ja en die jumpsuits zijn zo jaren 70. Volgens mij heeft ze alle jaargangen van de Burda liggen en knipt dan op willekeurige plaatsen gaten er in en denkt dan trendy te zijn, Aan mijn hoela dus!quote:
ach ze gaat opleiding schetsen doenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:43 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja en die jumpsuits zijn zo jaren 70. Volgens mij heeft ze alle jaargangen van de Burda liggen en knipt dan op willekeurige plaatsen gaten er in en denkt dan trendy te zijn, Aan mijn hoela dus!
lol gewone de avondcursus op de Academie in Rotterdam, schetsen ,,,, en dat kost nog geen 50 euro per maand,,,,, dus ze lul uit haar nek als ze zegt dure opleiding,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ach ze gaat opleiding schetsen doen
50 euro is voor een gier veel geld hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:44 schreef MargrietV het volgende:
[..]
lol gewone de avondcursus op de Academie in Rotterdam, schetsen ,,,, en dat kost nog geen 50 euro per maand,,,,, dus ze lul uit haar nek als ze zegt dure opleiding,
ze lult toch altijd uit haar nekquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:44 schreef MargrietV het volgende:
[..]
lol gewone de avondcursus op de Academie in Rotterdam, schetsen ,,,, en dat kost nog geen 50 euro per maand,,,,, dus ze lul uit haar nek als ze zegt dure opleiding,
sharon nog een paar keer en daarna niks meerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:47 schreef knagsje het volgende:
ben benieuwd hoeveel mensen uit sst we nog terug gaan zien op TV?
Gokje.....niemand?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:47 schreef knagsje het volgende:
ben benieuwd hoeveel mensen uit sst we nog terug gaan zien op TV?
doe die letterbak maar achter de spoiler lolquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:49 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat het dit word voor Jo
Allemaal Louboutins a ¤500,-
de prijzen van potloden en gum rijzen de pan uit hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:52 schreef Chanel5 het volgende:
Ja over die cursus schetsen dat die zo duur zou zijn. Alles moet duur zijn voor Jo!
Het is dat ik het er niet voor over heb, maar daar staan echt mooie schoenen tussen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:49 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat het dit word voor Jo
Allemaal Louboutins a ¤500,-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |