leuk!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:16 schreef Poezewoes het volgende:
Heb een tweet verzonden aan de twitter van sst over Segredo weet alleen niet of ik het goed gedaan heb!
ooo ik moet echt niet aan me dochter laten zien...zitten we allebei te smelten voor de pcquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:26 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
FF fotovan die site gepikt
Speelt wel met andere hondjes dus..
zal eens voor je kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:26 schreef BONG4002 het volgende:
Het digitale kanaal SST van Ziggo is in ieder geval uit de lucht heb ik begrepen.
Weet niet hoe het bij UPC is though
wat heeft hij een lief kopje!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:26 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
FF fotovan die site gepikt
Speelt wel met andere hondjes dus..
ligt eruitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:26 schreef BONG4002 het volgende:
Het digitale kanaal SST van Ziggo is in ieder geval uit de lucht heb ik begrepen.
ookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:26 schreef BONG4002 het volgende:
Okej, dan is de feed dus écht verbrokenquote:
Zijn allemaal wel lieve hondenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:20 schreef Candyfreak het volgende:
http://www.dierenhulpmirbessa.nl/index.php/puppys/1043-segredo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
Vanavond na de daily toch? 20:30?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:35 schreef Blackprinces het volgende:
hoe laat was dat twitteren ook alweer met sharon en de rest?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:37 schreef knagsje het volgende:
ik heb ook een lief koppie hoor
owwwwwwwwwwwww wat een schatje, een snoepie een druiffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na de uitzending denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:35 schreef Blackprinces het volgende:
hoe laat was dat twitteren ook alweer met sharon en de rest?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:37 schreef knagsje het volgende:
ik heb ook een lief koppie hoor
Ik dacht eerder aan deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
wou eigenlijk allemaal beledigende dingen gaan vragen aan jo maar komt er toch niet door.quote:
Er zal wel een strakke moderatie opzitten iddquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wou eigenlijk allemaal beledigende dingen gaan vragen aan jo maar komt er toch niet door.
Ik stuur alleen Karim een positief berichtje that's it
Neuh ik is lief hoorquote:
Heb je al een kwartier met je mandarijn voor de spiegel gezeten. Dat wil heel Nederland vast niet weten lol.... en dat is een vraag voor Joanna.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wou eigenlijk allemaal beledigende dingen gaan vragen aan jo maar komt er toch niet door.
Ik stuur alleen Karim een positief berichtje that's it
Deze ook hoor (qua uiterlijk dan)quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:41 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heb je al een kwartier met je mandarijn voor de spiegel gezeten. Dat wil heel Nederland vast niet weten lol.... en dat is een vraag voor Joanna.
Ja dat zou ze thuis toch gaan doen,,, ff schaamlipjes controleren of ze nog niet blozen, hangen... etc.J e weet nooit wat die chocoladevreetbuien doen he,quote:
terugblikken niet nodig.... we hebben genoeg herhalingen gehad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:44 schreef BONG4002 het volgende:
Vanavond kijk ik overigens voor de laatste keer, volgende week komen er terugblikken maar dat hoef ik niet meer persé te zien, dus vanavond neem ik definitief afscheid van SST
Ik denk dat NET5 nog geen goede filler heeft voor dat tijdslot, vanavond is het nog wél interactief ivm oudbewoners in de uitzendingquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
terugblikken niet nodig.... we hebben genoeg herhalingen gehad.
Is dit waar hij nu is? Hij is voor de duvel nog niet bang.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |