Kut hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:48 schreef Candyfreak het volgende:
Waarom moet twitter er net nu uitliggen
Ja want hele speciale potloden en gum hè, je weets het is Jo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:55 schreef Chanel5 het volgende:
de prijzen van potloden en gum rijzen de pan uit he
Ja want hele speciale potloden en gum hè, je weets het is Jo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:55 schreef Chanel5 het volgende:
de prijzen van potloden en gum rijzen de pan uit he
misschien kan ze Donald Trump verleiden,die zei gister,,,, Motherfucking... en nog zo een F woord lol....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:52 schreef Chanel5 het volgende:
Ja over die cursus schetsen dat die zo duur zou zijn. Alles moet duur zijn voor Jo!
en een cursus van 3 maanden doet zij 4 jaar over.....mag wat kosten danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ja want hele speciale potloden en gum hè, je weets het is Jo.
is die niet in cache terug te vinden?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:58 schreef sjampoeh het volgende:
hey er staat/stond een blog op hyves van djoon maar is eraf gehaald ? waai waai waai ?
Ja dat zei nog iemand hier, reden onbekendquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:58 schreef sjampoeh het volgende:
hey er staat/stond een blog op hyves van djoon maar is eraf gehaald ? waai waai waai ?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:59 schreef sjampoeh het volgende:
Lieve mensen! Wow wat een avontuur hebben wij met zijn allen beleefd! Secret Story is een geweldige ervaring geweest. Het is zo ontzettend bijzonder om te lezen en zien hoe jullie mij de afgelopen drie maanden hebben gesteund. Dankzij jullie heb ik deze geweldige kans gekregen. Alle positieve reacties die ik van jullie heb ontvangen hebben mij diep geraakt, LIEFDEEEE!
[ afbeelding ]
Nu ik weer in NL ben ga ik deze zomer veel werken op alle festivals en natuurlijk mijn reis met de toek-toek voorbereiden. Ik heb veel vragen gekregen over de betekenis van mijn tattoo. De betekenis is binnenste buiten en een weergave van ons zonnestelsel. Voor mij betekent dit kracht en focus. Mijn tattoo wordt komende week afgemaakt door tattoo-artist Veerle London, ik zet de foto’s snel online.
Toen ik 20 was heb ik een half jaar met de rugzak door India gereisd. In Mumbai werd ik van de straat geplukt met de vraag of ik in een Bollywoodfilm wilde dansen. Dat liet ik mij geen twee keer vragen, ik heb toen naast de grote sterren van Bollywood een scène mee mogen dansen die zich afspeelde in een disco, de film heet Ajnabee. Ik ben de jongen linksboven met het witte T-shirt, je maakt het mee!! Lieve mensen ik hoop jullie snel te zien op de flashmob barbeque die ik zeer binnenkort ga organiseren in een van de parken van Amsterdam. Bunga Bunga!!!!!
Misschien moet MamaDjoon nog verbeteringen aanbrengen. Of Dennis.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:58 schreef sjampoeh het volgende:
Hoop indd dat ie hier ook snel langs komtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:01 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoop trouwens dat Sil ons terug kan vinden en Karim de weg wijst naar Fok! Lijkr me echt leuk om hier met Karim te kunnen babbelen.
ik kom er ook nog niet opquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:03 schreef kaatje50 het volgende:
ships! Net deed Twitter het, stuur ik Sharon en Karim een tweet..Ga ik met mijn domme hoofd refreshen en weg Twitter
ik zag hem volgens mij ?? maar dan rechts ?quote:
Is dit de film met Karim?quote:
volgens mij ook rechts,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:09 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik zag hem volgens mij ?? maar dan rechts ?
wit shirt rode broek klopquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:12 schreef danilel het volgende:
Volgens mij in dat andere filmpje met alleen het liedje, heeft hij idd een wit shirt links en heeft hij EEN RODE BROEK aan
ut was een flinke rol hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
Dan moet dit hem zijn
[ link | afbeelding ]
die lijkt er meer op idd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
Dan moet dit hem zijn
[ link | afbeelding ]
dan heb ik het toch goed gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:12 schreef danilel het volgende:
Volgens mij in dat andere filmpje met alleen het liedje, heeft hij idd een wit shirt links en heeft hij EEN RODE BROEK aan
Dat zijn ze toch eigenlijk (bijna) allemaal...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:17 schreef Blue Thunder het volgende:
dus "ik heb meegedaan in een bollywoodfilm is ook weer schromelijk overdreven...
Je hebt ons gevonden!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:16 schreef Niki.P het volgende:
Ik kom ook maar even naar Rehab! Heb het nodig!!
ik dacht hierquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
Dan moet dit hem zijn
[ link | afbeelding ]
Ik zit me rot te turen maar ik zie hem echt niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:12 schreef danilel het volgende:
kpn en dpiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
yep........
*** wordt alweer achterdochtig waarom we nu kunnen inloggen en hun weg zijn ***
is de verkeerde zie ik nu ik m nog es zie (die wat ik dachtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit me rot te turen maar ik zie hem echt niet.
Het is vrijdag de 13dequote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
yep........
*** wordt alweer achterdochtig waarom we nu kunnen inloggen en hun weg zijn ***
ik denk ook dat hij het isquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:18 schreef danilel het volgende:
[..]
ik dacht hier
[ afbeelding ]
maar het is niet duidelijk
Heb hem vergroot en dit is het toch?????quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jaaaaaa dat moet hem zijn (denk ik )grappig dit
je hebt kusjes gehad he van mquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:22 schreef flintekind het volgende:
Nou ik heb antwoord gehad op Twitter, ben zo blij als een bakvis, vlugs flugelsletje, enz.....manlief verklaart me voor gek en dochter gilt nog harder!
Ja, kom op... ik had er al nauwelijks verwachtingen van, maar dit is nog minder dan ik dachtquote:
LIEFDUHHHquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:24 schreef flintekind het volgende:
Jaaaaaaaa 3 zelfs, ik werd er warm van!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:24 schreef flintekind het volgende:
ik hoop het nog eens tegen te komen, hier in de stad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:24 schreef flintekind het volgende:
BUNGA BUNGAAAquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik hoop het nog eens tegen te komen, hier in de stad.
Dan vraag ik gewoon een echte kus(op mijn wang)
is 11 jaar geledenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, kom op... ik had er al nauwelijks verwachtingen van, maar dit is nog minder dan ik dacht
Hij is neit eens te herkennen
weet zeker dat ik hem niet aan durf te sprekenquote:
en zo hoort het natuurlijk ookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
weet zeker dat ik hem niet aan durf te spreken![]()
doe dat nooit als ik een keer een bner zie. laat ze altijd
met rust
nee, maar reken Karim er voor het gemak maar ff wel bijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en zo hoort het natuurlijk ook
maar uh.... bnn-er? nee dat zijn ze niet echt..
alhoewel die kreet soms bijna mijn strot uit kwam, als je streamt zie en hoor je te veel en te vaak dingen.quote:
ik heb me soms gek geërgerd, maar vind het nu toch wel balen dat t klaar isquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:29 schreef sjampoeh het volgende:
Dat was dat..toch jammer dat het afgelopen is
Yup op naar de volgende verbeterde versiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:29 schreef sjampoeh het volgende:
Dat was dat..toch jammer dat het afgelopen is
jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
Maar oke de blogs van Sharon, Karim en Phillip gezien en die van Jo is dus weg?
ik heb gisteravond hier expres heel veel bunga bunga lopen brullen, al was t maar om me man effe lekker te pestenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
alhoewel die kreet soms bijna mijn strot uit kwam, als je streamt zie en hoor je te veel en te vaak dingen.
Maar erg leuk dat we nu weten in welke film Karim een klein rolletje heeft gehad en ik kan me voorstellen dat hij daar als 20-jarige trots op was.
Ook uit Google cache? of heeft ie er maar zo kort opgestaan dat ie nog niet gecached was?quote:
Mijn man ging tot in den treure na na na poleon lopen roepen hierquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik heb gisteravond hier expres heel veel bunga bunga lopen brullen, al was t maar om me man effe lekker te pesten
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mijn man ging tot in den treure na na na poleon lopen roepen hier
was het deze site?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:34 schreef sjampoeh het volgende:
Dit stukje staat er, waar je dan op kan klikken maar dat wil niet meer
Secret Story NL (74181) blog: Secret Story: Joanna's blog in Secret Story NL
Hallo lieve mensen, Dit was het dan. Secret Story 2011. Jeetje wat een avontuur! En wat een mooi slot! Ik heb gisteravond heel even kunnen kijken naar de lieve berichtjes die jullie achter... 17:55,Reageer
,Respect!
,Stuur door,Updates instellen
45 Hyvers respecteren dit
Ik denk dat degene die zijn gaan stappen vroeg gaan slapenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:36 schreef Maver24 het volgende:
Nou dat was em dan. Jammer. Erg jammer. Zal het serieus gaan missen.
Iedereen verlaat nu zeker het forum. Ik blijf denk ik wel.
Ben zo benieuwd wat de bewoners nu allemaal gaan doen
nee dezequote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
was het deze site?
[ afbeelding ]
Dan heeft ie er namelijk niet lang genoeg opgestaan om gecached te zijn
Ik denk dat we hier wel even blijven hangen hoor. Misschien niet zo intensief als eerst, ook andere leuke dingen te doen en sommige zaken op een lager pitje gezet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:36 schreef Maver24 het volgende:
Nou dat was em dan. Jammer. Erg jammer. Zal het serieus gaan missen.
Iedereen verlaat nu zeker het forum. Ik blijf denk ik wel.
Ben zo benieuwd wat de bewoners nu allemaal gaan doen
zelfs maik miste haar met stappen lees ik netquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
Wat me trouwens wel opviel is dat Jo zei niet met de anderen Amsterdam in te zijn gegaan omdat ze dat niet wilde voor haar broertje.
Lief maar....je wilt dit toch met zijn allen afsluiten en je broertje kun je daarna nog lang genoeg zien.....
Iedereen heeft broetjes en zusjes en lieve papa's en mama's en en en en
serieus in center parcs ???quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik denk dat degene die zijn gaan stappen vroeg gaan slapen
Mo en maik zitten in centerparcs
En ik blijf hier net zolang tot het licht uit wordt gedaan
Ja is toch vreemd dat ze dit deed of ben ik nu stom?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zelfs maik miste haar met stappen lees ik net
Ian was wel echt overstuur, misschien daaromquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja is toch vreemd dat ze dit deed of ben ik nu stom?
lekker batsen daarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:39 schreef Blackprinces het volgende:
maikbos Maik
@ @SST_Joanna wij zitten heerlijk samen in een huisje! Hebben je gisteren nog gemist met stappen! #sstnl
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag gevraagd aan m of hij ze badjas meenam
Tot nu toe geen antwoord op gehad...
Maar zo snel als een kind overstuur is is het ook weer kalm. Er is niks ernstigs met zijn zus gebeurd, hij heeft haar weer terug.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ian was wel echt overstuur, misschien daarom
en misschien was djoon wel te zuur om mee te kunnen stappen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar zo snel als een kind overstuur is is het ook weer kalm. Er is niks ernstigs met zijn zus gebeurd, hij heeft haar weer terug.
Ach laat ook maar...
Is allemaal een betje dubbel
Voor het eerst met alle bewoners, zonder camera en zender lekker stappen tja...
heb er nooit naar gekekenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Laat ze toch lekker batsen, je hoeft er toch niet meer naar te kijken
daar gaat t mij niet om, van mij mogen zequote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Laat ze toch lekker batsen, je hoeft er toch niet meer naar te kijken
karim blijft voorlopig op @sst_karim en sharon heeft @SHARONsst2011quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:45 schreef Maver24 het volgende:
Ik weet uit verveling niet echt wat te doen. Vond het wel ontroerend hoe ze het huis verlieten. Wat zal er nu gebeuren met dat huis en komt er een vervolg. Heeft Karim en Sharon straks ooj een twitter account waar we ze kunnen volgen naar wat ze willen gaan doen
die van sharon kan ik voor je opzoekenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:45 schreef Maver24 het volgende:
Ik weet uit verveling niet echt wat te doen. Vond het wel ontroerend hoe ze het huis verlieten. Wat zal er nu gebeuren met dat huis en komt er een vervolg. Heeft Karim en Sharon straks ooj een twitter account waar we ze kunnen volgen naar wat ze willen gaan doen
Oh, datquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
daar gaat t mij niet om, van mij mogen ze
ik ben gewoon benieuwd of ze badjas al kan praten enzo...
en of die badjas al achter ze aanloopt automatisch en of die netjes zich omdraait als ze...nou ja lamaaquote:
Ik weet niet wat de reden is en die 4de plek zag ze als positief, kon ze alles meemaken, lulkoek maar dat weten we intussen wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en misschien was djoon wel te zuur om mee te kunnen stappen.
zoals ze al zei dat ze niet verwacht had 4e te worden
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
daar gaat t mij niet om, van mij mogen ze
ik ben gewoon benieuwd of ze badjas al kan praten enzo...
is gewoon kletskoek ze had t niet verwacht en doet nu alsof ze het positief vindquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de reden is en die 4de plek zag ze als positief, kon ze alles meemaken, lulkoek maar dat weten we intussen wel.
Ja had het daar ook moeilijk mee maar ja ik ben nu eenmaal een emomuts.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:45 schreef Maver24 het volgende:
Dat dus!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
is gewoon kletskoek ze had t niet verwacht en doet nu alsof ze het positief vind
ik ook hoor maar dat zeg ik nooit hardopquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja had het daar ook moeilijk mee maar ja ik ben nu eenmaal een emomuts.
die site heb al helemaal uitgepluist!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:50 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Gold medal winner European Championships Novice Amateur Reining All ages APHA 2010
wowquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:50 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Gold medal winner European Championships Novice Amateur Reining All ages APHA 2010
ziet er best mooi uit, ik heb zelf niets met paardenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:50 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef dat gewoon toe, sommige zullen er om lachen anderen herkennen zichzelf daarin. Jij dusquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik ook hoor maar dat zeg ik nooit hardop
verdikkeme nou typ ik het
ik eet ze zelfs nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:53 schreef Ireth het volgende:
Mooie knol! (en dat is heul wat uit mijn mond, ik skijt in mijn broek voor die beesten en vind ze alleen leuk op mijn bord met een lekker sausje...)
Ik eet alles, zolang ik het niet zelf hoef te slachtenquote:
ik doe mezelf soms echt hard voor maar ben t niet hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik geef dat gewoon toe, sommige zullen er om lachen anderen herkennen zichzelf daarin. Jij dus
nou dat sowieso niet inddquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik eet alles, zolang ik het niet zelf hoef te slachten
op karim na danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:54 schreef Maver24 het volgende:
Bedankt voor de twitter van Sjer. Geloof dat ik nu wel iedereen heb
In mijn zwakte zit ook mijn sterkte, ben altijd zeer genuanceerd maar als me iets niet aanstaat trek ik mijn mond open.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik doe mezelf soms echt hard voor maar ben t niet hoor
*** knijpt zichzelf en zet masker weer op ***
Ik ben nog aan t stoeien met bepaalde dingen, maar ach ik kom er nog welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
In mijn zwakte zit ook mijn sterkte, ben altijd zeer genuanceerd maar als me iets niet aanstaat trek ik mijn mond open.
Sommige dingen negeren omdat ze het niet waard zijn om je boos over te maken heb ik ook geleerd.
Heb er al wat forum jaartjes op zitten en kijk nu anders tegen dingen aan, kan misschien wel tegen mijn grootste vijand uit het verleden kleppen omdat die een andere naam heeft, I don't give a shit!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ben nog aan t stoeien met bepaalde dingen, maar ach ik kom er nog wel
Ja nou ik ben ook wat jaartjes actief op internet maar dan in een andere genre. Heb ook aardig wat meegemaakt, vrienden gemaakt maar ook veel tegenstanders gehad. Behoorlijke klap van gehad. Ik laat dus never nooit meer internet mensen te dicht bij komen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb er al wat forum jaartjes op zitten en kijk nu anders tegen dingen aan, kan misschien wel tegen mijn grootste vijand uit het verleden kleppen omdat die een andere naam heeft, I don't give a shit!!!
Hahahaha geen stream, balen. En idd afstandnemen, jammer voor mensen met goede bedoelingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja nou ik ben ook wat jaartjes actief op internet maar dan in een andere genre. Heb ook aardig wat meegemaakt, vrienden gemaakt maar ook veel tegenstanders gehad. Behoorlijke klap van gehad. Ik laat dus never nooit meer internet mensen te dicht bij komen.
God wat dwaal ik af zeg, ik ga de stream aangooien...oh nee lamaa
Ik ben me vol overgave weer op mijn boerderij aan het storten, heb ik ernstig verwaarloost tijdens het streamenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:11 schreef Blackprinces het volgende:
Waar zijn jullie nou toch....
Lijkt wel of iedereen is afgekickt en ik in me uppie aan het rehabben ben
*** gaat op zoek naar drank ***
Iets teveel op me bek gegaan, is zelfbeschermingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hahahaha geen stream, balen. En idd afstandnemen, jammer voor mensen met goede bedoelingen.
wat ben je aan t doen dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben me vol overgave weer op mijn boerderij aan het storten, heb ik ernstig verwaarloost tijdens het streamen
damn da's multitaskenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:13 schreef flintekind het volgende:
Ik lees hier, op twitter, kijk x factor en topgear tegelijk, kepput druk!
Ik ben weer aan het sneren op Twitter, m'n andere verslaving!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:11 schreef Blackprinces het volgende:
Waar zijn jullie nou toch....
Lijkt wel of iedereen is afgekickt en ik in me uppie aan het rehabben ben
*** gaat op zoek naar drank ***
oehhhh ik doe sinds gister ook en zou ook me nieuwe verslaving kunnen wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben weer aan het sneren op Twitter, m'n andere verslaving!![]()
Ik follow je!
Ja die muur heb ik ook!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Iets teveel op me bek gegaan, is zelfbescherming
Daynisayquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
oehhhh ik doe sinds gister ook en zou ook me nieuwe verslaving kunnen worden
wie ben jij daar?
Oja, twitter zit ik ook te doen en dan nog yathzee en rummicub op jijbent.nlquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
oehhhh ik doe sinds gister ook en zou ook me nieuwe verslaving kunnen worden
wie ben jij daar?
hoe bedoel je in een andere genre ? ik zit ook al meer dan 7 jaar op een forum, we zijn nu op een ander forum samen gegaan (gesloten) kunnen we fijn kletsen. Misschien een idee of helemaal niet hahaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja nou ik ben ook wat jaartjes actief op internet maar dan in een andere genre. Heb ook aardig wat meegemaakt, vrienden gemaakt maar ook veel tegenstanders gehad. Behoorlijke klap van gehad. Ik laat dus never nooit meer internet mensen te dicht bij komen.
God wat dwaal ik af zeg, ik ga de stream aangooien...oh nee lamaa
quote:
Ik ben heel nieuwsgierig welk forum?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoe bedoel je in een andere genre ? ik zit ook al meer dan 7 jaar op een forum, we zijn nu op een ander forum samen gegaan (gesloten) kunnen we fijn kletsen. Misschien een idee of helemaal niet haha
Laat ik het zo zeggen ik heb altijd in de download wereld gezeten, is ander genre dan foraquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoe bedoel je in een andere genre ? ik zit ook al meer dan 7 jaar op een forum, we zijn nu op een ander forum samen gegaan (gesloten) kunnen we fijn kletsen. Misschien een idee of helemaal niet haha
Kheb daar 2 accounts (die waar mijn dochter zo enthousiast aan begon heb ik er ook bij..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
oneeee damn ik heb geklikt .. (ben verslaafd aan zulke spelletje, heb er ook 1 op m'n foon oh my lordy haha)
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kheb daar 2 accounts (die waar mijn dochter zo enthousiast aan begon heb ik er ook bij..) en dan ook nog een dierentuin
ja zo klinkt het welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen ik heb altijd in de download wereld gezeten, is ander genre dan fora
Wat voor gesloten forum?
*** mompelt iets over dokter die het had over gesloten afdeling ***
*** start google maar eens op ***quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja zo klinkt het wel![]()
kan niet zeggen welk forum hahagaat over onze kids
als t goed is sta jij al in mijn lijst he?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:23 schreef flintekind het volgende:
Mag ik lullie ook allemaal toevoegen?? (twitter)
toemaar!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:23 schreef flintekind het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
*** start google maar eens op ***
Ja De mijne is: http://twitter.com/#!/Easiraquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:23 schreef flintekind het volgende:
wat voor foon heb jequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:26 schreef flintekind het volgende:
Oke! Sorry maar ik kan niet quoten op mijn telefoon, of tenminste, ik weet niet hoe het moet, ik heb hier ook geen smilies....
Ik sta hier onder de volgers, mocht je volgen weet je me te vindenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:25 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ja De mijne is: http://twitter.com/#!/Easira
Trustenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
Oke ik ben er weg van, slaap lekker voor straks!!!
Trustequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
Oke ik ben er weg van, slaap lekker voor straks!!!
heb paar keer je zin gelezen, of ik heb al teveel drank op of ik snap m echt nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik sta hier onder de volgers, mocht je volgen weet je me te vinden
Ik volg jouw nu ookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik schnappie, misschien meer in- of uitzoomen ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:31 schreef flintekind het volgende:
Sham poeh ik heb IPhone, ik heb wel een quote knop maar ik kan dan niet scrollen in het bericht, dus tik ik dwars door het bericht heen, schnappie wat ik bedoel??
gevondenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
nee, ik ook niet. Maar ik snap nog zoveel niet van twitterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:33 schreef Candyfreak het volgende:
Ik snap niks van die lists op twitter :S
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:35 schreef Stability het volgende:
goeienavond..FOK!kers en twitteraars dan he.....
hmm..heb ik gewoon de uitzending gemist van vandaagquote:
twitter is de wie wat waar zeg maar van hyves (weet niet of je dat hebt ?)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee, ik ook niet. Maar ik snap nog zoveel niet van twitter
Als je de liveshow heb gezien dan heb je deze daily ook gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:37 schreef Stability het volgende:
[..]
hmm..heb ik gewoon de uitzending gemist van vandaagen geen herhaling he?
Joehoeeequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:35 schreef Stability het volgende:
goeienavond..FOK!kers en twitteraars dan he.....
ik heb ook nix gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:37 schreef Stability het volgende:
[..]
misschien strax op de site ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:37 schreef Stability het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet gezien, we waren nieuwe plantjes in de tuin aan het zettenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:37 schreef Stability het volgende:
[..]
hoi, bennyquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je de liveshow heb gezien dan heb je deze daily ook gezien
ja heb hyves, doe daar geen pest mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
twitter is de wie wat waar zeg maar van hyves (weet niet of je dat hebt ?)
ik was in hilversum bij mn dochter , maar ja,ook gezellig toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet gezien, we waren nieuwe plantjes in de tuin aan het zetten
Je kunt ook terugkijken op internet toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:38 schreef Stability het volgende:
[..]
hoi, bennyoh er was dus niks byzonders? nou help me aub onthouden dat ik maandag dan wel thuis moet blijven ! ik ben net pas thuis en had het eiiiiiiiigenlijk best nog wel willen zien..
op de site zelf?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt ook terugkijken op internet toch?
zowel hyves als facebook vind ik geen bal aanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:40 schreef flintekind het volgende:
Oh Hyves heb ik ook nog en Facebook, vindt mijn man het nog gek dat ik nooit strijk en stofzuig. Heb ik geen tijd voor!
moquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:38 schreef Lady-night het volgende:
Mo twittert zich helemaal gek naar Flip...romantisch voor Maik...not..Ze wil zijn bal 80 grrag vinden
aan de lampen hangen??quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:42 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Philip SST Philip
Wat een vragen en wat een reacties allemaal.. Ongelooflijk! Ik kom morgen bij jullie terug, nu eerst even aan de lampen hangen ;-)
11 minutes ago Favorite Retweet Reply
nee, ik ook niet hahaha dom gelul van al die gasten die elk uur gaan vertellen wat ze gaan doenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zowel hyves als facebook vind ik geen bal aan
*** stopt met twitteren dat ik net berichtje naar stab ga tikken ***quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:43 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, ik ook niet hahaha dom gelul van al die gasten die elk uur gaan vertellen wat ze gaan doen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
*** stopt met twitteren dat ik net berichtje naar stab ga tikken ***
Nou he?
Hyves vind ik wel leuk, facebook doe ik ook niks aan...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zowel hyves als facebook vind ik geen bal aan
ja ik heb hem gevondenquote:
ahhhh ik dacht al, hey de quote is geluktquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:47 schreef flintekind het volgende:
[..]
Hyves vind ik wel leuk, facebook doe ik ook niks aan...
Kinderen zijn naar bed, heb weer een laptop dus kan quoten!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:47 schreef flintekind het volgende:
[..]
Hyves vind ik wel leuk, facebook doe ik ook niks aan...
Kinderen zijn naar bed, heb weer een laptop dus kan quoten!
Je hebt geen twitter?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:47 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ik heb hem gevondenga ik morgen dan ff kijken
hey gaat iedereen nou twitteren? zit ik hier in mn eentje
of zet je eigen hier even neer ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:49 schreef knagsje het volgende:
mailen jullie even je twitternaam naar mij?
Princes_Blackquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:49 schreef knagsje het volgende:
ik had toch een keer een account gemaakt? maar dezelfde dag weer gedeleted.ik snapte er niet veel van en kreeg honderden mailtjes van onbekenden ,dus meteen gedeltedquote:
Ireth1975quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:49 schreef knagsje het volgende:
Als je wilt wil ik het je wel een keer rustig uitleggenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:49 schreef Stability het volgende:
[..]
ik had toch een keer een account gemaakt? maar dezelfde dag weer gedeleted.ik snapte er niet veel van en kreeg honderden mailtjes van onbekenden ,dus meteen gedelted
is goed,thanksquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je wilt wil ik het je wel een keer rustig uitleggen
Easira.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:49 schreef knagsje het volgende:
flintekindjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:49 schreef knagsje het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ireth1975
Ik ga trouwens de hond uitlaten, douchen en mijn mand in. Heb volgens mij de aarde in mijn onderbroek zitten![]()
nou und?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:50 schreef Stability het volgende:
ik kannut beter niet doen, ze gaan me toch allemaal blocken als ik losga![]()
kweet niet, mijn hoofd zit volquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:51 schreef MartineLongchamp het volgende:
Goedenavond,
Heb het vandaag heel druk gehad met werk en andere zaken in mijn rl. Maar kom hier toch even zwaaien![]()
Mis het wel een beetje en ben nog niet helemaal afgekickt. Heb wel nog een stukje van de daily gezien. zijn er nog belangrijke dingen gebeurd waar ik van moet weten?
hmm nee is eigenlijk wel leuk he? hahahaquote:
hoor je niks vanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:54 schreef Lady-night het volgende:
Ik heb zelf geen twitter, maar zou zo graag weten wat de ex-bewoners vinden van de reactie van MOJO....(engerds allemaal)
En daar reageren ze juist niet op.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:54 schreef Lady-night het volgende:
Ik heb zelf geen twitter, maar zou zo graag weten wat de ex-bewoners vinden van de reactie van MOJO....(engerds allemaal)
Ja dat willen we weleens meemaken, kommaarrop!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:55 schreef Stability het volgende:
[..]
hmm nee is eigenlijk wel leuk he? hahaha
shit..en ik weet niet hoe twitter werktquote:
IBenny gaat het je liefdevol uitleggenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:56 schreef Stability het volgende:
[..]
shit..en ik weet niet hoe twitter werkt
gewoon doen, ik kon het gister ook nog nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:56 schreef Stability het volgende:
[..]
shit..en ik weet niet hoe twitter werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |