quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag gevraagd aan m of hij ze badjas meenam
Tot nu toe geen antwoord op gehad...
Maar zo snel als een kind overstuur is is het ook weer kalm. Er is niks ernstigs met zijn zus gebeurd, hij heeft haar weer terug.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ian was wel echt overstuur, misschien daarom
en misschien was djoon wel te zuur om mee te kunnen stappen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar zo snel als een kind overstuur is is het ook weer kalm. Er is niks ernstigs met zijn zus gebeurd, hij heeft haar weer terug.
Ach laat ook maar...
Is allemaal een betje dubbel
Voor het eerst met alle bewoners, zonder camera en zender lekker stappen tja...
heb er nooit naar gekekenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Laat ze toch lekker batsen, je hoeft er toch niet meer naar te kijken
daar gaat t mij niet om, van mij mogen zequote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Laat ze toch lekker batsen, je hoeft er toch niet meer naar te kijken
karim blijft voorlopig op @sst_karim en sharon heeft @SHARONsst2011quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:45 schreef Maver24 het volgende:
Ik weet uit verveling niet echt wat te doen. Vond het wel ontroerend hoe ze het huis verlieten. Wat zal er nu gebeuren met dat huis en komt er een vervolg. Heeft Karim en Sharon straks ooj een twitter account waar we ze kunnen volgen naar wat ze willen gaan doen
die van sharon kan ik voor je opzoekenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:45 schreef Maver24 het volgende:
Ik weet uit verveling niet echt wat te doen. Vond het wel ontroerend hoe ze het huis verlieten. Wat zal er nu gebeuren met dat huis en komt er een vervolg. Heeft Karim en Sharon straks ooj een twitter account waar we ze kunnen volgen naar wat ze willen gaan doen
Oh, datquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
daar gaat t mij niet om, van mij mogen ze
ik ben gewoon benieuwd of ze badjas al kan praten enzo...
en of die badjas al achter ze aanloopt automatisch en of die netjes zich omdraait als ze...nou ja lamaaquote:
Ik weet niet wat de reden is en die 4de plek zag ze als positief, kon ze alles meemaken, lulkoek maar dat weten we intussen wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en misschien was djoon wel te zuur om mee te kunnen stappen.
zoals ze al zei dat ze niet verwacht had 4e te worden
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
daar gaat t mij niet om, van mij mogen ze
ik ben gewoon benieuwd of ze badjas al kan praten enzo...
is gewoon kletskoek ze had t niet verwacht en doet nu alsof ze het positief vindquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de reden is en die 4de plek zag ze als positief, kon ze alles meemaken, lulkoek maar dat weten we intussen wel.
Ja had het daar ook moeilijk mee maar ja ik ben nu eenmaal een emomuts.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:45 schreef Maver24 het volgende:
Dat dus!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
is gewoon kletskoek ze had t niet verwacht en doet nu alsof ze het positief vind
ik ook hoor maar dat zeg ik nooit hardopquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja had het daar ook moeilijk mee maar ja ik ben nu eenmaal een emomuts.
die site heb al helemaal uitgepluist!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:50 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Gold medal winner European Championships Novice Amateur Reining All ages APHA 2010
wowquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:50 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Gold medal winner European Championships Novice Amateur Reining All ages APHA 2010
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |