Met het geluid uit klinkt het ook verrassend goed allemaal!quote:
Wat autorefreshed er dan niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Maar mod Ibenny, ik wil niet lastig doen, maar is er niemand die ik kan pm'en hier ofzo, over dat autorefresh-gedoe! Ik wil het terug
Glowmouse misschien die is van de developers. Of een topic openen in BUG/FB.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Maar mod Ibenny, ik wil niet lastig doen, maar is er niemand die ik kan pm'en hier ofzo, over dat autorefresh-gedoe! Ik wil het terug
zelfbedachte term: tijdens zijn optreden een dame op het podium trekken en daarmee dansen en zoenenquote:
je zou Glowmouse kunnen proberen of een topic openen in BUGquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Niks meer!quote:
Vreemd, GlowMouse is al genoemd zie ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Niks meer!
Ik heb gisteren dat schuifje helemaal naar rechts/links? geschoven zodat het uitstond, maar ik wil het terug! Heb het ook al aangeklikt bij de instellingen.
Ja, het is iets anders dan Beyoncé/Destiny's Child.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:59 schreef Karina het volgende:
Ze vinden het niet leuk omdat het te moeilijk is waarschijnlijk.
papa boem raz boem zi boemquote:
Dat doe ik met Saroma pudding. heb ik al een wiki?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft-ie die zelf gemixt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |