Er zal wel een strakke moderatie opzitten iddquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wou eigenlijk allemaal beledigende dingen gaan vragen aan jo maar komt er toch niet door.
Ik stuur alleen Karim een positief berichtje that's it
Neuh ik is lief hoorquote:
Heb je al een kwartier met je mandarijn voor de spiegel gezeten. Dat wil heel Nederland vast niet weten lol.... en dat is een vraag voor Joanna.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wou eigenlijk allemaal beledigende dingen gaan vragen aan jo maar komt er toch niet door.
Ik stuur alleen Karim een positief berichtje that's it
Deze ook hoor (qua uiterlijk dan)quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:41 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heb je al een kwartier met je mandarijn voor de spiegel gezeten. Dat wil heel Nederland vast niet weten lol.... en dat is een vraag voor Joanna.
Ja dat zou ze thuis toch gaan doen,,, ff schaamlipjes controleren of ze nog niet blozen, hangen... etc.J e weet nooit wat die chocoladevreetbuien doen he,quote:
terugblikken niet nodig.... we hebben genoeg herhalingen gehad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:44 schreef BONG4002 het volgende:
Vanavond kijk ik overigens voor de laatste keer, volgende week komen er terugblikken maar dat hoef ik niet meer persé te zien, dus vanavond neem ik definitief afscheid van SST
Ik denk dat NET5 nog geen goede filler heeft voor dat tijdslot, vanavond is het nog wél interactief ivm oudbewoners in de uitzendingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
terugblikken niet nodig.... we hebben genoeg herhalingen gehad.
Is dit waar hij nu is? Hij is voor de duvel nog niet bang.quote:
We hebben altijd nog de filmpjes van Flachbox die op youtube staanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:44 schreef BONG4002 het volgende:
Vanavond kijk ik overigens voor de laatste keer, volgende week komen er terugblikken maar dat hoef ik niet meer persé te zien, dus vanavond neem ik definitief afscheid van SST
Ja daar is hij nu en laat het kaas niet van zijn brood eten! Lachen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dit waar hij nu is? Hij is voor de duvel nog niet bang.
Als je er naar kijkt wil je ze allemaal wel hebben, maar helaas dat kan niet!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:50 schreef MargrietV het volgende:
Oh deze komen binnenkort naar Nederland!
http://www.dierenhulpmirbessa.nl/index.php/puppys/1055-tracy
zo leuk, zie filmpje!
Ja dat heb ik dus ook!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als je er naar kijkt wil je ze allemaal wel hebben, maar helaas dat kan niet!
Als ze hem alleen maar voor de show gehaald hebben zou ik het schandelijk vinden!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:53 schreef MargrietV het volgende:
http://www.dierenhulpmirbessa.nl/index.php/honden-in-nederland
Segredo staat er bij.
Weet zeker dat hij naar Shanon gaat, Hij gaat echt dan uit zijn dakkie!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:55 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als ze hem alleen maar voor de show gehaald hebben zou ik het schandelijk vinden!
Dat bericht is van 15 april.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:55 schreef Poezewoes het volgende:
Als ze hem alleen maar voor de show gehaald hebben zou ik het schandelijk vinden!
Laterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:59 schreef Blackprinces het volgende:
Zo ik ga eens wat aan het eten doen
Laterssss
Heb hem opgeslagen maar ga nog niet kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:50 schreef MargrietV het volgende:
Oh deze komen binnenkort naar Nederland!
http://www.dierenhulpmirbessa.nl/index.php/puppys/1055-tracy
zo leuk, zie filmpje!
Ach wat fijn om te lezen zeg mijn dag is weer goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:23 schreef Poezewoes het volgende:
SST_Sharon SST Sharon
@ @Poezewoes65 nog niet maar hij gaat zeker bij mij komen wonen heeft me furbie er een heel lief vriendje bij!! X
47 minutes ago Favorite Retweet Reply
Leek tweetje terug gehad van Sharon
Tsja, het is over, dat dagen/wekenlang nadruppelen van shitters waar iedereen allemaal geweest en gezien is na de Show moet je echt van houwe..quote:
Kan wel lezen op twitter, maar krijg het maar niet voor elkaar hoe ik moet twitten, paar keer geprobeerd maar zie hem dan alleen bij mijzelf staan en zie hem niet terug naar waar ik hem wilde plaatsenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:23 schreef Poezewoes het volgende:
SST_Sharon SST Sharon
@ @Poezewoes65 nog niet maar hij gaat zeker bij mij komen wonen heeft me furbie er een heel lief vriendje bij!! X
47 minutes ago Favorite Retweet Reply
Leek tweetje terug gehad van Sharon
ze zei Engerds allemaal.... en er is een filmpje van. Flash heeft heel hard gewerkt voor ons!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:34 schreef Roguee het volgende:
Ah hier zitten jullie allemaal![]()
![]()
![]()
Iemand toevallig dat stukje goed gezien dat ze joanna op stonden te wachten in de studio, dat Mamajo naast bart stond en iets tegen hem zei. Ze keek nogal booskan ook aan de botox liggen overigens!!
Nee heb hem wel opgeslagen, maar kijk later wel een keertjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:30 schreef MargrietV het volgende:
Bamby heb je net die kleine hondjes gezien? Was er helemaal weg van!
Ja dat schreeuwde ze heel hard he, maar later toen ze naast bart stond zei ze wat tegen hem, wat niet te horen was helaas...ik ga ff de filmpjes kijken!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze zei Engerds allemaal.... en er is een filmpje van. Flash heeft heel hard gewerkt voor ons!
Ja ik ook alleen bij mezelf maar ze kunnen het toch lezen blijkt uit het antwoord van Sharon!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:31 schreef bamby het volgende:
[..]
Kan wel lezen op twitter, maar krijg het maar niet voor elkaar hoe ik moet twitten, paar keer geprobeerd maar zie hem dan alleen bij mijzelf staan en zie hem niet terug naar waar ik hem wilde plaatsen
Flash is een kanjerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze zei Engerds allemaal.... en er is een filmpje van. Flash heeft heel hard gewerkt voor ons!
Ben blij dat hij naar haar toe gaat, zal nog wel wat onderzoek geven voor die stichting en papier werk denkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:37 schreef Poezewoes het volgende:
Ja had haar gevraagt of Segredo al bij haar woonde
Zal dan denk iets met instellen zijn denk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:40 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja ik ook alleen bij mezelf maar ze kunnen het toch lezen blijkt uit het antwoord van Sharon!
Heb bloemkool met roquefortsaus en een karbonaatje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:45 schreef bamby het volgende:
Heb lekker wat te eten besteld zal zo wel komen
Ze waren er net, maar hadden de verkeerde schotel mee gegeven, dus krijg zo een nieuwe.Lekker chili con carne met rijst en een gepofte aardappel+ salade en dat allemaal voor 7.50.Kan er 2 dagen van eten zo veel.Ben toch het weekend alleen thuisquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heb bloemkool met roquefortsaus en een karbonaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |