Jij bent keisnelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, de prono uitslag is al bekend mensen!
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was je stem naar Tim #ofnaarnickensimon
Ik had me helemaal rot gelachen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, hoeveel leuker was dat geweest
"Watskebeurt".quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:36 schreef Pheno het volgende:
De JvT had hier een woord voor, maar dat gebruikenz e niet meer.
Het is rasfriet!quote:
Gaga zou heb een bad romeinse kaars in zijn hol stoppen.quote:
Schenk je borrel maar in Bellaquote:
Ja, hoorde je haar niet kreunen...?quote:
Ja, dat zal het zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:36 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze zijn er vanavond achtergekomen dat tim jongetjes liever vindt
Martijn.quote:
Inclusief kaarsvet.quote:
quote:
Ja, het is echt erg,quote:
Heb je clip van Judas al gezien?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]Bella heeft zo'n interne verklikker die gaat loeien zodra er iemand ter wereld Frau Gaga onrecht aandoet.
Zo zag ie er vandaag niet uitquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:39 schreef Pisces29 het volgende:
Doe dan maar die chago bakkes Pyke naar huis, dat broekie vindt het iig nog leuk.
Je hebt ook nog het krullie van Gordon.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:41 schreef Balisto het volgende:
Toch een grote avond voor Tim... Uit de kast én uit de X Factor.
Wat erg, al die kapsels.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog het krullie van Gordon.
Verrek da's waar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Gordon is los.
Hij heeft geen kandidaten meer.
Kan hij nu helemaal los gaan.
jawel hoor, hij heeft Rolf nog.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Gordon is los.
Hij heeft geen kandidaten meer.
Kan hij nu helemaal los gaan.
Ik vind hem ook minder dan voorgaande nummers.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks, ga 'm kijken. Ik vind het nog steeds een vervelend nummer jammer genoeg.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:43 schreef iBenny het volgende:
Het was zn kapsel... ze kwamen erachter dat het toch Bieber niet was
die enorme rij tanden kan je niet vergeten tochquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja. Zegt genoeg dat ik die steeds vergeet.
Ow. okay... Jammer.quote:
Jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:43 schreef iBenny het volgende:
Het was zn kapsel... ze kwamen erachter dat het toch Bieber niet was
Haar clippies beginnen tegenwoordig 1 pot nat te worden, elke keer Gaga in het midden en dan 10 dansjes, jammer...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind hem ook minder dan voorgaande nummers.
Ieder mens heeft max 64 tanden en kiezen hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
die enorme rij tanden kan je niet vergeten toch?
Leest hij hier ook mee?quote:
nou Rolf lijkt er wel 128 te hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:45 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ieder mens heeft max 64 tanden en kiezen hoor.
quote:
Oh leuk, Marvin Gaye en Guus Meeuwisquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, volgende week gaan we lekker rocken!
En dan Britney Spears met I love rock&roll, wooptidooquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:45 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Echt he, rock is nooit rock bij talentenjachten.quote:
tessa heeft t veul zwaarder want die is niet aangerand, geen poging tot, maar VER-KRACHT!quote:
Die meid heeft gewoon dit gebruikt!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tessa heeft t veul zwaarder want die in niet aangerand, geen poging tot, maar VER-KRACHT!
mocht je t niet hebben meegkregen
quote:
Ik heb 'm net bekeken. Wat jammer dat alle luchtigheid uit haar liedjes en clips aan het verdwijnen zijn. Of al zijn verdwenen. Het wordt allemaal zo zwaar en heftig en belangrijk en artistiek.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar clippies beginnen tegenwoordig 1 pot nat te worden, elke keer Gaga in het midden en dan 10 dansjes, jammer...
Ja wel he? Er zit zoveel symboliek in dat het meer een politieke boodschap lijkt te hebben. Haar muziek hoort dat gewoon niet te hebben. Ze probeert iets te creëren waar niemand op zit te wachten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 'm net bekeken. Wat jammer dat alle luchtigheid uit haar liedjes en clips aan het verdwijnen zijn. Of al zijn verdwenen. Het wordt allemaal zo zwaar en heftig en belangrijk en artistiek.
Jep, dat dus. Alles moet een thema hebben en ook altijd de dansjes. En uiteraard een specifiek uiterlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 'm net bekeken. Wat jammer dat alle luchtigheid uit haar liedjes en clips aan het verdwijnen zijn. Of al zijn verdwenen. Het wordt allemaal zo zwaar en heftig en belangrijk en artistiek.
Dat, ja. Awel, er zullen vast hordes die-hard fans zijn die alles tof vinden en aan het altaar van Gaga aanbidden en herboren zijn en hun vagijn naar haar vernoemen maar ik vind het allemaal een beetje te serieus worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja wel he? Er zit zoveel symboliek in dat het meer een politieke boodschap lijkt te hebben. Haar muziek hoort dat gewoon niet te hebben. Ze probeert iets te creëren waar niemand op zit te wachten.
Nou ja dat zeiden een hoop mensen al een tijd geleden, dat ze met uiterlijk alleen al zo over de top gaat dat dat inmiddels ook niks meer is...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:50 schreef Bellatrix het volgende:
Ze probeert iets te creëren waar niemand op zit te wachten.
Ik dus niet meer zoals in het begin. Die eerste cd is zó fucking goed, dat het niet raar is dat de tweede minder is. Maar die hele image die ze uitbouwt begint me te irriteren, en dat hele vereren alsof ze een godin is. Ik wil haar gewoon een keer in een normalere outfit achter de piano zien, dát zou pas shockend zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja dat zeiden een hoop mensen al een tijd geleden, dat ze met uiterlijk alleen al zo over de top gaat dat dat inmiddels ook niks meer is...
In het begin was het leuk, onverwacht, nu is het "goh wat haalt Gaga vandaag uit de kast, een vleesjurk of een konijnenpak". Maar misschien genieten haar fans enorm, geen idee...
Zo kijkt hij altijd aan het eind van de afleveringquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:45 schreef MissJ het volgende:
Martijn keek net alsof hij elk moment in janken kan uitbarsten.
DAT mis ik dus in deze X-factor, een thema moet ook gewoon een THEMA zijn, met echt specifieke dansjes, kleding en muziek. Een echt thema heb ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jep, dat dus. Alles moet een thema hebben en ook altijd de dansjes. En uiteraard een specifiek uiterlijk.
Ja, belachelijke themas inderdaad. Let's go crazy, remember the time. Hou toch op zeg. Doe gewoon rock, big band, nederlandstalig etc.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT mis ik dus in deze X-factor, een thema moet ook gewoon een THEMA zijn, met echt specifieke dansjes, kleding en muziek. Een echt thema heb ik nog niet gezien.
Tegenvallende muziek komt en gaat, primaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dus niet meer zoals in het begin. Die eerste cd is zó fucking goed, dat het niet raar is dat de tweede minder is. Maar die hele image die ze uitbouwt begint me te irriteren, en dat hele vereren alsof ze een godin is. Ik wil haar gewoon een keer in een normalere outfit achter de piano zien, dát zou pas shockend zijn.
Gewoon rock kan niet meer. Het moet meer hip ofzoquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:01 schreef Guanabana het volgende:
Rock deejay ook weer.
Zeker weer om het zo vaag mogelijk te houden, zodat iedereen weer verward is, en ze lekekr kunnen klagen over dat het niet bij ze past.
Het woord hip is volgens mij al lang niet meer hipquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon rock kan niet meer. Het moet meer hip ofzoVoor de 16 jarige kijkers waarschijnlijk.
Iddquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Het woord hip is volgens mij al lang niet meer hip
Dit begint ook wel lachwekkend te worden inderdaadquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:32 schreef Pisces29 het volgende:
Trend van 2011; in de sing-off naar het publiek
Absoluut niet, maar een matige Bieberkloon als Tim of een wanstaltige idioot als Ed trekken om duistere redenen nou eenmaal meer stemmen.quote:
Je vergeet Rolf.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:21 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik ben nooit fan van tim geweest maar zn eerste lady-gaga optreden vond ik best goed! en dat haar voor zn ogen had hij veel eerder weg moeten kammen.
zn herkansing heeft hij wel goed verprutst, heb de tv ook maar halverwege uitgezet
simran vond ik goed, jammer id van de laatste noot,
adlicious vond ik dit keer brrrr
sway vond ik wat wegheben van kinderen voor kinderen
rochelle was steengoed, fijn dat eric zich voor 100% kan inzetten voor haar
pyke had weer een verkeerd liedje voorgeschotel gekregen.... shine :/ why
ed, ik hou niet zo van krijsrock
Even ter verdediging van Ed: ben verre van fan, maar ik zie een onhandige blinde dikkerd op het podium. In hoeverre is hij een wanstaltige idioot?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:29 schreef Balisto het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar een matige Bieberkloon als Tim of een wanstaltige idioot als Ed trekken om duistere redenen nou eenmaal meer stemmen.
oja,leuke zonnebril... vast geleend van gordon, maar blijft braaf en netjes, ook door de looks van gisteren heenquote:
beetje overdreven iddquote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Even ter verdediging van Ed: ben verre van fan, maar ik zie een onhandige blinde dikkerd op het podium. In hoeverre is hij een wanstaltige idioot?
Een onhandige blinde dikkerd kan ook achter een piano gaan zitten in plaats van achter een keyboard staan. Van elk nummer maakt hij een onverstaanbaar krijsfestijn. Hij maakt zichzelf zo compleet belachelijk en ik ben het met Gordon eens dat het gewoon afschuwelijk is wat hij doet. Met muziek heeft het weinig meer te maken, laat staan met de X Factor.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Even ter verdediging van Ed: ben verre van fan, maar ik zie een onhandige blinde dikkerd op het podium. In hoeverre is hij een wanstaltige idioot?
ik denk dat gordon en stacy binnen enkele weken hun kandidaten wel kwijt raken en dat het tussen angela en eric zal gaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:41 schreef UltraR het volgende:
Of dat er al een coach al z'n kandidaten kwijt is terwijl Angela ze nog allemaal heeft.
Timmetje en Pyke in de sing-off, Tim is exit.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:11 schreef Anonymousz het volgende:
wie stonden in de sing off en wie is er eruit?
thanksquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Timmetje en Pyke in de sing-off, Tim is exit.
Je bent op de hoogte van het feit dat internet uit meer websites dan FOK bestaat? Bijv. de x-factor website?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:11 schreef Anonymousz het volgende:
wie stonden in de sing off en wie is er eruit?
geen zin om naar andere sites te kijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:08 schreef UltraR het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van het feit dat internet uit meer websites dan FOK bestaat? Bijv. de x-factor website?
SPOILER: wat gaat Ed zingen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2011 21:13:00 ]
Ik heb het niet gezien vrijdag, alleen de sing of. Hebben ze nog wat over dat haar gezegd? Het heeft weinig met Lady Gaga te maken toch? Deed me meer denken aan La Roux...quote:Op maandag 9 mei 2011 01:20 schreef bloodymary het volgende:
Denk echt dat het door zijn haar komt, daar zijn toch wel veel tienermeisjes op afgeknapt denk ik, dit is echt niet cool. En zelf werd hij er onzekerder door, waardoor hij nog slechter ging zingen. En dat haar was vast niet zijn eigen keuze.
En?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:24 schreef Lutte het volgende:
Pyke en Shirley nu op RTL over de vonk enzo.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
EdSPOILER: wat gaat Ed zingen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat nummer![]()
Tijdens de theaterronde leerden ze elkaar beter kennen, even later eerste date, maar toen werd Shirley ziek dus was Pyke voor haar wezen koken. Ze wilden het niet naar buiten brengen, maar in de derde show kwam het toch naar buiten. Veel al samen meegemaakt, ze vinden elkaar heeeeel leuk, veel gegeit en nog wat dooddoeners als 'we hebben een geweldige tijd samen en we zien wel verder' en 'als de stemmers er anders door stemmen is dat hun probleem' en nog een paar die ik maar niet heb onthouden.quote:
Ja, dat worden alleen maar dance liedjes en dance versies van andere liedjes. Nou ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:28 schreef iBenny het volgende:
Het thema is Rock DJ. Ik hoopte dat het een rock aflevering zou worden, maar we krijgen door een DJ bewerkte liedjes
Voorlopig hebben we nog wel wat TALs in de planningquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:35 schreef borisz het volgende:
Als Xfactor slim is trekken ze na dit seizoen even de stekker eruit. Dan ook geen Idols starten.
Jeujquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:28 schreef iBenny het volgende:
Het thema is Rock DJ. Ik hoopte dat het een rock aflevering zou worden, maar we krijgen door een DJ bewerkte liedjes
mni?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voorlopig hebben we nog wel wat TALs in de planning
HGT > VOH (en gelijktijdig ook MNI)
Ah, daar staat het voor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
Nee, zeg me niet dat My Name Is nog een keer komt?
Het wordt wel vermoeiend ja, maar ik vrees dat de kijkcijfers nog goed genoeg zijn (en de SMS-opbrengsten, nog belangrijker!).quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:35 schreef borisz het volgende:
Als Xfactor slim is trekken ze na dit seizoen even de stekker eruit. Dan ook geen Idols starten.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
Nee, zeg me niet dat My Name Is nog een keer komt?
quote:Toch nieuwe reeks My Name Is… bij RTL
RTL heeft de inschrijving geopend voor een nieuw seizoen van My Name Is…, een zaterdagavondprogramma van RTL 4. En dat is toch wel een beetje opmerkelijk te noemen. Weliswaar scoort de korte serie wekelijks ruim een miljoen kijkers, de hoofdprijs werd afgelopen seizoen geschrapt. Er bleek te weinig belangstelling om de winnaars in het theater te gaan bekijken.
Daarop besloot theaterproducent V&V Entertainment om de winnaars van My Name Is… op te laten treden in een voorstelling van So You Think You Can Dance. Een soort troostprijs dus, waarmee My Name Is… lijkt verworden tot een soort veredelde Miniplaybackshow, waar kandidaatjes het moesten doen met een bokaal. Wat dit jaar de hoofdprijs wordt bij My Name Is…, is niet bekend.
Ah Eljard ziet ze vliegenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:28 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja, we gaan ook binnenkort weer op zoek naar een nieuwe musicalster... das ook bij RTL
Euro's en Wendy?quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, daar staat het voor.
My Name is Slim Shady
Dat is voor de zondagavondquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:28 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja, we gaan ook binnenkort weer op zoek naar een nieuwe musicalster... das ook bij RTL
Dat klopt. Maar als je klikt dan zul je het antwoord zien.quote:
ik doe dan met je meequote:
Hou op, ben al misselijk. Teveel patat gegeten en daarna nog een stukje slagroomgebak (verjaardag)quote:
Dat kan ie niet dus hij moet er maar lekker vanaf blijven.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd of Ed iets leuks van dit nummer kan maken
Het is net of ik elke week hetzelfde stukje zie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, de wekelijkse homocliffhanger van GTST.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, de wekelijkse homocliffhanger van GTST.
Use somebodyquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
Welk nummer gaat Ed doen dan? Zal wel ergens staan hier, maar geen zin om te zoeken
Lekker zomers toch?quote:
Dat is geeeiiheeeiiillquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Tx! Niet dat ik op Ed zit te wachten...
Nog meer homo's die zoenen bij GTST
Heb je al een voorstukje gezien dan? Ik ben echt benieuwdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat kan ie niet dus hij moet er maar lekker vanaf blijven.
Wat, dat liedje van Felix? Dat is zo tofquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Durven ze nou de American Beauty soundtrack te gebruiken bij GTST!?
Dat doet ie voor Ed.quote:
Ik als hetero vrouw wordt meer opgewonden van twee zoenende vrouwen dan twee zoenende mannenquote:
Dat komt omdat Lieke daar nog rondloopt, ze moet straks rennen om live in de show te zijn!quote:
Ik mis elke week de uitslag en kom er pas de week na achter wie er uit was gegaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:37 schreef Karina het volgende:
Ik was alweer vergeten dat Tim eruit was gegaan vorige week.
Das een goeiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:37 schreef Greys het volgende:
Adlicious naar het Songfestival volgend jaar
Ik zal hem een kans geven, speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je al een voorstukje gezien dan? Ik ben echt benieuwd
Ik ben voorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:37 schreef Greys het volgende:
Iemand?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:33 schreef Guanabana het volgende:
Hee, ik had gisteren tijdens het ESF de auto-refresh uitgezet, maar hoe kan ik die nu weer aanzetten?
Ik zie geen schuifbalkje meer.
Ik heb updates altijd uitstaan maar ik heb gewoon een balkjequote:
Ja maar gisteren heb ik het schuifje uitgezet, maar dat moet toch wel ergens aan te zetten zijn weer?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je een addblocker? Misschien dat die het weghaalt? Ik zie het schuifje gewoon.
Das goequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal hem een kans geven, speciaal voor jou.Maar als ie het verkut dan doe ik alsnog de tv uit.
Hoge kuiven zijn zoooo 2011.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:37 schreef Greys het volgende:
Dat ja, gewoon ROCK, niet Rock DJ.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Die thema's elke week... Waar zijn gewoon de simpele thema's die tenminste duidelijk waren
.
ja echt he!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Die thema's elke week... Waar zijn gewoon de simpele thema's die tenminste duidelijk waren
.
Je kunt het niet weghalen, alleen verschuiven naar links of rechts.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar gisteren heb ik het schuifje uitgezet, maar dat moet toch wel ergens aan te zetten zijn weer?
Ze hebben er sowieso een handje van om nummers heel vreemd te remixen, daar hadden ze dit thema ook niet voor nodig.quote:
Truequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |