Kleindochter had het over timeline, ze komt zondag weer laat ik me dat ff goed uitleggenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:43 schreef bamby het volgende:
[..]
Zal dan denk iets met instellen zijn denk.
Oke hou me dan even op de hoogte pleasequote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:00 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kleindochter had het over timeline, ze komt zondag weer laat ik me dat ff goed uitleggen
Hu was je toch alquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Als het goed is ben ik nu een meisje...
Had oude twitter gewoon in het nederlands, sinds de nieuwe opzet is hij alleen in het engels.Dus wist niet wat ik bij instellen aan moet vinken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:00 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kleindochter had het over timeline, ze komt zondag weer laat ik me dat ff goed uitleggen
Stond nooit een vrouwtje naast mijn naamquote:
Ow oke was me nooit opgevallenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Stond nooit een vrouwtje naast mijn naam
Bij Majo geweest? (grapje)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Als het goed is ben ik nu een meisje...
Nee, ik heb mijn eigen adresje(s)quote:
zo dat is niet duur!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:59 schreef bamby het volgende:
[..]
Ze waren er net, maar hadden de verkeerde schotel mee gegeven, dus krijg zo een nieuwe.Lekker chili con carne met rijst en een gepofte aardappel+ salade en dat allemaal voor 7.50.Kan er 2 dagen van eten zo veel.Ben toch het weekend alleen thuisGa ik dus echt niet moeilijk doen.
vind het heerlijk, maar lol.... heb dan wel last van,,,, winden en dan kijkt Madelief aan... van komt dat onder mijn staart vandaan, en dan zeg ik: Ja, je bent een schetebeest en dan kwispelt ze vrolijk.quote:
Lolquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:13 schreef Poezewoes het volgende:
RT:@SST_Monique ja we zitten in centerparcs ff weekendje ontstressen na sst x #sstnl Ontstressen?Jullie voerden geen reet uit in dat hok.
![]()
![]()
Las hetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:13 schreef Poezewoes het volgende:
RT:@SST_Monique ja we zitten in centerparcs ff weekendje ontstressen na sst x #sstnl Ontstressen?Jullie voerden geen reet uit in dat hok.
![]()
![]()
vertel: voor een duppie op de 1e rang willen zitten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:17 schreef bamby het volgende:
[..]
Las hetEn heb ook een twit geplaatst lol
ik weet er een voor je... was het hotel van je tante niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:17 schreef bamby het volgende:
[..]
Las hetEn heb ook een twit geplaatst lol
Lol en nu even op zijn sharon,s eeeeeeteeeeeeeen latersquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:13 schreef MargrietV het volgende:
[..]
vind het heerlijk, maar lol.... heb dan wel last van,,,, winden en dan kijkt Madelief aan... van komt dat onder mijn staart vandaan, en dan zeg ik: Ja, je bent een schetebeest en dan kwispelt ze vrolijk.
Nee even als antwoord op blackprinsesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:19 schreef MargrietV het volgende:
[..]
vertel: voor een duppie op de 1e rang willen zitten?
eet smakelijk!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:21 schreef bamby het volgende:
[..]
Lol en nu even op zijn sharon,s eeeeeeteeeeeeeen laters
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:21 schreef bamby het volgende:
[..]
Lol en nu even op zijn sharon,s eeeeeeteeeeeeeen laters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |