whehe, ik zat al te denken, aan wie doet Stees mij denkenquote:
Hij ziet er inderdaad niet al te best uit, arme ventquote:
Al gedaan! Zie nog steeds geen schuifdinges!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:39 schreef iBenny het volgende:
Guanabana...
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
> Automatische updates gebruiken aanvinken
Vreemdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Al gedaan! Zie nog steeds geen schuifdinges!
Browser afsluiten misschien en weer opstarten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
nou inderdaad, hij kijkt echt heel treurig en alsof hij er helemaal doorheen zitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:42 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij ziet er inderdaad niet al te best uit, arme vent
Hij heeft zulke vermoeide ogen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou inderdaad, hij kijkt echt heel treurig en alsof hij er helemaal doorheen zit
Ik heb hem ooit uitgezet en hij gaat ook niet meer aan, ondanks het vinkje... vreemdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ken nooit namen, misschien ken ik zijn nummers wel?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Als iemand écht bekend is, dan zou het toch ook wel een bekende naam moeten zijn voor iemand in dit topic?
Moet wel, hij vindt zelfs Tim en Ed goed!quote:
Geef dr een accountquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Sms van mijn moeder:
Wendy heeft een dode rat op haar schouder en martijn en Erik slechte kleuren. En Stacy een electro kapsel. X x x..
En allemaal in koor: Daar moet een Bubba in, daar moet een bubba inquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:46 schreef Maartel het volgende:
Hij werkte met Lady Gaga, Britney, Rihanna en Beyoncé en raakt geinspireerd door de X-Factor kandidaten?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Sms van mijn moeder:
Wendy heeft een dode rat op haar schouder en martijn en Erik slechte kleuren. En Stacy een electro kapsel. X x x..
Die heeft ze al, dat ben ik.quote:
Wat erg, ik wil m'n autorefresh terugquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit uitgezet en hij gaat ook niet meer aan, ondanks het vinkje... vreemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat het niet ergens in de FAQ hoe dat moet? Niet dat ik de FAQ ooit kan vinden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat erg, ik wil m'n autorefresh terug![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
De volgorde van vanavond:Ralf? We hebben een nieuwe deelnemer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
De volgorde van vanavond:Ah fijn, m'n favorieten als laatste...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Rochelle.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
SMS van mijn moeder:
Tofu heeft een poedelpaksel.
Wie zou ze bedoelen?
Ik ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
omg.. dit ga ik echt niet trekken de hele avond..
Tofu heeft een poedelkapsel?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
SMS van mijn moeder:
Tofu heeft een poedelpaksel.
Wie zou ze bedoelen?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:50 schreef Pheno het volgende:
Ik ga mijn hamster zoeken, beestje is van schrik de bek van de kat in gekropen.
ja coolquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Zullen we op twitter een trendingtopic maken?
Twitter doet het nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
#BlindeEdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Witte schermen zeker?quote:
Voor mij ook.quote:
Twitter is over capacityquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Wrak DJquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Hackzors!quote:
Ik twijfel elke keer of het nou wat is of niet. Bij gebrek aan beter...quote:
quote:
quote:Peter Jack Kardolus (1974) is een Nederlands saxofonist, dj en producer die vooral bekend is onder zijn pseudoniem Chew Fu (of Chew-Fu Phat).
Ik denk het wel, anders repeteren ze nu het foute nummer!quote:
Geen gezicht inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel of Pyke zijn haar heeft geverfd.
Het is friet, geen phat!quote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:52 schreef Lutte het volgende:
Baby get higher.
Begin juli weer naar VanVelzen!!![]()
Dan zal er een VanVelzen-concert zijn? Denk ik.quote:
Eerlijk waar, waarom bouwen ze in godsnaam überhaupt een podium?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Gaan ze geen gebruik maken van het podium en alles maar naast die gast staan?
whehe, nee ik bedoel tijdens zijn optreden een dame bekken op het podiumquote:
Ed is blind, Angela doof. Het zal de leeftijd zijn.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:54 schreef Lutte het volgende:
Kan je zich niet om laten dopen tot DJ STFU?
Dan zou het bij mij al uit staan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben heel blij dat ik FOK! er bij heb zeg. Anders zou ik me geen raad weten met mijn ergernis.
Winner!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:54 schreef Lutte het volgende:
Op papier verschillende reacties op een optreden zetten en dan in je eentje om de leukste reactie lachenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben heel blij dat ik FOK! er bij heb zeg. Anders zou ik me geen raad weten met mijn ergernis.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Goede TT voor het volgende deelquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:54 schreef Lutte het volgende:
Kniesoor, het themawoord van dit seizoen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
Schoonheidsfoutjes, understatement van het jaar.
Met het geluid uit klinkt het ook verrassend goed allemaal!quote:
Wat autorefreshed er dan niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Maar mod Ibenny, ik wil niet lastig doen, maar is er niemand die ik kan pm'en hier ofzo, over dat autorefresh-gedoe! Ik wil het terug
Glowmouse misschien die is van de developers. Of een topic openen in BUG/FB.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Maar mod Ibenny, ik wil niet lastig doen, maar is er niemand die ik kan pm'en hier ofzo, over dat autorefresh-gedoe! Ik wil het terug
zelfbedachte term: tijdens zijn optreden een dame op het podium trekken en daarmee dansen en zoenenquote:
je zou Glowmouse kunnen proberen of een topic openen in BUGquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Niks meer!quote:
Vreemd, GlowMouse is al genoemd zie ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niks meer!
Ik heb gisteren dat schuifje helemaal naar rechts/links? geschoven zodat het uitstond, maar ik wil het terug! Heb het ook al aangeklikt bij de instellingen.
Ja, het is iets anders dan Beyoncé/Destiny's Child.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
Ze vinden het niet leuk omdat het te moeilijk is waarschijnlijk.
papa boem raz boem zi boemquote:
Dat doe ik met Saroma pudding. heb ik al een wiki?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft-ie die zelf gemixt
ja... http://149.142.158.188/phenowiki/wiki/index.php/Main_Pagequote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik met Saroma pudding. heb ik al een wiki?
Drilde ze die Chinese muur maar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:00 schreef Cee het volgende:
Godverdorie het is alsof de onderburen constant met een kangol hun muren aan het uitdrillen zijn.
Yupquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:01 schreef Lutte het volgende:
Wacht.. Dan gaat Use Somebody ook in de mix?
Het galmt een beetje raar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Als kuikens uit een ei. Maar het valt me nog enigszins mee.
Ed gaat bubblin' styleeeeeee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:01 schreef Lutte het volgende:
ja vind ik ookquote:
Eensquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:02 schreef MaLo het volgende:
Het is idd wel goed gezongen, maar ik vind het origineel van GaGa toch veel leuker. Zeker het refrein vind ik gemixed geen succes.
NEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:01 schreef Lutte het volgende:
Ik vind het ook leuk, maar dat komt omdat de plaat gewoon lekker klinkt, zonder zang al dusquote:
Die heeft ze die benen al gegeven!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
wat zijn ze bloot.. wat vind god daar van?
God kijkt niet vanavond. Zelfs hij kan dit niet aan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar hij ziet alles!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
God kijkt niet vanavond. Zelfs hij kan dit niet aan.
Zonder zang en zonder extra remix door STFU is het inderdaad al lekkerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk, maar dat komt omdat de plaat gewoon lekker klinkt, zonder zang al dus
The Blind remix?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit nummer was wel veel beter geschikt om te mixen denk ik.
Doen alsofquote:
Nee hoor, want ik heb geen dolbyquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:04 schreef chufi het volgende:
Als je UPC HD digitaal hebt kun je het geluid op Dolby Digital zetten is al een heel verschil met het standaard geluid.
Die gaan we ff proberenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:04 schreef chufi het volgende:
Als je UPC HD digitaal hebt kun je het geluid op Dolby Digital zetten is al een heel verschil met het standaard geluid.
God zit van binnen niet van buitenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Heeft Angela UPC op haar koptelefoon?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:04 schreef chufi het volgende:
Regent het bij jou dan?quote:
Was een beetje niksig. Niet goed, niet slecht.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:06 schreef iBenny het volgende:
Vind ik het een keer goed, vind de jury het weer niks. Waarom snap ik het nou nooit?
quote:
Ik vond het wel goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Was een beetje niksig. Niet goed, niet slecht.
Ja inderdaadquote:
Chrome is juistquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:07 schreef Guanabana het volgende:
In Chrome doet hij het ineens wel gewoon!
Maar ik wil Chrome niet gebruiken
Onder de info-knop.. Natuurlijk afhankelijk hoe je je tv heb aangesloten met je muziek-center....quote:
Ik ga chrome ook ff installeren, Firefox en Explorer willen allebei niet meer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:07 schreef Guanabana het volgende:
In Chrome doet hij het ineens wel gewoon!
Maar ik wil Chrome niet gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |