nee, ik ook niet. Maar ik snap nog zoveel niet van twitterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:33 schreef Candyfreak het volgende:
Ik snap niks van die lists op twitter :S
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:35 schreef Stability het volgende:
goeienavond..FOK!kers en twitteraars dan he.....
hmm..heb ik gewoon de uitzending gemist van vandaagquote:
twitter is de wie wat waar zeg maar van hyves (weet niet of je dat hebt ?)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee, ik ook niet. Maar ik snap nog zoveel niet van twitter
Als je de liveshow heb gezien dan heb je deze daily ook gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:37 schreef Stability het volgende:
[..]
hmm..heb ik gewoon de uitzending gemist van vandaagen geen herhaling he?
Joehoeeequote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:35 schreef Stability het volgende:
goeienavond..FOK!kers en twitteraars dan he.....
ik heb ook nix gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:37 schreef Stability het volgende:
[..]
misschien strax op de site ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:37 schreef Stability het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet gezien, we waren nieuwe plantjes in de tuin aan het zettenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:37 schreef Stability het volgende:
[..]
hoi, bennyquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je de liveshow heb gezien dan heb je deze daily ook gezien
ja heb hyves, doe daar geen pest mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
twitter is de wie wat waar zeg maar van hyves (weet niet of je dat hebt ?)
ik was in hilversum bij mn dochter , maar ja,ook gezellig toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet gezien, we waren nieuwe plantjes in de tuin aan het zetten
Je kunt ook terugkijken op internet toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:38 schreef Stability het volgende:
[..]
hoi, bennyoh er was dus niks byzonders? nou help me aub onthouden dat ik maandag dan wel thuis moet blijven ! ik ben net pas thuis en had het eiiiiiiiigenlijk best nog wel willen zien..
op de site zelf?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt ook terugkijken op internet toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |