damn da's multitaskenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:13 schreef flintekind het volgende:
Ik lees hier, op twitter, kijk x factor en topgear tegelijk, kepput druk!
Ik ben weer aan het sneren op Twitter, m'n andere verslaving!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:11 schreef Blackprinces het volgende:
Waar zijn jullie nou toch....
Lijkt wel of iedereen is afgekickt en ik in me uppie aan het rehabben ben
*** gaat op zoek naar drank ***
oehhhh ik doe sinds gister ook en zou ook me nieuwe verslaving kunnen wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben weer aan het sneren op Twitter, m'n andere verslaving!![]()
Ik follow je!
Ja die muur heb ik ook!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Iets teveel op me bek gegaan, is zelfbescherming
Daynisayquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
oehhhh ik doe sinds gister ook en zou ook me nieuwe verslaving kunnen worden
wie ben jij daar?
Oja, twitter zit ik ook te doen en dan nog yathzee en rummicub op jijbent.nlquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
oehhhh ik doe sinds gister ook en zou ook me nieuwe verslaving kunnen worden
wie ben jij daar?
hoe bedoel je in een andere genre ? ik zit ook al meer dan 7 jaar op een forum, we zijn nu op een ander forum samen gegaan (gesloten) kunnen we fijn kletsen. Misschien een idee of helemaal niet hahaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja nou ik ben ook wat jaartjes actief op internet maar dan in een andere genre. Heb ook aardig wat meegemaakt, vrienden gemaakt maar ook veel tegenstanders gehad. Behoorlijke klap van gehad. Ik laat dus never nooit meer internet mensen te dicht bij komen.
God wat dwaal ik af zeg, ik ga de stream aangooien...oh nee lamaa
quote:
Ik ben heel nieuwsgierig welk forum?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoe bedoel je in een andere genre ? ik zit ook al meer dan 7 jaar op een forum, we zijn nu op een ander forum samen gegaan (gesloten) kunnen we fijn kletsen. Misschien een idee of helemaal niet haha
Laat ik het zo zeggen ik heb altijd in de download wereld gezeten, is ander genre dan foraquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoe bedoel je in een andere genre ? ik zit ook al meer dan 7 jaar op een forum, we zijn nu op een ander forum samen gegaan (gesloten) kunnen we fijn kletsen. Misschien een idee of helemaal niet haha
Kheb daar 2 accounts (die waar mijn dochter zo enthousiast aan begon heb ik er ook bij..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
oneeee damn ik heb geklikt .. (ben verslaafd aan zulke spelletje, heb er ook 1 op m'n foon oh my lordy haha)
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kheb daar 2 accounts (die waar mijn dochter zo enthousiast aan begon heb ik er ook bij..) en dan ook nog een dierentuin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |