quote:The series is part of the The Voice franchise and is based on a similar competition format in The Netherlands entitled The Voice of Holland. The show is hosted by Carson Daly, with Alison Haislip serving as the backstage and social networking correspondent. The winner will receive $100,000 and a record deal with Universal Republic. Christina Aguilera, Cee Lo Green, Maroon 5 lead vocalist Adam Levine, and Blake Shelton are the judges and vocal coaches. As the competition progresses, Aguilera, Green, Levine, and Shelton will be joined by singers Reba McEntire, Monica, and Sia Furler, and music producer Adam Blackstone. Furler will coach alongside Aguilera, Maroon 5 music director Blackstone with Levine, Monica with Green, and McEntire with Shelton.
Dat is 2,5 miljoen kijkers minder...quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:45 schreef iBenny het volgende:
The Voice scoorde gister 10.167.000 kijkers, rating van 4.5
Het is ook op een andere tijd gezetquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is 2,5 miljoen kijkers minder...
En dat is dus echt onvoorstelbaar dom van ze. 2.5 miljoen kijkers minder is niet niks. En de show die nu ervoor staat, the biggest loser ofzo, scoorde ook nog eens iets slechter dan vorige week. Ik zie ook alleen maar onbegrip op de Amerikaanse fora over deze verplaatsing van The Voice.quote:
Nee, er zijn 4 battle afleveringen en 4 live shows.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:56 schreef chansadres het volgende:
Maar er zouden maar 2 afleveringen zijn van Battles. Betekend dat dat de rest in 45 minuten word gefrot
Ben ik eigenlijk niet met je eens. Er zitten goede kandidaten bij hoor, maar ik vind het nog niet echt spectaculair. Ik heb niet het idee dat bijvoorbeeld Ben, Esther en Kim hier zouden misstaan. Voorlopige favorieten zijn Jeff en Xenia, dus ben vooral benieuwd naar hun optredens tijdens de battles.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:33 schreef wolfrolf het volgende:
Het nivo ligt echt lichtjaren hoger dan bij TVOH.
Daar heb je zeker een punt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:27 schreef UltraR het volgende:
Trouwens, ik herinner me nu dat het geluid bij de battles van TVOH niet zo best was. Wellicht heeft dat er ook mee te maken dat die bij lange na niet zo'n indruk op me maakten als deze bij TVOA nu.
Blake is gewoon een redneck en anti-homo. Dat is ook de reden waarom Tyler naar huis mocht.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:21 schreef Ripley het volgende:
Vond vicki een fijn geluid hebben. De keuze van blake was wat mij betreft raar. Frenchie was de sterkere stem.
Favorieten tot nu toe: javier colon en de rauwe kale pot.
Deze ronde is overigens sowieso minder boeiend dan de blinde auditie. Ben saunders zou qua niveau best mee kunnen overigens.
Ben ik het niet mee eens. De reden was dat Patrick gewoon véél beter bij het publiek ligt en de auditie meegenomen, ook veel meer kwaliteit heeft (:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:19 schreef oYo het volgende:
[..]
Blake is gewoon een redneck en anti-homo. Dat is ook de reden waarom Tyler naar huis mocht.
Plus dat Patrick zingt in dezelfde stijl als Blake: Country met een vet accent. Het was niet voor niets dat de andere juryleden voor Tyler kozen, want die was gewoon beter deze battle. Groter bereik, meer gevoel voor de muziek en hij zat er gewoon beter in. Patrick zong het gewoon met een vrij saaie recht-toe-recht-aan country stem.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:02 schreef Welldressed het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. De reden was dat Patrick gewoon véél beter bij het publiek ligt en de auditie meegenomen, ook veel meer kwaliteit heeft (:
quote:AMSTERDAM - John de Mol is niet te stuiten! The Voice heeft in Amerika na de eerste succesvolle uitzendingen zoveel vertrouwen van zender NBC gekregen, dat begin 2012 een tweede reeks van start zal gaan.
"Het is zeer ongebruikelijk dat in de belangrijkste televisiemarkt van de wereld een groot en volledig nieuw programma zo snel al verzekerd is van een vervolg", laat De Mol, die voor de Amerikaanse variant onder anderen Christina Aguilera wist te strikken als jurylid, via zijn productiemaatschappij Talpa weten.
"In een uitvoerig persbericht laat network NBC vandaag weten welke programma’s de komende herfst en winter een belangrijke plek krijgen in het uitzendschema van de zender. In de tekst wordt The Voice de nummer 1 nieuwe serie van het lopende seizoen genoemd. (...)."
"Verderop in de tekst van het persbericht zegt Bob Greenblatt, bestuursvoorzitter van NBC Entertainment, onder meer: “Dankzij The Voice die wij als sterke nieuwe aanwinst al in handen hebben, gaan we het seizoen 2011-2012 behoedzaam maar met enorm enthousiasme tegemoet.”
Redelijk stabiel dus.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:12 schreef iBenny het volgende:
Gister/Vannacht waren er 9.870.000 kijkers (4.5 / 11)
Ik weet niet wat het is maar ik wil die permanente grijns van dat mens haar kop af schrapen. En dat terwijl ik denk dat ze best wel heel aardig is maar toch. Iets irriteert me.quote:
Ik vond haar ook neerbuigend overkomen ofzo. Competitief is 1 ding.. Ik weet niet wat het precies was, maar ik vond haar niet zo sympathiekquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:45 schreef RiftNL het volgende:
Aguilera mozes kriebel wat een heerlijk vrouwtje zeker met hakjes
Die ene kale vrouw is zeer bazig!
Ik vind Nakia juist superleuk zoals ie is, niet zo standaard maar ook niet gedwongen hippig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 03:40 schreef OreO het volgende:
Die nikea mag zeker wel een keer langs de kapper. Scheren zou ook geen luxe zijn... wat een smeerlap
Die waren erg he!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
En ik ben zooooooooooooo blij dat dat walgelijk christelijke koppel er uit is
Gewoon dezelfde tijd als normaal?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:34 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe doen ze het nou eigenlijk met de liveshows gezien de verschillende tijdzones in Amerika?
In LA is het 3 (?) uur vroeger dan in NY.. Dan wordt het in LA zeker met vertraging uitgezonden, maar dat mensen dan niet kunnen stemmen ofzo? Of is de result show de volgende dag pas?quote:
Die volgt direct daarna volgens mij?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In LA is het 3 (?) uur vroeger dan in NY.. Dan wordt het in LA zeker met vertraging uitgezonden, maar dat mensen dan niet kunnen stemmen ofzo? Of is de result show de volgende dag pas?
amerika is geen nederland, ben ook benieuwd hoe dat opgelost wordt met dat enorme tijdsverschilquote:
Vind je de keuzes van ceelo gek? Ik vond die twee overduidelijk opvallender en charismatischer en beter dan hun opponents.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik kijk de aflevering nupas
ceelo maakt ongebruikelijke keuzeseerst vicky, nu nakia
ik dacht bij tje en nakia dat dat al een gelopen race was vanaf het moment dat het lied bekend was "closer" past veel beter bij tje.
ben blij dat javier door is!
beverly is een beetje eng
Ceelo geeft ook al steeds aan dat ie graag een beetje de uitdaging opzoektquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:23 schreef EilandjeOnline het volgende:
blake gaat vooral voor de country zangers, bij ceelo verwacht je automatisch dat hij voor puur soul gaat, dat doet hij helmaal niet en vind ik apart
hij kijkt verder dan alleen maar naar soul en r&b, gelukkig maar
bij christina had ik trouwens verwacht dat ze beverly meteen weer zou laten gaan zodra ze de kans kreeg
bij de audities leek het namelijk net alsof christina spijt kreeg van haar keuze
Als dat zo is, wordt het in LA dan om 5 uur in de middag al uitgezonden?quote:
Ik weet het ook nietquote:Op maandag 23 mei 2011 11:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als dat zo is, wordt het in LA dan om 5 uur in de middag al uitgezonden?
Dat vond ik ook de leukste/mooiste battle deze aflevering. De laatste battle, van Cee Lo, vond ik ze ook beide goed...quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:31 schreef EilandjeOnline het volgende:
Devon Barley vs Rebecca Loebezo mooiiii samen
Mwaoh... Voor NBC welquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:54 schreef NoNickOne het volgende:
8.55 miljoen kijkers dus.. is dit nog wel zo goed voor Amerikaanse televisie?
Vooruit dan maar weer... voor jou nog 1x de cover der covers van Creep tijdens een talentenjacht...quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:31 schreef EilandjeOnline het volgende:
Devon Barley vs Rebecca Loebezo mooiiii samen, normaal vind ik dat lied echt niks maar nu kreeg ik gewoon kippevel, ik had rebecca gekozen, alleen al om haar uit die auto te krijgen
Je bent mijn held voor het posten hiervan. Ik moest ook meteen aan die versie denken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:42 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer... voor jou nog 1x de cover der covers van Creep tijdens een talentenjacht...
De a-capella Creep versie van Street Corner Symphony in the Amerikaanse Sing off
ook heel mooiquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:42 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer... voor jou nog 1x de cover der covers van Creep tijdens een talentenjacht...
De a-capella Creep versie van Street Corner Symphony in the Amerikaanse Sing off
Ongelofelijk, wat stoorde ik me aan die Sarabee vanaf het midden. Dia zong rustig en echt overal blaatte die Sarabee overheen.quote:
Wat nu?quote:Deze video bevat inhoud van NBC Universal, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd.
Het spijt ons.
Ik hoop ergens nog op een wildcard, maar ik ben bang van niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:26 schreef EilandjeOnline het volgende:
echt zo nep dat rebecca loebe er al uit is
14,4 miljoen mensen hebben gisteren gekeken!quote:Op maandag 30 mei 2011 18:33 schreef UltraR het volgende:
Ah, The Voice moest opboksen tegen de finales van American Idol, Dancing with the Stars en Glee. Dat verklaart een hoop.
Die shows zijn nu dus allemaal afgelopen, dus ik ben benieuwd naar de ratings van The Voice de komende weken.
Dat zijn betere getallen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:26 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
14,4 miljoen mensen hebben gisteren gekeken!
Wow.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:26 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Van 8,5 naar 14,5quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:26 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
quote:NBC, perhaps confirming its conviction that “The Voice” represents its best shot at a breakout hit in many years, announced Tuesday that it would offer a special edition of the singing competition on one of the best platforms in television — the hour after the conclusion of next season’s Super Bowl.
The special will air at approximately 10 p.m. – depending on the exact end time of the game — on Feb.5. The next NFL season is in some doubt because of the labor dispute between owners and players, but few observers expect any stoppage to last through the Super Bowl, television’s biggest event.
In recent years, the networks carrying the Super Bowl have used the prime spot afterward to enhance shows that are already established, rather than try to introduce a new show. Fox used that spot last season to generate a huge audience for a special episode of its series “Glee.”
“The Voice” has emerged this spring as NBC’s strongest new entry in many years. The show will continue through much of the summer on Tuesday nights.
NBC not yet set a date or announced a specific night for the show to return. It is possible it may come back sometime in January, or the network may use the Super Bowl night as the premiere date for a second season.
Wauw. Dat is echt gigantisch.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:16 schreef UltraR het volgende:
Nice.
En NBC gaat definitief helemaal los op The Voice:
[..]
Vind je Javier niet fijn klinken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:31 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik heb niet een fijne mannenstem gehoord, vrouwen zijn wel een stuk sterker.
Eerlijk? Ik vind hem wel okay, maar ik vind hem te geforceerd. Ik hou meer van vloeiende, relaxte stemmen. Ik vind dat hij te graag wil laten zien wat hij in huis heeft, bij de battles minder, maar bij de auditie vond ik het storend.quote:
Ja, ik vind het ook jammer dat zij door zijn gegaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:18 schreef Cee het volgende:
Ik ben ook voor team Cee-Lo. Heb nog geen favoriete kandidaat verder. Maar die nep-tweeling mag er zo snel mogelijk uit.
Uhu, ik precies hetzelfde.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:26 schreef Steve het volgende:
En dan worden ook nog de mensen gekozen die ik juist niet zou kiezen..
Emily zong Curtis toch echt naar huis. Curtis heeft een bereik van 2 noten ofzoquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:35 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik denk volgens mij dat als Emily niet met Curtis gezoend had, ze door was gegaan..
Ze was af en toe wel wat scherp inderdaad of zat er langs, maar ze nam wel risico's en hoe ze zich inleefde was echt enorm mooi.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:40 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Emily zong Curtis toch echt naar huis. Curtis heeft een bereik van 2 noten ofzo
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:16 schreef UltraR het volgende:
Nice.
En NBC gaat definitief helemaal los op The Voice:
[..]
quote:The Voice direct na Super Bowl-finale
De muzikale tv-show The Voice van John de Mol heeft het meest begeerde uitzendmoment van de Amerikaanse televisie gekregen. De talentenjacht zal op 5 februari direct na de finale van het American Football-toernooi Super Bowl te zien zijn. De Super Bowl-finale is het populairste programma van Amerika, met vorig jaar 106 miljoen kijkers. “Er is geen betere showcase op tv dan het uur na Super Bowl, en we vinden dat The Voice die aandacht verdient“, zegt NBC- baas Bob Greenblatt.
De Super Bowl-finale wordt jaarlijks uitgezonden door afwisselend CBS, FOX en NBC. De tv-netwerken grijpen het tijdslot na de Super Bowl-finale aan om kijkers te winnen voor de reguliere programmering. Zo was dit jaar na de finale een speciale aflevering van Glee te zien. Vorig jaar werd gekozen voor Undercover Boss, dat direct het best bekeken nieuwe programma in jaren werd.
The Voice is een groot succes op het Amerikaanse tv-netwerk NBC. Het programma met coaches Christina Aguilera, Adam Levine, Cee Lo Green and Blake Shelton wist afgelopen dinsdag ruim veertien miljoen kijkers te boeien.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:31 schreef MrEarcheese het volgende:
Rebecca, Tyler, Elenowen, Casey en Emily weg, doei favoriet.
Ja, echtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:28 schreef RiftNL het volgende:
Hahah dat huispak van Cee Loo dat kan toch niet zoiets?![]()
quote:Christina !!! Nomnom fap fap
die kale lesbie mag ook weg, ze kan wel zingen maar zo overdreven elke keer. Gewoon irritantquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook jammer dat zij door zijn gegaan.
Ik vind haar tof, zo wordt het stereotype American Idol kandidaat weer eens doorbroken, en de energie die ze heeft op 't podium is wel iets unieks.quote:Op zondag 5 juni 2011 04:50 schreef OreO het volgende:
[..]
die kale lesbie mag ook weg, ze kan wel zingen maar zo overdreven elke keer. Gewoon irritant
+1quote:Op zondag 5 juni 2011 08:56 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik vind haar tof, zo wordt het stereotype American Idol kandidaat weer eens doorbroken, en de energie die ze heeft op 't podium is wel iets unieks.
ik wordt juist moe als ik naar haar kijk,quote:Op zondag 5 juni 2011 08:56 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik vind haar tof, zo wordt het stereotype American Idol kandidaat weer eens doorbroken, en de energie die ze heeft op 't podium is wel iets unieks.
Wat leuk zegquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:58 schreef MrEarcheese het volgende:
Oh, en wauw. Ik vond dit net en stiekem vind ik 't toch enorm tof. Ik vind haar echt zo'n schattige, kleine musical-geek.
![]()
ook leuk! come as you are is leuker, zo jammer dat ze eruit is!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:58 schreef MrEarcheese het volgende:
Oh, en wauw. Ik vond dit net en stiekem vind ik 't toch enorm tof. Ik vind haar echt zo'n schattige, kleine musical-geek.
![]()
Yes. Je kunt blijkbaar van dinsdag tot maandag stemmen in Amerika, en bij de volgende liveshow zal dan voortaan gelijk een kandidaat van een vorige liveshow worden geëlimineerd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:19 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik ben het nu aan het downen, maar klopt het dat er gisteren een liveshow is geweest, maar de uitslag pas volgende week ofzo is?
haha ben ik niet de enigequote:Op woensdag 8 juni 2011 11:29 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Yes. Je kunt blijkbaar van dinsdag tot maandag stemmen in Amerika, en bij de volgende liveshow zal dan voortaan gelijk een kandidaat van een vorige liveshow worden geëlimineerd.
Ik zat ook al te spieken voor de uitslag, maar zag ook al niks.![]()
Het publiek kiest 1 kandidaat per team die door mag en de juryleden mogen ieder nog 1 kandidaat van hun eigen team kiezen die zij meenemen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Gaat er nou 1 van de 8 uit of 1 uit elk team?
Inderdaad ja, begrijp nu wel waarom hij 'm draagtquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:46 schreef MrEarcheese het volgende:
Volgens mij was dit trouwens de eerste keer dat Cee-Lo zijn zonnenbril niet op had tijdens The Voice.
Ik snap echt niet waarom hij altijd een zonnebril op heeft, ook tijdens de grammy's een tijd geleden.. Is er iets met zijn gezicht wat ik gewoon niet zie? die snor is wel echt lelijk, dat wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Inderdaad ja, begrijp nu wel waarom hij 'm draagtEn heeft hij normaal nou ook zo'n rare snor
Hij heeft een rotkopquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:48 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom hij altijd een zonnenbril op heeft, ook tijdens de grammy's een tijd geleden.. Is er iets met zijn gezicht wat ik gewoon niet zie?
Lily, goed?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:47 schreef AssyriskaFF het volgende:
Die presentator is echt slecht. Saai en zo ongeïnteresseerd. Dia is super (tot nu toe mijn favoriet)en de Lili ofzo was ook goed. Die Country gast was te pruimen, vond hem echt mooi zingen. De rest mwah. Die Xenia met het verkeerde nummer. En Ben Saunders zong Use Somebody beter dan die ene gast.
nee die beverly ziet er wel uit...quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Wel leuk weer
Mijn favorieten zijn jared blake en beverly.
Xenia was echt lachwekkend slecht
Ohja, x-tina, maakt zichzelf ook belachelijk. Ze ziet er niet uit
De optredens met de coaches zijn leuk
Nee idd, beverlyziet er ook niet uit, maar in ieder geval wel echt en niet zo nep als x-tinaquote:
Frenchy vind ik ook niks. Die rokquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:24 schreef DrSmoke het volgende:
Ik heb het in deel 1 ook al gezegd, maar wat is Dia mooi zeg![]()
![]()
Xenia en Dia zijn mijn favorieten, Jared en Frenchie mogen er van mij wel uit. Xenia's optreden was niet geweldig, maar die stem van haar is zo mooi en uniek! Het zou ontzettend jammer zijn als zij weg zou moeten.
is me ook opgevallenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen x-tina verder hoor, maar ze ziet er de laatste tijd gewoon niet uit
Ik vond het Queen optreden van de vier coaches ronduit kut, maar het optreden van Christina met haar team vond ik helemaal te gek.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:38 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
is me ook opgevallente hooggeblondeerd, teveel extensions, te veel geplamuurd.
en zo geweldig was haar optreden niet
Dat zijn volgens mij de lyrics van Burning Love? Niks schokkends dus.quote:
ik was er niet stuk van, wat christina deed was meer persen dan zingenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:39 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik vond het Queen optreden van de vier coaches ronduit kut, maar het optreden van Christina met haar team vond ik helemaal te gek.
This Love. Maar jongens, zingen met autocue, wtf?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:43 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij de lyrics van Burning Love? Niks schokkends dus.
Beetje weird, dat wel. Maarja - kan me wel indenken dat ze gewoon willen voorkomen dat iemand de tekst vergeet opeens en dan compleet hulpeloos op zo'n podium staat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:49 schreef Sushimonster het volgende:
[..]
This Love. Maar jongens, zingen met autocue, wtf?
Team Blake.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:04 schreef UltraR het volgende:
Zingen ze met autocue? Dat weet ik niet hoor. Bij x-factor NL staat er bijv. ook een autocue, maar die is alleen voor de presentatoren.
Wie zong er dan This Love?
Is er niet meer, NBC is begonnen met filmpjes van The Voice offline te halen, groot deel van de audities is gone.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:14 schreef UltraR het volgende:
Heeft iemand het filmpje van de blind auditie van Dia? Kan het nergens vinden.
Ok thx! Dan slaap ik al. Ik ga het wel downloaden. Ik ben heel nieuwsgierig naar het team van Adam.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:07 schreef poker4lifee het volgende:
vandaag ja, over 3 uur ofzo, en geen idee @streamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:57 schreef Steve het volgende:
Tori en Taylor: klonk schattig en zoet. Wel oké.
Casey: niet slecht, maar een optreden dat je snel vergeet. Ligt vooral aan de keuze van het liedje, in het optreden van de groep vond ik haar leuker. - ik heb het anders net weer ff terug gekeken, vond het een erg leuk optreden
Vicci: mooi.. Ik vind haar stem tof, en leuke versie van Jolene.
Devon: heeft bij mij een achterstand omdat door hem Rebecca eruit is.![]()
. Uitstraling van een bloempot. Vond hem qua stem ook niet overdonderend, ook al klonk het niet slecht.
![]()
so true! ik baal er nog steeds van dat rebecca eruit ligt
Devon is 13 in een dozijn
Dat optreden met Cee Lo.! HILARISCH
![]()
Nakia: vond ik wel tof eigenlijk.. Alleen die semi-sexy blik in de camera mag achterwege blijven.
. En beetje over de top 'geacteerd'.
Jeff: vond ik zoals qua stem als liedje als optreden niks.
Optreden met Adam: Adam had ook wel alleen mogen zingen..
Curtis: niet helemaal mijn smaak, wel goed gedaan.ik vind die zware stem maar niks
het optreden ook niet denderen
Javier:. - Javier wint de voice gewoon
![]()
Vicci en Javier door, de rest maakt me niet zo heel veel uit.
volgens mij volgde het aantal downloads van xenias liedje vlak na die van dia, dus ik snap wel dat hij dan xenia kiest, ook hij wil natuurlijk winnen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:09 schreef Cee het volgende:
Hij kiest Xenia!?
Sorry, ben even te verbaasd om over de rest te lullen. Ben zo terug.
Oké, ik ben terug.
quote:
omdat hij niet is gevraagd ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:27 schreef roos85 het volgende:
weet iemand trouwens waarom Ben niet mag optreden in de finale?
John de Mol vond het wel een leuk idee, maar bij NBC niet zo volgens mij. Tsja, wat moet die boerenlul daar nou komen doen, vraag ik me af.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:41 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
omdat hij niet is gevraagd ?
Ik moet zeggen dat ik ook wel had verwacht dat John de Mol op z'n minst een rolletje/optreden voor Ben in TVOA zou hebben afgedwongen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:27 schreef roos85 het volgende:
weet iemand trouwens waarom Ben niet mag optreden in de finale?
In de finale van het eerste seizoen van American Idol mocht Will Young optreden (samen met de finalisten). Leverde hem 5 minutes of US fame op maar dat was ook alles.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 06:22 schreef EilandjeOnline het volgende:
![]()
Ben wordt voor usa pas interessant als hij net als kelly clarkson in will young ook meteen wereldwijd bekend zou zijn geworden, denk ik
Raar, ik vond Vicci en Javier ver boven de rest van vorige week uitsteken...quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:08 schreef Ladyxima het volgende:
Vond het niveau van de optredens vorige week stukken hoger, als ik eerlijk ben. Deze week was het bijna allemaal 'meh' vond ik.
dat had ik dus ook verwacht, daarom was ik zo verbaasd toen ik dat las.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:14 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook wel had verwacht dat John de Mol op z'n minst een rolletje/optreden voor Ben in TVOA zou hebben afgedwongen.
dat hele optreden!!!!! ik lag echt in een deuk!!!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:32 schreef chansadres het volgende:
Nakia is een baasEn natuurlijk twee
![]()
voor Ceelo´s pruik.
*spuit 42 isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
The Voice Of England #1 Met Robbie Williams en Adele als coaches?
Ik doe het zo...quote:Op maandag 20 juni 2011 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
ow shit ik moet de afgelopen 4 afleveringen nog binnenhalen
Gaat primaquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:51 schreef iBenny het volgende:
The Voice kun je hier ook online terugkijken....
http://tubeplus.me/player/1867595/The_Voice/
Inderdaad ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:38 schreef wolfrolf het volgende:
Ik moet lachen om de naam The Voice van Vlaanderen
Dat is tenminste volledig Engelsquote:Op maandag 20 juni 2011 19:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
En The Voice of Holland klinkt wel meer geaccepteerd ?
The Voice vind ik veel beter klinken
Zeg ik dat?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
En The Voice of Holland klinkt wel meer geaccepteerd ?
ik ben juist blij dat ze die belachlijke uithaal weg hebben gelatenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:16 schreef iBenny het volgende:
Ik mis juist dat 'of hooooland' bij de Amerikaanse versie![]()
.
Het klinkt zo kaal.
Dat heb ik ookquote:Op maandag 20 juni 2011 20:16 schreef iBenny het volgende:
Ik mis juist dat 'of hooooland' bij de Amerikaanse versie![]()
.
Het klinkt zo kaal.
ik ookkquote:Op maandag 20 juni 2011 22:23 schreef UltraR het volgende:
Ik zing elke keer 'of hooooland' erachter aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
Ik heb het ook net gekeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:24 schreef danny130 het volgende:
[..]
Ik heb het ook net gekeken.
Hopelijk gaan deze door naar de finale:Ik twijfel nog over team Adam... Verder ben ik het met je eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:@adamlambert Yeah Nakia! Saaaang boy!! Great performance. I think Adam might know who I am after this next album. Get ready for me Levine. Hahah
1 van mijn favo nummers of all time, dus ben altijd een beetje huiverig voor covers. En als dan mijn favoriet Dia het gaat doen... was echt een beetje angstig, als ze het had verpest had dat veel kwaad gedaan in mijn feelings voor haar. Maar die angst bleek volkomen onterecht. Heerlijk! Beter dan het origineel wil ik niet zeggen, maar ik heb haar versie ondertussen al een stuk of tien keer geluisterd. Echt fantastisch.quote:
Ik denk dat als ze zeker hadden geweten dat het zo'n succes zou worden, ze het over de hele zomer hadden uitgesmeerd. Opzet blijft vreemd maar dat vond ik de NL versie ook, niveau ligt vele malen hoger maar de NL jury vond ik dan weer leuker.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:44 schreef automatic_ het volgende:
Ik begrijp deze opzet overigens wel, maar ik vind de show wel minder dan in NL. Sowieso met dat stemmen en dat het erg kort is
Ze keek alsof ze verschrikkelijk kwaad was over het feit dat ze nog steeds moest zingen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:56 schreef Joooo-pi het volgende:
xenia
Wat heeft ze moeten doen bij blake, zodat hij haar heeft doorgelaten?
Ik ook, het was zó enorm snel voorbij vergeleken met de Nederlandse versie (tenminste, zo leek het). Maar 2 episodes van de blind auditions als ik 't goed had, en met maar 2 groepjes totaal en niet veel afwijzigingen..quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:13 schreef UltraR het volgende:
Ik vond bij de audities de Amerikaanse jury juist veeeel leuker, zakt nu in elkaar idd.
Dit vind ik idd ook jammer... hadden ze beter uit kunnen pakken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:13 schreef UltraR het volgende:
Ik zie op Amerikaanse site ondermeer kritiek op de snelheid waarmee het programma wordt afgewerkt (4 liveshows),
Dit was wmb juist de kracht van The Voice in Nederland. Met een real life soap en Social Media, ed. eromheen.quote:het feit dat ze helemaal niets te weten komen over de kandidaten
Klopt. Dit vind ik ook nog steeds raar... eigenlijk de enige echt grote fout in het conceptquote:en de welbekende kritiek uit Nederland wordt overgenomen dat het kansloos is dat elke coach sowieso een kandidaat in de finale heeft, ongeacht of in zich in 1 team wellicht de twee beste kandidaten bevinden.
Vond dat nummer van Blake ook wel aardig, maar ik kan new-country ook wel waarderen haha.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:02 schreef Joooo-pi het volgende:
Dat nieuwe nummer van Maroon 5 met xtina was wel leuk"Move like Jagger"
Die van Blake was wat minder
De opzet in Amerika pas wel beter bij het idee dat elke coach 1 kandidaat in de finale heeft. Elke ronde wordt het team gehalveerd om tot die ene kandidaat te komen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt. Dit vind ik ook nog steeds raar... eigenlijk de enige echt grote fout in het concept
Hmmm, als er 2 (gelijkwaardig) goede in 1 team zitten dan wordt er hoe dan ook 1 benadeeldquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
De opzet in Amerika pas wel beter bij het idee dat elke coach 1 kandidaat in de finale heeft. Elke ronde wordt het team gehalveerd om tot die ene kandidaat te komen.
Klopt, maar er wordt sneller en duidelijker naar het einddoel (1 kandidaat per coach) gewerkt. Dat maakt het voor de kijker duidelijker, imo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmmm, als er 2 (gelijkwaardig) goede in 1 team zitten dan wordt er hoe dan ook 1 benadeeld
Wat heeft het wel of niet goed/leuk/aardig/lief vinden van Javier in godsnaam met het goed vinden van Ben Saunders te maken. Alsof 'ras artiesten pure [sic] sang' standaard door iedereen geweldig gevonden moeten worden. 't Is toch ieders eigen smaak en mening. Maar nee, je bent meteen gek in je hoofd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:33 schreef danusz1986 het volgende:
Jullie zijn echt gek in jullie hoofd als jullie niks met Javier Colon hebben. Jullie hebben zeker ook niks met Ben Saunders. Het zijn allebei ras artiesten pure sang!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Cee op 23-06-2011 07:34:38 ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat heeft het wel of niet goed/leuk/aardig/lief vinden van Javier in godsnaam met het goed vinden van Ben Saunders te maken. Alsof 'ras artiesten pure [sic] sang' standaard door iedereen geweldig gevonden moeten worden. 't Is toch ieders eigen smaak en mening. Maar nee, je bent meteen gek in je hoofd.
Waarbij ik trouwens moet vermelden dat ik Javier geweldig vind.
De finalisten zijn bekend!huh??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
Wat mij stoort aan Javier is dat hij bij elke noot een homerun wil scoren, er is geen liedje dat hij eerlijk zingt, in mijn mening. Het komt voor mij enorm geforceerd over en zijn hoofd vliegt alle kanten op als hij zingt, ik vind het gewoon echt helemaal niks.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:33 schreef danusz1986 het volgende:
Jullie zijn echt gek in jullie hoofd als jullie niks met Javier Colon hebben. Ook al zou hij nu niet winnen, dan komt hij er wel!
Ik vind haar echt een poppetje, alleen ik heb haar echt nog nooit een volledige zin horen uitspreken volgens mij, ze komt zo verlegen en schuw over na haar optreden.. Terwijl ze tijdens er gewoon écht staat als een artiest.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:48 schreef UltraR het volgende:
Hey de eerste die ik voorbij zie komen die geen fan is van Dia! Ik vond het al zo'n ongewone saamhorigheid in dit topic dat ik er bijna bang van werd.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Dit was dan ook het eerste optreden van Javier dat ik wel te doen vond, niet elk woord had 1500 lettergrepen, beetje rocky, en wat is het commentaar? 'Doe dat de volgende keer maar niet meer'quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:15 schreef danusz1986 het volgende:
Ik vond dat bij dit liedje dat wel meevallen!
Jah, ik vind dat hij een prachtige stem heeft ook zonder die uithalen, maar dat maakt hem wel weer apart. Hij kan bijna alles met zijn bereik!quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dit was dan ook het eerste optreden van Javier dat ik wel te doen vond, niet elk woord had 1500 lettergrepen, beetje rocky, en wat is het commentaar? 'Doe dat de volgende keer maar niet meer'
quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:51 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
huh??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:44 schreef iBenny het volgende:
[..]Thanx. Is het het downloaden waard, die uitslagshow?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Mwoah, ze hebben wel liedjes(oa Freedom) gezongen maar de nadruk lag vooral op de uitslagquote:Op donderdag 23 juni 2011 12:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Thanx. Is het het downloaden waard, die uitslagshow?
ik dacht dat ik de enige wasquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:37 schreef Stranger het volgende:
Nou ik heb gisteren even de optredens bekeken, ik ben voor Beverly met Vicci als goede tweede. Ik erger me kapot aan Dia's uitspraak en vind Javier te arrogant en irritante maniertjes hebben.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:15 schreef danusz1986 het volgende:
Wat mij stoort aan Javier is dat hij bij elke noot een homerun wil scoren, er is geen liedje dat hij eerlijk zingt, in mijn mening. Het komt voor mij enorm geforceerd over en zijn hoofd vliegt alle kanten op als hij zingt, ik vind het gewoon echt helemaal niks.
Die eerste zin: 'That's me in the .... korneurrr' blegh.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:19 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige wasdat lied van rem heeft ze goed verpest, het klonk echt niet prettig in mn oren, zeker het begin niet
![]()
precies!! vereselijk!quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:21 schreef Stranger het volgende:
[..]
Die eerste zin: 'That's me in the .... korneurrr' blegh.
Jah dat was mijn mening niet! Er ging wat fout met de quote van MrEarcheese! Ik reageerde daarop.quote:
Waar downloaden jullie alles van de voice of america?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Thanx. Is het het downloaden waard, die uitslagshow?
Om het te kijken, hoezo?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:12 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Waar downloaden jullie alles van de voice of america?
Jij wil graag dat ze het precies zo zingt als jij het gewend bent, zeker?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:21 schreef Stranger het volgende:
[..]
Die eerste zin: 'That's me in the .... korneurrr' blegh.
-edit- hmmzz, foutje, dat was toch niet de eerste zin, die was 'oh life, it's .... bbiggurrr'
eztv, de uitslagshow is trouwens 1 grote tranendalquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:12 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
http://tubeplus.me/player/1867595/The_Voice/quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:12 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
ja de verkeerde, bij frenchie is het nog aan te horen en leuk om naar te luisteren, maar dia sloeg helaas echt de plank mis.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:32 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze geeft er een eigen draai aan.
Dat doet Frenchie ook. Telkens een andere timing. (of hoe noem je dat)
Nee hoor, van mij mag iedereen een eigen interpretatie geven, alleen die van Dia bevalt me niet. Bij Heartless was het nog een beetje ok, al vond ik die versie van The Fray en Kris Allen allebei beter, maar bij Losing my religion was té.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:32 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jij wil graag dat ze het precies zo zingt als jij het gewend bent, zeker?
Ze geeft er een eigen draai aan.
Dat doet Frenchie ook. Telkens een andere timing. (of hoe noem je dat)
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:56 schreef UltraR het volgende:
Ah, gelukkig het Dia bashen is begonnen, ik vroeg me al af of ik nog wel op FOK zat.
Zoals ik altijd al zeg, je stelt geen reet voor als je geen haters hebt, en nu blijkt fantastische Diadie gelukkig ook te hebben. Niets staat de winst nu meer in de weg.
Ik kijk de hele show...quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kijken jullie de hele show eigenlijk? Ik spoel altijd door tot de optredens en de uitslag. Die jury+backstage-onzin boeit me niet, ik vorm m'n eigen oordeel wel
De battlerondes heb ik op de achtergrond aangezet terwijl ik wat anders deed, de rest heb ik wel gewoon gekeken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:12 schreef Steve het volgende:
Ik spoel ook een hoop door, ligt aan het optreden of ik het jurycommentaar bekijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |