heb je zijn buddy net nog gezien?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:16 schreef Poezewoes het volgende:
Heb een tweet verzonden aan de twitter van sst over Segredo weet alleen niet of ik het goed gedaan heb!
Ja die volg ik ook maar zou die het wel weten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
heb je zijn buddy net nog gezien?
kan je beter aan vragen
SST_Segredo
geen idee, en anders tweetje naar sharon sturen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja die volg ik ook maar zou die het wel weten?
nee joh, goed voor de kijkcijfersquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ehhhh......beveiliging die me weg sleurt....
nee lamaa
dat koppie, dat snuitje, dat lekkere moppebeestquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:20 schreef Candyfreak het volgende:
http://www.dierenhulpmirbessa.nl/index.php/puppys/1043-segredo
wat een rakkertje op dat filmpje he?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat koppie, dat snuitje, dat lekkere moppebeest
ik ben zo vlieft![]()
nee eigenlijk niet maar secredo heeft nu toch maar mooi een goed plekje in holland..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
die ga ik echt het meest missen
blijf er wel bij dat beessies niet in een rls horen
leuk!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:16 schreef Poezewoes het volgende:
Heb een tweet verzonden aan de twitter van sst over Segredo weet alleen niet of ik het goed gedaan heb!
ooo ik moet echt niet aan me dochter laten zien...zitten we allebei te smelten voor de pcquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:26 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
FF fotovan die site gepikt
Speelt wel met andere hondjes dus..
zal eens voor je kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:26 schreef BONG4002 het volgende:
Het digitale kanaal SST van Ziggo is in ieder geval uit de lucht heb ik begrepen.
Weet niet hoe het bij UPC is though
wat heeft hij een lief kopje!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:26 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
FF fotovan die site gepikt
Speelt wel met andere hondjes dus..
ligt eruitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:26 schreef BONG4002 het volgende:
Het digitale kanaal SST van Ziggo is in ieder geval uit de lucht heb ik begrepen.
ookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:26 schreef BONG4002 het volgende:
Okej, dan is de feed dus écht verbrokenquote:
Zijn allemaal wel lieve hondenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:20 schreef Candyfreak het volgende:
http://www.dierenhulpmirbessa.nl/index.php/puppys/1043-segredo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
Vanavond na de daily toch? 20:30?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:35 schreef Blackprinces het volgende:
hoe laat was dat twitteren ook alweer met sharon en de rest?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:37 schreef knagsje het volgende:
ik heb ook een lief koppie hoor
owwwwwwwwwwwww wat een schatje, een snoepie een druiffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na de uitzending denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:35 schreef Blackprinces het volgende:
hoe laat was dat twitteren ook alweer met sharon en de rest?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:37 schreef knagsje het volgende:
ik heb ook een lief koppie hoor
Ik dacht eerder aan deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
wou eigenlijk allemaal beledigende dingen gaan vragen aan jo maar komt er toch niet door.quote:
Er zal wel een strakke moderatie opzitten iddquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wou eigenlijk allemaal beledigende dingen gaan vragen aan jo maar komt er toch niet door.
Ik stuur alleen Karim een positief berichtje that's it
Neuh ik is lief hoorquote:
Heb je al een kwartier met je mandarijn voor de spiegel gezeten. Dat wil heel Nederland vast niet weten lol.... en dat is een vraag voor Joanna.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wou eigenlijk allemaal beledigende dingen gaan vragen aan jo maar komt er toch niet door.
Ik stuur alleen Karim een positief berichtje that's it
Deze ook hoor (qua uiterlijk dan)quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:41 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heb je al een kwartier met je mandarijn voor de spiegel gezeten. Dat wil heel Nederland vast niet weten lol.... en dat is een vraag voor Joanna.
Ja dat zou ze thuis toch gaan doen,,, ff schaamlipjes controleren of ze nog niet blozen, hangen... etc.J e weet nooit wat die chocoladevreetbuien doen he,quote:
terugblikken niet nodig.... we hebben genoeg herhalingen gehad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:44 schreef BONG4002 het volgende:
Vanavond kijk ik overigens voor de laatste keer, volgende week komen er terugblikken maar dat hoef ik niet meer persé te zien, dus vanavond neem ik definitief afscheid van SST
Ik denk dat NET5 nog geen goede filler heeft voor dat tijdslot, vanavond is het nog wél interactief ivm oudbewoners in de uitzendingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
terugblikken niet nodig.... we hebben genoeg herhalingen gehad.
Is dit waar hij nu is? Hij is voor de duvel nog niet bang.quote:
We hebben altijd nog de filmpjes van Flachbox die op youtube staanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:44 schreef BONG4002 het volgende:
Vanavond kijk ik overigens voor de laatste keer, volgende week komen er terugblikken maar dat hoef ik niet meer persé te zien, dus vanavond neem ik definitief afscheid van SST
Ja daar is hij nu en laat het kaas niet van zijn brood eten! Lachen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dit waar hij nu is? Hij is voor de duvel nog niet bang.
Als je er naar kijkt wil je ze allemaal wel hebben, maar helaas dat kan niet!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:50 schreef MargrietV het volgende:
Oh deze komen binnenkort naar Nederland!
http://www.dierenhulpmirbessa.nl/index.php/puppys/1055-tracy
zo leuk, zie filmpje!
Ja dat heb ik dus ook!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als je er naar kijkt wil je ze allemaal wel hebben, maar helaas dat kan niet!
Als ze hem alleen maar voor de show gehaald hebben zou ik het schandelijk vinden!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:53 schreef MargrietV het volgende:
http://www.dierenhulpmirbessa.nl/index.php/honden-in-nederland
Segredo staat er bij.
Weet zeker dat hij naar Shanon gaat, Hij gaat echt dan uit zijn dakkie!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:55 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als ze hem alleen maar voor de show gehaald hebben zou ik het schandelijk vinden!
Dat bericht is van 15 april.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:55 schreef Poezewoes het volgende:
Als ze hem alleen maar voor de show gehaald hebben zou ik het schandelijk vinden!
Laterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:59 schreef Blackprinces het volgende:
Zo ik ga eens wat aan het eten doen
Laterssss
Heb hem opgeslagen maar ga nog niet kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:50 schreef MargrietV het volgende:
Oh deze komen binnenkort naar Nederland!
http://www.dierenhulpmirbessa.nl/index.php/puppys/1055-tracy
zo leuk, zie filmpje!
Ach wat fijn om te lezen zeg mijn dag is weer goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:23 schreef Poezewoes het volgende:
SST_Sharon SST Sharon
@ @Poezewoes65 nog niet maar hij gaat zeker bij mij komen wonen heeft me furbie er een heel lief vriendje bij!! X
47 minutes ago Favorite Retweet Reply
Leek tweetje terug gehad van Sharon
Tsja, het is over, dat dagen/wekenlang nadruppelen van shitters waar iedereen allemaal geweest en gezien is na de Show moet je echt van houwe..quote:
Kan wel lezen op twitter, maar krijg het maar niet voor elkaar hoe ik moet twitten, paar keer geprobeerd maar zie hem dan alleen bij mijzelf staan en zie hem niet terug naar waar ik hem wilde plaatsenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:23 schreef Poezewoes het volgende:
SST_Sharon SST Sharon
@ @Poezewoes65 nog niet maar hij gaat zeker bij mij komen wonen heeft me furbie er een heel lief vriendje bij!! X
47 minutes ago Favorite Retweet Reply
Leek tweetje terug gehad van Sharon
ze zei Engerds allemaal.... en er is een filmpje van. Flash heeft heel hard gewerkt voor ons!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:34 schreef Roguee het volgende:
Ah hier zitten jullie allemaal![]()
![]()
![]()
Iemand toevallig dat stukje goed gezien dat ze joanna op stonden te wachten in de studio, dat Mamajo naast bart stond en iets tegen hem zei. Ze keek nogal booskan ook aan de botox liggen overigens!!
Nee heb hem wel opgeslagen, maar kijk later wel een keertjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:30 schreef MargrietV het volgende:
Bamby heb je net die kleine hondjes gezien? Was er helemaal weg van!
Ja dat schreeuwde ze heel hard he, maar later toen ze naast bart stond zei ze wat tegen hem, wat niet te horen was helaas...ik ga ff de filmpjes kijken!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze zei Engerds allemaal.... en er is een filmpje van. Flash heeft heel hard gewerkt voor ons!
Ja ik ook alleen bij mezelf maar ze kunnen het toch lezen blijkt uit het antwoord van Sharon!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:31 schreef bamby het volgende:
[..]
Kan wel lezen op twitter, maar krijg het maar niet voor elkaar hoe ik moet twitten, paar keer geprobeerd maar zie hem dan alleen bij mijzelf staan en zie hem niet terug naar waar ik hem wilde plaatsen
Flash is een kanjerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze zei Engerds allemaal.... en er is een filmpje van. Flash heeft heel hard gewerkt voor ons!
Ben blij dat hij naar haar toe gaat, zal nog wel wat onderzoek geven voor die stichting en papier werk denkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:37 schreef Poezewoes het volgende:
Ja had haar gevraagt of Segredo al bij haar woonde
Zal dan denk iets met instellen zijn denk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:40 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja ik ook alleen bij mezelf maar ze kunnen het toch lezen blijkt uit het antwoord van Sharon!
Heb bloemkool met roquefortsaus en een karbonaatje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:45 schreef bamby het volgende:
Heb lekker wat te eten besteld zal zo wel komen
Ze waren er net, maar hadden de verkeerde schotel mee gegeven, dus krijg zo een nieuwe.Lekker chili con carne met rijst en een gepofte aardappel+ salade en dat allemaal voor 7.50.Kan er 2 dagen van eten zo veel.Ben toch het weekend alleen thuisquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heb bloemkool met roquefortsaus en een karbonaatje.
Kleindochter had het over timeline, ze komt zondag weer laat ik me dat ff goed uitleggenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:43 schreef bamby het volgende:
[..]
Zal dan denk iets met instellen zijn denk.
Oke hou me dan even op de hoogte pleasequote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:00 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kleindochter had het over timeline, ze komt zondag weer laat ik me dat ff goed uitleggen
Hu was je toch alquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Als het goed is ben ik nu een meisje...
Had oude twitter gewoon in het nederlands, sinds de nieuwe opzet is hij alleen in het engels.Dus wist niet wat ik bij instellen aan moet vinken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:00 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kleindochter had het over timeline, ze komt zondag weer laat ik me dat ff goed uitleggen
Stond nooit een vrouwtje naast mijn naamquote:
Ow oke was me nooit opgevallenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Stond nooit een vrouwtje naast mijn naam
Bij Majo geweest? (grapje)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Als het goed is ben ik nu een meisje...
Nee, ik heb mijn eigen adresje(s)quote:
zo dat is niet duur!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:59 schreef bamby het volgende:
[..]
Ze waren er net, maar hadden de verkeerde schotel mee gegeven, dus krijg zo een nieuwe.Lekker chili con carne met rijst en een gepofte aardappel+ salade en dat allemaal voor 7.50.Kan er 2 dagen van eten zo veel.Ben toch het weekend alleen thuisGa ik dus echt niet moeilijk doen.
vind het heerlijk, maar lol.... heb dan wel last van,,,, winden en dan kijkt Madelief aan... van komt dat onder mijn staart vandaan, en dan zeg ik: Ja, je bent een schetebeest en dan kwispelt ze vrolijk.quote:
Lolquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:13 schreef Poezewoes het volgende:
RT:@SST_Monique ja we zitten in centerparcs ff weekendje ontstressen na sst x #sstnl Ontstressen?Jullie voerden geen reet uit in dat hok.
![]()
![]()
Las hetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:13 schreef Poezewoes het volgende:
RT:@SST_Monique ja we zitten in centerparcs ff weekendje ontstressen na sst x #sstnl Ontstressen?Jullie voerden geen reet uit in dat hok.
![]()
![]()
vertel: voor een duppie op de 1e rang willen zitten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:17 schreef bamby het volgende:
[..]
Las hetEn heb ook een twit geplaatst lol
ik weet er een voor je... was het hotel van je tante niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:17 schreef bamby het volgende:
[..]
Las hetEn heb ook een twit geplaatst lol
Lol en nu even op zijn sharon,s eeeeeeteeeeeeeen latersquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:13 schreef MargrietV het volgende:
[..]
vind het heerlijk, maar lol.... heb dan wel last van,,,, winden en dan kijkt Madelief aan... van komt dat onder mijn staart vandaan, en dan zeg ik: Ja, je bent een schetebeest en dan kwispelt ze vrolijk.
Nee even als antwoord op blackprinsesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:19 schreef MargrietV het volgende:
[..]
vertel: voor een duppie op de 1e rang willen zitten?
eet smakelijk!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:21 schreef bamby het volgende:
[..]
Lol en nu even op zijn sharon,s eeeeeeteeeeeeeen laters
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:21 schreef bamby het volgende:
[..]
Lol en nu even op zijn sharon,s eeeeeeteeeeeeeen laters
jaaa, jij gaat los en Knagsje gaat dan roepen: BEVEILIGING, BEVEILIGING, net als Jaap altijd deedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ehhhh......beveiliging die me weg sleurt....
nee lamaa
goeienavond, nee, ik heb 't net opquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:38 schreef MaryMouse het volgende:
goeie avond, rustig hier zeg... iedereen eten?
Ja of knagsje gaat los en ik ga beveiliging gillen dat kan ook nogquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jaaa, jij gaat los en Knagsje gaat dan roepen: BEVEILIGING, BEVEILIGING, net als Jaap altijd deed![]()
ik volg dan alles wel op de streams
dat lijkt me eerder gebeuren jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja of knagsje gaat los en ik ga beveiliging gillen dat kan ook nog
Avond trouwens
er valt een aardappel van je kinquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:40 schreef MargrietV het volgende:
[..]
goedenavond, met mond vol, maar ik smak niet.
eet geen aardappelen, alleen bloemkool en carbonaatje,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
er valt een aardappel van je kin
smakelijk en goeieavond
zit in me gewoonquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
vertel me dan eens, waarom ben je zo agressief dan?
geen aardappeltje? rijst ofzo of pasta dan meestal?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:44 schreef MargrietV het volgende:
[..]
eet geen aardappelen, alleen bloemkool en carbonaatje,
je mag Madelief ook ff uitlaten,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:44 schreef kaatje50 het volgende:
ook goede avond, ben bijna klaar voor de laatste daily. Wil Karim nog ff zien..hé, dat rijmt.
ga eerst nog ff de hond uitlaten..tot zo
beetje meppen en knoerten in sst2 is ook leuk hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zit in me gewoon
*** neemt maar een pilletje in ***
yep, ik ben benieuwd hoe karim gister ervaren heeftquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:44 schreef kaatje50 het volgende:
ook goede avond, ben bijna klaar voor de laatste daily. Wil Karim nog ff zien..hé, dat rijmt.
ga eerst nog ff de hond uitlaten..tot zo
eet zelden aardappelen, wel rijst en pasta, maar groente en vlees is ook prima.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
geen aardappeltje? rijst ofzo of pasta dan meestal?
ja maar ja, net als in dgk zal het wel niet mogen hebben we alleen maar sl enzo en worden de kijkers hier boos op ons dat we aan het meppen zijn heel de tijdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
beetje meppen en knoerten in sst2 is ook leuk hoor
dacht dat we ons aardig netjes gedragen hebben toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja maar ja, net als in dgk zal het wel niet mogen hebben we alleen maar sl enzo en worden de kijkers hier boos op ons dat we aan het meppen zijn heel de tijd
Kan ik niet meer op fok komen daarna
ik wel....ikke is liefquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dacht dat we ons aardig netjes gedragen hebben toch?
jawel, maar stel dat knagsje en ik gaan meedoen aan sst2.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dacht dat we ons aardig netjes gedragen hebben toch?
die Knag slaat je echt geen blauw ook, en anders heb je toch altijd je knieén bij je lol.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
jawel, maar stel dat knagsje en ik gaan meedoen aan sst2.
En we zorgen voor een beetje veel tumult daar en af en toe een klapje en stompje zodat net als in dgk dan heel de tijd sl er zijn.
Gaan jullie ons vast niet leuk meer vinden
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:50 schreef MargrietV het volgende:
[..]
die Knag slaat je echt geen blauw oog, en anders heb je toch altijd je knieén bij je lol.
hahahahaha....mijn knieén zijn juist het gevaarlijkstquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:50 schreef MargrietV het volgende:
[..]
die Knag slaat je echt geen blauw ook, en anders heb je toch altijd je knieén bij je lol.
gewoon een knietje, dat werkt altijd goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:51 schreef Blackprinces het volgende:
wie weet is knagsje wel kampioen boxen ofzo, weet ik het.
sta ik daar beetje stoer te doen, lig ik ineens aan de andere kant van de kamer...
ik knaag eerst je schoenen kapot hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:52 schreef MargrietV het volgende:
[..]
gewoon een knietje, dat werkt altijd goed.
tuurlijk lolquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
hahahahaha....mijn knieén zijn juist het gevaarlijkst![]()
hmmsss da's een ideequote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:52 schreef MargrietV het volgende:
[..]
gewoon een knietje, dat werkt altijd goed.
zakje zonnebloempitten en hij gaat hamsteren!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
hmmsss da's een idee
** neemt notitie **
ach joh die 2 keer kan toch nog wel?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:56 schreef Gert het volgende:
Vanavond en maandag ook nog uitzendingen hè. Ik ga het niet opbrengen vrees ik.
hmzzzz lekkere slagroomtaart....doe isssssssssquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:57 schreef Poezewoes het volgende:
Is beter dan knokken
[ afbeelding ]
En pijnloos
*** neemt hier ook notitie van ***quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:57 schreef Poezewoes het volgende:
Is beter dan knokken
[ afbeelding ]
En pijnloos
weet niet of Madelief genoegen neemt met zo'n kort rondje, anders haal ik ze wel ff opquote:
tuurlijk wel, wie kan jullie nou niet leuk meer vindenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
jawel, maar stel dat knagsje en ik gaan meedoen aan sst2.
En we zorgen voor een beetje veel tumult daar en af en toe een klapje en stompje zodat net als in dgk dan heel de tijd sl er zijn.
Gaan jullie ons vast niet leuk meer vinden
moeten ze wel eerst een taart krijgen van de stemquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:57 schreef Poezewoes het volgende:
Is beter dan knokken
[ afbeelding ]
En pijnloos
Joh we smsen gewoon voor het hamsterje en blackprincesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, wie kan jullie nou niet leuk meer vinden
ehhhhh maar die is toch ehhhhquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:06 schreef Poezewoes het volgende:
o heb even een paar bekende nederlanders van twitter gehaald heb wel Antoni Kamerling laten staan!
het blijft triestquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:06 schreef Poezewoes het volgende:
o heb even een paar bekende nederlanders van twitter gehaald heb wel Antoni Kamerling laten staan!
Komen we terug van sst2 en dan lezen we allemaal nare dingen over ons hierquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, wie kan jullie nou niet leuk meer vinden
nou het zou goed kunnen dat Knag een lekker kontje heeft, hij fietst zich suf!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Komen we terug van sst2 en dan lezen we allemaal nare dingen over ons hier
Caps van onze billen enzo
Nah ik weet niet hoor Knagsje, denk toch geen goed idee om mee te doen
Toen ik hem ging volgen was hij nog springlevendquote:
............ik niet...............quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nou het zou goed kunnen dat Knag een lekker kontje heeft, hij fietst zich suf!
Vind het nog steeds erg jammerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Toen ik hem ging volgen was hij nog springlevend
users, welke kritiek hebben jagen we gewoon wegquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Komen we terug van sst2 en dan lezen we allemaal nare dingen over ons hier
Caps van onze billen enzo
Nah ik weet niet hoor Knagsje, denk toch geen goed idee om mee te doen
Ja ik ook ik hoorde het bericht bij Koffietijd, gelijk werd de uitzending gestoptquote:
persconferentie?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:12 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
http://yfrog.com/h0qh4opj
dat lukt hier niet en moet ook niet mogen ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
users, welke kritiek hebben jagen we gewoon weg
kijk tegelijk boulevardquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:14 schreef iBenny het volgende:
Zitten jullie inmiddels al schuimbekkend achter de computer af te kicken?
vond het erg confronterend nieuws (kamp zelf al jaren met depressies)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja ik ook ik hoorde het bericht bij Koffietijd, gelijk werd de uitzending gestopt
dadelijk weer "daily" *steekt tigste peuk opquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:14 schreef iBenny het volgende:
ik niet....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:14 schreef iBenny het volgende:
als je er maar lekker op kunt ziten,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
............ik niet...............
en daar heb ik ook zo'n trek in (de peuk dan, niet de daily)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dadelijk weer "daily" *steekt tigste peuk op
zo zeker weten, me zitvlak doet t primaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:15 schreef MargrietV het volgende:
[..]
als je er maar lekker op kunt ziten,
Kan ik me wel iets bij voor stellen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
vond het erg confronterend nieuws (kamp zelf al jaren met depressies)
ik zit inderdaad aan mijn laptop, maar niet schuimbekkend en heb geen afkickverschijnselenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:14 schreef iBenny het volgende:
niet doennnnnnnnnnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en daar heb ik ook zo'n trek in (de peuk dan, niet de daily)
rookt er gezellig een mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en daar heb ik ook zo'n trek in (de peuk dan, niet de daily)
+1quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
vond het erg confronterend nieuws (kamp zelf al jaren met depressies)
quote:
quote:
Zou dit ook nog uitgezonden worden???quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:12 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
http://yfrog.com/h0qh4opj
Ik wacht gewoon met smart op de volgende rls waar ik me op kan stortenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, over een paar weken ben je vergeten waar je nou eigenlijk naar keek
heyyquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:20 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
Zou dit ook nog uitgezonden worden???
Goedeavond trouwens
Ohw, die gaat er wel komenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon met smart op de volgende rls waar ik me op kan storten
hoe weet jij dat zo zeker?quote:
en tot die tijd nou ja...quote:
ja daar las ik op twitter ook al iets over inddquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:23 schreef MargrietV het volgende:
Lees net dat Joanna haar blog heeft leeggehaald.
Wat bedoel je, welk blog?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:23 schreef MargrietV het volgende:
hahaha!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:27 schreef Poezewoes het volgende:
Las wel dat Maik het antwoordd at ze de hele dag niks deden in het hok eraf heeft gehaald![]()
![]()
ja je kan schrijven wat je wil naar ze maar als er niet staat dat ze geweldig zijn reageren ze nergens opquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:27 schreef Poezewoes het volgende:
Las wel dat Maik het antwoordd at ze de hele dag niks deden in het hok eraf heeft gehaald![]()
![]()
Nog een stukje jo-showquote:Straks blikken Sharon, Karim, Joanna en Philip terug op hun tijd in Secret Story en kan je na de show al je vragen kwijt op Twitter #sstnl
quote:
twitter doet ut weer!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:29 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb het ook al een paar keer geprobeerd
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nou het zou goed kunnen dat Knag een lekker kontje heeft, hij fietst zich suf!
Blog?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:23 schreef MargrietV het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:34 schreef Candyfreak het volgende:
Experiencing site stability issues 1 hour ago
We are currently experiencing site stability issues. There may be intermittent issues loading twitter.com and Twitter clients. We’re working to fix it as soon as possible.
Stability weer in de bochtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:34 schreef Candyfreak het volgende:
Experiencing site stability issues 1 hour ago
We are currently experiencing site stability issues. There may be intermittent issues loading twitter.com and Twitter clients. We’re working to fix it as soon as possible.
en een goede naamquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:39 schreef Blackprinces het volgende:
Maar Jo heeft er meer aan over gehouden dan nummer 3 en 2 volgend jo
In haar roze jumpsuit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:39 schreef Blackprinces het volgende:
Maar Jo heeft er meer aan over gehouden dan nummer 3 en 2 volgens jo
6000 euro en een door Flip betaalde vakantie naar Thailand,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:39 schreef Blackprinces het volgende:
Maar Jo heeft er meer aan over gehouden dan nummer 3 en 2 volgens jo
ik ben echt veel op twitter geweest vandaag, als je ziet hoeveel kinderen dit soort berichtjes neerzetten kan ik alleen maar triest wordenquote:
ja en die jumpsuits zijn zo jaren 70. Volgens mij heeft ze alle jaargangen van de Burda liggen en knipt dan op willekeurige plaatsen gaten er in en denkt dan trendy te zijn, Aan mijn hoela dus!quote:
ach ze gaat opleiding schetsen doenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:43 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja en die jumpsuits zijn zo jaren 70. Volgens mij heeft ze alle jaargangen van de Burda liggen en knipt dan op willekeurige plaatsen gaten er in en denkt dan trendy te zijn, Aan mijn hoela dus!
lol gewone de avondcursus op de Academie in Rotterdam, schetsen ,,,, en dat kost nog geen 50 euro per maand,,,,, dus ze lul uit haar nek als ze zegt dure opleiding,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ach ze gaat opleiding schetsen doen
50 euro is voor een gier veel geld hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:44 schreef MargrietV het volgende:
[..]
lol gewone de avondcursus op de Academie in Rotterdam, schetsen ,,,, en dat kost nog geen 50 euro per maand,,,,, dus ze lul uit haar nek als ze zegt dure opleiding,
ze lult toch altijd uit haar nekquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:44 schreef MargrietV het volgende:
[..]
lol gewone de avondcursus op de Academie in Rotterdam, schetsen ,,,, en dat kost nog geen 50 euro per maand,,,,, dus ze lul uit haar nek als ze zegt dure opleiding,
sharon nog een paar keer en daarna niks meerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:47 schreef knagsje het volgende:
ben benieuwd hoeveel mensen uit sst we nog terug gaan zien op TV?
Gokje.....niemand?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:47 schreef knagsje het volgende:
ben benieuwd hoeveel mensen uit sst we nog terug gaan zien op TV?
doe die letterbak maar achter de spoiler lolquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:49 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat het dit word voor Jo
Allemaal Louboutins a ¤500,-
de prijzen van potloden en gum rijzen de pan uit hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:52 schreef Chanel5 het volgende:
Ja over die cursus schetsen dat die zo duur zou zijn. Alles moet duur zijn voor Jo!
Het is dat ik het er niet voor over heb, maar daar staan echt mooie schoenen tussen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:49 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat het dit word voor Jo
Allemaal Louboutins a ¤500,-
schoenenreusquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:53 schreef danilel het volgende:
ah heb me vergist, louboutins hoeven niet zo duur te zijn!
dollar prijs 150 gemiddeld (de gewonere dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |