whehe, ik zat al te denken, aan wie doet Stees mij denkenquote:
Hij ziet er inderdaad niet al te best uit, arme ventquote:
Al gedaan! Zie nog steeds geen schuifdinges!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:39 schreef iBenny het volgende:
Guanabana...
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
> Automatische updates gebruiken aanvinken
Vreemdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Al gedaan! Zie nog steeds geen schuifdinges!
Browser afsluiten misschien en weer opstarten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
nou inderdaad, hij kijkt echt heel treurig en alsof hij er helemaal doorheen zitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:42 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij ziet er inderdaad niet al te best uit, arme vent
Hij heeft zulke vermoeide ogen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou inderdaad, hij kijkt echt heel treurig en alsof hij er helemaal doorheen zit
Ik heb hem ooit uitgezet en hij gaat ook niet meer aan, ondanks het vinkje... vreemdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ken nooit namen, misschien ken ik zijn nummers wel?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Als iemand écht bekend is, dan zou het toch ook wel een bekende naam moeten zijn voor iemand in dit topic?
Moet wel, hij vindt zelfs Tim en Ed goed!quote:
Geef dr een accountquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Sms van mijn moeder:
Wendy heeft een dode rat op haar schouder en martijn en Erik slechte kleuren. En Stacy een electro kapsel. X x x..
En allemaal in koor: Daar moet een Bubba in, daar moet een bubba inquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:46 schreef Maartel het volgende:
Hij werkte met Lady Gaga, Britney, Rihanna en Beyoncé en raakt geinspireerd door de X-Factor kandidaten?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Sms van mijn moeder:
Wendy heeft een dode rat op haar schouder en martijn en Erik slechte kleuren. En Stacy een electro kapsel. X x x..
Die heeft ze al, dat ben ik.quote:
Wat erg, ik wil m'n autorefresh terugquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit uitgezet en hij gaat ook niet meer aan, ondanks het vinkje... vreemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat het niet ergens in de FAQ hoe dat moet? Niet dat ik de FAQ ooit kan vinden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat erg, ik wil m'n autorefresh terug![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
De volgorde van vanavond:Ralf? We hebben een nieuwe deelnemer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
De volgorde van vanavond:Ah fijn, m'n favorieten als laatste...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Rochelle.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
SMS van mijn moeder:
Tofu heeft een poedelpaksel.
Wie zou ze bedoelen?
Ik ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
omg.. dit ga ik echt niet trekken de hele avond..
Tofu heeft een poedelkapsel?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
SMS van mijn moeder:
Tofu heeft een poedelpaksel.
Wie zou ze bedoelen?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:50 schreef Pheno het volgende:
Ik ga mijn hamster zoeken, beestje is van schrik de bek van de kat in gekropen.
ja coolquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Zullen we op twitter een trendingtopic maken?
Twitter doet het nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
#BlindeEdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Witte schermen zeker?quote:
Voor mij ook.quote:
Twitter is over capacityquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Wrak DJquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Hackzors!quote:
Ik twijfel elke keer of het nou wat is of niet. Bij gebrek aan beter...quote:
quote:
quote:Peter Jack Kardolus (1974) is een Nederlands saxofonist, dj en producer die vooral bekend is onder zijn pseudoniem Chew Fu (of Chew-Fu Phat).
Ik denk het wel, anders repeteren ze nu het foute nummer!quote:
Geen gezicht inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel of Pyke zijn haar heeft geverfd.
Het is friet, geen phat!quote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:52 schreef Lutte het volgende:
Baby get higher.
Begin juli weer naar VanVelzen!!![]()
Dan zal er een VanVelzen-concert zijn? Denk ik.quote:
Eerlijk waar, waarom bouwen ze in godsnaam überhaupt een podium?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Gaan ze geen gebruik maken van het podium en alles maar naast die gast staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |