Dat is geeeiiheeeiiillquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Tx! Niet dat ik op Ed zit te wachten...
Nog meer homo's die zoenen bij GTST
Heb je al een voorstukje gezien dan? Ik ben echt benieuwdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat kan ie niet dus hij moet er maar lekker vanaf blijven.
Wat, dat liedje van Felix? Dat is zo tofquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Durven ze nou de American Beauty soundtrack te gebruiken bij GTST!?
Dat doet ie voor Ed.quote:
Ik als hetero vrouw wordt meer opgewonden van twee zoenende vrouwen dan twee zoenende mannenquote:
Dat komt omdat Lieke daar nog rondloopt, ze moet straks rennen om live in de show te zijn!quote:
Ik mis elke week de uitslag en kom er pas de week na achter wie er uit was gegaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:37 schreef Karina het volgende:
Ik was alweer vergeten dat Tim eruit was gegaan vorige week.
Das een goeiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:37 schreef Greys het volgende:
Adlicious naar het Songfestival volgend jaar
Ik zal hem een kans geven, speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je al een voorstukje gezien dan? Ik ben echt benieuwd
Ik ben voorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:37 schreef Greys het volgende:
Iemand?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:33 schreef Guanabana het volgende:
Hee, ik had gisteren tijdens het ESF de auto-refresh uitgezet, maar hoe kan ik die nu weer aanzetten?
Ik zie geen schuifbalkje meer.
Ik heb updates altijd uitstaan maar ik heb gewoon een balkjequote:
Ja maar gisteren heb ik het schuifje uitgezet, maar dat moet toch wel ergens aan te zetten zijn weer?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je een addblocker? Misschien dat die het weghaalt? Ik zie het schuifje gewoon.
Das goequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal hem een kans geven, speciaal voor jou.Maar als ie het verkut dan doe ik alsnog de tv uit.
Hoge kuiven zijn zoooo 2011.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:37 schreef Greys het volgende:
Dat ja, gewoon ROCK, niet Rock DJ.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Die thema's elke week... Waar zijn gewoon de simpele thema's die tenminste duidelijk waren
.
ja echt he!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Die thema's elke week... Waar zijn gewoon de simpele thema's die tenminste duidelijk waren
.
Je kunt het niet weghalen, alleen verschuiven naar links of rechts.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar gisteren heb ik het schuifje uitgezet, maar dat moet toch wel ergens aan te zetten zijn weer?
Ze hebben er sowieso een handje van om nummers heel vreemd te remixen, daar hadden ze dit thema ook niet voor nodig.quote:
Truequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |