ja zo klinkt het welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen ik heb altijd in de download wereld gezeten, is ander genre dan fora
Wat voor gesloten forum?
*** mompelt iets over dokter die het had over gesloten afdeling ***
*** start google maar eens op ***quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja zo klinkt het wel![]()
kan niet zeggen welk forum hahagaat over onze kids
als t goed is sta jij al in mijn lijst he?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:23 schreef flintekind het volgende:
Mag ik lullie ook allemaal toevoegen?? (twitter)
toemaar!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:23 schreef flintekind het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
*** start google maar eens op ***
Ja De mijne is: http://twitter.com/#!/Easiraquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:23 schreef flintekind het volgende:
wat voor foon heb jequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:26 schreef flintekind het volgende:
Oke! Sorry maar ik kan niet quoten op mijn telefoon, of tenminste, ik weet niet hoe het moet, ik heb hier ook geen smilies....
Ik sta hier onder de volgers, mocht je volgen weet je me te vindenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:25 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ja De mijne is: http://twitter.com/#!/Easira
Trustenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
Oke ik ben er weg van, slaap lekker voor straks!!!
Trustequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:28 schreef Chanel5 het volgende:
Oke ik ben er weg van, slaap lekker voor straks!!!
heb paar keer je zin gelezen, of ik heb al teveel drank op of ik snap m echt nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik sta hier onder de volgers, mocht je volgen weet je me te vinden
Ik volg jouw nu ookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik schnappie, misschien meer in- of uitzoomen ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:31 schreef flintekind het volgende:
Sham poeh ik heb IPhone, ik heb wel een quote knop maar ik kan dan niet scrollen in het bericht, dus tik ik dwars door het bericht heen, schnappie wat ik bedoel??
gevondenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |