het uur en in de finals zal de rating ook omhaag gaan, dus als je groeit uit Gossip Girl in een zeer moeilijke time-slot ( Two and a half men anyone ) doe je het niet slecht. Het is ook niet wereldschokkend goed natuurlijk maar slecht? Nee.
Op the CW gok ik dat Gossip Girl na dit seizoen verdwijnt. Ze hebben 24 afleveringen die allemaal uitgezonden zullen worden maar als de ratings zo laag blijven als vandaag is het een goner. One Tree Hill start hun laatste seizoen in januari/februari dus die serie stopt ook in Mei. Dat is al 2. CW cancelled niet vaak meer dan 3 series dus dan word er nog eentje gecancelled. Dat zou dan waarschijnlijk Nikita of 90210 worden.
Het prijskaartje wat aan Nikita hangt zal denk toch een stuk hoger zijn dan 90210.quote:The series premiere did poorly with 1.38 million viewers, and a 0.6/2 in Adults 18-49, 0.8/2 in Adults 18-34, and 1.1/3 in Women 18-34. The second episode also drew in low numbers, with a 0.6/2 rating with adults 18-49, with only 1.1 million viewers. The show was officially cancelled on September 25, 2009 due to the poor reception.
Wanneer Nikita een 3e seizoen krijgt, zal ook automatisch een 4e moeten volgen vanwege syndication lijkt me. Weet niet of de ratings op dit moment voldoende zijn om dat risico te kunnen nemen. Misschien hadden ze beter Nikita op dinsdag kunnen pairen met Ringer. Simpelweg een domme zet geweest om het te verplaatsen naar vrijdag als je het aan mij vraagt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:30 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Het prijskaartje wat aan Nikita hangt zal denk toch een stuk hoger zijn dan 90210.
We zitten nog vroeg in het seizoen, maar als ik het zo zie gaat CW het heel moeilijk krijgen dit jaar.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:30 schreef Glenn0 het volgende:
Playboy club haalt misschien niet eens het eind van het seizoen zo.
quote:The Peacock net announced Monday that it was pulling the low-rated, period drama off the air after three low-rated episodes.
Rock Center with Brian Williams will take over the Monday at 10 pm perch beginning Oct. 31. Its unclear what will air there in the interim.
Yes please. Dan zijn Minka Kelly en die blonde chick weer vrij voor hun oude seriesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:56 schreef kenwel het volgende:
Het einde voor The Playboy Club. Wordt Charlie's Angels de tweede?
Ik vond de nieuwe SVU aflevering juist verbazingwekkend leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:31 schreef yavanna het volgende:
[..]Dat zou wel jammer zijn, zeker als de kijker ( ik zei de gek ) geen einde krijgt voorgeschotelt.
L&O SVU gaat nu verder zonder Christopher Meloni en met straks een stuk minder Mariska Hargitay. De nieuwe acteurs vond ik zelf weinig aansprekend, hopenlijk betekent dit niet het einde van alle amerikaanse L&O.
Ik snap nog steeds niet waarom jij toch steeds denkt dat GG weg gaatquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Probleem bij de CW is gewoon dat de hele zender het gewoon slecht doet. Het is niet een avond dat slecht presteert maar zowat elke avond. Zelfs ''The Vampire Diaries'' brokkelt al in viewers. De ratings liggen gewoon heel vlakbij elkaar dus het is echt een kwestie van een paar vraagstukken :
1) Welke nieuwe pilots worden goed gekeurd voor volgende herfst?
2) Wat zijn de productiekosten van de lopende series? Gossip Girl lijkt me niet goedkoop in hun 5e jaar en de cast is ook al verschillende malen aan het flirten geweest met magazines waarin ze toegaven dat ze uit de serie willen. Die serie is dus echt een goner.
3) Hoeveel series wilt the CW dit jaar cancellen? Ik gok niet meer dan 3. Dus het word afwachten welke nieuwe series the CW volgend jaar de kans wilt geven en hoeveel series daarvoor het veld moeten ruimen. Ben benieuwd in ieder geval...
Hint. Kijkcijfers. Hint.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom jij toch steeds denkt dat GG weg gaat.
quote:'Free Agents' canceled by NBC
Yup, it happened: NBC has canceled freshman comedy Free Agents.
The Hank Azaria comedy dropped sharply after its premiere four weeks ago and settled at a 3.3 million viewers and a 1.0 adults 18-49 rating. Repeats of new comedy Whitney will replace the show.
Bron
Mooi, ik heb het niet gekeken maar het hele concept irriteert me al mateloos.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:09 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
The CW is pulling the low-rated reality series H8R off its fall schedule immediately, replacing it with encore broadcasts of the freshman thriller Ringer, sources tell TVLine.
Ik heb ook echt niks meer met SVUquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:31 schreef yavanna het volgende:
[..]Dat zou wel jammer zijn, zeker als de kijker ( ik zei de gek ) geen einde krijgt voorgeschotelt.
L&O SVU gaat nu verder zonder Christopher Meloni en met straks een stuk minder Mariska Hargitay. De nieuwe acteurs vond ik zelf weinig aansprekend, hopenlijk betekent dit niet het einde van alle amerikaanse L&O.
De Yankiesquote:
Jammer, voor mij is Nikita nog leuk genoeg.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:41 schreef Mr.Silencer het volgende:
Productie van How to Be a Gentleman is inmiddels stopgezet en dus zeker gecanceld.
Het vooruitzicht van Nikita wordt steeds donkerder. Ratings blijven dalen (0.5 rating)| en de vraag is niet meer of ze gecanceld worden, maar meer wanneer.
De ratings van Fringe zijn niet geweldig. Ze mogen dan wel stabiel gebleven zijn, toch ga ik er vanuit dat dit het laatste seizoen wordt.
A Gifted Man is denk ik toch wel de CBS drama serie die de minste kans heeft op een tweede seizoen. Zolang ze redelijk stabiel kunnen blijven met een 1.2 rating kunnen ze het seizoen nog wel afmaken.
Jammer van Fringe, maar hopen dat ze hoe dan ook snel genoeg duidelijkheid krijgen. Zover ik het heb begrepen is er zowel een vierjarenplan als een vijfjarenplan. Dus als dit seizoen het laatste is moeten ze daar wel goed naartoe kunnen werken. Ik hoop het niet natuurlijk, misschien komt Fox met net zon verrassende verlenging als vorig seizoenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:41 schreef Mr.Silencer het volgende:
Productie van How to Be a Gentleman is inmiddels stopgezet en dus zeker gecanceld.
Het vooruitzicht van Nikita wordt steeds donkerder. Ratings blijven dalen (0.5 rating)| en de vraag is niet meer of ze gecanceld worden, maar meer wanneer.
De ratings van Fringe zijn niet geweldig. Ze mogen dan wel stabiel gebleven zijn, toch ga ik er vanuit dat dit het laatste seizoen wordt.
A Gifted Man is denk ik toch wel de CBS drama serie die de minste kans heeft op een tweede seizoen. Zolang ze redelijk stabiel kunnen blijven met een 1.2 rating kunnen ze het seizoen nog wel afmaken.
Eens.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Jammer, voor mij is Nikita nog leuk genoeg.
Ik zal het jammer vinden als Fringe eindigt maar als het een goed afgerond einde krijgt zou ik er wel mee kunnen leven. Ik denk ook wel dat dit het laatste seizoen is. Ze hebben dan genoeg episodes voor syndication wat extra geld oplevert voor FOX en de ratings zullen niet veel meer stijgen, maar alleen nog dalen. Dus ik hoop dat ze het op tijd laten weten aan de creators van Fringe zodat ze de tijd/ruimte hebben om het einde te plannen..quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Jammer van Fringe, maar hopen dat ze hoe dan ook snel genoeg duidelijkheid krijgen. Zover ik het heb begrepen is er zowel een vierjarenplan als een vijfjarenplan. Dus als dit seizoen het laatste is moeten ze daar wel goed naartoe kunnen werken. Ik hoop het niet natuurlijk, misschien komt Fox met net zon verrassende verlenging als vorig seizoen
Cheers @ Secret Circle & Hart of Dixiequote:The CW is on a full-season pickup tear today.
On the heels of Ringer‘s back-nine order, the network has greenlit full seasons of fellow rookie dramas Hart of Dixie and The Secret Circle.
In a statement, CW president Mark Pedowitz focused on quality over ratings (none of the shows have emerged as breakout hits for the network).
“We believe in the creative strength of these dramas, and by giving them back nine orders we can give our audience the chance to enjoy complete seasons of all three of them,” said Pedowitz. “With compelling storylines, engaging characters and tremendous buzz, we firmly believe that Hart of Dixie, Ringer and The Secret Circle can become signature series for The CW, the kind of top-notch shows that are synonymous with our brand.” (As opposed to, say, reality dud H8R, which was whacked after only a handful of airings.)
For those keeping track at home, Dixie, Secret Circle and Ringer join Fox’s New Girl, NBC’s Up All Night and Whitney, and CBS’ 2 Broke Girls in this fall’s full-season club.
quote:Syfy has given the green light to a third season of its supernatural drama Haven.
A Syfy rep confirms to TVLine that the net has ordered 13 new episodes of the series, which is based on the Stephen King novella The Colorado Kid.
Haven averaged a decent 2.5 million viewers during its sophomore season.
The news was first reported by Variety.
How to be a Gentleman is inmiddels de productie van stopgezet ja, resterende afleveringen worden op zaterdag uitgezonden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:41 schreef Mr.Silencer het volgende:
Dit seizoen begint wat rustig volgens David Fury, omdat ze nieuwe kijkers de kans willen geven via Lee het verhaal wat te ontdekken. Bij het begin van de serie is gerekend op een 5-jaren plan, dus het lijkt me sterk dat ze niet weten wat ze met dit seizoen aan moeten, zeker omdat in interviews is aangegeven dat ze sinds seizoen 1 al weten wat ze in elk seizoen willen behandelen.Daarnaast hebben de makers de finale al geschreven, dus als ze het op tijd te horen krijgen is het slechts een kwestie van ernaar toe werken.quote:Ik zou het niet erg vinden als ze stoppen, ze hebben de mysteries tot nu toe erg mooi afgerond en ik had eigenlijk liever dat ze vorig seizoen gestopt waren (met een iets andere finale dus). Alles kwam vorig seizoen heel mooi bij elkaar en dit seizoen voelt tot nu toe echt als een 'oh shit we moeten nog een seizoen maken' aanhangsel.
Eigenlijk wel gek: er kijken meer mensen naar The Voice Of Holland dan Boardwalk Empire in de VS.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:05 schreef criminal_mind het volgende:
Boardwalk empire vernieuwd voor seizoen 3
Sophomore Boardwalk Empire has been renewed for a third season by HBO.
Sunday's most recent episode drew 2.856 million viewers and a 1.2 adults 18-49 rating.
Inclusief downloaders, opnames, legale downloads etc kom je op een iets ander cijfer uitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:33 schreef Mryc het volgende:
[..]
Eigenlijk wel gek: er kijken meer mensen naar The Voice Of Holland dan Boardwalk Empire in de VS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |