Ik vind het ook leuk, maar dat komt omdat de plaat gewoon lekker klinkt, zonder zang al dusquote:
Die heeft ze die benen al gegeven!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
wat zijn ze bloot.. wat vind god daar van?
God kijkt niet vanavond. Zelfs hij kan dit niet aan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar hij ziet alles!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
God kijkt niet vanavond. Zelfs hij kan dit niet aan.
Zonder zang en zonder extra remix door STFU is het inderdaad al lekkerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk, maar dat komt omdat de plaat gewoon lekker klinkt, zonder zang al dus
The Blind remix?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit nummer was wel veel beter geschikt om te mixen denk ik.
Doen alsofquote:
Nee hoor, want ik heb geen dolbyquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:04 schreef chufi het volgende:
Als je UPC HD digitaal hebt kun je het geluid op Dolby Digital zetten is al een heel verschil met het standaard geluid.
Die gaan we ff proberenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:04 schreef chufi het volgende:
Als je UPC HD digitaal hebt kun je het geluid op Dolby Digital zetten is al een heel verschil met het standaard geluid.
God zit van binnen niet van buitenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Heeft Angela UPC op haar koptelefoon?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:04 schreef chufi het volgende:
Regent het bij jou dan?quote:
Was een beetje niksig. Niet goed, niet slecht.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:06 schreef iBenny het volgende:
Vind ik het een keer goed, vind de jury het weer niks. Waarom snap ik het nou nooit?
quote:
Ik vond het wel goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Was een beetje niksig. Niet goed, niet slecht.
Ja inderdaadquote:
Chrome is juistquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:07 schreef Guanabana het volgende:
In Chrome doet hij het ineens wel gewoon!
Maar ik wil Chrome niet gebruiken
Onder de info-knop.. Natuurlijk afhankelijk hoe je je tv heb aangesloten met je muziek-center....quote:
Ik ga chrome ook ff installeren, Firefox en Explorer willen allebei niet meer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:07 schreef Guanabana het volgende:
In Chrome doet hij het ineens wel gewoon!
Maar ik wil Chrome niet gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |