je hebt kusjes gehad he van mquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:22 schreef flintekind het volgende:
Nou ik heb antwoord gehad op Twitter, ben zo blij als een bakvis, vlugs flugelsletje, enz.....manlief verklaart me voor gek en dochter gilt nog harder!
Ja, kom op... ik had er al nauwelijks verwachtingen van, maar dit is nog minder dan ik dachtquote:
LIEFDUHHHquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:24 schreef flintekind het volgende:
Jaaaaaaaa 3 zelfs, ik werd er warm van!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:24 schreef flintekind het volgende:
ik hoop het nog eens tegen te komen, hier in de stad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:24 schreef flintekind het volgende:
BUNGA BUNGAAAquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik hoop het nog eens tegen te komen, hier in de stad.
Dan vraag ik gewoon een echte kus(op mijn wang)
is 11 jaar geledenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, kom op... ik had er al nauwelijks verwachtingen van, maar dit is nog minder dan ik dacht
Hij is neit eens te herkennen
weet zeker dat ik hem niet aan durf te sprekenquote:
en zo hoort het natuurlijk ookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
weet zeker dat ik hem niet aan durf te spreken![]()
doe dat nooit als ik een keer een bner zie. laat ze altijd
met rust
nee, maar reken Karim er voor het gemak maar ff wel bijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en zo hoort het natuurlijk ook
maar uh.... bnn-er? nee dat zijn ze niet echt..
alhoewel die kreet soms bijna mijn strot uit kwam, als je streamt zie en hoor je te veel en te vaak dingen.quote:
ik heb me soms gek geërgerd, maar vind het nu toch wel balen dat t klaar isquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:29 schreef sjampoeh het volgende:
Dat was dat..toch jammer dat het afgelopen is
Yup op naar de volgende verbeterde versiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:29 schreef sjampoeh het volgende:
Dat was dat..toch jammer dat het afgelopen is
jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:31 schreef Chanel5 het volgende:
Maar oke de blogs van Sharon, Karim en Phillip gezien en die van Jo is dus weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |