whehe, ik zat al te denken, aan wie doet Stees mij denkenquote:
Hij ziet er inderdaad niet al te best uit, arme ventquote:
Al gedaan! Zie nog steeds geen schuifdinges!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:39 schreef iBenny het volgende:
Guanabana...
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
> Automatische updates gebruiken aanvinken
Vreemdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Al gedaan! Zie nog steeds geen schuifdinges!
Browser afsluiten misschien en weer opstarten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
nou inderdaad, hij kijkt echt heel treurig en alsof hij er helemaal doorheen zitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:42 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij ziet er inderdaad niet al te best uit, arme vent
Hij heeft zulke vermoeide ogen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou inderdaad, hij kijkt echt heel treurig en alsof hij er helemaal doorheen zit
Ik heb hem ooit uitgezet en hij gaat ook niet meer aan, ondanks het vinkje... vreemdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ken nooit namen, misschien ken ik zijn nummers wel?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Als iemand écht bekend is, dan zou het toch ook wel een bekende naam moeten zijn voor iemand in dit topic?
Moet wel, hij vindt zelfs Tim en Ed goed!quote:
Geef dr een accountquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Sms van mijn moeder:
Wendy heeft een dode rat op haar schouder en martijn en Erik slechte kleuren. En Stacy een electro kapsel. X x x..
En allemaal in koor: Daar moet een Bubba in, daar moet een bubba inquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:46 schreef Maartel het volgende:
Hij werkte met Lady Gaga, Britney, Rihanna en Beyoncé en raakt geinspireerd door de X-Factor kandidaten?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Sms van mijn moeder:
Wendy heeft een dode rat op haar schouder en martijn en Erik slechte kleuren. En Stacy een electro kapsel. X x x..
Die heeft ze al, dat ben ik.quote:
Wat erg, ik wil m'n autorefresh terugquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit uitgezet en hij gaat ook niet meer aan, ondanks het vinkje... vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |