dan heb ik het toch goed gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:12 schreef danilel het volgende:
Volgens mij in dat andere filmpje met alleen het liedje, heeft hij idd een wit shirt links en heeft hij EEN RODE BROEK aan
Dat zijn ze toch eigenlijk (bijna) allemaal...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:17 schreef Blue Thunder het volgende:
dus "ik heb meegedaan in een bollywoodfilm is ook weer schromelijk overdreven...
Je hebt ons gevonden!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:16 schreef Niki.P het volgende:
Ik kom ook maar even naar Rehab! Heb het nodig!!
ik dacht hierquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
Dan moet dit hem zijn
[ link | afbeelding ]
Ik zit me rot te turen maar ik zie hem echt niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:12 schreef danilel het volgende:
Volgens mij in dat andere filmpje met alleen het liedje, heeft hij idd een wit shirt links en heeft hij EEN RODE BROEK aan
kpn en dpiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
yep........
*** wordt alweer achterdochtig waarom we nu kunnen inloggen en hun weg zijn ***
is de verkeerde zie ik nu ik m nog es zie (die wat ik dachtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit me rot te turen maar ik zie hem echt niet.
Het is vrijdag de 13dequote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
yep........
*** wordt alweer achterdochtig waarom we nu kunnen inloggen en hun weg zijn ***
ik denk ook dat hij het isquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:18 schreef danilel het volgende:
[..]
ik dacht hier
[ afbeelding ]
maar het is niet duidelijk
Heb hem vergroot en dit is het toch?????quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jaaaaaa dat moet hem zijn (denk ik )grappig dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |