ik heb gisteravond hier expres heel veel bunga bunga lopen brullen, al was t maar om me man effe lekker te pestenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
alhoewel die kreet soms bijna mijn strot uit kwam, als je streamt zie en hoor je te veel en te vaak dingen.
Maar erg leuk dat we nu weten in welke film Karim een klein rolletje heeft gehad en ik kan me voorstellen dat hij daar als 20-jarige trots op was.
Ook uit Google cache? of heeft ie er maar zo kort opgestaan dat ie nog niet gecached was?quote:
Mijn man ging tot in den treure na na na poleon lopen roepen hierquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik heb gisteravond hier expres heel veel bunga bunga lopen brullen, al was t maar om me man effe lekker te pesten
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mijn man ging tot in den treure na na na poleon lopen roepen hier
was het deze site?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:34 schreef sjampoeh het volgende:
Dit stukje staat er, waar je dan op kan klikken maar dat wil niet meer
Secret Story NL (74181) blog: Secret Story: Joanna's blog in Secret Story NL
Hallo lieve mensen, Dit was het dan. Secret Story 2011. Jeetje wat een avontuur! En wat een mooi slot! Ik heb gisteravond heel even kunnen kijken naar de lieve berichtjes die jullie achter... 17:55,Reageer
,Respect!
,Stuur door,Updates instellen
45 Hyvers respecteren dit
Ik denk dat degene die zijn gaan stappen vroeg gaan slapenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:36 schreef Maver24 het volgende:
Nou dat was em dan. Jammer. Erg jammer. Zal het serieus gaan missen.
Iedereen verlaat nu zeker het forum. Ik blijf denk ik wel.
Ben zo benieuwd wat de bewoners nu allemaal gaan doen
nee dezequote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
was het deze site?
[ afbeelding ]
Dan heeft ie er namelijk niet lang genoeg opgestaan om gecached te zijn
Ik denk dat we hier wel even blijven hangen hoor. Misschien niet zo intensief als eerst, ook andere leuke dingen te doen en sommige zaken op een lager pitje gezet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:36 schreef Maver24 het volgende:
Nou dat was em dan. Jammer. Erg jammer. Zal het serieus gaan missen.
Iedereen verlaat nu zeker het forum. Ik blijf denk ik wel.
Ben zo benieuwd wat de bewoners nu allemaal gaan doen
zelfs maik miste haar met stappen lees ik netquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
Wat me trouwens wel opviel is dat Jo zei niet met de anderen Amsterdam in te zijn gegaan omdat ze dat niet wilde voor haar broertje.
Lief maar....je wilt dit toch met zijn allen afsluiten en je broertje kun je daarna nog lang genoeg zien.....
Iedereen heeft broetjes en zusjes en lieve papa's en mama's en en en en
serieus in center parcs ???quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik denk dat degene die zijn gaan stappen vroeg gaan slapen
Mo en maik zitten in centerparcs
En ik blijf hier net zolang tot het licht uit wordt gedaan
Ja is toch vreemd dat ze dit deed of ben ik nu stom?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zelfs maik miste haar met stappen lees ik net
Ian was wel echt overstuur, misschien daaromquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja is toch vreemd dat ze dit deed of ben ik nu stom?
lekker batsen daarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:39 schreef Blackprinces het volgende:
maikbos Maik
@ @SST_Joanna wij zitten heerlijk samen in een huisje! Hebben je gisteren nog gemist met stappen! #sstnl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |