Als je wilt wil ik het je wel een keer rustig uitleggenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:49 schreef Stability het volgende:
[..]
ik had toch een keer een account gemaakt? maar dezelfde dag weer gedeleted.ik snapte er niet veel van en kreeg honderden mailtjes van onbekenden ,dus meteen gedelted
is goed,thanksquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je wilt wil ik het je wel een keer rustig uitleggen
Easira.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:49 schreef knagsje het volgende:
mailen jullie even je twitternaam naar mij?
flintekindjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:49 schreef knagsje het volgende:
mailen jullie even je twitternaam naar mij?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ireth1975
Ik ga trouwens de hond uitlaten, douchen en mijn mand in. Heb volgens mij de aarde in mijn onderbroek zitten![]()
nou und?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:50 schreef Stability het volgende:
ik kannut beter niet doen, ze gaan me toch allemaal blocken als ik losga![]()
kweet niet, mijn hoofd zit volquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:51 schreef MartineLongchamp het volgende:
Goedenavond,
Heb het vandaag heel druk gehad met werk en andere zaken in mijn rl. Maar kom hier toch even zwaaien![]()
Mis het wel een beetje en ben nog niet helemaal afgekickt. Heb wel nog een stukje van de daily gezien. zijn er nog belangrijke dingen gebeurd waar ik van moet weten?
hmm nee is eigenlijk wel leuk he? hahahaquote:
hoor je niks vanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:54 schreef Lady-night het volgende:
Ik heb zelf geen twitter, maar zou zo graag weten wat de ex-bewoners vinden van de reactie van MOJO....(engerds allemaal)
En daar reageren ze juist niet op.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:54 schreef Lady-night het volgende:
Ik heb zelf geen twitter, maar zou zo graag weten wat de ex-bewoners vinden van de reactie van MOJO....(engerds allemaal)
Ja dat willen we weleens meemaken, kommaarrop!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:55 schreef Stability het volgende:
[..]
hmm nee is eigenlijk wel leuk he? hahaha
shit..en ik weet niet hoe twitter werktquote:
IBenny gaat het je liefdevol uitleggenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:56 schreef Stability het volgende:
[..]
shit..en ik weet niet hoe twitter werkt
gewoon doen, ik kon het gister ook nog nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:56 schreef Stability het volgende:
[..]
shit..en ik weet niet hoe twitter werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |