quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:31 schreef Razor21 het volgende:
De streams op zwart vanaf volgende week woensdag half 9
quote:Op zondag 8 mei 2011 00:31 schreef Noelle06 het volgende:
Iemand een filmpje van afgelopen avond rond 19:15 uur?
Waar Karim met Flip praat...en dat er maandag waarschijnlijk er al een exit moet.
Flip wil erover doorgaan, maar Karim gaat over op wat anders.
Philip denkt dat het dinsdag de laatste dag is in Portugal.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:53 schreef Noelle06 het volgende:
Ach nog een klein weekje en krijgen we weer een leven
sorry maar ik ben er 1 van, ben geen familie, kennis helemaal niks! grappig toch? vind jij niet waarschijnlijk!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:35 schreef Geranium_Opa het volgende:
Het is iniedergeval wel duidelijk dat er een heel smerig spelletje wordt gespeeld, joanna op een?
alsof er buiten haar familie en kennissenkring ook maar iemand op deze secreet stemt, het is allemaal een grote list, jammer.
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:36 schreef Olga het volgende:
Karim weigerde te nomineren, heeft nu een boete van 5000 euro volgens zijn buddy op twitter.
Wat een Guidoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:21 schreef tuinfluiter het volgende:
Finale Secret Story Frankrijk 2010 was tussen 3 mannelijke deelnemers.
Of de hele Franse Secret Story was zonder vrouwen, heb het niet gekeken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Secret Story finale 2010
Maandag eerste tussenstand :quote:
Meneertje ,Karim er vanavond al uit?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:58 schreef meneertje1972 het volgende:
Zo gaat het worden --->
1e exit --> Karim
Ik snap dit ook totaal niet inderdaad!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:35 schreef Geranium_Opa het volgende:
Het is iniedergeval wel duidelijk dat er een heel smerig spelletje wordt gespeeld, joanna op een?
alsof er buiten haar familie en kennissenkring ook maar iemand op deze secreet stemt, het is allemaal een grote list, jammer.
quote:
Klopt. Chartervlucht. Groot deel van het Nederlandse personeel (wat redactie, productie) vliegt mee. Landen op Rotterdam.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:41 schreef Biancavia het volgende:
Met die streamlock vanaf vanavond, zou het niet kunnen dat ze dan al naar Nederland vliegen, zodat ze donderdagavond in de liveshow in Nederland zijn?
Waarom zouden ze dat anders doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop